Bohužel mi to nepomohlo...Přihazuji zdroják.Nic moc v něm není, akorát testuji třídu sprite(kopy konstruktor, apod.)
#include <SDL.h>
#include <fstream>
#include <istream>
#include <SDL_image.h>
#include <vector>
#include <SDL_ttf.h>
#include "sprite.h"
;
using namespace std;
#pragma comment(lib, "SDL.lib")
#pragma comment(lib, "SDLmain.lib")
#pragma comment(lib, "SDL_image.lib")
#pragma comment(lib, "SDL_ttf.lib")
fstream chyba("chyba.txt");
SDL_Surface *okno;
SDL_Surface *ikona = NULL;
extern vector<int> t;
bool ProcessEvent()
{
SDL_Event event;
while(SDL_PollEvent(&event))
{
switch(event.type)
{
// Klavesnice
case SDL_KEYDOWN:
switch(event.key.keysym.sym)
{
case SDLK_ESCAPE:
return false;
break;
default:
break;
}
break;
// Pozadavek na ukonceni
case SDL_QUIT:
return false;
break;
default:
break;
}
}
return true;
}
int main(int argc, char *argv[])
{
//Inicializace
if(SDL_Init(SDL_INIT_EVERYTHING | SDL_INIT_NOPARACHUTE ) == -1)
{
chyba << "Nepodařila se inicializace" << SDL_GetError();
return false;
}
//inicializace textu
if(TTF_Init() == -1)
{
chyba << "Nepodařila se inicializace fontu" << TTF_GetError();
}
//Nasteveni okna
okno = SDL_SetVideoMode(800, 600, 32, SDL_SWSURFACE);
//Nastaveni popisku
SDL_WM_SetCaption("ProjectEngin", NULL);
if(ikona != NULL)
SDL_WM_SetIcon(ikona, NULL);
sprite u;
{
sprite i;
i.load("flower.png");
u = i;
}
//Konec inicializace
t.push_back(5);
bool done = false;
while(!done)
{
done = !ProcessEvent();
u.Draw(20,20);
SDL_UpdateRect(okno,0,0,800,600);
SDL_Delay(100);
}
// Deinicializace a konec
SDL_Quit();
TTF_Quit();
return 0;
}