Primitivní textový editor – .NET – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Primitivní textový editor – .NET – Fórum – Programujte.comPrimitivní textový editor – .NET – Fórum – Programujte.com

 

paul270
Návštěvník
15. 5. 2008   #1
-
0
-

Hi. Říkal jsem si, že bych zkusil nějaký hodně jednoduchý textový editor. A chci se zeptat, jestli by šel udělat bez použití dědičnosti? Proč se ptám...jsem celkem začátečník, nicméně metody, vlastnosti, konstruktory, třídy ap. a jak to mezi sebou komunikuje umím, ale dědičnost jsem si ještě na 100% neosvojil a protože jsem člověk netrpělivý, tak chci textový editor hned a ne až si dědičnost osvojím. Nicméně pokud to jinak nejde, či by to bylo jinak o hodně delší, tak hold budu muset překonat svojí netrpělivost a nejdřív úplně pochopit dědění.

Díky za odpověď.

Nahlásit jako SPAM
IP: 88.103.71.–
Standa
~ Anonymní uživatel
122 příspěvků
15. 5. 2008   #2
-
0
-

Ano. Jde to udělat. Alespoň ve VB.NET ano.

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.207.101.–
Dan
~ Anonymní uživatel
38 příspěvků
15. 5. 2008   #3
-
0
-

To paul27 : zvlastni otazka :)

na jednoduchou okynkovou verzi nepotrebujes nic jinyho nez jak nacist a ulozit soubor. Formular s textboxem a dvema buttonama(menu) naklikas a doplnis jen obsluhu tech buttonu.. mozna by se hodil i fileopendialog a filesavedialog ci jak se jmenuji..

Nahlásit jako SPAM
IP: 194.213.32.–
paul270
Návštěvník
15. 5. 2008   #4
-
0
-

Standa napsal:
Ano. Jde to udělat. Alespoň ve VB.NET ano.


Nj zapoměl jsem uvést, že to chci udělat v C#.

na jednoduchou okynkovou verzi nepotrebujes nic jinyho nez jak nacist a ulozit soubor. Formular s textboxem a dvema buttonama(menu) naklikas a doplnis jen obsluhu tech buttonu.. mozna by se hodil i fileopendialog a filesavedialog ci jak se jmenuji..



fileopendialog a filesafedialog by se teda zatraceně hodily:)