#2 yaqwsx
Asi myslí http://en.wikipedia.org/…fteen_puzzle
Příspěvky odeslané z IP adresy 88.102.27.–
Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli by mohl být nějaký právní problém, pokud bych na Marketplace nebo AppStore publikoval hru tetris (mnou vytvořenou) s nějakým nízkým poplatkem (cca. 1$).
Dále, pokud by první část byla v pořádku, by mě zajímalo, jestli by vadilo použití melodie podle originálu, také však mnou nahrané - vlastní tvorby.
Děkuji
Ahoj,
s grafikou toho moc společného nemám, ale zajímalo by mě, jak se dělá tento styl grafiky:
http://www.youtube.com/watch?v=sohAMLsNdyI
Díky :)
Taky mám 64bit ale přilinkovávám x86, jelikož se to kompiluje jako 32bit a předpokládám, že to taky kompiluješ jako 32bit...
Project -> Properties ---> Linker -> Input - položka Additional Dependencies (doplnit d3d9.lib;d3dx9.lib)
Project -> Properties ---> Linker -> General - položka Additional Library Directories (doplnit cestu ke knihovnám, např. C:\Program Files (x86)\Microsoft DirectX SDK (June 2010)\Lib\x86)
Používal jsem http://www.fpdf.org/
Je tam pár ukázek i dokumentace atp.
Tady je něco o vectoru http://www.builder.cz/…_vector.html
Délka pole pomocí proměnné
int i = 5;
int * a = new int[ i ];
Pokud bych měl napsat, co mi úplně nejvíc vadí (mimo všeho, co zde již bylo zmíněno), je docela časté nedodržování termínů a to ze strany vyučujících!
Stává se, že tři dny před zkouškou nevíte, jestli máte zápočet, protože opravující prostě nejsou schopni opravit projekty v termínech, které si sami stanovili. Výsledky půlsemestrálních písemek se objevují s téměř měsíčním zpožděním po termínu písemky a tak podobně...
Ještě se opravím - do třetího ročníku, né semestru. :)
Momentálně budu nastupovat do třetího semestru bakalářského studia a i když mě to mrzí (VUT FIT byl vlastně můj sen) musím se vším, co je napsáno výše souhlasit.
to by asi fungovat nemělo :)
Tak se omlouvám, nějak jsem přehlédl Python, každopádně třeba to trochu pomůže...
$IMAPStream = imap_open( 'server', 'username', 'password' ); // server v mém případě na localhost vypadá takto: {localhost:143/imap/notls}
if ( $IMAPStream )
{
$IMAPNumMessages = imap_num_msg( $IMAPStream );
if ( $IMAPNumMessages )
{
for ( $i = 1; $i <= $IMAPNumMessages; ++$i )
{
$TMP = imap_header( $IMAPStream, $i );
if ( $TMP -> Deleted != 'D' )
{
if ( in_array( $TMP -> from[ 0 ] -> mailbox . '@' . $TMP -> from[ 0 ] -> host, $AllowEmails ) )
{
$Data[ 'header' ] = imap_fetchheader( $IMAPStream, $i ); // hlavička
$Data[ 'body' ] = iconv( 'Windows-1250', 'UTF-8', quoted_printable_decode( imap_body( $IMAPStream, $i ) ) ); // tělo
$Data[ 'email' ] = $TMP -> from[ 0 ] -> mailbox . '@' . $TMP -> from[ 0 ] -> host; // adresa
if ( /* uložení do db */ )
{
imap_delete( $IMAPStream, $i ); // odstranění emailu (označí jako smazané)
}
else
{
// chyba
}
}
}
}
}
}
#6 yaqwsx
No ta nepřesnost může nastat z několika důvodů, ale já teď nepřesnost neřeším
- vykreslovaná plocha nesedí přesně na velikost okna - obsahu okna, do kterého kreslím (+-10px)
- jakmile dojde ke změně velikosti okna, celé se to rozháže, protože to zatím vůbec neřeším
No já jsem čekal, že nebude problém dosáhnout přesnosti stejné jako ve Windows (a to na W7 je to opravdu 100% přesné, možná záleží na HW, ale jestli existuje odezva i ve Windows to s Core i7 a GTX275 nezjistím). Každopádně vykresluji 6 polygonů, takže ani o složitosti scény se mluvit nedá. :-D
Tak jsem to zkoušel oběma způsoby na uvedené stránce... jak pomocí DirectInput tak pomoci WM_INPUT a přišlo mi, že WM_INPUT a WM_MOUSEMOVE byly téměř identické a DirectInput už fungoval docela přesně, ale stále né tak přesně jako když chytnu a hýbu s oknem ve Windows. :)
Ahoj,
chtěl bych se zeptat, jestli odezva, která v následujícím případě vzniká při posunu kurzoru vzhledem k tomu, co aktuálne vykresluji je způsobena tím, že používám pro zachytávání zprávy WINAPI a při WM_MOUSEMOVE měním souřadnice, nebo to bude jinde.
Myslíte, kdybych později použil DirectInput, že ta odezva zmizí?
Jde o to, že okno "nedrží" při posunu přímo ke kurzoru, ale má jakési spoždění. :-)
Pardon, tak teď, nezkompiloval jsem to pro release...
OK, abych blbě nekecal, tady to máš...
- neoptimalizoval jsem to
- nekontroluju vstupy (pouze číselné, takže není možné zadat neexistující datum jako 32.1.2001 nebo 29.2.2001)
- atd... ale počítá to
Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli je nějak možné zajistit, aby v případě, že funkce vrací referenci nebo ukazatel (pokud vrací hodnotu a dochází ke kopírování, tak je to docela jasné) opravdu nebylo možné změnit obsah pod vrácenou referencí či ukazatelem.
Například, i když vrací funkce typ "const int * const", je možné pomocí const_cast změnit typ na "int *" a následne bez problému zapisovat.
Díky
Čekal jsem totiž, že když už nic, tak by se takto dala napsat šablona funkce ve stylu (a teď to omluvte, je to docela nesmysl, ale jen pro ukázku);
template < class TYPE >
TYPE funkce( int a, TYPE )
{
return ( TYPE ) a;
}
Pak by se třeba dalo napsat
int a = funkce( 10, int ); // funkce by vracela int
float b = funkce( 20, float ); //// funkce by vracela float, ...
Ale ono ne... :) Takto by to šlo, ale jedině, že by jako druhý paramert šla proměnná typu (int, float, ...)
Jestli se to používá nevím, nějak jsem to nikdy používat neviděl. Každopádně se dá takto napsat funkce, tak by mě zajímalo k čemu to je... :)
Ahoj, chtěl bych se zeptat.
Na co se používá funkce typu
void funkce( int )
{
...
}
K čemu mi to je, když parametr má jen typ, nemá jméno a tak ho vlastně ani nemůžu nijak použít...
Díky
http://pastebin.com/ ?
Ahoj,
přemýšlím, jestli je lepší použít obecně v programu unsigned int, když vím, že odečítání s podtečením dvou unsigned int čísel může dojít jen na jediném místě a na tom místě přetypovat proměnné na long int, nebo prostě použít datový typ integer?
Má unsigned int nějakou výhodu?
Díky
http://function.name/in/Pascal/Exec
Ahoj,
mám dotaz ohledně čistoty a přehlednosti kódu, předpokládám, že na rychlost to mít vliv nebude, ale co je podle Vás lépe napsané a z jakého důvodu?
Jde mi o return u funkcí.
http://pastebin.com/eUNd8ZTH a http://pastebin.com/aWdF4ZCG
http://www.albahari.com/threading/threading_czech.pdf
http://programujte.com/?rubrika=26&sekce=139&kategorie=361
:smile1:
A ještě, CreateImageFromJPEG potřebuje jako parametr soubor, já mám ten soubor už načtený do proměnné, existuje nějaká funkce, které by stačila binární data, né přímo cesta k souboru, abych soubory nemusel ukládat před zpracováním?
Děkuji
Moc děkuju :)
Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli nevíte o nějakém způsobu, jak zjistit velikost obrázku z již načteného obrázku (například z db) do proměnné.
GetImageSize má jako parametr přímo cestu k souboru a to já ten soubor fyzicky uloženej nemám.
Děkuji
z_moravec napsal:
A umí ta síťovka WoL?
To jsem ani u ASUSu ani u TP-LINKu nezjistil, ASUS má ale ve vlastnostech zařízení v upřesnění položku Wake on MagicPacket, kterou mám zapnutou, ale i přes to mi to nefunguje.
Ahoj,
sháním knihu DirectX9 User Interfaces: Design and Implementation.
http://www.amazon.com/DirectX9-User-Interfaces-Implementation-Developers/dp/1556222491
Přiznám se, že hlavně kvůli zdrojákům na CD, knihu v elektronické podobě mám, ale i přes to, papír je vždycky lepší. :smile1:
Chtěl jsem se zeptat, jestli by se nenašel nějaký vlastník knihy, který by měl zájem o prodej, než se rozhodnu koupit si ji od někud ze zahraničí, jelikož ji ani na bookfair.cz nemají.
Díky
Jen doplním, že to nejde zapnout u WiFi karet, u šíťovky na desce položku povolit zařízení probouzet počítač zapnout můžu, ale kabelem počítač připojen nemám, takže mi to nepomůže.
Ne, router je nastavený správně jak pro probouzení z vnitřní sítě, tak i z venku, tohle mám vyzkoušeno právě na probouzení notebooku. Stolní PC mi ale nejde probouzet. Na notebooku jsem v BIOSu zapnul Wake on LAN a ve Windows nastavil u síťové karty "Povolit zařízení probouzet počítač" a vše fungovalo.
Na stolním počítači jsem v BIOSu zapnul několik položek jak probouzet počítač,
ale ani u jedné z výše zmníněných síťových karet nešlo povolit zařízení probouzet počítač v nastavení Windows.
Ahoj, už dlouho se mi nedaří najít řešení problému s probuzením PC pomocí WiFi síťové karty. Dříve jsem tuto mužnost používal na notebooku, ale na stolním PC nemůžu dojít na to jak počítač probudit.
V biosu desky (ASUS Rampage II GENE) mám povoleno probouzení ze všech možných zařázení a jako "síťovou kartu" používám TP-LINK TL-WN722N a zkoušel jsem i Asus WL-138GE, ale ani u jedné není možné povolit (ve Windows 7 64bit) probouzení z režimu spánku.
Chtěl bych proto poprosit o nějakou radu, jestli se s tím dá něco dělat.
Moc diky
Co já vím tak klávesou Enter na numerickém bloku se ukončí psaní, klasickým Enterem se odřádkuje...
Při nejhorším kopírovat text z nějakého editoru, při tom se řádkování zachová. :smile14:
Ještě upřesním, že jde o to že potřebuju na to co vrátí lsof použít regulární výraz a proto potřebuju, aby se zachovalo řádkování + potřebuju to lsof volat pouze jednou.
Ahoj,
chtěl bych se zeptat, jestli se dá nějak jinak napsat
LSOF=`lsof -w -d cwd -a`
echo $LSOF
tak aby se zachoval formát stejně jako například
echo "`lsof -w -d cwd -a`"
Moc děkuju
Jde mi o to, jestli se to dá přetížit tak aby se tam ta dereference nemusela pořád psát...
To m->29 : to se omlouvám, mělo tam být new :)
Ahoj,
snažím se zjistit jak se přetěžujou operátory v C++ a zůstal jsem u jednoho problému. Jde mi o přetížení [] nějak takhle:
#include <iostream>
class ITEM
{
public:
int a, b, c;
ITEM()
{
this -> a = 1;
this -> b = 2;
this -> c = 3;
}
int operator[]( int i ) const
{
switch ( i )
{
case 1:
return (*this).a;
case 2:
return (*this).b;
case 3:
return (*this).c;
}
}
};
int main()
{
ITEM a;
std::cout << a[ 1 ];
system( "pause" );
return 0;
}
Ale nedaří se mi přijít na to jak ten operátor přetížit tak, abych mohl použít ukazatel, jde to takhle, ale to se mi nelíbí:
int main()
{
ITEM * a = ITEM();
std::cout << (*a)[ 1 ]; // tady ta dereference...
system( "pause" );
return 0;
}
Děkuji za rady... :)
Ahoj,
zkus nainstalovat tohle http://www.stahuj.centrum.cz/hry_a_zabava/doplnky_a_rozsireni/direct-x/ (nenech se zmást tím DirectX 9c), je to webová instalace která zaktualizuje a doplní všechny potřebné soubory až po ty nejaktuálnější. Tohle mi zatím vždycky vyřešilo problémy s DirectX...
JavaScript nemůže komunikovat s jinou než vlastní doménou (kvůli bezpečnosti), leda že bys volal skript na vlastní doméně který by dál zpracovával výstup z druhé domény.
Ahoj, chtěl bych se zeptat jestli jste se nesetkali s nějakým softwarem který by se dal použít na webu a z fotky
by 'vytvořil' panoramatický pohled. Nějak se mi nedaří nic najít.
Nejlépe free a flash, ale rád budu za jakýkoliv tip. Všechno co jsem našel bylo na jiné typy panoramatických fotek (klasické panorama 'pás' nebo kompletní 'kouli', netuším jak se tomu říká :smile1: ).
Díky moc
http://jigsaw.w3.org/css-validator/
Identifikátor třídy nesmí začínat číslem, tzn td.100 je špatně, ale stačí třeba td._100, td.a100, atd. a je to správně, viz validátor. :)
Tak jsem zjistil, že je to další z PHP bugů. :smile11:
Řešení: http://www.redmonkey.org/php-bug-23815/
Curo napsal:
Zkus místo f-ce ImageCopyResized použít imagecopyresampled.
Má stejné parametry.
To jsem taky zkoušel, ale dopadlo to stejně...
To Curo : Takhle to používám ale asi dělám něco špatně. Jen abych to upřesnil, pokud použiju přímo ImageCopyMerge na dva obrázek kterej načtu přes ImageCreateFromJpeg a na vodoznak načtenej jako ImageCreateFromPng nebo ImageCreateFromGif tak to jede takhle, což je tak jak chci až na tu velikost:
Pokud udělám to samý ale změním velikost vodoznaku, dopadne to takhle:
Velikost vodoznaku měním takhle:
$WatermarkData = getimagesize( $WatermarkFileName );
$Watermark = ImageCreateTrueColor( 1280, 720 );
imagealphablending( $Watermark, false );
imagesavealpha( $Watermark, true );
$transparent = imagecolorallocatealpha( $Watermark, 255, 255, 255, 127 );
imagefilledrectangle( $Watermark, 0, 0, 1280, 720, $transparent );
ImageCopyResized( $Watermark, $WatermarkFromFile, 0, 0, 0, 0, 1280, 720, $WatermarkData[ 0 ], $WatermarkData[ 1 ] );
Ahoj,
už tři hodiny se snažím vytvořit funkci pro vodoznak s tím, že se bude vodoznak přizpůsobovat velikosti obrázku. Vodoznak bude v JPG nebo PNG a bude mít svou vlastní průhlednost a ještě bude mít nějakou průhlednost cca 75% kterou se bude prolínat s fotografií.
Vodoznak vkládám pomocí ImageCopyMerge s tím, že načtu fotku, načtu vodoznak a hodím ImageCopyMerge s průhledností 75%. Tohle funguje ale problém je v tom, že potřebuji vodoznak někdy upravovat - změnit jeho velikost než jej použiju na obrázek a to se mi už nedaří. Jakmile změním rozlišení vodoznaku tak se průhlednost "zruší".
Velikost měním pomocí ImageCopyResampled tak, že vytvořím prázdný obrázek požadované velikosti, uvedenou funkcí do něj zkopíruji zvětšený / zmenšený vodoznak. Pokud ale tento obrázek použiju dál na ImageCopyMerge pro vložení vodoznaku, původní průhlednost prostě nefunguje a na celý vodoznak je použita pouze průhlednost 75% zadaná v ImageCopyMarge.
Navíc se mi fakt nedaří najít na netu něco co by fungovalo.
Moc děkuji za pomoc...
Tak jsme to nakonec vyřešili. Na serveru jsme nastavili napevno pro HTTPS charset na UTF-8 a teď to jede jak má. :)
Nestačil by třeba porovnat výsledek nějaké hashovací funkce použité na oba obrázky?
Měl by ale v tomhle případě to prostě nějak nedělá. :(JJetmar napsal:
A nepřizpůsobý firefox kódování defaultně podle meta tagu?
To sputnikone : automaticky, pokud nastavím manuálně UTF-8 tak to jede, jenže tohle není použitelné pro lidi... :)
Zdroják je úplně v pořádku a navíc se ve Firefoxu při zobrazení zdrojového kódu zobrazí znaky jak mají i když jsou na stránce zobrazeny chybně...
Ahoj,
řeším jeden problém a už vážně nevím co s tím, takže bych se rád zeptal.
Jde o kódování znaků ve Firefoxu (jakémkoliv). Jde o to že pokud je stránka (UTF-8) načtena přes http, není nikdé žádný problém. Pokud je ale načtena přes https, pak se sem tam (=dám několikrát F5 a někdy to jede, někdy ne) zobrazuje kódování úplně špatně a vůbec netuším jak bych tohle měl opravit.
Moc díky
Hledej ".htaccess" :)
Ahoj, mám problém se řazením výsledku dotazu z databáze a chtěl bych se zeptat, jestli jste se s tím nesetkali.
Tabulka má strukturu:
[id:bigint(20)]
[data:text]
[date_change:timestamp;ON UPDATE CURRENT_TIMESTAMP;CURRENT_TIMESTAMP]
[date_entry:timestamp]
Pokud na tuto tabulku pošlu 'SELECT * FROM tabulka ORDER BY date_entry DESC' tak se stejnak řadí podle date_change a vůbec netuším proč... :(
Moc díky
Tohle jsem nedávno splácal podle článku na builderu a řekl bych že to funguje docela slušně. :)
Posílá to textový / HTML emaily (parametr $HTML) i s přílohama ($Attach, s tím že se očekává pole polí s již načteným souborem, mime typem a názvem souboru). Víc asi není potřeba vykládat. :)
function UTF8Mail( $To, $Subject, $Message, $From, $FromName, $HTML = false, $Attach = null )
{
/*
$Attach = array
(
array( 'name' => 'file name', 'content' => 'file content', 'mime_type' => 'mime/type' )
...
);
*/
$Boundary = strtoupper( md5( uniqid( 'bound_' ) ) );
$Header = "From: $From\n";
$Header .= "MIME-version: 1.0\n";
$Header .= "Return-Path: <$From>\n";
$Header .= "Reply-To: $From\n";
$Header .= "Content-Type: multipart/mixed; boundary=\"$Boundary\"\n\n";
$Header .= "--" . $Boundary . "\n";
$Header .= "Content-Type: text/" . ( ( $HTML ) ? ( 'html' ) : ( 'plain' ) ) . "; charset=\"UTF-8\"\n";
$Header .= "Content-Transfer-Encoding: base64\n\n";
$Header .= base64_encode( $Message ) . "\n\n";
if ( is_array( $Attach ) )
{
reset( $Attach );
for ( $i = 0; $i < count( $Attach ); ++ $i )
{
if ( $Attach[ key( $Attach ) ][ 'content' ] && $Attach[ key( $Attach ) ][ 'name' ] )
{
$Header .= "--" . $Boundary . "\n";
$Header .= "Content-Type: " . ( ( $Attach[ key( $Attach ) ][ 'mime_type' ] ) ? ( $Attach[ key( $Attach ) ][ 'mime_type' ] ) : ( 'application/octet-stream' ) ) . ";\n";
$Header .= "Content-Transfer-Encoding: base64\n";
$Header .= "Content-Disposition: attachment; filename=\"" . $Attach[ key( $Attach ) ][ 'name' ] . "\"\n\n";
$Header .= chunk_split( base64_encode( $Attach[ key( $Attach ) ][ 'content' ] ) ) . "\n\n";
}
else
{
return false;
}
next( $Attach );
}
}
$Header .= "--" . $Boundary . "--";
return mail( $To, '=?UTF-8?B?' . base64_encode( $Subject ) . '?=', "", $Header );
}
Proces:
taskkill /f /im explorer.exe
start explorer.exe
:)
To dannyk : Asi budu muset, děkuju za rady, šlo mi právě jen o to jestli to třeba nejde přímo z proměnné... :)
To dannyk : GetImageSize mi nevyhovuje protože jako parametr potřebuje cestu k souboru, ale já mám z databáze načtený obrázek a musel bych ho uložit na disk abych na něho mohl použít GetImageSIze co já vím... :)
Nějak se mi nedaří najít způsob jak zjistit rozlišení obrázku, který načtu z databáze bez toho aniž bych ho ukládal "na disk" a pak na něj použil GetImageSize funkci PHP.
Nevíte jak na to? Děkuji :)
Ahoj,
chtěl bych se zeptat jestli je možné nějakým způsobem "povolit" v metodě třídy použití jen metod a proměnných patřící třídě (tzn. "blokovat" globální proměnné a php funkce).
Abych to vysvětlil:
$_POST[ 'nevim' ] = 'vzdycky';
class JaNevim
{
private $Text = 'xyz';
private function Print( $Text )
{
echo $Text;
}
public function Present()
{
// zde bych potřeboval aby se daly použít jen funkce a proměnné ze třídy JaNevim
// takže například následující operace je legální
$this -> Print( $this -> Text );
// ale tohle je ilegální a nemělo by to fungovat (=nedefinovaná funkce)
echo $this -> Text;
print_r( $this -> Text );
include( 'soubor.txt' );
// a následující proměnná by měla být nedefinovaná
$this -> Print( $_POST[ 'nevim' ] );
}
}
Je tohle nějakým normálním způsobem zrealizovatelné?
Moc díky :)
Ahoj,
chtěl bych vás poprosit o radu s jedním problémem ve Visual Studiu 2010. Mám standardně otevřený projekt z webu a docela často se mi stává, že při ukládání vyskočí okno následující s potvrzením uložení (ale nechápu proč):
A v případě že dám potvrdit uložení mi Visual Studio vypíše následující chybu:
Nedaří se mi přijít na to co s tím mám dělat (řeším to vždy vyjmutím a vložením souboru, což je dost otravné). Nenapadá vás něco?
Díky :smile1:
Já jenom k tomu operačnímu systému - myslím, že je víc než vhodné koupit si nějakou 64bitovou (OEM) edici Windows 7, chceš hrát nové hry, chceš mít 4 GB ram (nepředpokládám, že máš 64bit XP, navíc ze své zkušenosti bych šel určitě minimálně do 6 - 8 GB, ale jde o to co kromě hraní na tom PC budeš dělat). Windows XP je zastaralý operační systém a podpora nového hardwaru už není ideální. S Windows 7 budeš velmi spokojen. :smile1:
Windows XP se již nehodí ani na "netbooky", to mám vyzkoušeno...
Kvalitní videotutoriály na MSTV od Tomáše Hercega...
http://www.mstv.cz/vyvojari/videos/141/Zaciname-s-ASP-NET--dil-1--
Já teda nevím, ale mám pocit že reakcemi na tyhle nesmysly akorát shazujete úroveň tohoto fóra... :smile11:
Hledej selektory, pseudotřídy a pseudoelementy :smile1:
yaqwsx napsal:
Ou... A já si myslel, že mě už nic nepřekvapí.
Tebe to překvapuje? Mě ani ne... :smile6:
Ahoj,
snažím se v Direct3D splácat uživatelské rozhraní obsahující tradiční objekty jako je Form, TabControl, Panel, Button, Label, CheckBox, RadioButton, Edit a podobně.
Dostal jsem se ale k problému. Nedaří se mi vymyslet nějaký funkční způsob probublávání zpráv (udáslostí, nebo jak to nazvat) až k určitým objektům, které tuto událost zpracují (tzn. kliknutí myší na určité tlačítko, stisknutí klávesy v editu a podobně...) a stejně tak se mi i nedaří najít nějaký popis toho, jak tohle funguje například ve WINAPI (předpokládám, že to chce hledat jen nějaké správné klíčové slovo, ale prostě jsem nic použitelného nenašel).
Chtěl bych vás proto poprosit o radu, díky...
Anonymní uživatel napsal:
To Míša : nebo by si to mohl hnát přes Ajax ... ale to s tím limitem by taky nebylo marné, že by sis pořadí definoval už při vypisování výsledku, například pomocí parametru v url. A pak už jen podle tohoto parametru sestavil LIMIT pro dotaz na MySQL.
Asi to takhle nějak udělám... díky :)
Ahoj, chtěl bych se zeptat - mám šílenej dotaz na databázi kterej vyhledá (takže se mění podle toho co se právě vyhledává) určité položky a zobrazí jejich seznam. Pokud chci položku editovat, vyberu ji z DB podle id ze zobrazeného seznamu. V editaci má být ale i tlačítko zpět a vpřed které posune o jeden záznam dopředu či dozadu ve vyhledaném výsledku a v tomhle je problém. Znám údaje které se vyhledávaly, takže dotaz sestrojit znovu dokážu, jde ale o to že bych musel hodit celej dotaz a pak výsledek projít, zjistit který jaké pořadí má záznam a pak podle toho až vybrat záznam před nebo za...
Nedalo by se tedy nějak zjistit přímo databázovým dotazem pořadí položky v určitém dotazu s určitým id, nebo tohle budu muset řešit programově?
Jde totiž o to že databáze má velmi mnoho záznamů a hledat pořadí záznamu v určitém dotazu který vrátí třeba 80 000 položek je dost pomalé...
Díky moc
S tím klikáním na vlastní reklamy u Google Adsense: já jsem si na ně klikal tolikrát a pořád funguju, takže bych takové to "omylem kliknutí" vůbec neřešil... :D
Učil ses WinApi, chtěl jsi něco multiplatformního a přišel jsi s OpenGL - měl by sis to trochu ujasnit, jde o docela něco jiného... (viz. wikipedia).
Osobně mám raději a více mi vyhovuje DirectX. Co se ale týče OpenGL, pak asi nejlepším zdrojem informací budou perfektní NeHe Tutoriály na portálu http://www.ceske-hry.cz/ (http://nehe.ceske-hry.cz/tut_obsah.php) a pak také velimi dobrá kniha http://knihy.cpress.cz/knihy/pocitacova-literatura/grafika/opengl-pruvodce-programatora/ .
Já to řeším (zjednodušeně) takhle:
HTML:
<a href="http://www.asdf.cz" id="nejaky_odkaz">asdf</a>
JavaScript:
onload = function()
{
var element = document.getElementById( 'nejaky_odkaz' );
element.onmouseover = function()
{
alert( 'HelloWorld!' );
return;
}
}
Pak je HTML pěkně čisté... :smile4:
To Navodar : Jestli kamarád nemyslel že nemáš mít JavaScript v tagu <script> ale máš ho mít v samostatném souboru... (Nevím jak to máš vyřešeno ale je to první co mne napadlo... :))
To Juraj : Před zasláním hlavičky (header, setcookie, ...) nesmí být odeslán žádný výstup, tzn. žádné print, echo nebo "html".
Před odesláním hlavičky tedy můžeš zpracovávat cokoliv ale nesmíš poslat jedinný znak na výstup...
Napřed setcookie() a pak až jakýkoliv výstup, protože cookie je součást hlavičky HTTP požadavku:
Správně:
<?
setcookie( 'title', 'value', '/', $_SERVER[ 'HTTP_HOST' ] );
echo 'ASDF';
?>
<html> a tak dál
Špatně:
<?
echo 'ASDF';
setcookie( 'title', 'value', '/', $_SERVER[ 'HTTP_HOST' ] );
?>
<html> a tak dál
<html> a tak dál
<?
setcookie( 'title', 'value', '/', $_SERVER[ 'HTTP_HOST' ] );
echo 'ASDF';
?>
Pořiď si Windows 7 a nebudeš muset tyhle nesmysly řešit... :)
JavaScript
Jestli jsem dobře odhadl žánr tak budš určitě spokojenej s http://www.csfd.cz/film/16738-za-nepratelskou-linii-behind-enemy-lines/
Myslím že to docela souvisí s tímhle tématem - když se řekne for cyklus, jaké jméno proměnné vás jako první napadne napadne?
(Proč je to právě proměnná i? :smile8: )
+1Chrasty napsal:
U mě vede void, vždycky se mi to slovo líbilo:)
Trochu mě zaujalo Mistrovství v C++, kde se tohle bere až v 6. kapitole na cca 250 stránce... :smile14:
dannyk napsal:
Jen male upozorneni pro majitele AMD procesoru. Na techto procesorech udajne Win7 jsou o 30% pomalejsi neu u Intel...
To je nesmysl, instaloval jsem Windows 7 Professional x64 na několik sestav s procesory AMD a Intel s téměř identickými výkony a vše fungovalo rychle a bez problémů....
Ahoj,
chtěl bych se zeptat, jestli nevíte, jestli se dá klíč z Windows 7 Professional (x86) použít na 64 bitovou verzi Professional?
Díky
Pokud máš spuštěný Apache (neblokovaný firewallem a tak podobně) tak stačí abys na jiném počítači v sítí napsal do prohlížeče IP adresu počítače, na kterém Apache běží...
Možná pomůže tohle, i když to zrovna moc informací nezjistí :)
http://convincingemail.com/emailvalidation.aspx
Píšeš sice, že klikací adventury nechceš, ale stejnak tu dvě adventury zmíním, protože se jedná o legendy se skvělým a propracovaným příběhem:
» Broken Sword: The Shadow of the templars
» Broken Sword 2: The Smoking Mirror
Perfektní příběh a akci nabízí taky Metal Gear Solid (původní první díl, druhý mě nějak nenadchl (možná proto, že jsem jej hrál jen na PC a né na konzoli), a ostatní díly jsem už nehrál...).
Ahoj,
snažím se dojít na to jak používat VertexShader v DirectX ale asi (určitě) dělám něco špatně a nemůžu dojít na to co. Myslím, že nejlépe pomůže část kodu...
Assembler VertexShaderu - měl by jen prohodit souřadnice, nic složitého (mimochodem zkoušel jsem pár zdrojáků již napsaných):
vs.1.0
dcl_position v0
mov r1.x, v0.y
mov r1.y, v0.z
mov r1.z, - v0.x
mov r1.w, v0.w
mov oPos, r1
Vytvoření VertexShaderu (s tím není problém, funguje správně):
IDirect3D9 * D3D;
IDirect3DDevice9 * D3DD;
ID3DXMesh * D3DM;
IDirect3DVertexShader9 * D3DVS;
ID3DXBuffer * D3DB;
...
D3DXAssembleShaderFromFile( "vertexshader.vs", 0, 0, 0, &D3DB, 0 );
D3DD -> CreateVertexShader( ( DWORD * ) D3DB, &D3DVS );
...
Použití při renderování:
...
D3DD -> BeginScene();
D3DD -> SetVertexShader( D3DVS );
D3DM -> DrawSubset( 0 );
D3DD -> EndScene();
D3DD -> Present( 0, 0, 0, 0 );
...
Klasicky kreslím mesh konvičky, problém je v tom že mi ve scéně onen VertexShader prostě nic nedělá a nedaří se mi dojít na to proč.
Díky za rady...
Je tam jen 256MB RAM ... toho jsem si nevšiml, ani to nezkoušej, jen ztratíš zbytečně čas. :smile1:
Vždyť s 256MB je možná tak "použitelnej" Windows 98...
Instaloval jsem bráchovi Windows 7 na Acer Aspire One s 16GB SSD a je to bez problémů, zůstalo tam cca 8 GB volného místa.
Měl jsem to původně objektově (rekurzivně se vytvářely instance), což fungovalo skvěle, vypadalo to elegantně a jednoduše, ale problém byl v rychlosti (vzhledem k velikosti projektu). Pak jsem to právě předělal podobně jako ve druhém příkladě a nakonec jsem použil jen metody jednoho objektu a tak rekurzivní instance odpadly a tak jsem musel nějakým způsobem odlišit od sebe prováděné rekurzivní nahrazování přes preg_replace_callback.
Nakonec jsem ale došel na to že stačí s na začátku callback funkce zapamatovat "id" operace které bude v nějaké proměnné objektu a na konci to id hodit zpátky do proměnné objektu. Vzhledem k tomu že to rekurzivní volání probíhá právě ve funkci callback tak se při rekurzi změní id ale jakmile se z rekurze vrátí tak se id "obnoví". Tohle sice zapříčiní že jakmile zkončí určitá operace s určitým id tak se to id použije znova v ralší rekurzi (protože se obnoví a následně zase přičítá) ale to už není problém.
Díky za rady :smile1:
Potřeboval bych ještě radu nemůžu dojít nato jak poslat do callback funkce více parametůu při preg_replace_callback (kvůli použití v rekurzi nejde použít nějaká globální proměnná, protože by se mi přepisovala) takže bych prostě potřeboval (hodně zjednodušeně):
$Array = array();
$ID = 0;
function CallBack( $Param1, $Param2 )
{
$Array[ $Param2 ] = Present( $Param1[ 0 ] );
}
function Present( $String )
{
global $ID;
preg_replace_callback( '*****', 'CallBack', '*****' ); //$ID potřebuju poslat do CallBack jako druhý parametr
++$ID;
}
S tím že CallBack by mělo mít dva parametry, první "výsledek" z preg_replace_callback (což normálně jde) ale k tomu i druhý s určitým id procesu ale na to jak tohle udělat jsem nedošel.
Díky :smile1: