Ahoj,
chěl bych se zeptat na jeden problém. Neprogramuju v C++ ale je to obecný dotaz, jde spíš o princip.
Dělám jednu hru, která je omezená na 60 snímků za sekundu a závisí na tom synchronizace hudby s hrou. Potřeboval bych poradit jak zařídit aby hra udržovala 100% rychlosti i když počítač není schopen tohle dodržet ale s určitým frameskipem by schopen byl. Jde mi o to, že i když počítač stíhá, přesto se občas nějaký cuknutí najde a jakmile to jednou neudělá přesně 60 snímků, tak se všechno začne rozsynchronyzovávat.
Přemýjšlel jsem nad tím jak udělat frameskip, ale nemůžu přijít na nic jednoduchého, jenom samé šílenosti.
Díky tomuto osvobození od 60-ti snímků by bylo také možné měnit BPM hudby, což teď možné není. Ale i kdyby to bylo možné, tak zase nevím jak zařídit, aby se mi prováděla určitá funkce programu každých X milisekund (předem daných) a ještě spolu s frameskipem, který mi může přeskočit čas vykonání této funkce. Nemluvě o tom, že "každých X milisekund" může být hodně šílené desetiné číslo, které může taky způsobovat problém se synchronizací.
Pokud někdo někdy dělal nějaký hudební tracker, asi by věděl jak na to. Za každou radu budu rád.
Fórum › C / C++
BPM tempo
Zjistit počet nových příspěvků
Přidej příspěvek
Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 27 hostů
Podobná vlákna
Temporary Internet Files — založil Vítězslav Titl
Android, SQLite temporary table — založil tom
Moderátoři diskuze