Vytvoření fora – HTML / XHTML – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Vytvoření fora – HTML / XHTML – Fórum – Programujte.comVytvoření fora – HTML / XHTML – Fórum – Programujte.com

 

Lister Ister
~ Anonymní uživatel
2 příspěvky
30. 1. 2008   #1
-
0
-

Zdravím.
Jsem začátečník a chtěl bych si založit forum na svých internetových stránkách, ale stačila by mi i kniha náštěv či něco v tomto duchu. Prohlížel jsem si dlouho programujte.cz, ale o tomhle jsem zmíňku nenašel. Zkoušel jsem v htm udělat právě knihu náštěv, ale vždy mi to po poslání zprávy napíše, že stránku nelze najít a to tam stránka na knihu náštěv je.
Moje stránky jsou http://sweb.cz/Lister.Ister/ a právě, že mi nejde poslat ona "modlitba" pod "Chrám modliteb (podat)". Může mi prosím někdo poradit jak na to?

Nahlásit jako SPAM
IP: 90.177.71.–
DraXík0
Newbie
30. 1. 2008   #2
-
0
-

Pro takové věci už HTML nestačí musí se použít nějaký prog. jazyk na straně serveru (PHP, ASP)
Zkoukni http://www.jaknaweb.com/scripty/php-scripty/knihy-navstev-diskuse tobě by se asi nejvíc hodila ta "Jednoduchá kniha návštěv bez SQL (4)" :smile4:
Edit pro Tocimanka(?): NO tak ale nemůžeš chtít po někom kdo neví kde jsou hranice HTML aby zapisoval do db ;D
Edit 2: Dokonce i myslím, že Sweb db žádnou SQL databázi nepodporuje ;)

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.226.196.–
Tocimanko0
Grafoman
30. 1. 2008   #3
-
0
-

Heh, HTML ti moc nepomôže...
Skús toto: http://tociman.tym.sk/?id=clanky&akcia=show&idclanku=1 - GuestBook. V ďalšom dieli som chcel napísať návod na administráciu. Len dúfam, že to raz dokončím :D Mám kritický nedostatok času.

Btw: Ako som povedal. Budeš potrebovať najlepšie skriptovací jazyk ako PHP :) HTML je len obyčajný, škaredý značkovací jazyk :DDD

EDIT: Jajaj, už ma niekto predbehol :) Inak podľa toho, ako si položil otázku usudzujem, že to nebude kniha s pár príspevkami. Preto si myslím, že zápis príspevkov do súboru neprichádza do úvahy.. ;)

Nahlásit jako SPAM