Kolik si vydělává programátor v c/c++ – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Kolik si vydělává programátor v c/c++ – C / C++ – Fórum – Programujte.comKolik si vydělává programátor v c/c++ – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 

Angela0
Duch
18. 2. 2008   #1
-
0
-

---------------------------------------------------------
Můj přítel plynně hovoří anglicky, je velmi dobrý programátor (specializuje se na c++) má na to i magisterské vzdělání, ale to je vedlejší.
Po roce práce ve firmě má ale pořád plat 21 000 čistého, když pořádal o přidání tak mu přidali 1 100 kč. (což se velmi dotklo jeho hrdosti)
Já nepracuji, studuji humanitní obor, takže nemám přehled kolik vydělává takový programátor, ale myslím že vydělává málo. U nich ve firmě mají velmi zlváštní politiku (nikdo neví koli vydělávají druzí, a nemá se o tom ani mluvit) ale v novinách vyšlo že ve firmě ve které pracuje je průměr 45 000 u vývojářů.
Na druhou stranu tato firma nebere lidi hned po škole , ale jenom s praxí. Vzali ho protože se jim líbili jeho dovednosti, i šéf s jeho oddělení říká že je jeden znejlepších co tam teď mají, ale taky říká že s jeho platem nemůže nic udělat.
Takže kolik si takový programátor vydělá?
-------------------------------------------------------
Mimochodem jde poznat že tyhle stránky jsou pro lidi co se zajímají o pc, já tu všechny ty nastavení stěží chápu :smile12: .-)
Hezký den

Nahlásit jako SPAM
IP: 82.114.194.–
w3q0
Věrný člen
18. 2. 2008   #2
-
0
-

Čo takto použiť google, ja viem, že si to chcela asi viac z vlastnej skúsenosti, ale ja som googli a našiel som pár stránok
http://www.roberthalf.cz/CZ/CZ/RHT/JobDetail.asp?position_id=8172
http://archiv.computerworld.cz/cwarchiv.nsf/clanky/7C71DC84F30320F7C12569B00056DC94?OpenDocument
Citát z tej poslednej stránky

Programátor v C++
Nejvyšší průměrný nabízený plat New York, 88 000 dolarů
Nejvyšší průměrná hodinová mzda New York, 80 dolarů
Nejvíce volných míst New York