Struktury – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Struktury – C / C++ – Fórum – Programujte.comStruktury – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 

Samuel Lehotský0
Stálý člen
12. 6. 2006   #1
-
0
-

zdarec...mozu byt struktury v strukturach? Napriklad mam strukturu otec a v nej strukturu vlastnosti a vo vlastnostiach napriklad premennu meno tak by to vyzeralo otec.vlastnosti.meno --moze to tak byt ci nie?

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Dustm@n -Junks are my life
Jakub0
Super člen
12. 6. 2006   #2
-
0
-

Ano, jen by mě zajímalo proč se ptáš, místo toho abys to rovnou zkusil.

Edit: Kdyby přeci jen něco nešlo, pastni sem plz radši i ten kód.

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Věřím, že můžete v životě získat všechno, co budete chtít, když budete pomáhat druhým lidem, aby dostali to, co si přejí oni. - Zig Ziglar TOPlist
Dominik0
Duch
14. 6. 2006   #3
-
0
-

když se nad tím zamyslím, tak by to asi šlo:) ale nezkoušel jsem to jsem začátečník a o strukturách vím jen (minimální) základ

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Adam Streck0
Stálý člen
14. 6. 2006   #4
-
0
-

d1ce napsal:

Ano, jen by m? zaj?malo pro? se pt??, m?sto toho abys to rovnou zkusil.


Je to p?inejmen??m o 60 vte?in rychlej??...
BTW: Obdobn? postup se vyu??v? u tzv. spojov?ho seznamu, kdy je pot?eba p?id?vat prvky na konec seznamu a odeb?rat je ze za??tku (struktura FIFO), jako je tomu nap??klad u fronty. Mistrovstv? v C++ uvad? p??klad fronty, kdy je pro ka?d?ho jej?ho ?lena pou?ita t??da, kter? m? v sob? strukturu uzlu, kter? ukazuje na dal?? uzel, kter? ukazuje na n?sleduj?c? uzel atd... tak?e kdy? pot?ebujeme odebrat p?edn? prvek, tak ho akor?t zru??me a n?sleduj?c? uzel nastv?me jako p?edn

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Jakub0
Super člen
15. 6. 2006   #5
-
0
-

2Asan: Kdyby byla položena otázka "jak ...?", nepřišlo by mi to vůbec divné, ale dotaz na mě působí dojmem "můžu si definovat proměnnou?". Avšak nevylučuji svůj jaksi odlišný pohled na svět.