Mam takový zajímavý problém, pracuji s animaci v AnimatedSprite, řekněme zapsanou nějak takto.
private AnimatedSprite objekt = new AnimatedSprite();
......
AnimationCollection animace = new AnimationCollection();
animace.Add(new Surface("bitmap.bmp"), new Size(100, 100), 0);
animace.Delay = 80;
this.Animations.Add("ANIMACE", animace);
......
a pak v cyklu:
Screen.Blit(objekt);
Screen.Update();
Animace se vykresluje v pořádku, problem nastane poté co dojede animace do "konce" a začne se opakovat znova od začátku.
Pak místo času 80ms čeká dvojnasobný čas(odhaduju podle toho ze při 1s to bylo asi 2s) .
Problém vyřeší další řádek kódu, který však převrátí běh animace.
animace.AnimateForward = false;
Neví někdo, proč se daná animace vždy "zasekne" než se spustí znova podotýkam že se to děje pouze pri dopředném běhu nikoli při zpětném.