Graficka kniznica – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Graficka kniznica – C / C++ – Fórum – Programujte.comGraficka kniznica – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 

Erik0
Návštěvník
3. 1. 2008   #1
-
0
-

Je este nejaka jednoducha graficka kniznica okrem SDL a je na nu aspon jeden normalny tutorial ?
Dakujem

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.248.6.–
_k_
Duch
3. 1. 2008   #2
-
0
-

Co sa ti nepaci na SDL ? Potom tu uz iba zostavaju skor gui-toolkity ako GTK, Qt atd...
Alebo este WinAPI a Xlib ale tieto 2 by som jednoduchsimi nenazival ;)
Ale skus sa pozret na ClanLib, som pocul ze je to celkom puzitelne ale vela tutorialov som na to nevidel ani som s tym nikdy nerobil...
http://www.clanlib.org/

Nahlásit jako SPAM
IP: 195.91.54.–
3. 1. 2008   #3
-
0
-

Treba na DirectX jsou pokud vim tuty primo v SDK. A kdyz si stahnes Visual C++ 2008 Express, tak si do nej muzes zaintegrovat i Dark GDK, ktere vypada alespod od pohledu celkem stupidne. Skoda ze mi vyhorel komp, jsem se na nej chtel vrhnout :(

Nahlásit jako SPAM
IP: 81.30.238.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
yaqwsx+9
Posthunter
3. 1. 2008   #4
-
0
-

A nezapominal bych na OpenGL..........

Ikdyž SDl se mi zdá pro začátky celkem vhodné......., bohuzel jse mi ho stale nedari zkrotit :smile20:

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.160.65.–
Life is too short to remove USB mass storage safely...
Správný drsňák udělá z konzole cokoliv
Al0
Věrný člen
3. 1. 2008   #5
-
0
-

allegro. tutoriály jsou na builder.cz . Ale stejně bych zůstal na SDL..

Nahlásit jako SPAM
IP: 77.48.132.–
PSP user|Web developer|C4D user||Maya Lamer|Photoshop User|Guitar player
Erik0
Návštěvník
3. 1. 2008   #6
-
0
-

SDL je dobre, lenze ja v tom vobec neviem robit, zacal som citat asi 10 tutorialov a ani jeden mi dokopy nic nedal...
Stravil som pri tom desiatky hodin, pozeranim prikladov, citanim tych tutorialov, skusanim vlastnych programov a stale mi nieco neslo.
Program sa prelozil ale nefungoval a netusim preco.

A v kazdom tutoril je iny kod na zobrazenie obrazka, ci pohyb pomocou klavesy.

Ale to asi len ja som hlupak ako vidim... ked CommanderZ dokazal za par dni spravit hru o ktorej nemam sajnu ako ju mohol napisat

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.248.6.–
tmi0
Věrný člen
3. 1. 2008   #7
-
0
-

To Erik : a nepremejslel si o nejakym jinym konicku, treba lego nebo origami? tutorialy pro ne sice taky bejvaj tezky, ale verim ze to by si zvladnout mohl.

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.185.230.–
ksp.mff.cuni.cz -- doporučuje 5 z 0 přetečených bufferů!
yaqwsx+9
Posthunter
3. 1. 2008   #8
-
0
-

To tmi : Dovoluji si s tim LEGEM odporovat. Pokud stavis podle sebe(mam ted na myslis radu technic-jinou nesbiram) je to celkem tezky, ale pokud stavis podle navodu tak je to jen o trpelivosti......protoze ty navody jsou velmi dobre delane.
A origami je hlavne o manualni zrucnosti :smile1:

To Erik : A mas zaklady C++?Myslim tim hlavne ukazatele a podobne veci.V SDL se to hodne pouziva....

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.160.65.–
Life is too short to remove USB mass storage safely...
Správný drsňák udělá z konzole cokoliv
3. 1. 2008   #9
-
0
-

Erik napsal:
SDL je dobre, lenze ja v tom vobec neviem robit, zacal som citat asi 10 tutorialov a ani jeden mi dokopy nic nedal...
Stravil som pri tom desiatky hodin, pozeranim prikladov, citanim tych tutorialov, skusanim vlastnych programov a stale mi nieco neslo.
Program sa prelozil ale nefungoval a netusim preco.

A v kazdom tutoril je iny kod na zobrazenie obrazka, ci pohyb pomocou klavesy.

Ale to asi len ja som hlupak ako vidim... ked CommanderZ dokazal za par dni spravit hru o ktorej nemam sajnu ako ju mohol napisat



Ji projed zdrojak, je k ni pribaleny. Prakticky kazdy radek je okomentovany takovym az skoro tutorialovym stylem. A na cokoliv se muzes zeptat. Pokud se na to budes opravdu chtit divat, tak ti doporucuju verzi 0.2, do te posledni verze pribyly streaky a to je z tveho hlediska jenom 200 radek jednoducheho logickeho bordelu.

Jinak, doporucuju si projet tutorial na WinAPI, ja si ho taky projel - spis tak pro informaci - a hodne mi to pomohlo. Potom daleko snadneji pochopis strukturu kodu jakekoliv hry (main, message loop, game loop.)

Nahlásit jako SPAM
IP: 81.30.238.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
Al0
Věrný člen
3. 1. 2008   #10
-
0
-

to Erik> A jsi si jistej, že máš v tý složce s exe souborem danej soubor SDL.dll nalinkovaný knihovny(lib), vložený hlavičky, atd. ??

Nahlásit jako SPAM
IP: 77.48.132.–
PSP user|Web developer|C4D user||Maya Lamer|Photoshop User|Guitar player
Erik0
Návštěvník
3. 1. 2008   #11
-
0
-

tmi: neviem ako ty, ale mna uz lego preslo a origamy ma nebavi
yaqwsx: nejake tie zaklady mam... funkcie, podmienky, cykly, zaklady oop a trosku ukazazovatele
CommanderZ: Diky, do tvojho zdrojakou som sa nepozeral, skor len "jednoduche" priklady z "tutorialov"
AI: jasne, 90% hier a prikaldov kt. som sa snazil prelozit sam tak fungovali

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.248.6.–
tmi0
Věrný člen
3. 1. 2008   #12
-
0
-

To yaqwsx : tak me tehda lego taky velky problemy nedelalo> kazda (rekneme mensi az stredni) stavebnice (dle navodu) mi trvala priblizne stejne dlouho jako kdysi davno tutorialy do SDL. a vzhledem k tomu ze Erik travil desitky hodin zkoumanim tutorialu SDL tak jsem predpokladal ze by mohl taky travit desitky hodin navody do LEGA.

To Erik : to byl jenom navrh, jestli ti vyhovuji vic treba panenky tak prosim, nenech se omezovat.

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.185.230.–
ksp.mff.cuni.cz -- doporučuje 5 z 0 přetečených bufferů!
Erik0
Návštěvník
3. 1. 2008   #13
-
0
-

tmi: Preco vlastne nejdes spamovat na nejake detske forum, kde sa bavia o podobnych zalubach ako mas ty ? Myslim, ze tuto temu so nezalozil preto aby ty si rozpraval svoje prihody so stavanim lega, ci budovanim paneliek ;)

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.248.6.–
bukaj0
Věrný člen
3. 1. 2008   #14
-
0
-

<offtopic>
Erik
Myslím, že tmi chtěl pouze naznačit, že když neumíš s knihovnou pracovat, není to chyba té knihovny. A je blbost jen kvůli tomu, že ti to teď nejde hned měnit knihovnu.
</offtopic>

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.70.13.–
Jak se správně ptát? -> http://www.hash.cz/inferno/otazky.html[br][br] Po programování je člověk hladovej.
yaqwsx+9
Posthunter
3. 1. 2008   #15
-
0
-

To Erik : Skousej dal, jednou to pochopit musis....Ja taky stale nechapu, proc mi moje navrhnuta trida sprite nefunguje,ale taky ji neustale prepisuji a doufam ze to jednou vyjde.......
OT: JInak uz jsem prekopal nacitaci f-ci,tak ze uz funguje! :smile18: Pokud by nekdo nasel chybu v te vykreslovaci, tak at se ozve....

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.160.65.–
Life is too short to remove USB mass storage safely...
Správný drsňák udělá z konzole cokoliv
Erik0
Návštěvník
3. 1. 2008   #16
-
0
-

ok a vedel by mi niekto pomoct s tymto programomom ?

#include <stdlib.h>

#include "SDL/SDL.h"

int main(int argc, char *argv[])
{
SDL_Surface *screen,*image, *background;
SDL_Rect drect,srect;
SDL_Event event;

atexit(SDL_Quit);
screen = SDL_SetVideoMode(640, 480, 32,SDL_HWSURFACE | SDL_DOUBLEBUF);
image=SDL_LoadBMP("hello.bmp");
srect.x=0;
srect.y=0;
srect.w=image->w;
srect.h=image->h;
drect=srect;
drect.x=(screen->w-image->w)/2;
drect.y=(screen->h-image->h)/2;
SDL_BlitSurface(image,&srect,screen,&drect);
SDL_Flip(screen);
//čeká se do uvolnění jakékoliv klávesy
while (SDL_WaitEvent(&event),event.type!=SDL_KEYUP);
background=SDL_LoadBMP("background.bmp");
while (SDL_WaitEvent(&event),event.type!=SDL_KEYUP);
return 1;
}

Len som chcel, aby som po stlaceni klavesy objavil novy obrazok :(

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.248.6.–
yaqwsx+9
Posthunter
3. 1. 2008   #17
-
0
-

To Erik : Tak jsem si to letmo prohledl a trochu me zarazi, proc predava SDl_BlitSurface jako 2 argument obdelnik, kdyz pracujes s celym objektem.Predej NULL a mas to.

A pokud chces zmenit pozadi, tak ho musis vykreslit....Nestaci jen nacist..

Jinak chyba je v nefunkcnosti a nebo kompilator haze chyby?

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.160.65.–
Life is too short to remove USB mass storage safely...
Správný drsňák udělá z konzole cokoliv
tmi0
Věrný člen
3. 1. 2008   #18
-
0
-

To Erik : nevim jak jsi prisel na to ze ja nejake takove (=LEGO,panenky,origami) zaliby mam. nikdy jsem to nerekl a z zadneho meho vyroku to nevypliva. ja nespamuji, stejne jako ostatni se ti pouze snazim poradit co je pro tebe nejlepsi. a take jsem na tomto foru nikdy neprezentoval zadnou svoji prihodu ze staveni LEGA ci budovani panenek.

To bukaj : no chtel jsem toho naznacit jeste o neco vice), ale radeji to nebudu dale rozpitvavat...

radeji uz necham Erika v klidu se soustredit na SDL, aby se z neho mohl stat profesionalni programator. je to, preci jenom, jeho volny cas se kterym at si dela co chce.

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.185.230.–
ksp.mff.cuni.cz -- doporučuje 5 z 0 přetečených bufferů!
mephi0
Expert
3. 1. 2008   #19
-
0
-

niesom si teraz isty, ale commanderZ asi tak uplne nezačinal s programovanim so SDL ;) Mal nejake skusenosti s programovanim už predtym. Mal by si sa najskor naučiť C++, pochopiť jazyk, nabrať skusenosti. Viem že tvorba hier láka, ale začať sa s nimi nedá. SDL ti zaistí len grafický výstup, ostatné je v C++ ;) a v tvojom návrhu programu, a ten nespravíš pokiaľ nebudeš rozumieť C++ dostatočne.
A nielen C++ ale aj tak všeobecne. čo su subory lib, čo su dll, čo je uložene v .h a čo v Cpp. Čo je projekt, debuger, linker atp.

Tymto len chcem povedať, že všetko má svoj čas ;)

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.248.56.–
Program nemusi fungovat rychle, staci ze funguje dostatecne rychle.
3. 1. 2008   #20
-
0
-

Ja s C++ zacal 23.12. vecer, jak sly verze hada se podivej sam. Predtim - PHP (velmi slusna uroven), JS (taktez, i kdyz o neco mene) a pak skriptovaci jazyky nekterych her...warcraft 3 JASS (jakz takz) a Doom 3 (zaklady, zvladl jsem hybat meshi, otvirat dvere a spoustet nepratele :) taky jsem udelal vseho vsudy jednu mapu ). jo a visual basic nekdy v tercii na gymplu. V tom jsem taky udelal jednu jednoduchou hru - jeste 200* jednodusi nez je had - a periodickou tabulku prvku. ty pojmy ktere jsi tu vyjmenoval jsem prave chapal az v prubehu...coz prinaselo i sve problemy. Uznavam ze syntaxi jsem nevenoval ani minutu a sel rovnou na prikazy pro prikaazovou radku.

Jinak...ja do SDL sel proto, abych umel neco krome prikazove radky a mohl neco delat. Nejhorsi je prochazet tutorialy a delat priklady tak jak oni tam reknou, to clovek hrozne rychle prijde o motivaci. Lepsi je si urcit konkretni (v urcitem casovem horizontu dosazitelny) cil a za tim jit. Ano, muze se stat, ze se zaseknes, ale od toho tu jsou fora atd.

Jinak, jesli neumis zadny jiny prog jazyk, tak se na C++ vy*er, nema to cenu, je to ztrata casu. Treba to PHP ma velmi podobnou syntaxi a je asi tak 1000x jednodussi. A naucis se tam algorytmizovat. A daji se nim velice rychle zacit vydelavat slusne penize, coz se o zadnem jinem prog. (skript.) jazyku rict neda. Prave tyhle penize skvele motivuje k prvotnimu zvladnuti jazyka. Jamile naprogramujes redakcni system, eshop a jeste neco tak se zkus vratit k c++. I kdyz si nejsem jisty, jestli treba C# neni lepsi volba, sam stale uvazuju, ze na nej jeste prejdu. Na C++ mi docela dost veci leze pekne krkem.

Nahlásit jako SPAM
IP: 81.30.238.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
Erik0
Návštěvník
3. 1. 2008   #21
-
0
-

OK, tak ja sa vratim k Naucte se C++ za "21" dni na Ukazovatele a Odkazy. Uz som zacal PHP tak snad naberiem nejake skusenosti.
Inak tmi prepac, ale z tvojich prispevkoch som vycitil, ze sa nejakej podobnej zalube venujes.

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.248.6.–
tmi0
Věrný člen
3. 1. 2008   #22
-
0
-

To Erik : tak to mas pravdepodobne neco s cichem. uved mi vyrok ze ktereho jsi to vycitil.

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.185.230.–
ksp.mff.cuni.cz -- doporučuje 5 z 0 přetečených bufferů!
Erik0
Návštěvník
3. 1. 2008   #23
-
0
-

Vies, myslim ze nie kazdeho hned napadnu lego, kocky, domino atd. ked sa bavim o programovani a preco si navrhol tento konicek :) Ale to uz nechaj...

CommanderZ: co sa ti na c++ nepaci ?

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.248.6.–
3. 1. 2008   #24
-
0
-

Me se na C++ paci jeho moznosti, rychlost a taky to ze je cool (z takovych tech beznych je to nevice hardcore). Nevyhody z toho uz vyplyvaji - vysoka slozitost. A slozitost nejenom na nauceni, ale slozitost pak i na psani. Proste pokud nepotrebujes nahanet framy, pristupovat k hardwaru atd., tak je C++ zbytecne slozite a logicky v nem trva dele cokoliv napsat. Vzdyt si to vem - na vytvoreni okna s tlacitkem, po jehoz stisknuti se objevi hlaska "Hello world" ti v visual basicu staci tri radky (pokud si to dobre pamatuju, uz jsou to opravdu leta). V C++ na to tech radku potrebujes v nejlepsim pripade 20. A vysledek bude naprosto totozny. Tady je prave ten bod, kde se clovek musi rozhodnout.

Nahlásit jako SPAM
IP: 81.30.238.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
tmi0
Věrný člen
3. 1. 2008   #25
-
0
-

To CommanderZ : a presne proto je podle me od zacatku lepsi zacit psat v C/C++, aby si clovek nevstipil nejake programatorske neduhy. pokud clovek hned zacne objektove, tak vetsinou nevi co skutecne dela (z tohoto by sice vyplyvalo ze jako nejlepsi bych na nauceni povazoval JSA, ale ty povazuji za prilis zdlouhave a v soucasne dobe nerozsirene). staci mi kdyz vidim nekoho resit skoro kazdy problem tim ze na to "udela objekt" nebo to resi zdlouhavym obvolavanim deseti knihovnich funkci nebo vytvori nekolik novych globalnich promennych; ackoli by stacio par bitovych soucinu a posunu atd... jakmile clovek vi co skutecne dela, programuje pak mnohem efektivneji. aspon si uvedomi co takove okno s tlacitkem stoji) - a jakmile to vi, klidne at si pouziva prednapsane kusy kodu ... ovsem nic se nesmi prehanet, nutit kazdeho at si na zkousku prepise celou STL je asi trochu moc...

navic, prijde mi lepsi naucit se prvne tezsi vec, a lehci potom budes zvladat za behu. pokud nekdo zacne trebas v basicu, tak se adaptuje celkem rychle, pak bude chtit prejit treba na python, bude koukat co to sou ty objekty a listy; pak prejde na C a kazdej program si nejdriv desetkrat shodi kvuli chybam s ukazatelema...

a co se tyce uceni se algoritmizace: tu se clovek nauci dle me v jakemkoli jazyce (pokud ovsem jen nespatlava v nejakym RAD IDE...). ackoli se tezce lisi algoritmizace v proceduralnim a neproceduralnim programovani.

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.185.230.–
ksp.mff.cuni.cz -- doporučuje 5 z 0 přetečených bufferů!
mephi0
Expert
4. 1. 2008   #26
-
0
-

To CommanderZ: ja zase nemam rad php :) a myslim že zachviľku bude malo použivany. .NET je proste prevrat.
Sakra to vizera ako pokus o flame, ale predsa musim obhajit C++. Inak ta dlžka kodu pre hello world aplikáciu je zavádzajúca, Jednoducho len musiš ako programator obstarať viac vecí. A aby som bol presný tak toto nie je C++ (formuar s tlačitkom) ale win API , ktore je proste také.

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.248.56.–
Program nemusi fungovat rychle, staci ze funguje dostatecne rychle.
4. 1. 2008   #27
-
0
-

Flameovat nechci, to urcite ne, ja netvrdim, ze tu s nami PHP bude na vecnost (coz se o variantach C myslim rict da), ma sice chyby v navrhu, je omezene, ale zase je velmi snadno dostupne a velmi jednoduche. Dot net hodnotit nemuzu, nemam s nim zadne zkusenosti.

Btw, mate tu nekdo nejake zkusenosti s C#?

Nahlásit jako SPAM
IP: 81.30.238.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
Zelenáč0
Posthunter
4. 1. 2008   #28
-
0
-

mephi napsal:
To CommanderZ: ja zase nemam rad php :) a myslim že zachviľku bude malo použivany. .NET je proste prevrat.
Sakra to vizera ako pokus o flame, ale predsa musim obhajit C++. Inak ta dlžka kodu pre hello world aplikáciu je zavádzajúca, Jednoducho len musiš ako programator obstarať viac vecí. A aby som bol presný tak toto nie je C++ (formuar s tlačitkom) ale win API , ktore je proste také.


Tedy myslenkovy pochod PHP -> .NET = obhajovani C++ absolutne nechapu...

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.176.254.–
yaqwsx+9
Posthunter
4. 1. 2008   #29
-
0
-

Ehm ,taky nechapu vyznam tady toho porovnavani.....Kazdy jazyk je urceny na uplne jine veci, takze nema smysl je srovnavat na jednom prikladu....

To Erik : Jinak by me zajimalo, jestli ti ty chyby u toho kodu kaze kompilator a nebo to jenom nefnguje...A Zda-li jsi vyzkousel me rady.....

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.160.113.–
Life is too short to remove USB mass storage safely...
Správný drsňák udělá z konzole cokoliv
Erik0
Návštěvník
4. 1. 2008   #30
-
0
-

yaqwsx: jaj, kompilator neukazuje ziadne chyby ani upozernenia, len program proste nefunguje, spadne, al. zamrzne.
S tym vykreslovanim mas asi pravdu...

A tiez je pravda, ze by ste nemali porovnavat PHP a C++, ked kazdy sluzi na nieco ine.

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.248.6.–
yaqwsx+9
Posthunter
4. 1. 2008   #31
-
0
-

To Erik : Navic mi jeste neni uplne jasne, proc ve f-ci main vracis 1.....

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.160.113.–
Life is too short to remove USB mass storage safely...
Správný drsňák udělá z konzole cokoliv
Erik0
Návštěvník
4. 1. 2008   #32
-
0
-

yaqwsx: To ani ja neviem :D
Len som rychlo skopiroval kod z jednej stranky... Inac stale pouzivam return 0; ;)

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.248.6.–
AdamHlavatovic0
Stálý člen
4. 1. 2008   #33
-
0
-

>Navic mi jeste neni uplne jasne, proc ve f-ci main vracis 1....., to aku hodnotu vraciate na konci funkcie main, je informacia otom ako program skoncil, ktorej interpretacia zalezi len od nadradeneho programu (napr. OS). po vzore winapi je zauzivane vraciat 0 pri spravnom skonceni a nenulovu hodnotu pri skonceni nespranvom

Nahlásit jako SPAM
IP: 217.73.16.–
yaqwsx+9
Posthunter
4. 1. 2008   #34
-
0
-

To AdamHlavatovic : Vsak jo, jenze nevim, proc by mel program po vykresleni vracet 1, kdyz neskoncil chybou.....

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.160.113.–
Life is too short to remove USB mass storage safely...
Správný drsňák udělá z konzole cokoliv
AdamHlavatovic0
Stálý člen
4. 1. 2008   #35
-
0
-

ved ale ked vratis 1, nemusi to znamenat ze program skoncil chybou, znamena to len tolko, ze si vratil 1 a bez znalosti logiky akou vracias hodnoty, takto vratenu hodnotu nemozes interpretovat a teda rozhodnut ako program skoncil

Nahlásit jako SPAM
IP: 217.73.16.–
yaqwsx+9
Posthunter
5. 1. 2008   #36
-
0
-

To AdamHlavatovic : Co vratis je jedno, ale je zvykem vracet nulu.....

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.160.77.–
Life is too short to remove USB mass storage safely...
Správný drsňák udělá z konzole cokoliv
AdamHlavatovic0
Stálý člen
5. 1. 2008   #37
-
0
-

To yaqwsx : ale len do chvile, do kedy sa tento zvyk dodrzuje (napr. ten program o ktorom tu bola rec)

Nahlásit jako SPAM
IP: 217.73.16.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 10 hostů

Podobná vlákna

Graficka kniznica pre C — založil sleepy

Kniznica MFC — založil Marek

Kniznica na gui — založil dielmy

MySQL kniznica — založil VireL

Php GD kniznica X,Y poziciovanie — založil janik366

Moderátoři diskuze

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý