Výtvory – 3D Studio MAX – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama
Reklama

Výtvory – 3D Studio MAX – Fórum – Programujte.comVýtvory – 3D Studio MAX – Fórum – Programujte.com

 

Hledá se programátor! Plat 1 800 € + bonusy (firma Boxmol.com)
geon
~ Redaktor
+2
Posthunter
21. 2. 2006   #1
-
0
-
Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Reklama
Reklama
Michal0
Stálý člen
21. 2. 2006   #2
-
0
-

to je dobry napad. vecer sem taky neco kopnu

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
21. 2. 2006   #3
-
0
-

Radsej nie pyndy, lebo my, zaciatocnici, sa budeme musiet skryt.

Inak mozem dat daco aj podla tutorialov robene?
Ak hej tak by som dal, ale az niekedy nabuduce, pretoze doma nemam net a so sebou ich nenosim :D

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
http://totalwar.herniweb.cz http://herniweb.cz
Tomáš Bobek
~ Redaktor
+2
Posthunter
22. 2. 2006   #4
-
0
-

tomas3333 napsal:

Radsej nie pyndy, lebo my, zaciatocnici, sa budeme musiet skryt.

Inak mozem dat daco aj podla tutorialov robene???
Ak hej tak by som dal, ale az niekedy nabuduce, pretoze doma nemam net a so sebou ich nenosim :D


No tak aspoň uvidíme něco zajímavého a budem za lamy...

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
22. 2. 2006   #5
-
0
-

Hej ale az take lamy ?

A co ta druha cast mojej otazky. mozedm aj podla tutorialov???

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
http://totalwar.herniweb.cz http://herniweb.cz
22. 2. 2006   #6
-
0
-

Asi muzes, ale nebude uplne idealni, kdyz to bude vylozene vysledek tutorialu krok po kroku. Ale neco delane s pomoci nejakeho tutorialu urcite neni problem :)

Tak jo, moje dila:

Zatravneny kopec

Velmi jednoduchy. Je to jen plane pokryty travou s pomoci modifieru Hair&Fur (obsazen v max8). Ty stromy jsou taky obsazeny v maxu (myslim ze je to create -> AEC extended)



Vznasedlo

Take velmi jednoduche, trvalo to neco pres hodinu. Chctel jsem si procvicit nektere techniky popisovane v tutorialech o autech, ale na pekne auto zatim nemam :cz:



Jinak...pokud chcete videt nejake profi prace, tak se kouknete na DeviantArt nebo Evermotion :ok:

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
Tomáš Bobek
~ Redaktor
+2
Posthunter
23. 2. 2006   #7
-
0
-

Je to docela pěkné...

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Michal0
Stálý člen
23. 2. 2006   #8
-
0
-

Pekkny pekny...
Ta krajinka je supr. Na to vznasedlo by se hodil nějaký pěkný láček.

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
23. 2. 2006   #9
-
0
-

Co bys chtel za lak, to je naprosto normalni lak, jakej se pouziva na auta. Jedinej problem je v tom, ze nema co odrazet. S okolni scenou pockam, az se mi povede udelat alespon trochu kloudny auto :)

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
Michal0
Stálý člen
23. 2. 2006   #10
-
0
-

CommanderZ napsal:

Co bys chtel za lak, to je naprosto normalni lak, jakej se pouziva na auta. Jedinej problem je v tom, ze nema co odrazet. S okolni scenou pockam, az se mi povede udelat alespon trochu kloudny auto :)


jj mas pravdu ze to nema co odrazet. tak skus nepožít raytrace ale obič standart. a nastav mu reflex nejakou bitmapu. taky je to vychodisko :)

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
23. 2. 2006   #11
-
0
-

Az budu mit trosku casu, tak spis hodim kolem toho nejakou eviron. mapu. To bude profesionalnejsi a taky mi to pmuze, pokud bych se to pokousel nasvitit. Tenhle render je pomoci defaultniho osvetleni, coz kvalite renderu take neprida :pche:

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
Tom0
Newbie
25. 2. 2006   #12
-
0
-

Toto sice neni v 3ds max, nýbrž v Cinema 4D, ale jsem na něj pyšný :)



Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
petr0
Newbie
3. 3. 2006   #13
-
0
-


to sem delal kdysi podle jednoho eng tutorialu :)

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
<b>www.cg4u.ic.cz </b>- forum o grafice pro newbies <b>www.dewonhalo.ic.cz</b> -portfolio
3. 3. 2006   #14
-
0
-

To Jag: Mas na tu stihacku blueprinty? docela bych si ji vyzkousel :) Ta tvoje vypada docela OK, jen kokpit mi prijde krapet hranaty

Petricak: Peknej material, takovouhle hezkou zlatou se mi jeste namichat nepovedlo :D

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
Michal0
Stálý člen
4. 3. 2006   #15
-
0
-

St?ha?ka je o?kna,
Srd??ka t??, jednoduch? p?kn? sc?na i s p?knym materialem.

Jinak tendle material ani m?chat nemus?? pokud jsi si instaloval p?ilo?enou instala?ku k maxu s materi?lami,. Tak s?m max by u? m?l zlato st??bro a mnoh? dal?? obsahovat.

Najde? je zde -> Ozna??? si nov? slot a pak pod slotoma je tla??tko s napisem Standart tak na ni klikni nap?hne ti v?ber typu materialu ktery bys cht?l tvo?it. Al ty klikni v lev?m mnu na mtl Library, a zde si vyber material mezi nima je i zlato.

Pokud to bude? ct?t pou??t na n?jakej vymodelovanej objekt nezapome? pou??t modif UVW map. a mo?n? bude? muset zhustit reflex :)

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
4. 3. 2006   #16
-
0
-

Jo, tak to nemam. Da se to nekde stahanout, nebo je to jen v ty DVD verzi? :)

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
Tomáš Bobek
~ Redaktor
+2
Posthunter
4. 3. 2006   #17
-
0
-

To srdíčko je pěkný. Mám tady ještě jeden výtvor (je to sice taky meč, ale myslím si že je lepší než ten minulej), tak se ho sem budu snažit v pondělí hodit...

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Michal0
Stálý člen
4. 3. 2006   #18
-
0
-

stema materialama.- na strana discreetu.com by měli byt ke stahnutí s trijal verzi maxu. pokud mas verzi 8 tak tam bylo spousta dalsich instalacek a jena s tech hlavnich je ona.
www.discreet.com

-> j to srdíčko se da udělat velice jednoduše-> primitivně kouli se scale upravíte tloušťku pak konvertujete do nejakyho modeovaciho modifu a zde pak zvolite vertexty a oznacíte první nahoře na kouli. a pak diki mekemu vyberu neboli v polozce Soft selection. zde zatrhnete pro aktivovni a pak jen upravte hodnotu Fallof. pote move a posuňte vertex dolu

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
petr0
Newbie
6. 3. 2006   #19
-
0
-

srdicko nebylo nic tezkeho je to jak rikal predemnou staci jen konvertovat ojekt na tusim mesh co bylo ale tezsi bylo udelat ten retizek

btw to srdce mohlo byt z vice polygonu :(

tohle je muj nad 3. vymodelovanej objekt...ten stul doma opravdu mame :)



a tady je pokus o vodu :)

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
<b>www.cg4u.ic.cz </b>- forum o grafice pro newbies <b>www.dewonhalo.ic.cz</b> -portfolio
6. 3. 2006   #20
-
0
-

Ten retizek? Vzdyt to je snad jedno pouziti Spacing toolu...:)

Ten stul je docela peknej, jen materialy vypadaj hodne divoce :soli:

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
petr0
Newbie
6. 3. 2006   #21
-
0
-

ten retizek:
musel jsem nejdriv vytvorit ocko a pak jakoby pospojovat do celistveho retizku...nejhorsi bylo ho nejak natvarovat ay vypadal ze na nej pusoi gravitace a pritom nebyl ponoren do srdicka...ovsem ty vytvory jsou tak rok stary a davno v 3dsmax nedelam :( prtz komunita 3dgrafiku je celkem neprijemna a neuznavaji takovyhle vytvory...vzdy jsem se setkal jen s posmechem a to mne od grafiky odradilo...takze jinak vsem zucastnenym preji hodne pile a zdaru a co nejmin tech radoby profesionalu co neumi nikdy pochvalit

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
<b>www.cg4u.ic.cz </b>- forum o grafice pro newbies <b>www.dewonhalo.ic.cz</b> -portfolio
Michal0
Stálý člen
6. 3. 2006   #22
-
0
-

moc. pekny ten stul vypadá zajímavě. Pokud máš tedy ješte zdrojový kody skusil bych jinej pohled renderu. a mozna trochu poupravit materialy jinak ok. voda je pekna., predpokladam ze bylo delana podle nejakyho tutoru.

Je škoda že si byl odrazen od grafiky. Já sám todle období zažil ale nedal jsem se odebral jsem se do ustrani a porad neco skousel.

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
petr0
Newbie
6. 3. 2006   #23
-
0
-

Nemam uz nic ze sve tvorby :(...dokonce si vzpominam ze jsem mel jeste jeden render nekde na webu kde jej ferove smazali...urcite by se dalo pouzit lepsi svetlo a kdybych to dal do nejake mistnosti urcite by to vypadalo lip...nebo alespon vyladeni materialu...

treba se zase jednou hecnu a 3dsmax nainstaluji...

btw dal jsem si tu praci a nasel vam ten tutorial na ty srdicka...je to sice Anglicky ale pokud se orientujete alespon v 3dsmax tak to zvladnete (ja to taky zvladl :D)...jo nez se podivate jak meli vypadat tak zapomente na to jak vypadaji ty moje ano?!

http://www.raz.ro/tutorials/heart/heart.htm

To jen pro vas at se zlepsite - fandim vam!

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
<b>www.cg4u.ic.cz </b>- forum o grafice pro newbies <b>www.dewonhalo.ic.cz</b> -portfolio
6. 3. 2006   #24
-
0
-

Ja asi v tomhle obdobi jeste jsem, ale nastesti se mi povedlo najit web, kde hltaji kazdou lamarnu :D

Ale bohuzel momentalne nemam vubec cas :( Az tak mesic a pul jsem na maxe prakticky ani nesah.

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
Tomáš Bobek
~ Redaktor
+2
Posthunter
8. 3. 2006   #25
-
0
-

Tak tady mám jeden návrh:


A nedodělanou kytku:

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Tomáš Bobek
~ Redaktor
+2
Posthunter
8. 3. 2006   #26
-
0
-

ten míč jsem sem hodil špatnej - já ho mám i s materiálama...

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
petr0
Newbie
8. 3. 2006   #27
-
0
-

udelej pod to treba plane a nejak to nasvit..bude to vypadat lepe kdyz tam budou fungovat svetla :)

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
<b>www.cg4u.ic.cz </b>- forum o grafice pro newbies <b>www.dewonhalo.ic.cz</b> -portfolio
Tomáš Bobek
~ Redaktor
+2
Posthunter
9. 3. 2006   #28
-
0
-

Tady je ten správnej meč...


A tady je domek - nic extra, ale je aplikovanej do hry Gothic...

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
9. 3. 2006   #29
-
0
-

Hehe, to me nenapadlo, dat sem model, co jsem delal do her :D

...i kdyz je pravda ze jich moc neni :(

No, snad jen nejaky krajinky a tocici se ventilator do Doomu 3

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
9. 3. 2006   #30
-
0
-

Pyndy: Ja tem zadnej dalsi exac nemam. Je tam jenom jeden, a to je ten instalacni

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
SoLi0
Newbie
3. 4. 2006   #31
-
0
-

Pri delani poradku ve starych dokumentech jsem narazil na moji praci, kterou jsem delal asi pred 2 lety. Neni sice z 3Ds maxu, ale z autodesk invertoru 7. Tak proc ji sem nedat;)



Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Michal0
Stálý člen
5. 4. 2006   #32
-
0
-

Je to dost pěkně propracované :) Možná si více pohrat stextury jinak ok.

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
SoLi0
Newbie
5. 4. 2006   #33
-
0
-

dik, ale bohuzel to neni v invertoru s temam texturama tak zhave :) :soli:

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
petr0
Newbie
8. 4. 2006   #34
-
0
-

kez bych byl tak nadany :(

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
<b>www.cg4u.ic.cz </b>- forum o grafice pro newbies <b>www.dewonhalo.ic.cz</b> -portfolio
Michal0
Stálý člen
9. 4. 2006   #35
-
0
-

Stačí jen stravit čas u maxe a je to :) joo kdybys viděl moje zacatky

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Tomáš Bobek
~ Redaktor
+2
Posthunter
10. 4. 2006   #36
-
0
-

A kdy už sem hodíš ty nějaké výtvory?

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Michal0
Stálý člen
10. 4. 2006   #37
-
0
-

Vetsinou co tvorim je pro mody, hry, takze nemuzu zverejnovat vse,. Ale neco z mich zacatku bych tu mnel mit taky tak ja jse sem hodim as najdu cas at se taky zasmnějete :)

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Jarda0
Newbie
15. 4. 2006   #38
-
0
-

Ahoj jsem tu novej a chtel bich vam taky ukazat co jsem ted dodelal



doufam ze se vam to bude libit :))

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
SoLi0
Newbie
16. 4. 2006   #39
-
0
-

v pohodeeee :super:

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Tomáš Bobek
~ Redaktor
+2
Posthunter
17. 4. 2006   #40
-
0
-

sikula napsal:

Ahoj jsem tu novej a chtel bych vam taky ukazat co jsem ted dodelal



doufam ze se vam to bude libit :))


Vypada to jak vytažené z Doomu 3...

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
18. 4. 2006   #41
-
0
-

Nazvi to "Ztracena duse s raketou v tyle" :)

Je to urcite to nejlepsi co kdo v tomhle threadu poslal. Jen by si chtelo jeste trochu pohrat s tou tryskou, ta ma moc velky rozkrop.

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
Michal0
Stálý člen
18. 4. 2006   #42
-
0
-

jj. je to moc pěkny. Ale už jsem to někde viděl. Nemáš to náhodou na 3dgrafika.cz ?

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Tomáš Bobek
~ Redaktor
+2
Posthunter
22. 4. 2006   #43
-
0
-

taky mam ten pocit

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Tomáš Bobek
~ Redaktor
+2
Posthunter
23. 4. 2006   #44
-
0
-

Tady jsem dneska ráno modeloval...

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
24. 4. 2006   #45
-
0
-

Je to model (pokud jo tak je opravdu pekny) nebo jen (geo)sphere potazena texturou?

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
Tomáš Bobek
~ Redaktor
+2
Posthunter
25. 4. 2006   #46
-
0
-

Co si o mě myslíš?
Je to model z šestiúhelníků a pětiúhelníků!

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
25. 4. 2006   #47
-
0
-

Stejne jsou to vsechno trojuhelniky :ok:

Ale ok, pokud te to urazilo tak sorry :frosty_x:

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
Tomáš Bobek
~ Redaktor
+2
Posthunter
25. 4. 2006   #48
-
0
-

Ne neurazilo - jen bych jsem asi ned?v?l obalenou kouli... :D

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Tom0
Stálý člen
7. 6. 2006   #49
-
0
-
Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Michal0
Stálý člen
8. 6. 2006   #50
-
0
-

Ja si to myslel. Hodně mi to bylo povědomé, ale neměl jsem páru, kde jsem to viděl :D

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Tom0
Stálý člen
8. 6. 2006   #51
-
0
-

no, necht?l jsem b?t sprost?, a?koli m? to dost na?tvalo...
Ale abych se taky pochlubil, tak tady m?te m? hodiny. M?m je doma na sk???i a tak jsem je zkusil ud?lat

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Michal0
Stálý člen
8. 6. 2006   #52
-
0
-

nevadi pak to smaznu....

jo god moc pekne promodelovany :) natom "zlatu" bych mozna doporu?il raytrace . Spusob? ze bude zrcadlit to co je kolem neho .. jo a jde tam videt prechody polygonu. chtelo by to sikovne vysmotovat jestli to zvladnes...

Jinak mozna bych doporučil jine osvětlení nejaky realističtější. dost gutovej je max skript E-Light ,je free..

Pokud nevis jak na to co jsem napsal tak dej vedet poradim. Ale jak rikam model je perfektni

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Tom0
Stálý člen
9. 6. 2006   #53
-
0
-

pyndy napsal:

nevadi pak to smaznu....

jo god moc pekne promodelovany :) natom "zlatu" bych mozna doporu?il raytrace . Spusob? ze bude zrcadlit to co je kolem neho .. jo a jde tam videt prechody polygonu. chtelo by to sikovne vysmotovat jestli to zvladnes...

Jinak mozna bych doporu?il jine osv?tlen? nejaky realistej???. dost gutovej je max skript E-Light ,je free..

Pokud nevis jak na to co jsem napsal tak dej vedet poradim. Ale jak rikam model je perfektni



Diky za hodnoceni, ten e-light jsem si stahnul a ur?it? vyzkou??m. O raytrace jsem u? n?co sly?el, ale nevim jak na to a smotovani ani nevím co to je. Jestli porad??, byl bych ti vd??n? :D

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Michal0
Stálý člen
9. 6. 2006   #54
-
0
-

na takze k tomu smoothu., je to jeden modif v mafu jmenuje se meshSmooth. pokud na objekt naaplikujes tento modif tak by se mnel automaticky vyhladit to znamena ze jeho kazdy polygon se rozdeli na pul a jeste ktomu se opticky smootuje. hodnotu deleni tech polygonu najdes v rozbalovaci casti subdivision amount a tam hned prvni poloska Iterations: cim vetsi hodnotu zadas tim vice se rozdeli polygony na objektu takze to moc neprezen jelikos pokud zvolis moc tak se to sekne pc. optimalni je ale pro lepsi smootovani je dobra 2.

Jo a davej pozor jelikos u smootu musis mit nastaveny dobre polygony. myslim tim -> pokud budes mit ohyb na objektu a bude se ten ohyb tvorit jen z jedne rady vodorovnych polygonu a jedne rady svisl?ch
polygony (front)
____ tady konci a ohyba se
|

pokud se ti bude roh zkladat z takovedle rady tak se ti ohyb zakulati . Pokud chces aby byl ohyb ostry i po smoothu tak musis v tom rohu mit vice rad polygonu

____ _ _
|
|
|

doufam ze si to nejak pochopil :)

..................

Tak a tet to raytrace. Pokud si otevres material editor tak tam vidis sloty . pod slotama je listicka a pod listickou je okenko na pojmenovani slotu/materialu a hned vedle je tlacitko Standart. toto tlacitko pojednava o jakej druh materialu se jedna. takze kdys na nej kliknes naskoci ti tabulka a zde muzes zmnenit na jinej druh materialu. Takze vihledej raytrace a ok. Pak ti naskoci uplne jiny nastvanei nes bylo ve standartu. tebe bude zrejmn? na zlato zauj?mat jen par veci a to Diffuse neboli barva zmnen na prislusnou barvu. A pak pod tim je okenko s pojmenovanim reflect. ten urcuje jak hodne danej material bude odracet sve okoli. Tento material se pouziva na zrcadla :) tak?e ??m v?ce d?? ?ernou tim mene bude odra?et c?m vice b?lou t?m v?ce bude odra?et sve okol?. . tak?e zvol nejakou tmavsi sedou pripadne pak doladis. jo jinak druh toho nasviceni -> jsme tedy v rozbalovaci polosce Raytrace basic parameters a hned pod tim je na vybrani nekolik moznosti ( u textu Shading) druh nasviceni. . Zvol anisotropic a pak dole intenzitu tak na 100. to asi vse pripadne si stim trosku pohraj :)

............

e-light->

jestli neumis spusti skript tak nasledovne v menu (napravo zvolis polosku utilites (kladivo) tam das MAXscript -> run script - nabehne ti tabulka. intenzitu svetla najdes v rozbalovaci casti Light settings - multiplier (1 asi nebude stacit) a vytvoreni toho svetla je v rozbalovaci casti Create Environment light. tam das tlacitko a ve scene se ti vytvori takova polokoule se svetly... pokud to bude moc maly ta kopule (objekt neni vevnitr kopule tak ty svetla spojuje jakasi sitovina (polokoule) tak ji oznac a tu kdys zvecis tak se sni roztahnou i svetla...

doufam ze jsem pomohl :)

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Tom0
Stálý člen
19. 6. 2006   #55
-
0
-

Tak po menší odmlce jsem zase zpět... :D

K tomu smooth - neuvědomil jsem si že vysmotovat=meshsmooth, jinak MS dobře znam

:ok:

Diky za vysvětlení raytrace, o tom jsem nic nevěděl :? . Hned jsem to vyskoušel.

A ještě to e-light - nějak mi to nejde, jen se podivej sám. Stín se ukazuje špatně. Ty světla jsem dal před hodiny a stín by měl byt tím pádem za hodinami. Celé je to nějaké nevýrazné... :(( Co kdybych ti poslal scénu a ty bys mi na ni e-light aplikoval? Byl bych ti hodně vděčný

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Michal0
Stálý člen
19. 6. 2006   #56
-
0
-

tak -> ms ok ok :)

raytrace-> nemas zac :)

e light :) ne ne je to dobře :ok: toto svetlo se pouziva na osvetleni jednoho predmetu da se rict ze je to interierovy svetlo neboly pokud si sledoval strukturu tech svetel sviti ze vsech stran a tim tvori jen jeden stin dole. je to pak i realistictejsi. co bych doporučil možná je to e-light světlo zvědšit. ty svetla jasou pospojovany takovou mriskou (polokouli) tak jej oznac a s scale je zvec :) aby svetlo vice zvedsilo. a v nastaveni svetla zvist intenzitu multiplier.. jelikos tam zanika textura hodin... jo a as to budes renderovat tak tenhle pohled je moc blizko trošku ho oddal aby byli vidět všechno a aby tam byla nejaka rezerva ..

jinak se chci zeptat okolo tech hodin (rafiček je kolatej zlatej kruh a on je hranatej.. to je tak i ve skutecnosti ?

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
19. 6. 2006   #57
-
0
-

A co proste skylight? neni to jednodusi? podle popisu to funguje dost podobne :sport:

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
Tom0
Stálý člen
20. 6. 2006   #58
-
0
-

na tomto obrazku jsem chtěl hlavne vyzkoušet ten e-light, proto jsem si s nějakým pozicováním nehral...

ty hodiny maji kulatý "ráfek", ale smooth jsem tam nedal kvůli složitosti aplikování na tento objekt, dnes bych to vymodeloval jinak :P . Jinak mi tam ještě chybí sklo, to jsem nedělal, protože nevim jak na něho

chtěl jsem tady dát fotku, ale nemůžu najít kabel k foťáku, až ho najdu, snad si vzpomenu :?

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Michal0
Stálý člen
20. 6. 2006   #59
-
0
-

no ale skylight pracuje na tom že svoje paprsky kam dopadnou se znovu odrazi a dopdnou jinam. vse se da nastavit. tady je ale jeden problem ze se snazime renderovat je jedno teleso. pokud by jsme chtěli treba misnost nebo prirodu budis ale u jednoho telese se paprsky nebudou odrazet od ostatnich :) takze tohle e.light pracuje jako by se us paprsky odrazeli

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Michal0
Stálý člen
20. 6. 2006   #60
-
0
-

Jinak mi tam ještě chybí sklo, to jsem nedodělal, protože nevim jak na něho ->

primitivni sklo se da vytvorit treba timto spusobem -> v material editoru jednoduse materalu nastavis male opacity , barvu asi na bilou as sedou. a pak dole kdys rozvines maps tam tam bys mnel najit reflect tak do nej nahrat bitmapu jakoukoli (mapy pro reflect mas tam kde jmas nainstalovanyho maxe /3dsmx/maps/reflec/ ..... . pokud jsi ji nahral tak se vratit nahoru jak si rozvinoval maps a u toho reflexu byla hodnota 100 jako procenta tak jej snizit tak na 30. Chce to experimentovat...

jinak trochu slozitejsi sklo by se dalo vytvorit stejne jak jsem ti radil jak udelat na tom zlate odraz okoli :) to sami jde pouzit na sklo ale v nastaveni kde jsi mnenil silu zrcadleni tak na pravo by mnelo byt policko (nevim jak se tet jmenuje asi neco na T . ) a zase tu cernou barvu změnit na svetlejsi ve scene bys pak mnel spozorovat jak to teleso prusvitni :)

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
26. 6. 2006   #61
-
0
-

Tak lidi, zase po delsi dobe posilam neco ja :))



To je Zeme (pro ty co to nepoznali). Jeste neni uplne hotova (voda nevypada nic moc, mraky nemaji bump mapu, voda neodrazi slunce...), ale mho vypada docela dobre :P

Az budu mit trochu vic casu, tak zkusim udelat takovy ten pekny efekt jako kdyz ve vesmiru vychazi slunce (dokonce i mam tuseni jak na to) :pc:

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
Michal0
Stálý člen
26. 6. 2006   #62
-
0
-

jednoduchej cockovej efekt :) lens efekt :D. udelej tam nejaky plavidlo :D miluju scifi :D

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Tom0
Stálý člen
27. 6. 2006   #63
-
0
-

chtělo by to nějakýho Gagarina:D

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
27. 6. 2006   #64
-
0
-

Na vytvoreni poradny vesmirny lode bych potreboval spoustu casu a pak i nejaky textury. No...mozna se na to nekdy vrhnu. taky by se mi tam libila :)

PS - scifi mam taky moc rad - k Lucasovi a Clarkovi se modlim kazde rano i vecer :DD

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
Michal0
Stálý člen
27. 6. 2006   #65
-
0
-

Ja se modlím zase k stargate :D.

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
27. 6. 2006   #66
-
0
-

Nevis o nejakem peknem tutu na ten lens effect? Ja to zkousel, ale neuspesne. Dokonce jsem i nejaky udelal - v tom okynku s nahledem byl uz krasne videt, ale i v tom nahledu ve scene vypadal divne a ve vyslednem renderu se neukazal vubec :ehh:

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
Michal0
Stálý člen
27. 6. 2006   #67
-
0
-

vou ve sc?n? a lens efekt. no maxim?ln? video postovej ale v tom je to hodn? t??k?. ?eknu ti ten nejjednodus? co jde

aplikuj si do sceny omi. to omy musi byt videt ve v?sledn? pozici pohledu. a te? m?? dva spusoby. jsou oba stejny ale kazdej se trosku jinak dela

ja ti reknu asi ten nejednodusi. ...

m?j ozna?en? omi a jdi do modifu-> rozbal polosku Atmospheres & Effects-> dej add a vyber lens efekt -> objev? se ti v seznamu ->oznac ho a dej setup-> nabehne ti okno a zde dole mas na leve strane okno plne a na prave prazdne to na levo je nabytka a s ty muzes (kdys oznacis neco) a kliknes na tu sipku uprostred tak se to da do toho druhyho okna timto muzes pouzit vsechno atd doporucuji vyskouset. no a kdys pak v tom seznamu co sis vytvo?il klines na nejakou polosku tak dole jej muzes m?nit. intenzita, barva, velikost, atd atd

takhle vypada se zakladnimi nastavenim vse jednou pouzito krome staru-



:D

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Tom0
Stálý člen
28. 6. 2006   #68
-
0
-

Tak jsem dneska s cennými radami od pyndy dodělal další model. Tento mlýnek máme v kuchyni. Výsledek sice není nic moc, však mi to zkritizujte

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Michal0
Stálý člen
28. 6. 2006   #69
-
0
-

ejda vypada zajimavě :) napul bych řek že je to nasviceny pekně ale napul ne. hele skus jen na skousku hodit to omi vice do prava at ten stin pada do leva a jde na něj vidět. (popripade hod ještě jedno do leva s menší intenzitou a s vyplimi stiny - to aby bylo videt i tam kde jsou ty stiny. oni by pak meli vyniknout i lepe textury.

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
28. 6. 2006   #70
-
0
-

Pyndy: diky, ale uz jsem to stihl udelat pres ten VP. Mel jsem tam 2 zakladni problemy:

1) Nevedel jsem, ze se to ma aplikovat na svetlo. Ja to zkousel udelat na neviditelnou kulicku, a to neslo. Tohle jsem zkoumal hodinu a pul :grr:

2) Toho ze se tam ma dat taky ta udalost "output" jsem si vsiml opravdu jen nahodou.

Btw, tady je muj prozatimni produkt:



Zmeny od minule:
- ten lens efekt ;)
- hvezdicky na pozadi
- atmosfera je nyni primo shader v 3dsku. ta na tom prvnim obrazku byla ocheatovana v PS :mno:

Ted tam vidim jeden zakladni problem: Ten lens E vypada jako by tu zemi osvedloval (smerem od kamery). to budu muset este vyfixovat

A jak se na to divam, tak uz si asi budu muset z NASy stahnout vesti textury (na tom velkem renderu uz jsou dost neostre). Jen nevim, jestli je utahne muj komp :what:

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
Tom0
Stálý člen
28. 6. 2006   #71
-
0
-

Vypadá to hezky, jeste by to chtělo ve vesmíru nějakou mlhovinu :ok: .

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Michal0
Stálý člen
28. 6. 2006   #72
-
0
-

hej masakr :) libi se mi :)
jo VP je dobrej jde v tom dělat hodně zajímavý efekty :) já jsem tam jednou dělal efekt tlakové vlny :) bylo přes hodinu render jednoho snimku :D
jj ta zeme ty vyběžky tam to je hodně na oči. problem bych typoval na bump. no jen tak dál :)

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
28. 6. 2006   #73
-
0
-

Uznavam ze ten bump je dost silnej (30), ale takovym zpusobem to vynikne prave jen takhle zboku. Jinak kdyz se podivas na ten prvni render, tak tam zase vypada fakt dobre.

Ted jsem stahul 30 mega TIF texturu zeme o velikosti 8k*4k px. Kdyz pominu to, ze mi otvirani tyhle prisery v ZPS uplne zasekalo komp, tak tam navic ani neni voda. NASA me pekne na***la :bumbum: GRR

Tukan: vesmirnou mlhovinu? To uz tu animaci pak nedam ani pres noc. Kdyz jsem neco podobnyho jednou zkousel, tak se to renderovalo asi 8 minut do 800*600 :lebka: A navic nevim jestli tam nebude vypadat dost neprirozene - v okoli zeme jsem si doposud zadny mlhoviny nevsiml. Ale zase by to vyplnilo to cerno nalevo...

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
Michal0
Stálý člen
28. 6. 2006   #74
-
0
-

8 minut :D:D co to je :D mrkni se na muj projekt v hlavni sekci fora 3ds max-> zalozil jsem si tam novy tema ..

mimochodem zalos si taky tema at je to jen tvoje a budes tam pridavat postup prace :)

tu fotku co najdes u m? sem renderoval 20 min a nijak me to neprekvapuje :D mam tu i sceny kdy se jedna fotka renderuje i 1hod a 30 min :D:D

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Tom0
Stálý člen
28. 6. 2006   #75
-
0
-

Už je to lepší?

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Michal0
Stálý člen
28. 6. 2006   #76
-
0
-

tady nešlo jestli je to špatně :) ale jen jsem to chtěl vidět. tamto je lepší. jde tam pěkně vidět v tom stínu klička a ta to spestřuje :)

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
petr0
Newbie
17. 7. 2006   #77
-
0
-
Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
<b>www.cg4u.ic.cz </b>- forum o grafice pro newbies <b>www.dewonhalo.ic.cz</b> -portfolio
Michal0
Stálý člen
23. 7. 2006   #78
-
0
-

j tak. svet grafiky je sice velkej ale vždy se přijde na podvod :)

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Tom0
Stálý člen
24. 7. 2006   #79
-
0
-

Už jsem to tady psal že to převzal a i další obrazky na tomto fóru nejsou od něho ale od loocase

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Jarda0
Newbie
17. 9. 2006   #80
-
0
-

No jo no. tak jsem si z vas delal srandu. :(( us to neudelam!

Ale loocasovi vjeci se mi libjej, treba tohle postnul na jednom modelovacim foru a je to proste mazec! :och:

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Tom0
Stálý člen
17. 9. 2006   #81
-
0
-

šikula, stejně ti ale už nic nebudu věřit :bumbum:

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Michal0
Stálý člen
17. 9. 2006   #82
-
0
-

sikula -> !! nemuzu a nikdy jsem nepochopil jak nekdo si muze prisvojovat cizi dila.. .. j loocasovi veci jsou dobry a ne jen jeho mrkni se treba na astila, denka atd.. a natos jeste grafikov ve svete ...

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Radek0
Duch
20. 11. 2006   #83
-
0
-

ahoj, potreboval bych poradit , chci se naucit udelat nejaky filmecek a to v 3D. nevim jaky program mam zvolit nikdy jsem s 3D grafikou nepracoval , poradí nekdo ??? kdyžtak pište na moje icq nebo na e-mail .... díky

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Tom0
Stálý člen
20. 11. 2006   #84
-
0
-

napis mi, zkusim ti poradit...

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Michal0
Stálý člen
23. 11. 2006   #85
-
0
-

black rabbit píše:#
# ahoj, potreboval bych poradit , chci se naucit udelat nejaky filmecek a to v 3D. nevim jaky program mam zvolit nikdy jsem s 3D grafikou nepracoval , poradí nekdo ??? kdyžtak pište na moje icq nebo na e-mail .... díky


no o cem budu povidat :) muzu zacit asi softwarem pro me nejoblibenejsim at je 3ds max, maya, blendr, cinema, pokud si zacatecnik tak je to vcelku jedno s jakym programem zacnes ale pokud bys fakt chtel poradit tak bych asi v celku doporucil cinemu 4d. jeji osekana verze se da sehnat za par korun a i v cestine. pokud bys vsak chtel neco vic a do budoucna animovat profesionalne tak ti zbyde ten zbytek :) jinak nepocitej ze hned jak budes mit program tak se naucis animovat a konec :) chce to umet modelovat , prispusobyt mesh kinematice.. dale texturovat , osvetleni a render , ale vse zase zamezuje to do jaky kvality to chces :)

takže přeji mnoho štěstí do budoucna :)

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
mike
~ Anonymní uživatel
27 příspěvků
3. 12. 2006   #86
-
0
-

To CommanderZ: Kde odráží voda slunce ?

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
3. 12. 2006   #87
-
0
-

Tenhle vytvor ma vlastni topic, ptej se tam

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
Cenda
~ Anonymní uživatel
4 příspěvky
6. 12. 2006   #88
-
0
-

ahoj, na tomto webu sice studuju C++, ale kdyz je tady moje oblibene 3D, tak se taky pochlubim jednim mym starsim vytvorem :) Jedna se o animaci

nahled:



a ulozena jde zde:
http://www.cenda.cz/downSources/WakeUp.html

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Tom0
Stálý člen
6. 12. 2006   #89
-
0
-

Jestli jsi to udělal opravdu ty tak gj, animaci jsem viděl hned par hodin po vydani :ms_0049: .

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Michal0
Stálý člen
7. 12. 2006   #90
-
0
-

bezva :) tuto animaci mám uloženou mezi svojí sbírkou 3d animací :)

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Michal0
Stálý člen
28. 1. 2007   #91
-
0
-

sem trochu skousel modelovat dal us stim delat nebudu takze final.

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
28. 1. 2007   #92
-
0
-

Zbrush? Kdyby jsi se s tim patlal v maxu tak si s tim das tu praci a otexturujes to ;)

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
Michal0
Stálý člen
28. 1. 2007   #93
-
0
-

To CommanderZ: jj za pomoci Zbrushe ale abych ti rekl pravdu tak nejaky funkce na to se daj najit i v maxu.. :D ale je to moc polygonu je lepsi udelat nahoz v maxu a pak ve zbrushy dodelat a zpet jen nahazet mapy.

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
petr0
Newbie
9. 5. 2007   #94
-
0
-

tak sem zase z5 a mam tu nejaky novinky :)



Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
<b>www.cg4u.ic.cz </b>- forum o grafice pro newbies <b>www.dewonhalo.ic.cz</b> -portfolio
Milkomax
~ Anonymní uživatel
51 příspěvků
30. 7. 2007   #95
-
0
-




Toto som vytvoril za cca 45 min pls o dobru kritiku

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Nefaritus
~ Redaktor
+2
Posthunter
22. 8. 2007   #96
-
0
-

to petricak: Jak opravdovy, klobouk dolu :)

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
pyndy0
Stálý člen
22. 8. 2007   #97
-
0
-

jojo moc pekny :) jen tak dale :)

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
pyndy0
Stálý člen
23. 8. 2007   #98
-
0
-

doplnim neco z organiky sice nic moc ale aspon něco.



Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
23. 8. 2007   #99
-
0
-

To je v 3ds?

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
Milkomax
~ Anonymní uživatel
51 příspěvků
23. 8. 2007   #100
-
0
-

To bolo robene podla mňa v Zbrush ale aj tak je to moc pekne aj keť to ucho je trochu hranate

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
pyndy0
Stálý člen
23. 8. 2007   #101
-
0
-

je to 3ds max :) vsechno..

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
23. 8. 2007   #102
-
0
-

Jak se tohle v 3ds dela? Proste hybes vertexy az do zblbnuti?

EDIT: Ukaz wire

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
pyndy0
Stálý člen
23. 8. 2007   #103
-
0
-
Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
23. 8. 2007   #104
-
0
-

Tak az tak jo ;) Zvlad bys to i bez ty hliny?

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
pyndy0
Stálý člen
24. 8. 2007   #105
-
0
-

To CommanderZ:tak to je jasny ze jo. ale predloha je predloha :) vedsinou se nedela charakter bez konceptu.

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Milkomax0
Duch
24. 2. 2008   #106
-
0
-

Jeden z mojich vytvorou co som spravil do 1HOD aj z renderom

Nahlásit jako SPAM
IP: 217.119.114.–
24. 2. 2008   #107
-
0
-

Hmm, pekny jednoduchy. Trochu si pohraj s barvama a mohlo by z toho byt hezky pozadi. Btw, mymu kompu by zabral hodinu jenom render :)

Nahlásit jako SPAM
IP: 81.30.238.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
Milkomax0
Duch
24. 2. 2008   #108
-
0
-

To CommanderZ : A ako to myslis pls napis ako si to ti predstavujes ???

Nahlásit jako SPAM
IP: 217.119.114.–
24. 2. 2008   #109
-
0
-

Myslim, ze by se tam vyjimaly spis ruzne pastelove barvy, a asi i trochu sytejsi, takhle je to takove studene

Nahlásit jako SPAM
IP: 81.30.238.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
Milkomax0
Duch
24. 2. 2008   #110
-
0
-

Ok ak som ta pochopil tak som to spravil takto

Nahlásit jako SPAM
IP: 217.119.114.–
25. 2. 2008   #111
-
0
-

To je lepsi, nesla by jeste ta podlozka zmenit tak, aby nebyla tak studena?

Nahlásit jako SPAM
IP: 81.30.238.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
23. 10. 2008   #112
-
0
-

v Maxovi delam tyden a neco malo, tak to taky podle toho vypada :))
tady sem zkousel Katanu


taky sem delal dzbanek


... mam tu taky par veci jako stul apod. a hlavne spoustu veci z ruznych tutorialu :)

Nahlásit jako SPAM
IP: 80.188.79.–
Milkomax
~ Anonymní uživatel
51 příspěvků
25. 9. 2009   #113
-
0
-

Moj prvy pokus renderovalo cca 12 hodin na quadre

Nahlásit jako SPAM
IP: 147.232.176.–
sputnikone+1
Věrný člen
25. 9. 2009   #114
-
0
-

posledni dobou se tu rozmaha zvyk ozivovat mrtvoly... co k tomu ty lidi vede :smile11:

Nahlásit jako SPAM
IP: 147.251.53.–
milkomax
~ Anonymní uživatel
51 příspěvků
25. 10. 2009   #115
-
0
-

Hej ludia co je zvami kde ste hmmm ??????

Nahlásit jako SPAM
IP: 188.112.83.–
petricak0
Newbie
12. 7. 2011   #116
-
0
-

v ramci ozivovani

domácí hrneček

kdosi (ať mi prosím odpustí) jehož jméno si už nepamatuju mi pomáhal s modelováním a renderem. Byl to takovyý projekt který mi zadal abych udělal a tím se učil, přitom mi pomáhal s věcmi co mi nešli...

Nahlásit jako SPAM
IP: 83.240.27.–
<b>www.cg4u.ic.cz </b>- forum o grafice pro newbies <b>www.dewonhalo.ic.cz</b> -portfolio
milkomaxx0
Newbie
12. 7. 2011   #117
-
0
-

#116 petricak
Použivaš MR alebo VRAY_?

pekna praca na to že sa učiš.

Nahlásit jako SPAM
IP: 188.112.64.–
petricak0
Newbie
12. 7. 2011   #118
-
0
-

díky,

používám vray ale jen z toho duvodu ze na nej sem nasel tutorial a jeho vysedek byl libivejsi :)

Nahlásit jako SPAM
IP: 83.240.27.–
<b>www.cg4u.ic.cz </b>- forum o grafice pro newbies <b>www.dewonhalo.ic.cz</b> -portfolio
milkomaxx0
Newbie
12. 7. 2011   #119
-
0
-

#118 petricak
To je dobre su sice viac ale ostal som tiež pri Vray aj kvôli tomu že sa tam da viac nastavit a viac vyhrat a tiež mi trvalo kim som sa ho naštudoval a už na ine nejdem.

Nahlásit jako SPAM
IP: 188.112.64.–
milkomaxx0
Newbie
30. 7. 2011   #120
-
0
-

   

Taka rýchlovečka a inšpirácia z jedného tutorialu

Nahlásit jako SPAM
IP: 95.102.154.–
milkomaxx0
Newbie
17. 5. 2012   #121
-
0
-

Zdravim zabudol som tu na vás decka tak pridam niečo na čom teraz pracujem

Nahlásit jako SPAM
IP: 188.112.86.–
crazy
~ Moderátor
+10
Grafoman
17. 5. 2012   #122
-
0
-

#121 milkomaxx
velmi pěkné... good job  

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.190.90.–
All you need is vision and time.
Dodo
~ Anonymní uživatel
77 příspěvků
17. 5. 2012   #123
-
0
-

#121 milkomaxx

Práve včera som pozeral tutoriali na ružu a táto čo si sem dal je úžasná:) ak máš k tomu niejkaý tutoš tak hod :)

ja vám sem hodím pár mojích notebookovských víkendoviek :) väčšie projekty mám na pc tak niekedy aj tie pošlem .

http://postimage.org/…ry/a2snyqcw/

Nahlásit jako SPAM
IP: 62.168.74.–
milkomaxx0
Newbie
17. 5. 2012   #124
-
0
-

#123 Dodo
sice na to neni tutoš robyl som to uplne cele sam bez pomoci ale tak môžem niečo zmontovať ale as neskôr bo mam niečo na praci. A dakujem vám za reakciu dali ste mi energiju ju dokončiť

Nahlásit jako SPAM
IP: 188.112.86.–
milkomaxx0
Newbie
15. 6. 2012   #125
-
0
-

Nazdar tak som tu ružu dokončil

Nahlásit jako SPAM
IP: 188.112.86.–
crazy
~ Moderátor
+10
Grafoman
15. 6. 2012   #126
-
0
-

#125 milkomaxx
paráda... vypadá to super...

Nahlásit jako SPAM
IP: 147.32.113.–
All you need is vision and time.
Dodo
~ Anonymní uživatel
77 příspěvků
19. 6. 2012   #127
-
0
-

#125 milkomaxx
luxus,pekne spravená ruža aj okolie  na tú ružu by som si rád pozrel návod,tie moje ruže čo som skúšal nevypadali tak dobre .

Nahlásit jako SPAM
IP: 62.168.74.–
milkomaxx0
Newbie
6. 7. 2013   #128
-
+1
-
Zajímavé

Moj pokus o trávnik neni dokonali ale už sa ktomu blizim :D a je to bez postprodukcie tu si necham na konec :D

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.176.115.–
crazy
~ Moderátor
+10
Grafoman
7. 7. 2013   #129
-
0
-

#128 milkomaxx
wow... si dobry, vazne se mi to libi

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.190.90.–
All you need is vision and time.
Dodo
~ Anonymní uživatel
77 příspěvků
11. 7. 2013   #130
-
0
-

Wow,krásna tráva,aký postup si používal ? Ja som skúšal trávu robiť cez hair,alebo vymodelovať s plane pár stebiel trávi a potom ich náhodne rozhodiť,ale ani jedno nevypadalo tak reálne ako tvoje :) to máš v ray alebo klasické mental ?

Nahlásit jako SPAM
IP: 62.168.74.–
Dendec0
Duch
1. 11. 2015   #131
-
0
-

#128 milkomaxx

to vypadá velmi pěkně :)

Nahlásit jako SPAM
IP: 94.113.217.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 96 hostů

Podobná vlákna

Výtvory — založil Jacob

Výtvory — založil Martin Majerík

**Vaše výtvory** — založil Al

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032016 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý