Rychlosti NALÉHAVÉ – Pascal – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Rychlosti NALÉHAVÉ – Pascal – Fórum – Programujte.comRychlosti NALÉHAVÉ – Pascal – Fórum – Programujte.com

 

17. 4. 2008   #1
-
0
-

Ahoj dostal jsem od učitelky úkol, abych udělal program přes cyklus. Učili jsme se zatím jen FOR, REPEAT a WHILE. Já si nevím rady tak mi ten program prosím někdo napište. Zadání je: Vypočítej průměrné rychlosti 10 aut a pak by měl program vybrat maximální a minimální rychlost. Tak to prosím někdo zkuste spěchá to. Díky

Nahlásit jako SPAM
IP: 195.113.181.–
Chrasty
~ Redaktor
+4
Posthunter
17. 4. 2008   #2
-
0
-

Obávám se, že úkoly tu za tebe nikdo psát nebude. Pošli část kódu kterou už máš a řekni co ti nefunguje, poradíme:)

Nahlásit jako SPAM
IP: 193.179.196.–
Mircosoft+1
Věrný člen
17. 4. 2008   #3
-
0
-

To Cherokee007 :
To hlavní ti řekl Chrasty. Já jen doplním:
- Víc cyklů než for, repeat a while neexistuje, takže znáš všechno, co potřebuješ.
- Pro ukládání rychlostí bude nejvhodnější pole čísel (array).
- Hledání největší a nejmenší hodnoty už se tu řešilo mockrát, hledej.
- Výpočet průměrné rychlosti znamená sečíst všechny rychlosti a podělit počtem aut.

Nahlásit jako SPAM
IP: 147.32.160.–
Chceš-li lepší odpověď, polož lepší otázku.
Moje stránka.
25. 4. 2008   #4
-
0
-

Tak tady je to co mi nejde hází to všelijaké chyby a nejde to tak nějak celkově tak se mi na to prosím někdo mrkněte díky.

program vypocet;


{$APPTYPE CONSOLE}

uses
SysUtils;

var s,t,i:integer;
v: array[1..10] of real;
sucet,priemer:real;

procedure bubblesort;
var k,l:integer;
p:real;
begin
for k := 1 to 10 do begin
for l := 1 to 9 do begin
if v[l] < v[l+1] then begin
p := v[l];
v[l] := v[l+1];
v[l+1] := p;
end;
end;




end;
end;

begin
{ TODO -oUser -cConsole Main : Insert code here }
for i := 1 to 10 do begin

write('Zadaj ' + inttostr(i) + '. zaznam v tvare drahaMEDZERAcas: ');
read(s, t);