Anonymní profil marek17 – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil marek17 – Programujte.comAnonymní profil marek17 – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 84.245.95.–

marek17
C / C++ › program co by vedel vysvetli…
15. 2. 2011   #138891

je to c++.

/program asi nebude ,ale v literature to bude urcite vysvetlene v prvych kapitolach

MAREK17
C / C++ › program co by vedel vysvetli…
14. 2. 2011   #138821

hladam nejaky program co by vedel vysvetlit syntax C++

napriklad nerozumiem tomuto

   shapenum = weaponscale[gamestate.weapon]*2-SPR_KNIFEREADY+gamestate.weaponframe; 

bufferofs+=((viewheight+1)/4)*80;
SimpleScaleShape(viewwidth*3/8,shapenum,(viewheight+1)/2);
SimpleScaleShape(viewwidth*5/8,shapenum+1,(viewheight+1)/2);
bufferofs-=((viewheight+1)/4)*80;


alebo
http://diehardwolfers.areyep.com/viewtopic.php?t=5067

Hry › naprogramování sportovního m…
2. 2. 2011   #138450

najprv musis mat poznatky o nejakom programovaciom jazyku , velke mozstvo hier robia v C# ale aj v C++ a v inych ...

/ak by vedel ako kompilovat , treba mat aj nejaky SDK
-neviem ci myslis len databazu alebo 3D prostredie ,animacie ...alebo len 2D?

SDK uz velice znamych projektoch len tak lahko nenajdes (Fifa ,nhl ...)
/je to ich vyrobne tajomstvo

Hry › Hledám hry - propracované
2. 2. 2011   #138449

Kobi napsal:
To survik1 : Pokud tě bude bavit jednička, tak jdi určitě i do dvojky ;) Deus Ex 1 je moje nejoblíbenější hra :)



na stalkera vydali vela roznych modov a modifikacii... je aj SDK

Hry › Stanovení ceny naprogramován…
2. 2. 2011   #138448

trebars vyvoj Doom3 alebo Doom4 ... ID software bol vzdy o krok vpred oproti druhym .

/nieje lahke spravit taku hru , chce to scenar , premyslene plany,robotu , po zvukovej stranke , grafickej

-hodne roznych animacii , len jedna postava ma okolo 30 druhov animacii ,
-je to jeden velky team , kazdy robi nieco - kazdy ma na hre pracovny podiel *Investuju do toho vela energie,usilia,creativity...*
-nadabovat videa zvukom , spravit videa,napisat text-scenar pribehu


***necudujem sa preco Call of Duty :Modern Warfare 2 po vydani sa pohyboval 50Euro .
**v davnejsich casoch cena Wolfensteina 3D 6episod sa pohybovala okolo 60-80Dollarov.

/Vyvoj byva vzdy drahy

Hry › Need for Speed Carbon
2. 2. 2011   #138447

ako jedinu hru som presiel bez cheatov :smile1: ,v celku podarena hra ,milujem Shift ,realny zvuk motora

-uz existuje modpack na auta

C / C++ › Knížka, která dobře naučí C+…
2. 2. 2011   #138432

2.vydanie alebo 3.vydanie je dobre ? nebudem davat 50Ecok za nieco co mi nepomoze alebo nebudem tomu rozumet...

/ide o to ze knizky v elektronickej podobe su dobre ale nedaju sa citat bez vypnuteho PC(radsej viazana forma)

-ja si myslim ze v Mistrostvi C++ budu aj zaklady pisane urcite .
-je lepsie kupit hu v kammenom shope ci net shope? ci inzerate

ktore z tychto knih by ste mi odporucili ?:

http://www.martinus.sk/?uMod=list&uTyp=search&uQ=c%2B%2B


5.2.2011

dneska som si bol do Panta Rey kupit tuto knizku ...hruba 1120 stranova publikacia...Bestseller

C / C++ › WolfDX SDL.h chyba
2. 2. 2011   #138430

kde stiahnem tie subory SDL? link ...

v DevC++ uz mi to nevyhazduje ,tam som to naistaloval devpakmi z nejakej web stranky

///budu fungovat veci z Borland cpp 3.0 v DevC++? zdrojove kody myslim /prepisanie alebo modifikacia kodov,ci doplnenie kodov/.

C / C++ › WolfDX SDL.h chyba
1. 2. 2011   #138416

idem kompilovat projekt (zdrojak) . vyhodi mi chybu ze nema subor SDL.h ...nakopirujem mu ho tam a nic

zmenil som <sdl.h> na "sdl.h" ...slo ale ukazalo inu chybu kopia SDL_config.h

Fix?

Visual studio 2010

1>------ Build started: Project: SoD4SDL, Configuration: Debug Win32 ------

1>Build started 1. 2. 2011 20:56:56.
1>InitializeBuildStatus:
1> Creating "Debug\SoD4SDL.unsuccessfulbuild" because "AlwaysCreate" was specified.
1>ClCompile:
1> wl_text.cpp
1>c:\wolfdx\wolfdx source code - v199h\wl_def.h(26): fatal error C1083: Cannot open include file: 'SDL.h': No such file or directory
1> wl_state.cpp
1>c:\wolfdx\wolfdx source code - v199h\wl_def.h(26): fatal error C1083: Cannot open include file: 'SDL.h': No such file or directory
1> wl_shade.cpp
1>c:\wolfdx\wolfdx source code - v199h\wl_def.h(26): fatal error C1083: Cannot open include file: 'SDL.h': No such file or directory
1> wl_play.cpp
1>c:\wolfdx\wolfdx source code - v199h\wl_def.h(26): fatal error C1083: Cannot open include file: 'SDL.h': No such file or directory
1> wl_parallax.cpp
1>c:\wolfdx\wolfdx source code - v199h\wl_def.h(26): fatal error C1083: Cannot open include file: 'SDL.h': No such file or directory
1> wl_menu.cpp
1>c:\wolfdx\wolfdx source code - v199h\wl_def.h(26): fatal error C1083: Cannot open include file: 'SDL.h': No such file or directory
1> wl_main.cpp
1>c:\wolfdx\wolfdx source code - v199h\wl_def.h(26): fatal error C1083: Cannot open include file: 'SDL.h': No such file or directory
1> wl_inter.cpp
1>c:\wolfdx\wolfdx source code - v199h\wl_def.h(26): fatal error C1083: Cannot open include file: 'SDL.h': No such file or directory
1> wl_game.cpp
1>c:\wolfdx\wolfdx source code - v199h\wl_def.h(26): fatal error C1083: Cannot open include file: 'SDL.h': No such file or directory
1> wl_floorceiling.cpp
1>c:\wolfdx\wolfdx source code - v199h\wl_def.h(26): fatal error C1083: Cannot open include file: 'SDL.h': No such file or directory
1> wl_draw.cpp
1>c:\wolfdx\wolfdx source code - v199h\wl_def.h(26): fatal error C1083: Cannot open include file: 'SDL.h': No such file or directory
1> wl_dir3dspr.cpp
1>c:\wolfdx\wolfdx source code - v199h\wl_def.h(26): fatal error C1083: Cannot open include file: 'SDL.h': No such file or directory
1> wl_debug.cpp
1>c:\wolfdx\wolfdx source code - v199h\wl_def.h(26): fatal error C1083: Cannot open include file: 'SDL.h': No such file or directory
1> wl_cloudsky.cpp
1>c:\wolfdx\wolfdx source code - v199h\wl_def.h(26): fatal error C1083: Cannot open include file: 'SDL.h': No such file or directory
1> wl_atmos.cpp
1>c:\wolfdx\wolfdx source code - v199h\wl_def.h(26): fatal error C1083: Cannot open include file: 'SDL.h': No such file or directory
1> wl_agent.cpp
1>c:\wolfdx\wolfdx source code - v199h\wl_def.h(26): fatal error C1083: Cannot open include file: 'SDL.h': No such file or directory
1> wl_act2.cpp
1>c:\wolfdx\wolfdx source code - v199h\wl_def.h(26): fatal error C1083: Cannot open include file: 'SDL.h': No such file or directory
1> wl_act1.cpp
1>c:\wolfdx\wolfdx source code - v199h\wl_def.h(26): fatal error C1083: Cannot open include file: 'SDL.h': No such file or directory
1> signon.cpp
1>c:\wolfdx\wolfdx source code - v199h\wl_def.h(26): fatal error C1083: Cannot open include file: 'SDL.h': No such file or directory
1> sdl_winmain.cpp
1>c:\wolfdx\wolfdx source code - v199h\sdl_winmain.cpp(32): fatal error C1083: Cannot open include file: 'SDL.h': No such file or directory
1> Generating Code...
1> Compiling...
1> id_vl.cpp
1>c:\wolfdx\wolfdx source code - v199h\wl_def.h(26): fatal error C1083: Cannot open include file: 'SDL.h': No such file or directory
1> id_vh.cpp
1>c:\wolfdx\wolfdx source code - v199h\wl_def.h(26): fatal error C1083: Cannot open include file: 'SDL.h': No such file or directory
1> id_us_1.cpp
1>c:\wolfdx\wolfdx source code - v199h\wl_def.h(26): fatal error C1083: Cannot open include file: 'SDL.h': No such file or directory
1> id_sd.cpp
1>c:\wolfdx\wolfdx source code - v199h\wl_def.h(26): fatal error C1083: Cannot open include file: 'SDL.h': No such file or directory
1> id_pm.cpp
1>c:\wolfdx\wolfdx source code - v199h\wl_def.h(26): fatal error C1083: Cannot open include file: 'SDL.h': No such file or directory
1> id_in.cpp
1>c:\wolfdx\wolfdx source code - v199h\wl_def.h(26): fatal error C1083: Cannot open include file: 'SDL.h': No such file or directory
1> id_ca.cpp
1>c:\wolfdx\wolfdx source code - v199h\wl_def.h(26): fatal error C1083: Cannot open include file: 'SDL.h': No such file or directory
1> gp2x.cpp
1> fmopl.cpp
1> dc_vmu.cpp
1> dc_main.cpp
1> Generating Code...
1>
1>Build FAILED.
1>
1>Time Elapsed 00:00:02.31
========== Build: 0 succeeded, 1 failed, 0 up-to-date, 0 skipped ==========

Pascal › mapeditor Nitemare 3d(mapedi…
31. 1. 2011   #138366

puzzle necham tak- rad pouzivam cheaty :smile4: ...

mam ten subor , chcem mu oznacit odseky pre kazdy level (8192) =513+8192 = 8705
ako mam oznacit alebo napisat do toho programu aby rozdelil useky map?
(ratam s nulou-alebo inak zacinam)

zaciatok prvej mapy je na 513 decimalnej adrese konec je na 8705 decimalnej adrese
alebo
zaciatok MAP01 hexadecimal adrese 201 a konec na hexadecimal adrese 2201
zaciatok MAP02 hexadecimal adrese 2202 a konec na hexadecimal adrese 4201
...

chcem vediet s akymi parametrami mu oznacim zaciatok a konec tej prvej mapy(a dalsich map)

C / C++ › WOLF4SDL
31. 1. 2011   #138362

KTORY zdrojak bude dobry? jasne ze Dosacke zdrojaky su minulostou a nebudu urcite funkcne s Windows 7 . WolfSRC urcite uz nie .
zostavaju tie styri zdrojaky ...

Pascal › Mapedit.pas error compile/un…
31. 1. 2011   #138355

alebo bude lepsie to spravit v Turbo Pascale tam unitu nepotrebuje

Pascal › citanie z datoveho suboru/2…
31. 1. 2011   #138351

v celku to je jedno ... cakal som ze ten stary kod z Mapedit.bas modifikujete ... co mam zmenit v tom subore ... cize su to dve mnoziny zdi a objekty . nie su tam vobec nazvy map . cize seek 513 a konec seek 9425 to je pre prvy level...druhy 9426 + 8191

///vizera to na stare prispevky ...urcite sa k tomu nikto nebude vracat ...

C / C++ › WOLF4SDL
30. 1. 2011   #138323

chcem sa opytat zopar otazok ohladne tohoto zdrojaku ...

ako som zistil ide o C++ strukturu , obsahuje .h , .cpp subory jeden subor .inc s RGB grafikou ...
/chcel som sa spytat ci niekto nevie v tomto SDK programovat? (kedze je to C++ nebude to problem ,su tam rozne prikazy a mne robia velku neznamu )
(***Bude treba tu velku neznamu odstranit nastudovanim niekoho stranovej publikacie v elektronickej podobe)

/Praveze chcel som namontovat do tohoto SDK nejake prvky z Nitemare 3D (nie som programator ,tuto hru mam nejak tak prejdenu)

(****to je tak ako keby som chcel pisat po cinsky a neviem ani znaky ci gramatiku =D)

/neviem napisat prvky z Nitemare 3D do kodu Wolf4SDL (c++)

/Na fore

diehardwolfers.areyep.com
mi moc nepomohli , ocakaval som ze mi ukazu kody,Preto by som chcel poprosit niekoho kto by mi s tym pomohol (ak to pojde)

/Sam neviem co je v tych suboroch napisane

/kedze mi to druhi nespravi (cas a nervy , budem skusat sam-zaciatkoch sa asi dopustim chyb )

/dalsia vec nejako by sa tam dalo dat prepinat ci je to pre WOlfa alebo SPear

http://www.edisk.sk/sk/stahni/04952/WolfDX_Src_-_v110.zip_464.13KB.html

http://www.edisk.sk/sk/stahni/74814/WolfDX_source_code_-_v100.zip_462.94KB.html
http://www.edisk.sk/sk/stahni/52962/Wolf4SDL-DC_16_source.7z_203.35KB.html
http://www.edisk.sk/sk/stahni/47708/wolfsrc.zip_563.38KB.html
http://www.edisk.sk/sk/stahni/03255/WolfDXsourcecodev199h.zip_1.03MB.html

Pascal › mapeditor Nitemare 3d(mapedi…
30. 1. 2011   #138322



-preco je docasne zakazane mazanie prispevkov ???

marek17
C / C++ › Aky C++ SW? na ucenie(C++,C#…
18. 1. 2011   #137935

/Caute ,pytam sa sam seba , aky SW od MS si mam stiahnut ? Bude to len trial alebo Express verze . Stahujem novu VStudio 2010 .

/Rozhodne ucit sa Delphi , C++ ,C# by bolo tazke a plietlo by sa to ... Videl som vatsinou knihy na C# ale na C++ bolo malo ...Mam dajake v PC ale neviem ci su prave vhodne k vykladu funkcii ,algoritmov C++.

Neskor dam zoznam

marek17
C / C++ › riesitel rubikovej kocky 5x5x5
12. 1. 2011   #137752

Co su Group Algebry?

alebo lepsie ako mam zacat okrem toho ,ze si stiahnem expres C++ 2005-2008...
Tutorialy?

alebo cele priklady?

ako nato?

/na riesenie rubikovej kocky treba postup , ktory mam ale neviem to napisat do programu .

marek17
C / C++ › riesitel rubikovej kocky 5x5x5
12. 1. 2011   #137744

Caute, potreboval by som spravit, program na riesenie-generovanie postupu ako vyriesit profesorovu kocku . Nenasiel som ziadny SW,co by dokazal po zadani farebnej-ciselnej kombinacii vygenerovat postup riesenia.
na tejto stranke najdete len riesitelov na 2x2x2 , 3x3x3 ,4x4x4 .

wrongway.org


-zdrojove kody na tejto stranke ,su pisane v C++. Ale ja im nerozumiem , skusal som ich menit ale neovladam vobec programovanie.

na stranke
cubemania.cz
je napisanie riesenie rubikove kocky , nie ako program .

C / C++ › build projekt makefile.win32…
27. 8. 2010   #133028

no a ked som to skopiloval hned mi to neslo =D ...lebo som mal tie vety ci zdroje nechat v tom prvom subore Mcube.h ...tie dolne som nemal robit ...

	


uz som dal dotaz na sourceforge.net ...odkial som zohnal zdrojak

C / C++ › build projekt makefile.win32…
26. 8. 2010   #133025

mam v slozke jedno makefile.win32(a ine subory) ale neviem ako mam projekt/program skopmilovat ...C++ 2008

# makefile for mcubecgi with MSVS on win32 by Eric


CC=cl
CPP=cl
LINK=link
RC=rc
CFLAGS=/nologo /EHsc /O2
LFLAGS=/nologo
RFLAGS=
RM=del /Q
INCLUDES=mcube.h
includes=1topcenters.h
includes=2bottomcenters.h
includes=3topcorners.h
includes=4bottomcornerspositions.h
includes=5bottomcornersorienting.h
includes=634topedgepairs.h
includes=7bottomedges.h
includes=8keyholetopedgepair.h
includes=92ndrowedges.h
includes=103rdrowedges.h
includes=11sidecenters.h
OBJS=mcube.obj
RESS=
LIBS=

all: build

build: $(OBJS) $(RESS) mcubecgiout.obj mcubecgiin.obj
$(LINK) $(LFLAGS) /out:mcubecgiout.exe $(OBJS) mcubecgiout.obj $(RESS) $(LIBS)
$(LINK) $(LFLAGS) /out:mcubecgiin.exe $(OBJS) mcubecgiin.obj $(RESS) $(LIBS)

clean:
$(RM) $(OBJS) $(RESS) mcubecgiout.obj mcubecgiin.obj

mcube.obj: mcube.cpp $(INCLUDES)
$(CPP) $(CFLAGS) /c mcube.cpp

mcubecgiout.obj: mcubecgiout.cpp $(INCLUDES)
$(CPP) $(CFLAGS) /c mcubecgiout.cpp

mcubecgiin.obj: mcubecgiin.cpp $(INCLUDES)
$(CPP) $(CFLAGS) /c mcubecgiin.cpp

dummy:

Pascal › citanie z datoveho suboru/2…
23. 8. 2010   #132932

ten subor s walls a objects

Pascal › citanie z datoveho suboru/2…
23. 8. 2010   #132931

cize v skrate..

Nitemare 3d pouziva : Map.1-3
Wolfenstein 3d pouziva : gamemaps , maphead

/jednoducho nite nepodporuje gamemaps a maphead ...nema to pisane v kode

v tych suboroch (walls.1-3 , objects.1-3) su definovane objekty a zdi...
cize treba sa tam pozret... prve cislo 4cislie je dolezite u kazdeho riadku ...druhe 4-cislie je farebna kombinacia/maska/

/mam sem dat ten walls.1-3 objects.1-3 ??? myslim ako s tym zdrojakom ...Uz som to posielal .... niekde by tu mala byt priloha

"...skor by som tam dal ten text s tymi mnozinami..." - Jaký text s jakými množinami?
///myslel som dat algoritmus do toho programu - ono to ma dve vrstvy /cize prva zdi a druha objekt...

513-wall 514-object suradnice 0,0
515-wall 516 -object suradnice 0,1
....

>>"...01- stena zelena, 02-modra stena ..." - Skvělý. A dál? ///to som hodil len zbezne



ono to zacina od 514/ale aj tam je nula v hex editore tak 513/-trocha ma to myli ...

marek17
C / C++ › riesitel rubikovej kocky z 4…
20. 8. 2010   #132878

no asi hej ...ale autor sa neozyva =(

ide o html verziu...

tazke skor doplnit ...a pred tym pochopit ako ten program funguje =D

C / C++ › riesitel rubikovej kocky z 4…
20. 8. 2010   #132871

fakt?

no tak si to spravim sam =D ...alebo poprosim autora co ten kod spravil

Pascal › citanie z datoveho suboru/2…
20. 8. 2010   #132869

ten xls ,neni o Wolf3d =(. to je pre Nitemare3d ...Neviem presne aku ma strukturu WOLF3D...ale zdrojak z hry by trocha pomohol ci viacej =DDD

subor:

hlavicka : 514 B(zacina na 1 ...konec na 514)
map01-Map11 ...napisane v XLS...

MAP.* - pouziva nitemare3d
GAmemaps.* - pouziva WOLF3D
Maphead.* - Pouziva Wolf3D
Walls.* - Pouziva mapviewer Nitemare3d
Objects.* - Pouziva mapviewer Nitemare3d
MApdata.* - Pouziva Mapeditor 4.2-8.5 WOlf3D...
Objdata.* - pouziva Mapeditor 4.2 -8.5 ...

Tu hlavicku (Maphead) -samotne nitemare nema ..takze bude treba vymazat tieto veci:

IDstring : ID!
Level name : Wolfmap level1

     level_type = record

map,
objects,
other : data_block;
width,
height : word;
name : string[16];
end;



-toto nema nitemare 3d vobec definovane =( =D

skor by som tam dal ten text s tymi mnozinami ...



GAMEPATH : string = '.\';
HEADFILENAME : string = 'maphead';
MAPFILENAME : string = 'maptemp';
LEVELS : word = 10;
GAME_VERSION : real = 1.0;



jedine mapfilename ...a zmenit na map

-headfilename = maphead nepouziva (x)

cely mapeditor pre wolfa

-myslim si ze bude to treba upravit nieco pomazat a nieco prepisat
su tam niektore veci co nite vobec nema ...

--k tym polickam alebo walls/objects

ano je to tak ...co napises do Walls.1-3 ..objects.1-3 to zobrazi ...

a co das aj do mapy =D ...00- nic ,,,prazdna chodba ...aby sa dalo chodit
01- stena zelena
02-modra stena ...

ked si spustis hex editor a das tam map.1 ... pojdes na adresu dec. 514...malo by sa to zacinat 01 00 01 00 01 00 01 00 01...
predtym je tam 2b 2b 05 05 05 05 3e ...

ked zmenis trebars tu prvu 01 na 06 bude v mapvieweri ina zdi ... neviem aka =D

///23.8.'10

Skratil som ten prispevok

C / C++ › riesitel rubikovej kocky z 4…
19. 8. 2010   #132828

=D

C / C++ › riesitel rubikovej kocky z 4…
19. 8. 2010   #132825

mam zdrojak ...ale potrebujem ho prerobit aby som mohol nastavit farebnu konfiguraciu pre 5x5x5 a nasledne riesenie =D

Pascal › citanie z datoveho suboru/2…
19. 8. 2010   #132823

je potřeba soubor sestavit správně, jinak ho hra neskousne a celý editor bude k ničemu. Pátrat po specifikacích na internetu nebudu

/specifikaciu by si ani nenasiel =D

mam cely ten map.1-3 rozbrat na mensie casti? alebo ako to mam urobit???
graficke vzlady mam ale dodam este nazvy ...

najlepsie bude zdi a objekty napisem do nejakeho wordu /s obrazkami a textom .../10-25 typov na 1.doc dokument

hlavicky 1-3 mam ulozene vzlast ...aj jednu celu mapu 1:1/e1m1/ ...


Jak soubor vypadá, přesně, byte po bytu (resp. položku po položce). /hlavicka ,map1,map2...map11 ako samotne subory/?
/alebo na kazdu adresu odkaz?mam v exceli spraveny dokument ...
napr. 513-wall 514-object suradnice (0,0)

/je to stara hra ziadny extra engine .../
ako to mam spravit? chces to adresach?

jak subor vypada -chces obrazky? alebo samotny subor ...ak mas hex editor ...

vyznam jednotlivych polozek som uz poslal tu na fore ...ale mozem znova

Pascal › citanie z datoveho suboru/2…
17. 8. 2010   #132764

da mi trocha prace ...ked dam do kopy zdi pre kazdu episodu
cite napisem ktora hodnota co reprezentuje a ako vyzera ten objekt alebo zdi ...bude to chciet upratat veci ... aby som vedel ...

Pascal › citanie z datoveho suboru/2…
17. 8. 2010   #132755

no to by slo =D ...ale ja potrebujem ten kod mapedit.pas prepisat ...cize toto do neho vlozit...

jednoducho aby mi cital mapeditor z wolfika mapy nitemare ... je tam popisanych vela veci ale mne su to velke obtaze

Pascal › citanie z datoveho suboru/2…
17. 8. 2010   #132741

ak najdes na adrese 513 hexadecimalne cislo 01- to je stena neviem aka ... dalsia je 00 je objekt nic -null...a tak dalej
raz som v jednom editore nastavil sirku na 128 a krasne mi ukazalo mapu v ascii znakoch ...parada =D

Pascal › citanie z datoveho suboru/2…
16. 8. 2010   #132740

ahoj ,


vysvetlim to lepsie ... cize mam zdrojak na mapedit verze 7.0 alebo 4.2 ... mladsia verzia tym lepsia ...novsie maju viac operacii pridanych ... cize potrebujem prepisat ten kod na mapedit 7.0 .pas (tento program bol a je navrhnuty pre Wolfensteina 3D ,spear of DEstiny ,Blake stone a ine podobne hry - Gamemaps; Maphead)

Ale ja potrebujem tento zdrojak Mapedit.pas spravit pre hru "Nitemare 3D" ,cize je to iny engine ako Wolf3D...Jednoduchsie mapy podla mojho chapania...

Samotna hra ma 3 episody a 11levelov pre E1 . E2-E3 ma len 10levelov ...

Velkost mapy je 64x64*2 =8192 bytes (ak to ratam od nuly cize 8191)

Mapa nezacina hned od zaciatku (MAP01) , ale je tam hlavicka (neviem presny vyznam,pouzite , asi to pouziva len hra ...)

Prva mapa zacina na adrese decimalnej 513 (s nulou na zaciatku),normalne na 514;
prva mapa konci 513+8192=8 705 adrese ...


Dalsia mapa MAP02 zacina na 8 706 decimalnej adrese a konci 8706+8192=16 898 na tejto adrese ...
(dam excelovy subor kde som spravil experiment ...sedia mi cisla snad=D)

takto by sa dalo dopracovat az k poslednej mape MAP11

V tomto subore su ulozene vseliake znaky cize znaky ASCII /nieje to ziaden text/

Prvy bajt na adrese 513 je pre stenu
druhy bajt na adrese 514 je pre objekt
cize najpv je stena a potom objekt ...takto sa to strieta az po konecnu adresu 90 626
cize ta prva mnozina su steny ...1vrstva
druha mnozina su objekty ...2 vrstva

najlepsie by bolo spravit SW pre WIN32.

dodavam jeden balicek ... je tam aj zdrojak , excel subor , zopar obrazkov z mapeditora len viewer,definicie oboch programov ,mapy 1-3

mapeditor pouziva dva subory kde su ulozene odkazy zdi a objektov ...cize

0000 0000 Invalid
0001 1020 Green Wall
0002 2020 Green Wall Picture

obekty

0000 0000 invalid
0001 1050 start position W
0002 1060 start position S

.....

potom v editore si vyberiem nejaky objekt a pacnem to do mapy ...nejakeho silnejsieho nepriatela alebo kluc =DD....

----
Ak nieco napis =D

Hry › nitemare 3D editor img.1-3 /…
15. 8. 2010   #132670

hladam /vyrobit editor pre Nitemare3d

subory: img.1 - 3 ;snd.dat

bude to narocnejsie orech ... mozem dat link ,,, jeden soft je nato ...

zaciatky a konce pre kazdu stenu bude problem najst =D

http://winwolf3d.dugtrio17.com/download/N3DExtractor-1.0.0.zip


treba debbugger alebo disambler

/ako wolfedit .,,,cize pre vswap.wl1 .../

zvucky mi nesli otovrit dobre ,,,midi subory idu otvorit ale voc subory nie ... otvorim a pocujem vseliake srkance a skreky ...

Pascal › mapeditor Nitemare 3d(mapedi…
15. 8. 2010   #132667

no uz som to vyriesil ... tvrdy orech ...cakal som iba meno ...ale aj priezvisko tam bolo treba

illioner napsal:
bacha nemůžu za ty kteří si v tomto tragickém světě připadají při hledání prezidentů v pseudopastech komicky



///mne logicky niektore veci tak lahko nenapadnu ...

Offtopic › jmeno presidenta
15. 8. 2010   #132666

ANO ide mi to Gustav Husak je to spravne co tam malo byt.

Offtopic › jmeno presidenta
15. 8. 2010   #132665

fakt ??? zaujimave ...divne

C / C++ › Který typ C je najvhodnejší…
15. 8. 2010   #132663

alebo ak chces hrat stareho WOlfensteina 3D (je source code)

http://www.areyep.com/RIPandMCS-CodingTips.html

code tutorialy na Wolf3D(c++ Borland a Visual C++ )

http://www.stud.uni-karlsruhe.de/~uvaue/chaos/

Wolf4Sdl Zdrojak

http://diehardwolfers.areyep.com/index.php

anglicke forum WOlfensteina 3D s code tutorialmi

http://sourceforge.net/projects/newwolf/files/

WOlfGL

http://www.btinternet.com/~belowe/

zopar modifikovanych zdrojakov Wolfa

http://www.btinternet.com/~belowe/wolfsrc.zip

Wolfenstein 3D source code kit

http://www.advsys.net/ken/klab.htm

tu najdes zdrojak na Ken labyrint

http://doom3.filefront.com/file/DOOM_3_SDK_for_Windows;42255

zdrojak na Doom3/cez maya

Offtopic › jmeno presidenta
15. 8. 2010   #132661

ano meno ktore dal illioner do mapeditora ...ako quiz , proti piratska ochrana...skusal si to meno?

Pascal › mapeditor Nitemare 3d(mapedi…
15. 8. 2010   #132660

a este nieco ...ten program sprav pre WIN32 nie mSdos ...spustil som ho na PC dalsom a vyhodilo mi to modru obrazovku a nasledny restart/nie kazdy OS2 to zoberie spravne /Taky co ma Win7?

...30.1.2011


ake budem potrebovat prikazy na tvorbu v C++? (zla tema...)

Pascal › mapeditor Nitemare 3d(mapedi…
15. 8. 2010   #132659

To illioner : kde? v CZ?alebo v Europe

Pascal › mapeditor Nitemare 3d(mapedi…
15. 8. 2010   #132658

no aspon nieco dobre ...=( ...=?

a bez toho quizu prosim ... a tak aby vedela rozlisovat objekty a zdi podla cisel ...aby to bolo nejako odlisene ...potom neviem ktoru zdi mam dat (do praveho rohu s objektama aj masku cize symbol ... ) farebne rozdely zdi ... podla cisel ...

Pascal › mapeditor Nitemare 3d(mapedi…
15. 8. 2010   #132656

radsej mi dakto poradte ako upravim ten subor mapedit.pas ... nez skusat programy ktore ani nejdu poriadne a blokuju vstup


nechcel som nieci program ktory blokuje vstup ale program ktory je uz napisany ale len ho treba prerobit .vidim ze som nasiel zle forum ...vela pomoci tu nenajdem

Pascal › mapeditor Nitemare 3d(mapedi…
15. 8. 2010   #132655

To zdenda :

myslis zeby to bola odpoved na otazku? ked aj tak nesla

Pascal › mapeditor Nitemare 3d(mapedi…
15. 8. 2010   #132654

ach boze, =( ... vsetko si rob sam ! ...na nikoho sa nespoliehaj ... ak ano tak aj sused ta vysmeje =D ...

No nejde to ... seru na ten editor ...debugger nebudem pouzivat ... srat na to ... brzdi ma to ako pri Winrare ... alebo pri starte PC Bios ...Enter Password : **** ...a teraz ake ? No zadne ... lebo ho nevim ... bios sa da resetovat ale program nee... jemi to jedno co je tam ...

Pascal › mapeditor Nitemare 3d(mapedi…
14. 8. 2010   #132642

hmm ... ja neviem ...co tam mam napisat ... asi som fakt slepy ...

Offtopic › jmeno presidenta
14. 8. 2010   #132640

hladam jmeno presidenta ... (vtipna otazka s cudnym koncom)
ze vraj by to malo byt tu na fore

Pascal › mapeditor Nitemare 3d(mapedi…
14. 8. 2010   #132639

tie otazky som mal hladat tu na webe?/ja uz som siel komplexne na to ... zobral lexikon a zadaval nazvy jmen prezidentu ake som precital a nasiel/

21:26

uz mi dochadza trpezlost ... kaslem na tvoj program ...idem ho zmazat ...neprosim si ...

Pascal › Mapedit.pas error compile/un…
14. 8. 2010   #132638

zbytocne =D ... mozem to cele si zavesit na nos alebo mam smolu =DDD

Pascal › mapeditor Nitemare 3d(mapedi…
14. 8. 2010   #132636

ten president ...je z europy? najnovsi president ... bol zvoleny v poslednej dobe? lebo uz ma to zacina stvat...

Pascal › citanie z datoveho suboru/2…
14. 8. 2010   #132632

....

potreboval by som spravit program na citanie adries napriklad 550 552 554 556 pre mnozina1 551 552 553 555 pre mnozina2

tieto dve veci spojit ... blok1 550-555 blok2 556-560 ...nazvy v programe ,nie v datovom subore ...subor obsahuje vela vseliakych ascii znakov a ziadne slova ...a nato nasledne zapis...

Pascal › mapeditor Nitemare 3d(mapedi…
14. 8. 2010   #132631

neee....sam neviem ake je to meno =((( ...asi si naprogramujem sam svoj/sice neviem ako-nemam skusenosti/nieco vymyslim snad potom nech mi Pc nespadne =DDD

marek500
Pascal › mapeditor Nitemare 3d(mapedi…
14. 8. 2010   #132612

a este cosi ... kde je myska? v hornom lavom rohu mam stvorcek zvatseny ... ?viac barevne steny by si nedal?

marek500
Pascal › mapeditor Nitemare 3d(mapedi…
14. 8. 2010   #132611

vyhadzuje mi to chybu ...zadaj jmeno presidenta ...ktoreho?

marek17
Pascal › mapeditor Nitemare 3d(mapedi…
13. 8. 2010   #132570

zacal som ho upravovat podla seba ale neviem ci to bude pojazdne ... som z toho mimo ...pozrete sa mi nato chalani?

ten map co mi dal Illioner je dobry ...mohol by dat ten vypocet/ine slovo ma nenapada / do tohoto programu...

nieco som pomazal ... nejake veci pridal ...spravne?
musi to vediet nacitat mapu /odkazovat nazov mapy v exe ... ako u illioneroveho map/

marek17
Pascal › Mapedit.pas error compile/un…
13. 8. 2010   #132562

no je to Free pascal ale ja osobne som presiel na Turbo Pascal 7... subor isiel v pohode skompilovat ,,, execko pribudlo ...

mam iny problem ... potrebujem ten subor upravit aby mi zobral mapy z nitemare3D.
Cize Wolf3d ma gamemaps a maphead ,nite to nema ... potrebujem odstranit definicie na tieto subory a dat definicie /read /write / pre zaciatok suboru Hexa 202 ... velkost mapy 2000...nazov mapy 1 = 2202 ...
Wolf 3D ma kazdu mapu oznacenu ako Wolfmap Level1 "ID!"... ale u nite to neni ...cize potrebujem dat odkaz/adresu/ zo suboru pre kazdu mapu ///Map 1 data dollar 2202 ...map 2 4202 . map 3 6202 .../useky ...

Dalsia vec co mam pomazat ? neze mi to nepojde a bude hadzat Syntaxove chyby ...

a co upravit?

novacik v programovani

marek17
Pascal › Mapedit.pas error compile/un…
12. 8. 2010   #132541

cavos...

mam program na editovanie map ,presnejsie mam aj zdrojak ale chyba mi nieco . Idem to skompilovat v PASCALE ale on hlasi ze nema nejaky unit system. CO teraz , kde ho zozeniem , spravim , ako ho urobit?

ak mam zdrojak =D

marek500
Pascal › mapeditor Nitemare 3d(mapedi…
12. 8. 2010   #132539

prehod osi ...a vydaj druhy map.exe :smile1:

marek17
Pascal › mapeditor Nitemare 3d(mapedi…
12. 8. 2010   #132533

no ja neviem ...

povedzme ze bila je OK ... este chybaju tie masky /myslim farebny stvorcek alebo objekt ...)

skusal som ten mapedit.pas ale chyba mi nejaky unit system ...

chcel som aby to bolo prehladne ... takto neviem ktory objekt mam zmazat alebo pridat ... prva episoda 11levelov a 2-3 episoda ma po 10 levelov ...

uz len farebne odlisit ...kazdy objekt ma nejake cisla /cize farebna kombinacia.../

marek17
Pascal › mapeditor Nitemare 3d(mapedi…
11. 8. 2010   #132506

Ta hlavička před adresou 514 tě opravdu nezajímá?

///praveze neviem vyznam vyuzitia /asi hra hu vyuziva/ smazat nemozem ...neslo by to ...

mapeditor si predstavujem takto:




-samotny program pre mapy by mal zobrazit len jednu mapu/cize zobrazuje/
-oznacenie mapy v dolnom rohu .../map 01a viac /
-v pravom rohu by mali byt na vyber objekty a zdi /s preddefinovaou maskou- pod ktorou bude urcita stena .../ to iste plati aj pre objekty ... Skull cize kostra ... velke S ... Bat ,netopir ... Velke B ... Nejake definovane farby /najlepsie vo forme HTML kodu napr.FF50EC,alebo RGB palety.../
je cislo 2010 -(farebna kombinacia ) / stara neprakticka kombinacia

napriklad
zdi/walls/steny

0000 000000,000000,0,0, Invalid
0001 FF0020,403A80,1-9-a-f,text, Obivacia stena biela
0002 F2C4EE,F2C4FF,2,0 drevenna stena tmava
....
objekty/cts

0000 000000,000000,0,0 invalid
0001 FF00CE,5242FF,2,6 startovna pozicia W
....

kedze to ma definovane takto
0000 0000 invalid
0001 1010 Dining Room - Plain
0002 2010 Dining Room - Small Picture
....


prva stvor ciselna kombinacia objektov/zdi /najlepsie bude v hexadecimalne zapisovat.../ 0001 ...00cd ...

druhe stvorcislie ma

prve cislo je farebna kombinacia
druhe cislo je -----/ /---------- (kedze sa mozu vyskytnut objekty dvoj farebne... modra s bielou .../
0-cierna
1-modra
2-zelena
3-zeleno bleda(zvlastna farba)
4-cervena
5-fialova
6-hneda
7-svetlo seda
8-tmavo seda
9-modra namornicka
a-svetlo zelena
b- cyan
c-svetlo cervena
d-ruzova
e - zlta
f-biela

tretie cislo je maska -

0- povoluje pisat text do 4 cisla
1-len pre stenu ,cize plna vypln
2-srafy alebo mriezka / berie len 1.farbu/
3-v strede maly stvorec - 2.farba , okolie - 1.farba
4-kosostvorce/alebo trojuholniky/ - ako u 5
5-kulicky/stred 2farba ,okraj 1farba/
6-tenka ciara ,horizontalne ako u 7
7-tenka ciara (1 farba) farba2=FALSE,verikalne
8-dvojfarebna kombinacia horizontalne (prva farba 5-fialova je hore a 2 zelena dole)
9-obdlznik vertikalny 1.farba
a-stvorec 1.farba
b-velky stvorec 1.farba
c- kriziky x<---
e- stvorec bez vyplne (vnutro prazdne-koli inej farbe ) - tajna stena v WOlf3D
f- Sipka hore alebo symbol stromu

stvrte cislo je - text

Objekty

0000 0000 invalid
0001 a0f0 Start position N

....

prve stvor cislie - poradove cislo objektu

druhe stvor cislie

prve cislo - farba

0-cierna
1-modra
2-zelena
///...je to zhodne s zdi ...

2-3-4 cislo ... zhodne

- hra zobrazuje aj "Floors"-dlazku ... stlacenim F by sa mala ukazat medzi stenami ...
- u MAPEDIT XX sli prepinat obekty/zdi ... vybral si si zdi ...nepotreboval si objekty ...potom tam boli tlacitla Page Down a up na stiahnutie listu hore ci dole ...
- pozadie byvalo zvatsa tmave
- okolo mapy bol biely ramik
- ale aj okolo vyberu zdi a tlacitok boli ramiky ...
- limit na dlzku textu /postaci aj 40 znakov/
- suradnice zobrazovalo bez osi /ale aj s osami je to dobre/
- suradnice boli v zatvorkach v dlnom rohu ...dodam RAR ..
- prvy dolny riadok zdi/stena /wall - k tomu nazov
-druhy riadok objekt - k tomu nazov
-po mapou dole ,skoro pri pravom rohu

///DObry by bol aj Converter map z N3D do Wolf3D moc by to pomohlo ...a spat///



marek17
Pascal › mapeditor Nitemare 3d(mapedi…
11. 8. 2010   #132495

no aby som bol isty ... malo by sa to podobat Wolfenstein Mapeditor 7.0 ;8.4 ;8.5 ...Corridor 7 , Blake stone ide v tom spravit a dalsie podobne hry ...

ten editor sa ty podaril ...este si mohol priradit ku kazdemu objektu farby ... otvor si ten moj program ..a tam by to malo byt ...

dalej tam chyba rozdelenie objektov a stien/zdi (ako v Wolfmap)

marek19
Pascal › mapeditor Nitemare 3d(mapedi…
10. 8. 2010   #132450

v com to mam naprogramovat ... malo by sa to podobat mapeditu ...

Anonymní uživatel
Pascal › mapeditor Nitemare 3d(mapedi…
10. 8. 2010   #132448

no =D ...

bolo by jednoduchsie to naprogramovat odznova... napriklad v nejakom C++ ,alebo .Net ...Win32 aplikacia...

- Mapy maju rozmer 64x64 (cize 0 az 63 pre obe osy)
- 8192 decimalne je velkost jednej mapy alebo bloku kazdej mapy... /hexadecimalne 2000/cize 64 * 64 velkost mapy a 2 hodnoty pre stenu a objekty
- prvych 514 bytov(decimalne) je vyhradene pre hru , v map vieweri mi to nezobrazi(nemmne)/Hexadecimalne 202/
-zaciatok prvej mapy ,cize prvej steny od horneho laveho rohu(0,0 suradnice v editore) 514,515 -decimalna adresa(Wall/Obj)
-obsahuje 10-11 map
-paleta objektov a stien ... kazda stena ma vyhradenu adresu (00 - modra stena , 01 - zelena stena ...) objekty - (00- zeleny kluc ;01-modry kluc ..) Hexadecimalne ...
-druhe 4 cislie je maska ,pod ktorou bude reprezenotovat pozadovana adresa urcity objekt ci stenu(farba , ? , tvar , pismeno ...)/ako u WOlf3d mapeditora...

marek500
Pascal › mapeditor Nitemare 3d(mapedi…
9. 8. 2010   #132394

Ahojky;

nasiel som zdrojak ku mapedit 4.1 pre stareho Wolfenstein3D .Ale ja potrebujem prepisat ten kod aby mi bral mapy z Nitemare 3D.

Nitemare 3d ma odlisnu skrutkuru map, je to jednoduchsie ako WOLF3d...
napr. adresa 514- stena 515-Objekt (decimalne adresy)


Tuje originalny kod Mapedit 4.1

http://www.bsdg.org/swag/MISC/0166.PAS.html


Zaciatok prvej mapy je na decimalnej adrese : 514 (1byte je stena a 2byte je objekt)

Dlzka mapy je 8192 bytes /2000 Hexadecimalnych ... (prva episoda 11map,2-3episoda 10map)

Delphi › začiatočnik v delphi...
25. 4. 2010   #127749

Zdravim všetkych. Som totalny amater do programovania ale chcel by som si niečo aj sam vymyslet:) Skušal som niečo v delphi ale skušal som to cez ten diagram v tom Unite1.pas ,a nakonec ked som dal "run" ,tak mi to vyhodilo: [Fatal Error] Could not create output file 'C:\Program Files\Borland\Delphi7\Bin\Project2.exe'. Co robim zle alebo neviete mi poradit nejaky link, odkaz na nete, kde by som sa naučil niečo o tom diagrame v tom Unite1.pas

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032017 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý