Dělám takovou jednoduchou hru jde o auto(pohled ze shora) které se vyhíbá přemětům.
Nejdříve jsem okrajové body auta na kolizi vypočítával normálně, cojž je ale celkem složité. Pak jsem přišel na to, že v DelphiX je zabudována funkce na určování kolizí ptinrect apod.
Ale zajímalo by mě jestli přes tuto funkci můžu ověřit i obdelník, který je natočený pod určitým úhlem.
Fórum › Delphi
Kolize v DelphiX
Zjistit počet nových příspěvků
Přidej příspěvek
Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 14 hostů
Podobná vlákna
DelphiX - download — založil Alan
DelphiX-obrázky — založil spartan13
Hlavní panel v delphix — založil maherik
DelphiX, SpriteEngine a PNG alpha channel — založil pseudo
Kolize — založil Dusan