V čem se dělaj hry – 3D Studio MAX – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

V čem se dělaj hry – 3D Studio MAX – Fórum – Programujte.comV čem se dělaj hry – 3D Studio MAX – Fórum – Programujte.com

 

3DiDo0
Newbie
9. 5. 2008   #1
-
0
-

V jakym programu se nejvíc dělaj hry jako Assassin's Creed nebo třeba Unreal Tournament 3 či Crysis a jakym zhruba postupem ? Já bych řek že v 3Ds max a přes skripty jenže netušim jak exportujou animace a grafika a nabušej je skriptama který určej jak se to má chovat ! Nevíte někdo který skriptovací jazyk se používá ?

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.103.28.–
Al0
Věrný člen
9. 5. 2008   #2
-
0
-

lol

Nahlásit jako SPAM
IP: 77.48.132.–
PSP user|Web developer|C4D user||Maya Lamer|Photoshop User|Guitar player
9. 5. 2008   #3
-
0
-

To Al : mluvíš mi z duše

Nahlásit jako SPAM
IP: 84.21.124.–
Dušan Janošík | web: djanosik.cz, @djanosik
9. 5. 2008   #4
-
0
-

Muzes pouzit txt soubory, tam napises co to ma delat a pak to proste prejmenujes na exe. Kdyz to delas timhle postupem, tak jsou ale obvykle trochu problemy s rychlosti a velikosti souboru (to jsou pak ty 20 MB exe). Lepsi je to nejdriv zazipovat a pak az to prejmenovat na exe. Pokud bys nevedel, co presne tam mas napsat, tak proste vem nejaky exe soubor a prejmenuj ho na txt (jestli ma tak do 10 mega, jestli je vetsi tak ho nejdriv rozbal treba ve WinZipu) a otevri si ho treba v notepadu. Vzdycky je ale lepsi pouzit nejaky pokrocilejsi editor, treba Word nebo PSPad (je free!), ty ti rovnou i vsechno hezky obarvi, aby to bylo dobre videt.

Kdybys ten kod nechapal, tak pouzij nastroj Hledat (vetsinou je to Ctrl + F) a najdi klicove slovo START. Odtamtud se vsechno odviji, to neni zas tak tezke pochopit. Hlavne si pak, az zacnes psat vlastni kod, davej bacha na chyby! Opravovanim takovych chyb programator stravi vetsinu casu. Treba takovou naprosto elementarni chybou, ktera ale casto zatapi i profikum, je, kdyz napises misto pismena I v klicovem slove IF pismeno ypsilon. To pak muzes ten kod projet tisickrat odzhora dolu a stejne se ti muze stat, ze to prehlidnes.

PS> Koukej se naucit programatorskou terminologii a pravopis, at tu mezi sebou nemluvime jak tatari.

Nahlásit jako SPAM
IP: 81.30.238.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
w3q0
Věrný člen
9. 5. 2008   #5
-
0
-

To CommanderZ : Kompletný návod na tvorbu (ne)fungujúcich programov :D Fakt pekné, nechceš o tom vydať kurz? Napr. Ako (ne)programovať vo Windows :P

Nahlásit jako SPAM
IP: 88.212.23.–
HTML,CSS,PHP,MySQL, začínam s Objected C 2.0
Chrasty
~ Redaktor
+4
Posthunter
9. 5. 2008   #6
-
0
-

To CommanderZ : :smile6: Tak tohle bylo hodně dobrý :D

Nahlásit jako SPAM
IP: 193.179.196.–
w3q0
Věrný člen
9. 5. 2008   #7
-
0
-

To CommanderZ : Rozmýšlam že to skúsim, či to bude fungovať :D

Nahlásit jako SPAM
IP: 88.212.23.–
HTML,CSS,PHP,MySQL, začínam s Objected C 2.0
Osiris0
Stálý člen
9. 5. 2008   #8
-
0
-

3DiDo napsal:
V jakym programu se nejvíc dělaj hry jako Assassin's Creed nebo třeba Unreal Tournament 3 či Crysis a jakym zhruba postupem ? Já bych řek že v 3Ds max a přes skripty jenže netušim jak exportujou animace a grafika a nabušej je skriptama který určej jak se to má chovat ! Nevíte někdo který skriptovací jazyk se používá ?



omg, jako provokace dobré.

Tak hry se obvykle programují v C++ s DirectX/OpenGL. Postup: najmeš si tým 50 programátorů, grafiků, zvukařů atd. a ti ti to naprogramují. To, že to stojí minimálně pár desítek milionů CZK ti nemusím říkat.

Co se týče té druhé části, tak je to úplná blbost. Skriptovací jazyky NEJDOU použít ve hrách (v enginech hry, aby mě nějaký š'toural neopravoval, že například Flashpoint používá vlastní skriptovací jazyk pro chování misí).

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.70.130.–
Osiris0
Stálý člen
9. 5. 2008   #9
-
0
-

w3q napsal:
To CommanderZ : Rozmýšlam že to skúsim, či to bude fungovať :D



Mno tenhleten postup bude fungovat, když to budeš psát rovnou ve strojáku v hexaeditoru. Nicméně takové harakiri bych spáchat nechtěl.

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.70.130.–
w3q0
Věrný člen
9. 5. 2008   #10
-
0
-

Tak som začal z vývojom tej mojej hry,a mám už vlastne všetko hotové, ale neviem prečo, vždy pri spustení exe súboru to padne z chybovou hláškou. Pridávam môj kód, na požiadanie pridám aj exe súbor.

//Programujeme v TXT :D 



Chcem aby tento program robil toto: Vygeneruj grafiku ktorej sa nevyrovná ani tá z Assassins Creed. Použi ten najlepší Game Engine a vytvor hru ktorá bude
mať rozmanité prostredie a voľnosť pohybu. Hra nesmie byť lineárna, a nemôže sa podobať žiadnej
doteraz existujúcej hre.Chcem, aby hrateľnosť bola neporovnateľná z ostatnými hrami. To je asi všetko.
A hlavne chcem aby sa to spustilo;


Podotýkam, že celá hra je programovaná podľa návodu ComanderZ-a, čiže by mala byť plne funkčná.

Nahlásit jako SPAM
IP: 88.212.23.–
HTML,CSS,PHP,MySQL, začínam s Objected C 2.0
w3q0
Věrný člen
9. 5. 2008   #11
-
0
-

Osiris napsal:

3DiDo napsal:
V jakym programu se nejvíc dělaj hry jako Assassin's Creed nebo třeba Unreal Tournament 3 či Crysis a jakym zhruba postupem ? Já bych řek že v 3Ds max a přes skripty jenže netušim jak exportujou animace a grafika a nabušej je skriptama který určej jak se to má chovat ! Nevíte někdo který skriptovací jazyk se používá ?



omg, jako provokace dobré.

Tak hry se obvykle programují v C++ s DirectX/OpenGL. Postup: najmeš si tým 50 programátorů, grafiků, zvukařů atd. a ti ti to naprogramují. To, že to stojí minimálně pár desítek milionů CZK ti nemusím říkat.

Co se týče té druhé části, tak je to úplná blbost. Skriptovací jazyky NEJDOU použít ve hrách (v enginech hry, aby mě nějaký š'toural neopravoval, že například Flashpoint používá vlastní skriptovací jazyk pro chování misí).

No áno, ale do tých pár miliónov českých korún si nepripočítal roky vývoja a drahý Game Engine :P

Nahlásit jako SPAM
IP: 88.212.23.–
HTML,CSS,PHP,MySQL, začínam s Objected C 2.0
9. 5. 2008   #12
-
0
-

w3q napsal:
Tak som začal z vývojom tej mojej hry,a mám už vlastne všetko hotové, ale neviem prečo, vždy pri spustení exe súboru to padne z chybovou hláškou. Pridávam môj kód, na požiadanie pridám aj exe súbor.

//Programujeme v TXT :D 


Chcem aby tento program robil toto: Vygeneruj grafiku ktorej sa nevyrovná ani tá z Assassins Creed. Použi ten najlepší Game Engine a vytvor hru ktorá bude
mať rozmanité prostredie a voľnosť pohybu. Hra nesmie byť lineárna, a nemôže sa podobať žiadnej
doteraz existujúcej hre.Chcem, aby hrateľnosť bola neporovnateľná z ostatnými hrami. To je asi všetko.
A hlavne chcem aby sa to spustilo;


Podotýkam, že celá hra je programovaná podľa návodu ComanderZ-a, čiže by mala byť plne funkčná.



Jsi vul, nevim jak u vas, ale u nas kazde male dite vi, ze interpreter (=CPU=Complex Parsing Unit) rozumi vsem jazykum krome Ruby, svahilstiny a slovenstiny ;)

Nahlásit jako SPAM
IP: 81.30.238.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
Osiris0
Stálý člen
9. 5. 2008   #13
-
0
-

w3q napsal:

Osiris napsal:

3DiDo napsal:
V jakym programu se nejvíc dělaj hry jako Assassin's Creed nebo třeba Unreal Tournament 3 či Crysis a jakym zhruba postupem ? Já bych řek že v 3Ds max a přes skripty jenže netušim jak exportujou animace a grafika a nabušej je skriptama který určej jak se to má chovat ! Nevíte někdo který skriptovací jazyk se používá ?



omg, jako provokace dobré.

Tak hry se obvykle programují v C++ s DirectX/OpenGL. Postup: najmeš si tým 50 programátorů, grafiků, zvukařů atd. a ti ti to naprogramují. To, že to stojí minimálně pár desítek milionů CZK ti nemusím říkat.

Co se týče té druhé části, tak je to úplná blbost. Skriptovací jazyky NEJDOU použít ve hrách (v enginech hry, aby mě nějaký š'toural neopravoval, že například Flashpoint používá vlastní skriptovací jazyk pro chování misí).

No áno, ale do tých pár miliónov českých korún si nepripočítal roky vývoja a drahý Game Engine :P




Právě proto jsem tam napsal MINIMÁLNĚ :-)

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.70.130.–
3DiDo0
Newbie
9. 5. 2008   #14
-
0
-

Koukám že jsem rozjel dost ostrou diskusi :-D a w3q jestli jsi to myslel vazne tak souhlasim s CommanderZ ale jako provokace to bylo dost dobry presne tak bych se podle toho navodu ridil i ja (mozna) :-B ale eště jsem se nedozvěděl odpověd v jakym 3D grafickym programu se vytvari grafika do her ?

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.103.28.–
Kobi
~ Moderátor
+1
Věrný člen
9. 5. 2008   #15
-
0
-

To 3DiDo : MSPaint :) Ale vážně - pokud neumíš nic z programování nic z grafiky, tak to budeš mít asi hodně těžké :)

Nahlásit jako SPAM
IP: 194.228.4.–
3DiDo0
Newbie
9. 5. 2008   #16
-
0
-

To Kobi to si delas srandu bud si to necet cely nebo si mimo Myslim jako 3Ds max nebo Blender či Cinema 4D ,V grafice nejsem zrovna expert ale ani lameros de vocasos a na programování mam jiný lidi lepší než bych moh bejt ja

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.103.28.–
tom*p0
Stálý člen
9. 5. 2008   #17
-
0
-

To 3DiDo : Většinou se používá jazyk C++, není to skriptovací, ale programovací jazyk. Tyto dva pojmy nepléť, programátoři jsou na to hákliví.

Nahlásit jako SPAM
IP: 217.115.246.–
Don't waste your time, or time will waste you.
Nefaritus
~ Redaktor
+2
Posthunter
10. 5. 2008   #18
-
0
-

To 3DiDo : Můžeš dělat v čem chceš, ale na hry je nějak blíž přizpůsobená Maya.

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.191.111.–
3DiDo0
Newbie
10. 5. 2008   #19
-
0
-

to tom*p Sorry ale jak uz jsem rikal do programovani nedelam spis do grafiky teda kdyby mi chtel dat nekdo nejakej poucnej kurz programovani tak klidne budu jen rad naucit se neco novyho To Nefaritus dik na to tady celou dobu cekam

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.103.28.–
10. 5. 2008   #20
-
0
-

Okay, vazne: Pro kazdou hru se dela v necem jinem. Ja nemam zkusenosti primo s tvorbou her, koketovaljsem jenom smodifikovanim, a tam je to jeste vyhranenejsi - modely se proste musi delatv tom, pro co jsou exportovaci pluginy, jen malo her pouziva nejaky univerzalni format (napriklad Doom 3 pouziva Lightwave format .lwo). Treba pro Warcraft III jsou exportery jenom pro 3DS, takze se vsechno dela ve 3DS nebo GMaxu (free verze 3DS). Jinak, muj dojem je, ze se nejcasteji pouziva prave 3DS. Pokud budes hru vytvaret, tak je to jenom o tom, co si naprogramujes.

Nahlásit jako SPAM
IP: 81.30.238.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
3DiDo0
Newbie
10. 5. 2008   #21
-
0
-

Hele nevite někdo kde seženu tu Mayu nebo 3Ds max 9 mam nízkej rozpočet tak bych to potřeboval free jestli to ide

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.103.28.–
10. 5. 2008   #22
-
0
-

Rikam: GMax, to je free verze 3D Studia. A pak je tu Blender, ten je taky free (a docela hodne se mezi modari pouziva).

PS: Jestli jsi tim "sezenu" myslel "stahnu", tak te asi budeme muset odkazat nekam na warforum.

A jak se mezi uzivateli 3ds rika: Pro toho, kdo si ho nedokáže sám opatřit, nemá smysl, aby s ním začínal. Nemá na to.

Nahlásit jako SPAM
IP: 81.30.238.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
3DiDo0
Newbie
10. 5. 2008   #23
-
0
-

HEHE verzí staženejch mam několikrát demo 3Ds max 8 3Ds max 9 pak nějaky cracky keygeny celkem xx mb ale nic z toho nefunguje tak newim a Blender jojo v tom dělam už od doby co jsem začal s 3D grafikou jenže s nim nejsem zrovna nejvíc spokojenej

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.103.28.–
Chrasty
~ Redaktor
+4
Posthunter
10. 5. 2008   #24
-
0
-

3DiDo napsal:
to tom*p Sorry ale jak uz jsem rikal do programovani nedelam spis do grafiky teda kdyby mi chtel dat nekdo nejakej poucnej kurz programovani tak klidne budu jen rad naucit se neco novyho To Nefaritus dik na to tady celou dobu cekam

Hehe, "poučnej kurz programování", to ti asi tady nikdo nedá, programování se nenaučíš za večer:-)

Nahlásit jako SPAM
IP: 193.179.196.–
10. 5. 2008   #25
-
0
-

3DiDo napsal:
HEHE verzí staženejch mam několikrát demo 3Ds max 8 3Ds max 9 pak nějaky cracky keygeny celkem xx mb ale nic z toho nefunguje tak newim a Blender jojo v tom dělam už od doby co jsem začal s 3D grafikou jenže s nim nejsem zrovna nejvíc spokojenej


Afaik jedine v cem je blender opravdu vyrazne slabsi nez ostatni bezne 3d modelovaci programy je renderovani. Uz po treti, zkus ten GMax. Sehnat plnou 3ds ti tady nikdo pomahat nebude.

Nahlásit jako SPAM
IP: 81.30.238.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
Tocimanko0
Grafoman
10. 5. 2008   #26
-
0
-

LOL, každý niekedy začínal, ale toto je moc :smile5:

Chrasty: Hehe, "poučnej kurz programování", to ti asi tady nikdo nedá, programování se nenaučíš za večer:-)


A možno ani za dlhé roky.

Nahlásit jako SPAM
IP: 195.91.54.–
Colpik0
Super člen
10. 5. 2008   #27
-
0
-

Trochu vtipné :smile1: . Ale tak nebuďte na něj tak zlí... nedávno někdo do sekce CSS napsal nějaký bláboly o GameMakeru a o své nenávisti k "textovým programacím" a taky jste mu neodpověděli stylem "lol".

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.102.176.–
Pavel 'Colpik' Tobiáš - Developer & Music Producer [br] http://colpik.webstudio4u.eu
retriwr0
Stálý člen
10. 5. 2008   #28
-
0
-

To 3DiDo : můžeš použít skoro jakýkoli 3D program - záleží na tom s kterými formáty dokážeš dále pracovat
já používám na 3D Cinemu 4D která je ve verzi CE6 zdarma (lokalizována do čeština a k dostání s knihou od Pavla Zocha) - sice má omezené možnosti renderingu což ovšem pro vytváření modelů není sebemenší problém

To w3q : chybí ti tam přece START :smile5:

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.24.247.–
You gotta do what you gotta do
yaqwsx+9
Posthunter
10. 5. 2008   #29
-
0
-

3DiDo napsal:...
Já bych řek že v 3Ds max a přes skripty jenže netušim jak exportujou animace a grafika a nabušej je skriptama který určej jak se to má chovat ! Nevíte někdo který skriptovací jazyk se používá ?


On si dovolil nazvat C++, C#, a Assembler jazyky skriptovacími!

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.160.89.–
Life is too short to remove USB mass storage safely...
Správný drsňák udělá z konzole cokoliv
Nefaritus
~ Redaktor
+2
Posthunter
10. 5. 2008   #30
-
0
-

To Colpik : OT...si vzpomínám, že tys byl ten první, kdo mu "nadával" ;)

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.191.111.–
Cobutn
~ Anonymní uživatel
1 příspěvek
10. 5. 2008   #31
-
0
-

Pokud ti jde přímo o vytváření hry, opravdu začni s game makerem. Sice se tam toho moc nenaučíš, ale když to budeš používat několik málo měsíců, dostane se ti do krve ten "strojovej systém", nebo jak to nazvat a můžeš přejít na něco složitějšího. :-)

Nahlásit jako SPAM
IP: 80.188.211.–
10. 5. 2008   #32
-
0
-

Tim strojovym systemem jsi myslel magii jmenem Algorytmizace?

Nahlásit jako SPAM
IP: 81.30.238.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
yaqwsx+9
Posthunter
10. 5. 2008   #33
-
0
-

To CommanderZ : Nepíše se to s měkkým i?

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.160.94.–
Life is too short to remove USB mass storage safely...
Správný drsňák udělá z konzole cokoliv
3DiDo0
Newbie
10. 5. 2008   #34
-
0
-

ten Gmax mi nejak nefunguje newim proc nemas na sklade este neco inyho ?!

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.103.28.–
Al0
Věrný člen
10. 5. 2008   #35
-
0
-

To 3DiDo : Nebude lepší, když napíšeš co ti nefunguje? třeba se chybu podaří odhalit a uvést program do pohybu..

Nahlásit jako SPAM
IP: 77.48.132.–
PSP user|Web developer|C4D user||Maya Lamer|Photoshop User|Guitar player
10. 5. 2008   #36
-
0
-

Jak te posloucham, tak pro tebe bude asi nejlepsi Google SketchUp. je i ve zdarma verzi (pro verze ma akorat lepsi exporty a tak) a navic ma na stazeni jenom par mega. Dela se s nim opravdu velice jednoduse - asi jako v malovani. Jeho zasadni nevyhodou je, ze zde prakticky neexistuje renderovani - muzes si akorat ulozit obrazek tak jak ho vidis ve vewportu (akorat ve vetsim rozliseni). A

Za to I sorry.

Nahlásit jako SPAM
IP: 81.30.238.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
Nefaritus
~ Redaktor
+2
Posthunter
10. 5. 2008   #37
-
0
-

Teď jsem si vzpomněl...Maya je zadarmo v Personal Learning Edici (nevím jestli je funkčně plnohodnotná jako normální Maya, ale rozdíl asi bude jen v tom, že PLE není možné využívat komerčně samozřejmě).

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.191.111.–
w3q0
Věrný člen
10. 5. 2008   #38
-
0
-

3DiDo napsal:
Koukám že jsem rozjel dost ostrou diskusi :-D a w3q jestli jsi to myslel vazne tak souhlasim s CommanderZ ale jako provokace to bylo dost dobry presne tak bych se podle toho navodu ridil i ja (mozna) :-B ale eště jsem se nedozvěděl odpověd v jakym 3D grafickym programu se vytvari grafika do her ?

No jo, bola to provokácia, nič v zlom, ale ten príspevok nevyzeral nieako premysleno :D

retriwr napsal:
To 3DiDo : můžeš použít skoro jakýkoli 3D program - záleží na tom s kterými formáty dokážeš dále pracovat
já používám na 3D Cinemu 4D která je ve verzi CE6 zdarma (lokalizována do čeština a k dostání s knihou od Pavla Zocha) - sice má omezené možnosti renderingu což ovšem pro vytváření modelů není sebemenší problém

To w3q : chybí ti tam přece START :smile5:

No, asi máš pravdu, chyba buďe tam :D

CommanderZ napsal:

w3q napsal:
Tak som začal z vývojom tej mojej hry,a mám už vlastne všetko hotové, ale neviem prečo, vždy pri spustení exe súboru to padne z chybovou hláškou. Pridávam môj kód, na požiadanie pridám aj exe súbor.

//Programujeme v TXT :D 


Chcem aby tento program robil toto: Vygeneruj grafiku ktorej sa nevyrovná ani tá z Assassins Creed. Použi ten najlepší Game Engine a vytvor hru ktorá bude
mať rozmanité prostredie a voľnosť pohybu. Hra nesmie byť lineárna, a nemôže sa podobať žiadnej
doteraz existujúcej hre.Chcem, aby hrateľnosť bola neporovnateľná z ostatnými hrami. To je asi všetko.
A hlavne chcem aby sa to spustilo;


Podotýkam, že celá hra je programovaná podľa návodu ComanderZ-a, čiže by mala byť plne funkčná.



Jsi vul, nevim jak u vas, ale u nas kazde male dite vi, ze interpreter (=CPU=Complex Parsing Unit) rozumi vsem jazykum krome Ruby, svahilstiny a slovenstiny ;)



Neviem, či som ťa správne pochopil, ale asi mi chceš povedať, že keby som to napísal v češtine tak to bude fungovať však? :D

Nahlásit jako SPAM
IP: 88.212.23.–
HTML,CSS,PHP,MySQL, začínam s Objected C 2.0
Earl Cash0
Věrný člen
10. 5. 2008   #39
-
0
-

To w3q : tak, tak....cestina je multiplatformni...

EDIT: nebo mozna multilanguage..

Nahlásit jako SPAM
IP: 193.85.184.–
Oh my goodness, shut me down! Machines making machines. How perverse. (C-3PO)
Colpik0
Super člen
10. 5. 2008   #40
-
0
-

To Nefaritus [Re: OT]: Ano, protože potřeboval srazit sebevědomí, což 3DiDo, který se jen slušně zeptal, ne!

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.102.176.–
Pavel 'Colpik' Tobiáš - Developer & Music Producer [br] http://colpik.webstudio4u.eu
Nefaritus
~ Redaktor
+2
Posthunter
10. 5. 2008   #41
-
0
-

To Colpik : Nikdo nepotřebuje srážet sebevědomí... ;)

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.191.111.–
Colpik0
Super člen
10. 5. 2008   #42
-
0
-

To Nefaritus: Nezlob se na mě, ale když někdo napíše do CSS o tom, že dělá hry v GameMakeru a nehodlá psát kód... a pak dodá, že je již zkušený programátor... ano, ten potřebuje srazit sebevědomí!

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.102.176.–
Pavel 'Colpik' Tobiáš - Developer & Music Producer [br] http://colpik.webstudio4u.eu
3DiDo0
Newbie
11. 5. 2008   #43
-
0
-

Když instaluju 3Ds max 9 tak to píše Internal Error 2738 a něco podobnýho to píše i u toho Gmaxu

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.103.28.–
11. 5. 2008   #44
-
0
-

Co mas za OS

Nahlásit jako SPAM
IP: 81.30.238.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
Nefaritus
~ Redaktor
+2
Posthunter
11. 5. 2008   #45
-
0
-

Jestli máš WinVista, tak na tu je 3Ds Max 2008...

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.191.111.–
mylan40
Super člen
11. 5. 2008   #46
-
0
-

Ja mám Vistu a Gmax mi normálne funguje. Btw, to CommanderZ: díky za tip na ten program, nevedel som, že existuje takáto free "verzia" 3DStudia...

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.248.56.–
Komtek0
Duch
20. 6. 2008   #47
-
0
-

hehe docela dobra otazka . ja vim prez co delaji tu grafiku vojaki budovy auta a tak.

Ja sem nekde na netu hledal programy a nasel sem tam program na tvorbu her . ale omlouvam se nemam nazem programu.

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.102.138.–
Chrasty
~ Redaktor
+4
Posthunter
20. 6. 2008   #48
-
0
-

To Komtek : Nebyl to GameMaker?:D

Nahlásit jako SPAM
IP: 193.179.196.–
Wimby
~ Anonymní uživatel
50 příspěvků
17. 10. 2008   #49
-
0
-

Mno, tak tedy k tvorbě hry :)

Není vůbec důležitý v čem se to dělá, důležitej je pouze výslednej model. Viděl jsem jak někdo udělal v malování obrázek, kterej vypadal jako fotka. Jsou programátoři, kteří na to maj vlastní nástroje... Prostě výstup u bitmapovýho obrázku musí obsahovat definici barvy jednotlivých bodů a informaci o rozměrech obrázku. Co se týče 3D grafiky, tak tam jsou nutný 3 čísla pro každej bod (pozice X,Y a Z), potom relace mezi bodama, který definujou polygony a pak ještě informace o tom, kde se bod nachází na textuře, informce o materiálech, informace o kostech, pomocný objekty, nastavení, klíčový snímky, textury... vlastně výslednej soubor může bejt SKRIPT, definující například kam až se může ohnout ruka a tak :-)
Tohle samozdřejmě může bejt zapsaný jakkoliv. Hra se potom chová jako RENDER, kterej vykresluje objekty podle různých algoritmů. Případně to vykreslí grafická karta, ale procedury na čtení modelů si stejně musí udělat programátor :-)
Proto tohle dělá tým lidí, kteří si to nechávají solidně proplatit.
Na výslednou hru si pak udělaj nejlépe nějakou ochranu za kterou taky něco zaplatí, a kterou v mnoha případech neni těžký najít a obejít, a pak pár dobráků nasdílí hru i s crackem a producent má další ztráty zisku :-)

Nahlásit jako SPAM
IP: 83.208.196.–
qwer
~ Anonymní uživatel
2 příspěvky
1. 4. 2012   #50
-
0
-

:DD Luxusni komenty.. Hra neni vubec obtizna, ty kecy ze programovat se nenaucis za vecer, nekdy to trva roky apod... (to co chces, a to jak na danny problem nahlizis ti pomuze s vysledkem) nebylo mi este ani 18 a myslim si ze bych v neakem Enginu udelal CoD2 bez problemu.. Treba Unity3D je "Free" engine.. UDK, CE.. Free enginu je vsude plno.. Pro zacatecnika UDK jako delane ;).. Jinak ke grafice.. ja osobne sem ze zacatku delal v C4D a exportoval to do *.fbx potom do Unity.. YT je dost naplnene tutorialama na vsechno.. Najdes tam video "jak se libat" tak proc bys tam nenasel jak delat hru.. urcite v komentarich najdes neaka doporuceni.. Grafika, rozhodne zacni v Maye.. poslal bych ti odkaz na stazeni ale ponekud to ted neni mozne.. Vsechny programy jsou Free kdyz umis spravne hledat ;)
PS: vim ze se to cte hrozne kdyz nepisu tu slavnou diakritiku.

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.203.223.–
qwer
~ Anonymní uživatel
2 příspěvky
1. 4. 2012   #51
-
0
-

Ted koukam ze pisu o 4 roky opozdene.. :D tak to se omlouvam...

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.203.223.–
Peter
~ Anonymní uživatel
4016 příspěvků
2. 6. 2015   #52
-
0
-

na tvorbu hier sa používa game engine a ten má nastarosi také vecy ako fyzika, umelá inteligencia, vykraslovanie scény atď. game enginov je veľa a niektorý vývojáry si programujú vlastne (napr. Rockstar Games na svoje hry používa RAGE engine) hry ako crysis a farcry s programujú ťiež vlastný engine Cryengine ale dá sa kúpiť. unreal tournament, tekken, assasin creed.. sa programujú v unreal engine. gameloft používa Havok najpoužívanejší je však unity 3D vňom sa Robia hry, virtuálna realita, simulácie chirurgických zákrokov atď. naša skupina vývojárov ho tiež používa

Nahlásit jako SPAM
IP: 95.102.39.–
Peter
~ Anonymní uživatel
4016 příspěvků
2. 6. 2015   #53
-
0
-

Ps. 3D max sa používa len na modelovanie a animovanie a skripty sú na ulahčenie modelovaňia, zlepšenie kvality atď.

Nahlásit jako SPAM
IP: 95.102.39.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 52 hostů

Podobná vlákna

V čem vytvářet online hry? — založil Michal

V čem jsou tyto hry psané? — založil Franceq

V čem programujete? — založil Prasklej Talíř

V čem začít — založil RedZero

V čem programujete? — založil mates

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý