Jak na 3D ve flashy ? – Flash – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama
Reklama

Jak na 3D ve flashy ? – Flash – Fórum – Programujte.comJak na 3D ve flashy ? – Flash – Fórum – Programujte.com

 

Hledá se programátor! Plat 1 800 € + bonusy (firma Boxmol.com)
Michalek0
Návštěvník
1. 2. 2008   #1
-
0
-

Ahoj,

jsem nováček ve světě "Flash" chtěl bych vědět jak je náročné naprogramovat a nafotit něco podobného, jestli je to vubec možné ? Díky

http://www.gillesvidal.com/blogpano/cockpit1.htm

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.29.24.–
Michalek http://dragon.profitux.cz/images/smajlici/ilovewindows.gif
Reklama
Reklama
DeaLer+2
Hero
2. 2. 2008   #2
-
0
-

Možný to určitě je, když si s tím dáš trochu práce. Flash sám o sobě flash nepodporuje, takže si musíš všechno napsat sám (někde sehnat).

Nahlásit jako SPAM
IP: 84.21.124.–
Dušan Janošík | web: djanosik.cz, @djanosik
ax
~ Anonymní uživatel
5 příspěvků
3. 2. 2008   #3
-
0
-

Tohle jde, jeste jsem to nezkousel v praxi, ale existuji treba open-source 3D enginy pro flash

http://osflash.org/projects

(hledej treba text 3D a 2-3 veci tam najdes)

Ten link co sem davas asi nepotrebuje celou 3D enginu, musel bys ale pomerne ovladat 3D matematiku a naprogramovat objekty jako: Camera, Mesh, Face, Edge, Material, Triangle a/nebo Quad, Vertex, Vector3, Vector2, Matrix4, Quaternion...

hybanim mysi nebo ovladacima prvkama pohybujes orientaci a pozici kamery (=quaternion, vector3) v 3D prostoru a na zaklade nastaveni kamery pocitas pozice 3D bodů (vertex) na obrazovce (tzv. 3D->2D projekce, k tomu pouzivas matrix4 kalkulace). Taky potrebujes algoritmus na tzv. namapovani fotografie (=bitmapa nebo-li textura nebo-li material) na transformovany 3D trojuhelnik nebo i ctyruhelnik (=face).

Mesh je komplexni texturovany 3D objekt, sklada se z faces (= 3D trojuhelniky nebo ctyruhelniky), face se sklada z edges (= hrany face) a vertices (= koncove body kazde edge), vertex se sklada z informace o 3d pozici (vector3) a materialu v danem bode (vector2 tj. x a y urcujici koordinaty bitmapy aneb. ktery pixel bitmapy bude v danem bode zobrazeny) (+pripadne dalsi info jako treba normalovy vektor3 pokud bys chtel texturu osvetlovat zdrojem svetla...aj)

delam chytryho i kdyz tomu zas tak nerozumim, ale chtels zhruba vedet jak je to narocne, treba ti to da lepsi predstavu, nemozne to rozhodne neni, ovsem pochopitelne zalezi na schopnostech programatora ;)

Nahlásit jako SPAM
IP: 82.114.199.–
Yety0
Stálý člen
23. 12. 2008   #4
-
0
-

To Michalek : Náročné nýbrž ne nemožné

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.176.117.–
Kapitán A. J. Rimmer vesmírný dobrodruh
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 3 hosté

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032016 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý