Snake Chase - moje prvni C++ hra :) – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Snake Chase - moje prvni C++ hra :) – C / C++ – Fórum – Programujte.comSnake Chase - moje prvni C++ hra :) – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 

29. 12. 2007   #1
-
0
-

Omezenost PHP uz mi zacala poradne lezt krkem, tak jsem se na vanoce vrhl na cecko :)

Tohle je muj uplne prvni vyplod s vyjimkou konzolovych Hello World a par prazdnych oken ve WinApi. Proces tvorby byl asi takovy, ze jsem si projel oba serialy o C++, serial o WinApi a prvni tri lekce z SDL. A s tim (a s dokumentaci) jsem si vystacil, vzdyt
co chtit vic nez vykreslovani pixelu, ze :)

Ve hre mysi ridite cerveneho hada a mate za ukol drzet se co nejblize zelenemu - pocitacovemu - hadovi. A podle toho, co hrajete za mod se vam pocitaji body. Celkove receno - ci bliz se souperi drzite, tim vic mate. Mody jsou k dispozici dva - timed, kde mate 120 vterin na to, aby jste nasbirali co nevice bodu, a survival, kde zacinate s 10000 body a mate za ukol pomoci sbirani co nejvetsiho mnozstvi bodu prezit co nejdele nez vam samy od sebe klesnou na 0. Btw, jestli to budete hrat, tak postnete high score - muj rekord je 60541 bodu na timed a 113 sekund na survival.

Cele je to psane ve MSVC++ 2005 a jedine dve knihovny, ktere jsem (krome math.h a time.h) pouzil jsou SDL a SDL_ttf. Kod ma celkem zhruba 600 radek a je prilozen ke hre. Byl bych hrozne moc rad, kdyby se mi na nej nekdo jen tak zbezne podival. je dukladne okomentovany, takze by to melo jit rychle.

Ja sam mam nesmirnou radost z toho, co se mi za nejake necele 3 dny povedlo udelat (to cecko jsem se zacal ucit nekdy 23. pozde vecer). A nejvic hrdy jsem na Ai pocitacoveho hada (ctete: generator nahodneho pohybu) - on se opravdu pohybuje presne tak jak jsem si na zacatku predstavoval - jezdi v celkem uhlednych krivkach, akorat obcas sekne nejakou prudkou zatacku, blafak nebo treba kratky cik-cak. A to cele maji na svedomi asi 4 radky kodu :D

Je tam take par veci, ktere se mi proste udelat nepodarilo - treba antialiasing te cary. Tam jsem naprosto vyhorel na skladani barev. Nebo taky mi nefunguje doplnovani nule pred skore - to aby bylo porad stejne dlouhe - v podobnych arkadach se to tak vetsinou dela. Patricna mista jsou v kodu vykomentovana a oznacena. Diky dopredu vsem, kdo mi poradi.

VERZE V PRILOZE JE ZASTARALA A NE MOC FUNKCNI - STAHUJTE TUTO http://programujte.com/storage/2007_12_31_15_18_44_SnakeChase_v0.3 (v0.3 - 31.12.2007) NEBO SI NAJDETE POSLEDNI VERZI V TOMTO VLAKNE

MIRROR (eDisk) - v0.3: http://www.edisk.cz/stahni/39274/2007_12_31_15_18_44_SnakeChase_v0.3.zip_606.88KB.html


Nahlásit jako SPAM
IP: 81.30.238.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
29. 12. 2007   #2
-
0
-

A jeste obrazek. Na nalakani :P

Nahlásit jako SPAM
IP: 81.30.238.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
mylan40
Super člen
29. 12. 2007   #3
-
0
-

Windows hlási: "Nepodarilo sa spustiť túto aplikáciu, pretože jej konfigurácia je nesprávna. Problémy je pravdepodobne možné odstrániť opakovanou inštaláciou aplikácie."
Sú v tom archíve všetky potrebné súbory? Mám WinXP SP2.

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.248.56.–
29. 12. 2007   #4
-
0
-

Mely by. Ja sam mam XP SP2 a zkosuel jsem to i na jinym pocitaci, kde jsou win 2k. Zadne dalsi soubory by nemely byt potreba. Nemas treba 64 bit os?...i kdyz to melo fungovat i tak. Nebo...nepoustis to treba rovnou z toho zipu?

Jinak fakt nevim, zkusime jeste pockat jestli s tim bude mit problemy i nekdo dalsi.

Nahlásit jako SPAM
IP: 81.30.238.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
mylan40
Super člen
29. 12. 2007   #5
-
0
-

Mám 32bit a normálne som to dekomprimoval.

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.248.56.–
w3q0
Věrný člen
29. 12. 2007   #6
-
0
-

Mne píše, že chýba knižnica zlib1.dll ;) Skús to niejak napraviť ;)

Nahlásit jako SPAM
IP: 88.212.21.–
HTML,CSS,PHP,MySQL, začínam s Objected C 2.0
AdamHlavatovic0
Stálý člen
29. 12. 2007   #7
-
0
-

nazdar, tak som si to stiahol aj ja a pri spusteni som dostal hlasku 'The system cannot execute the specified program.' Tak som nato pustil dependency wolkera a okrem hlasky 'This application has failed to start because the application configuration is incorrect. Reinstalling the application may fix this problem (14001).' som zistil ze program je zavisly na kniznici 'msvcr80D.dll'.

Nahlásit jako SPAM
IP: 217.73.16.–
AdamHlavatovic0
Stálý člen
29. 12. 2007   #8
-
0
-

pre odstranenie zavislost, Runtime Library v Project->Property->C/C++->Code Generation nastav na 'Multi-threaded'

Nahlásit jako SPAM
IP: 217.73.16.–
29. 12. 2007   #9
-
0
-

Tak jsem tam zkusil dat to multi-threaded a pri kompilovani mi to vypsalo tohle

------ Rebuild All started: Project: SDLtest, Configuration: Debug Win32 ------

Deleting intermediate and output files for project 'SDLtest', configuration 'Debug|Win32'
Compiling...
SDLTest.cpp
c:\documents and settings\mzabsky\dokumenty\visual studio 2005\projects\sdltest\sdltest\sdltest.cpp(281) : warning C4244: '=' : conversion from 'double' to 'int', possible loss of data
c:\documents and settings\mzabsky\dokumenty\visual studio 2005\projects\sdltest\sdltest\sdltest.cpp(282) : warning C4244: '=' : conversion from 'double' to 'int', possible loss of data
c:\documents and settings\mzabsky\dokumenty\visual studio 2005\projects\sdltest\sdltest\sdltest.cpp(311) : warning C4996: 'sprintf' was declared deprecated
c:\program files\microsoft visual studio 8\vc\include\stdio.h(345) : see declaration of 'sprintf'
Message: 'This function or variable may be unsafe. Consider using sprintf_s instead. To disable deprecation, use _CRT_SECURE_NO_DEPRECATE. See online help for details.'
c:\documents and settings\mzabsky\dokumenty\visual studio 2005\projects\sdltest\sdltest\sdltest.cpp(327) : warning C4996: 'sprintf' was declared deprecated
c:\program files\microsoft visual studio 8\vc\include\stdio.h(345) : see declaration of 'sprintf'
Message: 'This function or variable may be unsafe. Consider using sprintf_s instead. To disable deprecation, use _CRT_SECURE_NO_DEPRECATE. See online help for details.'
c:\documents and settings\mzabsky\dokumenty\visual studio 2005\projects\sdltest\sdltest\sdltest.cpp(328) : warning C4267: 'initializing' : conversion from 'size_t' to 'int', possible loss of data
c:\documents and settings\mzabsky\dokumenty\visual studio 2005\projects\sdltest\sdltest\sdltest.cpp(331) : warning C4313: 'sprintf' : '%i' in format string conflicts with argument 1 of type 'char *'
c:\documents and settings\mzabsky\dokumenty\visual studio 2005\projects\sdltest\sdltest\sdltest.cpp(331) : warning C4996: 'sprintf' was declared deprecated
c:\program files\microsoft visual studio 8\vc\include\stdio.h(345) : see declaration of 'sprintf'
Message: 'This function or variable may be unsafe. Consider using sprintf_s instead. To disable deprecation, use _CRT_SECURE_NO_DEPRECATE. See online help for details.'
c:\documents and settings\mzabsky\dokumenty\visual studio 2005\projects\sdltest\sdltest\sdltest.cpp(325) : warning C4101: 'output' : unreferenced local variable
c:\documents and settings\mzabsky\dokumenty\visual studio 2005\projects\sdltest\sdltest\sdltest.cpp(411) : warning C4244: '=' : conversion from 'double' to 'int', possible loss of data
c:\documents and settings\mzabsky\dokumenty\visual studio 2005\projects\sdltest\sdltest\sdltest.cpp(415) : warning C4244: '=' : conversion from 'double' to 'int', possible loss of data
c:\documents and settings\mzabsky\dokumenty\visual studio 2005\projects\sdltest\sdltest\sdltest.cpp(419) : warning C4244: '=' : conversion from 'double' to 'int', possible loss of data
c:\documents and settings\mzabsky\dokumenty\visual studio 2005\projects\sdltest\sdltest\sdltest.cpp(423) : warning C4244: '=' : conversion from 'double' to 'int', possible loss of data
c:\documents and settings\mzabsky\dokumenty\visual studio 2005\projects\sdltest\sdltest\sdltest.cpp(433) : warning C4244: '+=' : conversion from 'double' to 'int', possible loss of data
c:\documents and settings\mzabsky\dokumenty\visual studio 2005\projects\sdltest\sdltest\sdltest.cpp(477) : warning C4244: '=' : conversion from 'const double' to 'int', possible loss of data
c:\documents and settings\mzabsky\dokumenty\visual studio 2005\projects\sdltest\sdltest\sdltest.cpp(484) : warning C4996: 'sprintf' was declared deprecated
c:\program files\microsoft visual studio 8\vc\include\stdio.h(345) : see declaration of 'sprintf'
Message: 'This function or variable may be unsafe. Consider using sprintf_s instead. To disable deprecation, use _CRT_SECURE_NO_DEPRECATE. See online help for details.'
c:\documents and settings\mzabsky\dokumenty\visual studio 2005\projects\sdltest\sdltest\sdltest.cpp(486) : warning C4996: 'sprintf' was declared deprecated
c:\program files\microsoft visual studio 8\vc\include\stdio.h(345) : see declaration of 'sprintf'
Message: 'This function or variable may be unsafe. Consider using sprintf_s instead. To disable deprecation, use _CRT_SECURE_NO_DEPRECATE. See online help for details.'
c:\documents and settings\mzabsky\dokumenty\visual studio 2005\projects\sdltest\sdltest\sdltest.cpp(502) : warning C4244: '=' : conversion from 'double' to 'int', possible loss of data
c:\documents and settings\mzabsky\dokumenty\visual studio 2005\projects\sdltest\sdltest\sdltest.cpp(507) : warning C4996: 'sprintf' was declared deprecated
c:\program files\microsoft visual studio 8\vc\include\stdio.h(345) : see declaration of 'sprintf'
Message: 'This function or variable may be unsafe. Consider using sprintf_s instead. To disable deprecation, use _CRT_SECURE_NO_DEPRECATE. See online help for details.'
c:\documents and settings\mzabsky\dokumenty\visual studio 2005\projects\sdltest\sdltest\sdltest.cpp(512) : warning C4996: 'sprintf' was declared deprecated
c:\program files\microsoft visual studio 8\vc\include\stdio.h(345) : see declaration of 'sprintf'
Message: 'This function or variable may be unsafe. Consider using sprintf_s instead. To disable deprecation, use _CRT_SECURE_NO_DEPRECATE. See online help for details.'
c:\documents and settings\mzabsky\dokumenty\visual studio 2005\projects\sdltest\sdltest\sdltest.cpp(524) : warning C4244: 'argument' : conversion from 'double' to 'Uint8', possible loss of data
c:\documents and settings\mzabsky\dokumenty\visual studio 2005\projects\sdltest\sdltest\sdltest.cpp(524) : warning C4244: 'argument' : conversion from 'double' to 'int', possible loss of data
c:\documents and settings\mzabsky\dokumenty\visual studio 2005\projects\sdltest\sdltest\sdltest.cpp(524) : warning C4244: 'argument' : conversion from 'double' to 'int', possible loss of data
c:\documents and settings\mzabsky\dokumenty\visual studio 2005\projects\sdltest\sdltest\sdltest.cpp(524) : warning C4244: 'argument' : conversion from 'double' to 'int', possible loss of data
c:\documents and settings\mzabsky\dokumenty\visual studio 2005\projects\sdltest\sdltest\sdltest.cpp(524) : warning C4244: 'argument' : conversion from 'double' to 'int', possible loss of data
c:\documents and settings\mzabsky\dokumenty\visual studio 2005\projects\sdltest\sdltest\sdltest.cpp(525) : warning C4244: 'argument' : conversion from 'double' to 'Uint8', possible loss of data
c:\documents and settings\mzabsky\dokumenty\visual studio 2005\projects\sdltest\sdltest\sdltest.cpp(525) : warning C4244: 'argument' : conversion from 'double' to 'int', possible loss of data
c:\documents and settings\mzabsky\dokumenty\visual studio 2005\projects\sdltest\sdltest\sdltest.cpp(525) : warning C4244: 'argument' : conversion from 'double' to 'int', possible loss of data
c:\documents and settings\mzabsky\dokumenty\visual studio 2005\projects\sdltest\sdltest\sdltest.cpp(525) : warning C4244: 'argument' : conversion from 'double' to 'int', possible loss of data
c:\documents and settings\mzabsky\dokumenty\visual studio 2005\projects\sdltest\sdltest\sdltest.cpp(525) : warning C4244: 'argument' : conversion from 'double' to 'int', possible loss of data
c:\documents and settings\mzabsky\dokumenty\visual studio 2005\projects\sdltest\sdltest\sdltest.cpp(620) : warning C4244: '=' : conversion from 'double' to 'int', possible loss of data
c:\documents and settings\mzabsky\dokumenty\visual studio 2005\projects\sdltest\sdltest\sdltest.cpp(646) : warning C4715: 'SDL_main' : not all control paths return a value
Compiling manifest to resources...
Linking...
LINK : C:\Documents and Settings\mzabsky\Dokumenty\Visual Studio 2005\Projects\SDLtest\Debug\SDLtest.exe not found or not built by the last incremental link; performing full link
msvcrt.lib(MSVCR80.dll) : error LNK2005: _isspace already defined in LIBCMT.lib(_ctype.obj)
msvcrt.lib(MSVCR80.dll) : error LNK2005: ___iob_func already defined in LIBCMT.lib(_file.obj)
msvcrt.lib(MSVCR80.dll) : error LNK2005: _fclose already defined in LIBCMT.lib(fclose.obj)
msvcrt.lib(MSVCR80.dll) : error LNK2005: _exit already defined in LIBCMT.lib(crt0dat.obj)
msvcrt.lib(MSVCR80.dll) : error LNK2005: _strrchr already defined in LIBCMT.lib(strrchr.obj)
LIBCMT.lib(crt0init.obj) : warning LNK4098: defaultlib 'msvcrt.lib' conflicts with use of other libs; use /NODEFAULTLIB:library
C:\Documents and Settings\mzabsky\Dokumenty\Visual Studio 2005\Projects\SDLtest\Debug\SDLtest.exe : fatal error LNK1169: one or more multiply defined symbols found
Build log was saved at "file://c:\Documents and Settings\mzabsky\Dokumenty\Visual Studio 2005\Projects\SDLtest\SDLtest\Debug\BuildLog.htm"
SDLtest - 6 error(s), 32 warning(s)
========== Rebuild All: 0 succeeded, 1 failed, 0 skipped ==========

Uplne ve spodni casti je 6 erroru. Vubec netusim co s tim mam delat, diky za pomoc

Nahlásit jako SPAM
IP: 81.30.238.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
AdamHlavatovic0
Stálý člen
29. 12. 2007   #10
-
0
-

ked to kompilujete ako debug, tak namiesto 'Multi-threaded' (co je pre release) dajte 'Multi-threaded Debug' ale to asi tie chyby neodstrani

Nahlásit jako SPAM
IP: 217.73.16.–
AdamHlavatovic0
Stálý člen
Nahlásit jako SPAM
IP: 217.73.16.–
29. 12. 2007   #12
-
0
-

Diky za pomoc. Sam jsem jeste pogoglil a nasle jsem tyhle dve veci

http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=400514
http://gpwiki.org/forums/viewtopic.php?t=6633&sid=c803613066e3b12a87b4cae8b980de6d

Z toho celkem jednoznacne vyplyva, ze se jedna o problem SDL vs. MSVC++ 2005 a staticke linkovani te dll. Zkusil jsem to alespon buildovat jako Mulithreaded DLL (bez debug) a pak jeste nekde v dalsich nastavenich zrusil, aby to tam zakompilovavalo debugovaci informace. Treba to pomuze.

Take jsem tam pribalil tu jednu chybejici knihovnu.

Nahlásit jako SPAM
IP: 81.30.238.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
AdamHlavatovic0
Stálý člen
Nahlásit jako SPAM
IP: 217.73.16.–
30. 12. 2007   #14
-
0
-
Nahlásit jako SPAM
IP: 81.30.238.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
AdamHlavatovic0
Stálý člen
30. 12. 2007   #15
-
0
-

> ... ze ten problem je jen na kompech, kde nikdy VC++ 2005 nebylo...
samozrejme, ze problem je tam. pretoze vy linkujete program tak aby pouzival crt (c run-time) library dynamicky, co pre vs2005 znamena zavislost na 'msvcr80.dll', pre vs2008 zasa 'msvcr90.dll' a tak podobne. riesenim je zmenit 'Multi-threaded Dll' na 'Multi-threaded', pravdepodobne je problem v sdl, ktora nebola zostavena tak aby toto nastavenie brala v uvahu.

Nahlásit jako SPAM
IP: 217.73.16.–
AdamHlavatovic0
Stálý člen
30. 12. 2007   #16
-
0
-

pokial chcete odstranit zavislost od crt (crt kniznica bude sucastou exaca), tak potom postupujte takto:
1) stiahnite si sdl zdrojove kody
2) postupujte podla navodu pre visual studio (VisualC.html) a skompiluje sdl, predtym vsak zmente v nastaveni SDL a SDLmain 'Multi-threaded DLL (/MD)' na 'Multi-threaded (/MT)' pre release verziu
3) vo vasom projekte tiez zmente 'Multi-threaded DLL (/MD)' na 'Multi-threaded (/MT)', tiez pre release verziu

k kompilacii SDL musite mat nainstalovane dxsdk

na ukazku vam posielam mnou skompilovane sdl v release verzii, bez zavislosti na crt. program spustite s parametrom snake.txt, teda 2d_bone_system snake.txt

Nahlásit jako SPAM
IP: 217.73.16.–
AdamHlavatovic0
Stálý člen
30. 12. 2007   #17
-
0
-

a tu som vam este pribalil vasho snejka, samozrejme bez zavislosti

Nahlásit jako SPAM
IP: 217.73.16.–
Payne
~ Anonymní uživatel
37 příspěvků
30. 12. 2007   #18
-
0
-

Teraz zase chyba zlib1.dll kniznica...

Nahlásit jako SPAM
IP: 87.244.219.–
30. 12. 2007   #19
-
0
-

Diky, jadro problemu jsem celkem pochopil. Tohle uz vam tedy funguje? A jestli to dobre chapu, tak pokud bude ke hre pribalena tahle vami zkompilovana SDL.DLL, tak to muzu klidne kompilovat s Mult-Threaded bez tech hlasek?

Payne: Ta je v tomhle, proste ji tam prekopiruj. http://programujte.com/storage/2007_12_29_22_53_04_SnakeChase_v0.1

EDIT: Fakt, ono to funguje...uz to jede i s tim MultiThreaded...

Nahlásit jako SPAM
IP: 81.30.238.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
30. 12. 2007   #20
-
0
-

Tak tady je verze 0.2. Ta uz urcite funguje i na pocitacich bez MSVS - tentokrat jsem si to vyzkousel. Take je tam ta blba zlib1.dll. A jeste je tam nekolik drobnych vylepseni a bugfixu (celkem 2 :) ) - hlavne jde nyni klavesou R okamzite restartovat hra.

+ Prosim, pokud se vam hra bude sekat, tak si zmacknete F a zobrazi se framerate. Ten sem napiste spolu s udaji co mate za komp. Ja to zkousel na 450 P2 a tam to melo 13-15 a moc to hrat neslo. Na svem A2500+ mam mezi 50-80 a je to krasne plynule :P

A neskutecne moc diky Adamovi Hlavatovicovi.

EDIT: Tak me napada, ze uz k tomu pro priste ani nemusim pribalovat tu msvcr80.dll, balik se tim zmensi na sestinu :)

Nahlásit jako SPAM
IP: 81.30.238.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
AdamHlavatovic0
Stálý člen
30. 12. 2007   #21
-
0
-

To Payne : to ale nieje zavislost toho exaca, ale nejakej dll

> "A jestli to dobre chapu, tak pokud bude ke hre pribalena tahle vami zkompilovana SDL.DLL, tak to muzu klidne kompilovat s Mult-Threaded bez tech hlasek?"
skor som chcel dosiahnut toho aby ste si tie kniznice skompiloval sam, ja som vam to posielal len ako ukazku, ze to ide a ze to tu nevarim z vody.

Nahlásit jako SPAM
IP: 217.73.16.–
_k_
Duch
30. 12. 2007   #22
-
0
-

lol, haluz to je ;) A ide to poe Wine, co je u mna jedno velke +.
Na timed som nahral zhruba 40000.
fps som mal 50 az 60. Stroj: Celeron D@2.6Ghz, Ubuntu 6.10, kernel 2.6.23, wine 0.9.51

Nahlásit jako SPAM
IP: 195.91.54.–
mylan40
Super člen
30. 12. 2007   #23
-
0
-

Timed: 54914 :-D
Je to sranda... Páči sa mi, že ten had chodí po "pekných" krivkách a nie sekavo a ešte ten efekt miznutia čiary...

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.248.56.–
tommz90
Stálý člen
30. 12. 2007   #24
-
0
-

Dobra blbost :-) Když někdo umí, tak to hold jde.

A hlavně je super, že jde skompilovat i v Linuxu. Sice to pak nefunguje jak má, ale to by mělo jít jednoduše opravit. Takže máš u mně plus body za multiplatformnost. Takhle kdyby dělali hry všichni, bylo by na tom světě lépe ...

Jede i ve wine, ale málo FPS. Asi kolem 20 a 30. Když jsem to překompiloval, tak kolem 60.

Jinak po kompilaci v linuxu správně nefunguje generování cesty pro AI. Had řízený počítačem jezdí pořád rovně a odráží se akorát od stěn, vypadá to jako pong. Asi bude chyba v rozdílné funkci generátoru náhodných čísel nebo tak něco.

Nahlásit jako SPAM
IP: 82.209.19.–
Erik0
Návštěvník
30. 12. 2007   #25
-
0
-

257 sekund a mal som stale cca 8500 bodov, potom ma to prestalo bavit... :)
Inak dobra hra, skoda, ze mne to SDL vobec nejde :/

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.248.6.–
30. 12. 2007   #26
-
0
-

tommz9: Kdyztak se v debuggeru podivej na funkci GetRandomDouble. Je to asi tri radky kodu, ktere maji vygenerovat cislo od 0 do 1. Cele ta funkce je docela zpatlana a jsem rad ze vubec nejaka nahodna cisla generuje. Treba v linuxu funguje jinak ziskavani systemoveho casu...nebo to narusuje to jedno zbytecne volani Rand-u..nevim

Erik: U toho Survivalu mije jasne, ze kdyz je nekdo dobry, tak to musi logicky byt nekonecne. Proste staci aaby byl multiplier prumerne na x6 a je to. Myslim ze tam pridam nejake gradualni zvysovani obtiznosti (asi nejspis zrychlovani Ai hada nebo zpomalovani hracova hada), coz by to vyresilo.

Vsem diky za reakce

EDIT:
tommz9: Jakto ze se ti tolik zvysily framy pri rekompilaci? Vzdyt ja tam mam vsechny optimalizace na max...a i debugovaci znacky jsou pryc. To nechapu :(

Nahlásit jako SPAM
IP: 81.30.238.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
_k_
Duch
30. 12. 2007   #27
-
0
-

Som sa kukol na to GetRandomDouble() - ono je to dobre le to cislo (asi je to SHRT_MAX, ze ?;) ) ktroym to nakoniec delis nahrad RAND_MAX - to ma v sebe na vsetkych systemoch max. moznu navratovu hodnotu rand().
A inac mi nejdu fonty ;((( a chybove hlasky to nedava ziadne... zaujimave je, ze fps ukazovac ide.
Po rekompilacii to ide aj mne rychejsie (+- 80 fps), ide to rychlejsie, lebo ja a asi aj tommz9 sme to pustal cez emulator -Wine

Nahlásit jako SPAM
IP: 195.91.54.–
30. 12. 2007   #28
-
0
-

Ty fonty...v tom zipu je soubor font.ttf, zkus ho zobrazit, popripadne tam zkopiruj a prejmenuj jiny font ze systemu.

To s tim RAND_MAX vim...to jsem zrusil v ramci problemu s nahodnymi cisly (i kdyz to asi za vubec nic nemohlo). Do dalsi verze to opravim.

Nahlásit jako SPAM
IP: 81.30.238.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
_k_
Duch
30. 12. 2007   #29
-
0
-

Ja len ze ked je tam to RAND_MAX tak tu funguje tak ako ma aj po prelozeni pod linuxom...
A s tymi fontami neviem co mam pobabrane ale v tom subore to asi nebude (kedze fps ukazovac funguje)

Nahlásit jako SPAM
IP: 195.91.54.–
30. 12. 2007   #30
-
0
-

Aha, to jsem si nevsiml.

Poustis to pres to wine nebo jsis to zkompiloval primo pro linuxe?

..ted me napada...co mas za rozliseni obrazovky? Ta hra ma v sobe hardcoded 1024*768...tak jestli neni nejakyproblem s tim. A nefunguji ti jenom pisma ve hre nebo ani menu?

Nahlásit jako SPAM
IP: 81.30.238.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
_k_
Duch
30. 12. 2007   #31
-
0
-

Pod wine ide vsetko pekne(aj pisma).
V na linuxe skompilovanej vezii nejdu ziadne pisma (ani menu) okrem fps meraca. Rozlisenie mam 1440x900 ale ak si dobre pamatam, ak ma sdl problem so zmenou rozlisenia tak posle cely program do hajan a navyse oboch hadov vidim jasne a zretelne ;)

Nahlásit jako SPAM
IP: 195.91.54.–
_k_
Duch
30. 12. 2007   #32
-
0
-

Problem vyriesny ;). Chyba bola v mojom prijmaci a to konkretne v tom ze som mal nainstalovanu zlu verziu libsdl-ttf. Teraz uz vsetko slape jak hodinky...

Nahlásit jako SPAM
IP: 195.91.54.–
30. 12. 2007   #33
-
0
-

To jsem rad. Kdyz mas to sirokouhle rozliseni...je to zkreslene nebo tam jsou na bocich nejake cerne pruhy nebo tak neco? U mne na 1280*1024 se to normalne roztahuje. Kdyztak priloz screen...jen tak pro zajimavost

Nahlásit jako SPAM
IP: 81.30.238.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
_k_
Duch
30. 12. 2007   #34
-
0
-

Nezda sa mi to skreslne. Screeny nie su bohvie ake, kedze gnome-screnshot zrusil fullscreen ale cu uz

Nahlásit jako SPAM
IP: 195.91.54.–
30. 12. 2007   #35
-
0
-

Diky, jaktoze to mas v okne? to je v tom wine? Ja v te release verzi urcite mam SDL_FULLSCREEN :smile11:

Ja puvodne myslel jak by to vypadalo roztazene na fullscreen na tom sirokouhlem monitoru.

Nahlásit jako SPAM
IP: 81.30.238.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
_k_
Duch
30. 12. 2007   #36
-
0
-

Ved hovorim, ze program na robenie screenshotov (gnome-screenshot) mi zrusil fullscreen.

Nahlásit jako SPAM
IP: 195.91.54.–
zacatecnik0
Super člen
30. 12. 2007   #37
-
0
-

timed:
27 400 points na touchpadu :-D
XP SP2, 1.8 GHz Intel Core Duo
Frame 70-80


nice job ;-)

Nahlásit jako SPAM
IP: 88.100.84.–
Můj blog http://www.zacatecnik.wu.cz[br]Překládám anglickou knihu o wxWidgets http://wxwidgets.hustej.net
tommz90
Stálý člen
31. 12. 2007   #38
-
0
-

Ok, po překompilovaní s RAND_MAX funguje všechno perfektně :-)

Těším se na další gamesky ;)

Nahlásit jako SPAM
IP: 82.209.19.–
Tomas_Dejmek
~ Anonymní uživatel
52 příspěvků
31. 12. 2007   #39
-
0
-

CommanderZ: K tomu kodu, sice jsem ho zase tak uplně dopodrobna nebral, ale vyjádřím se.
Je z toho vidět že o programování her nemáš skoro páru, je to taková domácká hra na koleni bez enginu, ale umíš si růzdný věci vyřešit a vymyslet sám, takže se to i ve finále je docela slušný. Je to psaný v C a to tomu stácí na přehlednosti, kdyby jsi o psal OOP, vytvořil si objekty rozdělil si soubory, tak bys okamžitě poznal rozdíl. A měl by jsi ještě větší chuť dodělávat detaily.
Takle ve funkcích se taky dá psát ale musíš si to trochu rozvrnout. Třeba main dát do headeru na začátku by mohly bejt prototypy třeba start, cycle a end, v main použitej start pak while co by opakovalo cycle a end. Tam bys vymyslel něco co by ukončilo main (může to bejt jedna funkce). A v source kodu bys tyto funkce vyplnil podle svýho, a ty ostatní bys hodli zvláš do nějakýho jinýho kodu, nebo je rozpackoval.

Jako hra, jako hra to vůbec neni špatné. AI nepatří žádné postavě, ale čáře čili se nedá říct že je tupá, ta čára se chová docela klamavě a do tý hry asi opravdu sedne. pak je dobré že se čáry časem mažou a neni to pak jak jak vomalovánky.

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.160.109.–
31. 12. 2007   #40
-
0
-

Tak, nova verze je tady. Novinky:
- tzv. streaky. Co to je vsichni urcite znate treba z UT - kdyz se vam chili dari, tak vam to hra zacne sama komentovat. V praxi to vypada tak, ze se musite dve vteriny drzet v urcite vzdalenosti. Kdyz se vam to podari, tak to hra zhodnoti a dostanete tucnou bodovou odmenu. Nejnizsi stupen je "Good!", kdy se musite mit po dve vteriny zakladni multiplikator alespon 4x, pak to pokracuje pres nekolik dalsich stupnu jako treba "Awesome!" (multip. 6x) az po "U L T I M A ! ! !" (9x), za kterou dostanete 100 000 bodu za ruku. To ale znamena byt po nejakych 700 pixelu ve vzdalenosti max 15 px, tedy je to temer nemozne. Ja sam dosahl nejvyse prave na "Awesome!". Tento prvek ma pridat do hry zase trochu akce a motivace, myslim ze se to docela dari.
- progresivni zvysovani obtiznosti u survivalu. Hra vam bude vysavat cim dal tim vice bodu, nez vas uplne znici :) Vysavani zacina na 600 (to bylo i ve starsich verzich), ale kazdou vterinou se zvysuje o 1.66 bodu/sek - tj. o 100 bodu za minutu. Po ctyrech minutach hry tak uz neztracite 600, ale rovnou 1000 boude za vterinu.
- RAND_MAX - generator nahodnych cisel byl upraven tak, aby spravne fungoval i na newoknech. Nicmene tyto verze si uz musite zkompilovat sami (jak k memu poteseni uz mnozi delali), protoze jak mam k dispozici akorat kompilator pro Win32.
- spravne vystredovani pisem. Nyni to co ma byt vystredeno na stred opravdu vystredeno jak ma byt (matematicky), neni uz to tedy jenom jako-zhruba-umisteni na stred. Vypada to o dost lip.
- a jedna technicka dobnost - tato verze je jako prvni zkompilovana pod VC++ 2008 Express.

A kod uz se nafoukl na vice nez 900 radek :)

Moje nove high score (ta stara jsou kvuli tem zmenam kompletne pase) :
Timed: 87623
Survival: 295 (fuj, to byla makacka. Na konci uz me uplne palily oci. A myslim ze kdo se dostane pres 400 tak vazne respekt. Tou dobou uz odhaduju ztratu bodu na tak 1400 za sekundu...)

Tomas_Dejmek: Diky za analyzu. To s tou parou si to odhadl docela presne. Ja s nimi totiz nemam vubec zadne zkusenosti:) OOP jsem tam radsi necpal, protoze jsem si na to netroufl. Ja vlastne ani netusil, ze se mi to povede takhle dotohnout. Treba struktury jsem tam i mival, pak jsem je ale v ramci jednoho zakysu vsechny dal pryc. Ty funkce jsem tam proste cpal bez ladu a skladu tak jak bylo potreba. Na rozdeleni kodu do vice souboru jsem i myslel - treba mit to na vlastni jadro, Ai funkce (Ai*) a kreslici funkce (Draw* s vyjimkou DrawScene) by bylo urcite lepsi, ale nejak jsem se k tomu nedokopal. Ten druhy odstavec jsem pak moc nepochopil.

Jinak, ted uz tam moc nehodlam pridavat nejake dalsi featury nebo nejak preskupovat kod, pokud me nic opravdu zasadniho nenapadne, tak dalsi verze uz bude 1.0. Thle 0.3 uz skoro muzete brat jako RC :P

Nahlásit jako SPAM
IP: 81.30.238.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
31. 12. 2007   #41
-
0
-

A jeste obrazek

Nahlásit jako SPAM
IP: 81.30.238.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
mylan40
Super člen
1. 1. 2008   #42
-
0
-

1st mode: 95382 !!! Kto má viac??? :-D To "good" a "great" je dobre vymyslené. ;)

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.248.56.–
Hula0
Návštěvník
1. 1. 2008   #43
-
0
-

Za 3 dny prace je tohle opravdu výtvor!!!Ta hra mě fakt baví a myslim že spoustu kámošů to taky na chvilkku zabaví...

Nahlásit jako SPAM
IP: 82.202.30.–
Bengo0
Stálý člen
6. 1. 2008   #44
-
0
-

good

Nahlásit jako SPAM
IP: 217.196.213.–
7. 1. 2008   #45
-
0
-

ooooooh, 635 sekund na survival. Ve skole kde jsem mel 13-15 FPS :P

Nahlásit jako SPAM
IP: 88.102.139.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
greppi0
Stálý člen
7. 1. 2008   #46
-
0
-

hehe, pekna hra ... aj ked v0.3 mi vypisovala chybu pri extrahovani suboru font.ttf a program mi nesiel spustit, ale v0.2 mi isla v pohode :) ...

Nahlásit jako SPAM
IP: 195.91.80.–
You can make more friends in two months by becoming interested in other people than you can in two years by trying to get other people interested in you - Dale Carnegie
7. 1. 2008   #47
-
0
-

To je zvlastni. Ja to uz nekolikrat stahoval a rozbaloval v pohode. Nektere stahovaci programy to ale ulozi jako soubor s priponou .3 misto .zip. Prejmenovals to?

Nahlásit jako SPAM
IP: 81.30.238.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
yaqwsx+9
Posthunter
7. 1. 2008   #48
-
0
-

To CommanderZ : Nemuzu si pomoci, ale toto se mi zdava i jinych souboru ulozenych na programujte.....

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.160.100.–
Life is too short to remove USB mass storage safely...
Správný drsňák udělá z konzole cokoliv
Nahlásit jako SPAM
IP: 81.30.238.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
Bengo0
Stálý člen
7. 1. 2008   #50
-
0
-

super , lehoucka hra, jednoducha a jak zábavná a težká, dal jsem 59699 :smile2: :smile2: :smile2:

Nahlásit jako SPAM
IP: 217.196.213.–
Zelenáč0
Posthunter
7. 1. 2008   #51
-
0
-

Mne se zobrazi jen cerna obrazovka :-(

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.176.254.–
7. 1. 2008   #52
-
0
-

Na nekterych pocitacich chvili trva nez se to rozsviti. Taky muzes zkusit, jestli u tebe jenom neblbne pismo (v menu nic jineho neni) - zapni to, chvili pockej, pak zmackni klavesu 1 a pak klikni mysi.

Nahlásit jako SPAM
IP: 81.30.238.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
yaqwsx+9
Posthunter
27. 1. 2008   #53
-
0
-

AdamHlavatovic napsal:
To Payne : to ale nieje zavislost toho exaca, ale nejakej dll

> "A jestli to dobre chapu, tak pokud bude ke hre pribalena tahle vami zkompilovana SDL.DLL, tak to muzu klidne kompilovat s Mult-Threaded bez tech hlasek?"
skor som chcel dosiahnut toho aby ste si tie kniznice skompiloval sam, ja som vam to posielal len ako ukazku, ze to ide a ze to tu nevarim z vody.


Taky ma problem s knihovnami, bohuzel SDL_Image se mi nedari prekompilovat....Nemohl by jsi mi ho prosím překompilovat?Byl bych ti moc vděčný...

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.160.105.–
Life is too short to remove USB mass storage safely...
Správný drsňák udělá z konzole cokoliv
AdamHlavatovic0
Stálý člen
28. 1. 2008   #54
-
0
-

to yaqwsx: a co konkretne vam natom nejde ?

Nahlásit jako SPAM
IP: 217.73.16.–
yaqwsx+9
Posthunter
28. 1. 2008   #55
-
0
-

To AdamHlavatovic : No VS mi prvne hlasilo, ze nelze najit afxres.h, kdyz jsem ho prilinkoval tak mi to hlasi , ze ho nelze otevit...
Jinak se omlouvam, ze jsem vam tykal....

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.160.98.–
Life is too short to remove USB mass storage safely...
Správný drsňák udělá z konzole cokoliv
AdamHlavatovic0
Stálý člen
28. 1. 2008   #56
-
0
-

ziadne afxres.h k skompilovaniu SDL_image nieje potrebne. Postup pri kompilacii je taky:
* ze si stiahnete zdrojove subory pre SDL_image http://www.libsdl.org/projects/SDL_image/release/SDL_image-1.2.6.zip
* rozbalite do lubovolneho adresara, po rozbaleni najdete v adresari subor VisualC.zip, ten rozbalite.
* v adresari VisualC spustite SDL_image.sln a date rebuild
kniznica sa vam potom skompiluje v zavislosti na nastaveni linkera a kompilatora. este dodam, ze predpokladom ku kompilacii SDL_image je rovnako skompilovane SDL.

Nahlásit jako SPAM
IP: 217.73.16.–
yaqwsx+9
Posthunter
28. 1. 2008   #57
-
0
-

TAk stale mi o haze chybu:

1>Compiling resources...

1>.\Version.rc(10) : fatal error RC1015: cannot open include file 'afxres.h'.

A cast kodu:
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

//
// Generated from the TEXTINCLUDE 2 resource.
//
#include "afxres.h"

Omlouvam se, ze jsem takovy trochu natrvdly, ale hold se mi posledni dobou nedari....

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.160.77.–
Life is too short to remove USB mass storage safely...
Správný drsňák udělá z konzole cokoliv
AdamHlavatovic0
Stálý člen
28. 1. 2008   #58
-
0
-

tak preca len je ten afxres.h potreba, spominany subor je sucastov mfc kniznice a najdete ho v adresary ...\VC\atlmfc\include\, v pripade ze ale pouzivate expres ediciu visual studia, je mozne ze altmfc kniznicu nemate nainstalovanu, respektive ze ta nieje sucastou edicie (ale to neviem isto, pretoze expres ediciu nepouzivam). inak mozte skusit odstranit s projektu version.rc, ktora ajtak obsahuje len informacie o SDL ake je autor, verzia a podobne.

Nahlásit jako SPAM
IP: 217.73.16.–
milanmichal0
Stálý člen
16. 7. 2008   #59
-
0
-

Mě tahle hra jde a je celkem dobrá a na to že si ji dělal ve složitém C++ tak je dost dobrá přeji dost úspěchů nadále

Nahlásit jako SPAM
IP: 90.176.227.–
Věnuji se jazyku C++ a baví mě.
16. 7. 2008   #60
-
0
-

milanmichal napsal:
Mě tahle hra jde a je celkem dobrá a na to že si ji dělal ve složitém C++ tak je dost dobrá přeji dost úspěchů nadále



Diky. V C++ jsem se zatim vydal trochu jinym smerem (hlavne za ucelem zaziti nekterych zakladnich principu a zvladani kodi vetsiho projektu), to ale rozhodne neznamena, ze jsem s hrami skoncil :)

Nahlásit jako SPAM
IP: 81.30.238.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
milanmichal0
Stálý člen
17. 7. 2008   #61
-
0
-

:D No super celkem se těším an další tvou hru . TAdy tahle mě příde celkem dost originální zábavná a přitom jednoduchý, i když to bylo anglicky a já musel pochopit přímo ze hry co je účelem hry i tak mě to moc bavilo a zistil sem že takovou hru jsem ještě ani neviděl a moc mě to bavilo .......... jen tak dál mymochodem nahrál jsem: 29 908 bodů
Důkaz zde:http://uloz.to/584664/skore-ve-hre-snake-chase.png
A moje taktika ? :D : Snažit se , Snažit se a Snažit se

Nahlásit jako SPAM
IP: 90.176.227.–
Věnuji se jazyku C++ a baví mě.
milanmichal0
Stálý člen
17. 7. 2008   #62
-
0
-

:D No super celkem se těším an další tvou hru . TAdy tahle mě příde celkem dost originální zábavná a přitom jednoduchý, i když to bylo anglicky a já musel pochopit přímo ze hry co je účelem hry i tak mě to moc bavilo a zistil sem že takovou hru jsem ještě ani neviděl a moc mě to bavilo .......... jen tak dál mymochodem nahrál jsem: 29 908 bodů
Důkaz zde:http://uloz.to/584664/skore-ve-hre-snake-chase.png
A moje taktika ? :D : Snažit se , Snažit se a Snažit se

Nahlásit jako SPAM
IP: 90.176.227.–
Věnuji se jazyku C++ a baví mě.
milanmichal0
Stálý člen
17. 7. 2008   #63
-
0
-

:D No super celkem se těším an další tvou hru . TAdy tahle mě příde celkem dost originální zábavná a přitom jednoduchý, i když to bylo anglicky a já musel pochopit přímo ze hry co je účelem hry i tak mě to moc bavilo a zistil sem že takovou hru jsem ještě ani neviděl a moc mě to bavilo .......... jen tak dál mymochodem nahrál jsem: 29 908 bodů
Důkaz zde:http://uloz.to/584664/skore-ve-hre-snake-chase.png
A moje taktika ? :D : Snažit se , Snažit se a Snažit se

Nahlásit jako SPAM
IP: 90.176.227.–
Věnuji se jazyku C++ a baví mě.
lolik0
Super člen
17. 7. 2008   #64
-
0
-

vedely by ste my poradit akym scriptom mam vytvorenu aplikaciju spustat vo full screen ako je tato hra? diky

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.237.16.–
Chrasty
~ Redaktor
+4
Posthunter
17. 7. 2008   #65
-
0
-

Pochopíte už všichni, že kód, který se kompiluje se neříká script?:D Já si to snad dám do podpisu:-)

Zkus tohle:

keybd_event(VK_MENU, 0x38, 0, 0);

keybd_event(VK_RETURN, 0x1c, 0, 0);
keybd_event(VK_RETURN, 0X1c, KEYEVENTF_KEYUP, 0);
keybd_event(VK_MENU, 0x38, KEYEVENTF_KEYUP, 0);

Prý nefunguje pod Vistama

Nahlásit jako SPAM
IP: 193.179.196.–
lolik0
Super člen
17. 7. 2008   #66
-
0
-

diky. len neviem kam to mam hodit :) ale pridem na to.

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.237.16.–
D-Fox0
Stálý člen
17. 7. 2008   #67
-
0
-

Nářezová hra :D, skvelej napad.

126 328 (3 ti pokus)
389s (1 pokus)
hrano na touchpadu...

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.176.62.–
17. 7. 2008   #68
-
0
-

lolik napsal:
vedely by ste my poradit akym scriptom mam vytvorenu aplikaciju spustat vo full screen ako je tato hra? diky



Ke hre je prilozen kompletni docela dukladne okomentovany zrdrojovy kod ;) Ano, je to ten .cpp soubor oteviratelny v notepadu. Pak uz to staci jen nejakym C++ kompilatorem za pritomnosti vhodnych knihoven zkompilovat a je to :P



Zkus tohle:
keybd_event(VK_MENU, 0x38, 0, 0);
keybd_event(VK_RETURN, 0x1c, 0, 0);
keybd_event(VK_RETURN, 0X1c, KEYEVENTF_KEYUP, 0);
keybd_event(VK_MENU, 0x38, KEYEVENTF_KEYUP, 0);

Prý nefunguje pod Vistama



To je na me?

A moje taktika ? :D : Snažit se , Snažit se a Snažit se



A ja ti reknu oficialni taktiku autora hry, se kteru v survival modu nahral 12 minut: hraj to na starsim kompu (ale zase ne moc starym) - ono to nema dostatecne ohlidane framy, takze to je cele pomalejsi a jednodussi :)

hrano na touchpadu...



Respekt, ja to na touchpadu absolutne nedaval.

Nahlásit jako SPAM
IP: 81.30.238.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
Chrasty
~ Redaktor
+4
Posthunter
17. 7. 2008   #69
-
0
-

CommanderZ napsal:


Zkus tohle:

keybd_event(VK_MENU, 0x38, 0, 0); 

keybd_event(VK_RETURN, 0x1c, 0, 0);
keybd_event(VK_RETURN, 0X1c, KEYEVENTF_KEYUP, 0);
keybd_event(VK_MENU, 0x38, KEYEVENTF_KEYUP, 0);

Prý nefunguje pod Vistama


To je na me?


Nene, to bylo lolika

Nahlásit jako SPAM
IP: 193.179.196.–
milanmichal0
Stálý člen
27. 7. 2008   #70
-
0
-

CommanderZ: Hele nebudeš dělat zase nějakou primitivní ale zábavnou hru v C++ ? Třeba jen na procvičení tvých vědomostí , ale rád bych si nějakou dvojí zase zahrál ;-) .

Nahlásit jako SPAM
IP: 90.176.227.–
Věnuji se jazyku C++ a baví mě.
27. 7. 2008   #71
-
0
-

V C++ ted pracuju na projektu OpenTTD (i kdyz nejsem a ani nechci byt clenem vlastniho dev teamu). Moje prispevky:

OpenTTD screensaver (de facto stand alone, skoro dokonceno) - screensaver postaveny na kodu hry, promita zadanou ulozenou hru -http://www.tt-forums.net/viewtopic.php?f=33&t=38544&start=0&st=0&sk=t&sd=a

Better Map Borders patch (zda se ze dokonceno, ceka na zahrnuti do trunku) - zasadne vylepsuje zpusob, jakym jsou generovany okrajove casti mapy. Vysledkem je daleko prirozenejsi krajina - http://www.tt-forums.net/viewtopic.php?f=33&t=37853&start=0&st=0&sk=t&sd=a

Advanced Terrain Schemes patch (pozastaveno, cekam az bude BMB v trunku) - rozsiruje generator nahodnych map o moznost vybrat si ramcove tvar pevniny (jezero uprostred, kanal uprostred atd...) - http://www.tt-forums.net/viewtopic.php?f=33&t=37740

Delam to hlavne abych se naucil jak vypada kod vetsiho projektu. Jeden napad na trochu podobnou picovinu ale mam a (oproti ocekavani) uzasny uspech snake chase docela motivuje. Bohuzel ted mam malo castu (a v rijnu se to jeste o dost zhorsi).

Nahlásit jako SPAM
IP: 81.30.238.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
milanmichal0
Stálý člen
28. 7. 2008   #72
-
0
-

Ok hezké projekty ale usoudil jsem to jen podly screnů protože nemám Transport Tycona . I když teď nebudeš dělat žádnou hru ( Protože nemáš čas ) tak si počkám na nějaké které uděláš až čas budeš mýt .

Nahlásit jako SPAM
IP: 90.176.227.–
Věnuji se jazyku C++ a baví mě.
Krusty
~ Anonymní uživatel
2 příspěvky
24. 1. 2010   #73
-
0
-

Ahoj, taky by mě velice zajímala tahle hra a způsob implementace. Dá se ještě někde stáhnout? linky na tomto fóru se mi zdají nefunkční.

Nahlásit jako SPAM
IP: 90.178.182.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 112 hostů

Moderátoři diskuze

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý