Myslíme objektově v jazyku Java – Java – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Myslíme objektově v jazyku Java – Java – Fórum – Programujte.comMyslíme objektově v jazyku Java – Java – Fórum – Programujte.com

 

Miro
~ Anonymní uživatel
20 příspěvků
13. 6. 2008   #1
-
0
-

Zdravím, jsem začátečník v programování, mám nějaké menší zkušenosti i s Javou.. Rozhodl jsem se si zakoupit mnohými doporučovanou knihu od pana Pecinovského Myslíme objektově v jazyku Java 5.0, ale bohužel už ji nikde nemůžu sehnat.. odkoupil bych i knihu starší nemáte ji někdo na prodej?? případně kdybych ji už nebylo možné vůbec sehnat, jakou literaturu byste mi doporučilil? chci se naučit skutečně programovat objektově.. nebo jaké studijní materiály jako třeba tutoriály na webech doporučíte? děkuju..

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.71.104.–
Spectator0
Věrný člen
13. 6. 2008   #2
-
0
-

To Miro : Pořádnou kniho o OOP bych též uvítal.
Nejde mi ani moc o to v jakém jazyce jsou příklady, ale spíše mne zajímá, jakým stylem vytvářet jednotlivé třídy pro různé časti programu. Trochu OOP používám, ale u větších věcí mam problém, vecpat do toho OOP

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.176.112.–
. . .
Miro
~ Anonymní uživatel
20 příspěvků
14. 6. 2008   #3
-
0
-

Ve fórech jsem objevil anglický knížky :
Head first object oriented analysis and design
Head first design patterns
myslíte, že je vhodné s tímto začínat?? popřípadě s jakou literaturou to kombinovat?

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.71.104.–
duchan0
Newbie
23. 6. 2008   #4
-
0
-

mozno na zaciatok by som ti odporucil Thinking in Java od Eckela. Zacina tam od zakladov co je objekt a popisuje aj charakteristicke vlastnosti objektov v jave atd. Je to skor vhodne ako zaklad na problematiku OOP su ale isto lepsie knihy. No u tejto mas vyhodu ze je na stiahnutie zadara.

Nahlásit jako SPAM
IP: 91.127.65.–
Lukfi0
Newbie
4. 10. 2008   #5
-
0
-