Anonymní profil Flouwie – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil Flouwie – Programujte.comAnonymní profil Flouwie – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 85.132.185.–

Flouwie
.NET › Random - uloženo stále stejn…
13. 5. 2012   #157934

#12 ingiraxo
 

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Windows;
using System.Windows.Controls;
using System.Windows.Data;
using System.Windows.Documents;
using System.Windows.Input;
using System.Windows.Media;
using System.Windows.Media.Imaging;
using System.Windows.Navigation;
using System.Windows.Shapes;

namespace kamen_nuzky_papirr
{
    /// <summary>
    /// Interaction logic for MainWindow.xaml
    /// </summary>
    public partial class MainWindow : Window
    {
        private Random nahoda;
        private string temp;
        public int cislo;
        public int skore_hrac;
        public int skore_pocitac;

        public MainWindow()
        {
            InitializeComponent();
            hractext.Text = "0";
            pocitactext.Text = "0";
            this.nahoda = new Random();
        }

        public enum knp
        {
            kamen = 1,
            nuzky = 2,
            papir = 3
        }

        private knp Nahoda(out string str) //náhodné číslo od 1 do 3
        {
            str = null;

            switch (nahoda.Next(1, 4))
            {
                case 1:
                    str = "Kámen";
                    return knp.kamen;
                case 2:
                    str = "Nůžky";
                    return knp.nuzky;
                case 3:
                    str = "Papír";
                    return knp.papir;
            }
            return knp.kamen;
        }

        /// <summary>
        /// Po kliknutí na kámen se přičtou body buď hráči nebo PC
        /// </summary>
        /// <param name="sender"></param>
        /// <param name="e"></param>
        private void kamen_Click(object sender, RoutedEventArgs e)
        {
            if (Nahoda(out temp) == knp.kamen || Nahoda(out temp) == knp.nuzky || Nahoda(out temp) == knp.papir)
            {
                pcdal.Text = temp;
            }

            hracdal.Text = "Kámen";

            if (Nahoda(out temp) == knp.nuzky)
            {
                skore_hrac++;
                hractext.Text = skore_hrac.ToString();
            }

            else if (Nahoda(out temp) == knp.papir)
            {
                skore_pocitac++;
                pocitactext.Text = skore_pocitac.ToString();
            }
        }

        /// <summary>
        /// Po kliknutí na nůžky se přičtou body buď hráči nebo PC
        /// </summary>
        /// <param name="sender"></param>
        /// <param name="e"></param>
        private void nuzky_Click(object sender, RoutedEventArgs e)
        {
            if (Nahoda(out temp) == knp.kamen || Nahoda(out temp) == knp.nuzky || Nahoda(out temp) == knp.papir)
            {
                pcdal.Text = temp;
            }

            hracdal.Text = "Nůžky";

            if (Nahoda(out temp) == knp.papir)
            {
                skore_hrac++;
                hractext.Text = skore_hrac.ToString();
            }

            else if (Nahoda(out temp) == knp.kamen)
            {
                skore_pocitac++;
                pocitactext.Text = skore_pocitac.ToString();
            }
        }

        /// <summary>
        /// Po kliknutí na papír se přičtou body buď hráči nebo PC
        /// </summary>
        /// <param name="sender"></param>
        /// <param name="e"></param>
        private void papir_Click(object sender, RoutedEventArgs e)
        {
            if (Nahoda(out temp) == knp.kamen || Nahoda(out temp) == knp.nuzky || Nahoda(out temp) == knp.papir)
            {
                pcdal.Text = temp;
            }

            hracdal.Text = "Papír";

            if (Nahoda(out temp) == knp.kamen)
            {
                skore_hrac++;
                hractext.Text = skore_hrac.ToString();
            }

            else if (Nahoda(out temp) == knp.nuzky)
            {
                skore_pocitac++;
                pocitactext.Text = skore_pocitac.ToString();
            }
        }
    }
}
Flouwie
.NET › Random - uloženo stále stejn…
13. 5. 2012   #157921

#10 KIIV
jojo už jsem si všiml :) ale někdy když začínám tu hru, tak se u pc neobjeví vůbec nic... to by mohlo být čím? už mě to **** :D

Flouwie
.NET › Random - uloženo stále stejn…
13. 5. 2012   #157918

#8 ingiraxo
achjo :( stejně mi to pořád špatně generuje ty náhodné čísla... u PC se neobjevuje papír :/

Flouwie
.NET › Random - uloženo stále stejn…
13. 5. 2012   #157916

#6 Flouwie
napadlo mě tam dát ref... to by fungovalo ne? :)

Flouwie
.NET › Random - uloženo stále stejn…
13. 5. 2012   #157915

#5 ingiraxo
u toho str mi to háže chybu :/ Error 1 The out parameter 'str' must be assigned to before control leaves the current method 

co s tím?

Flouwie
.NET › Random - uloženo stále stejn…
13. 5. 2012   #157912

#3 Flouwie
jo aha... zkusím ;)

Flouwie
.NET › Random - uloženo stále stejn…
13. 5. 2012   #157911

#2 ingiraxo
To nefunguje... píše to: Error 2 Operator '==' cannot be applied to operands of type 'method group' and 'int' 

Flouwie
.NET › Random - uloženo stále stejn…
13. 5. 2012   #157909

Ahoj :) Potřeboval bych poradit... Nemůžu najít chybu... Nejspíš bude v porovnávání... Je to obyčejná hra kámen nůžky papír... Např: když dám kámen a počítač papír má bod on... 

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Windows;
using System.Windows.Controls;
using System.Windows.Data;
using System.Windows.Documents;
using System.Windows.Input;
using System.Windows.Media;
using System.Windows.Media.Imaging;
using System.Windows.Navigation;
using System.Windows.Shapes;

namespace kamen_nuzky_papirr
{
    /// <summary>
    /// Interaction logic for MainWindow.xaml
    /// </summary>
    public partial class MainWindow : Window
    {
        private Random nahoda;
        public int cislo;
        public int skore_hrac;
        public int skore_pocitac;

        public MainWindow()
        {
            InitializeComponent();
            hractext.Text = "0";
            pocitactext.Text = "0";
            this.nahoda = new Random();
        }

        private int Nahoda //náhodné číslo od 1 do 3
        {
            get
            {
                return this.nahoda.Next(1, 4);
            }
        }

        /*
        public enum knp
        {
            kamen = 1,
            nuzky = 2,
            papir = 3
        }
         * */

        /// <summary>
        /// Po kliknutí na kámen se přičtou body buď hráči nebo PC
        /// </summary>
        /// <param name="sender"></param>
        /// <param name="e"></param>
        private void kamen_Click(object sender, RoutedEventArgs e)
        {
            if (Nahoda == 1)
            {
                pcdal.Text = "Kámen";
            }

            else if (Nahoda == 2)
            {
                pcdal.Text = "Nůžky";
            }

            else if (Nahoda == 3)
            {
                pcdal.Text = "Papír";
            }

            hracdal.Text = "Kámen";

            if (Nahoda == 2)
            {
                skore_hrac++;
                hractext.Text = skore_hrac.ToString();
            }

            else if (Nahoda == 3)
            {
                skore_pocitac++;
                pocitactext.Text = skore_pocitac.ToString();
            }
        }

        /// <summary>
        /// Po kliknutí na nůžky se přičtou body buď hráči nebo PC
        /// </summary>
        /// <param name="sender"></param>
        /// <param name="e"></param>
        private void nuzky_Click(object sender, RoutedEventArgs e)
        {
            if (Nahoda == 1)
            {
                pcdal.Text = "Kámen";
            }

            else if (Nahoda == 2)
            {
                pcdal.Text = "Nůžky";
            }

            else if (Nahoda == 3)
            {
                pcdal.Text = "Papír";
            }

            hracdal.Text = "Nůžky";

            if (Nahoda == 3)
            {
                skore_hrac++;
                hractext.Text = skore_hrac.ToString();
            }

            else if (Nahoda == 1)
            {
                skore_pocitac++;
                pocitactext.Text = skore_pocitac.ToString();
            }
        }

        /// <summary>
        /// Po kliknutí na papír se přičtou body buď hráči nebo PC
        /// </summary>
        /// <param name="sender"></param>
        /// <param name="e"></param>
        private void papir_Click(object sender, RoutedEventArgs e)
        {
            if (Nahoda == 1)
            {
                pcdal.Text = "Kámen";
            }

            else if (Nahoda == 2)
            {
                pcdal.Text = "Nůžky";
            }

            else if (Nahoda == 3)
            {
                pcdal.Text = "Papír";
            }

            hracdal.Text = "Papír";

            if (Nahoda == 1)
            {
                skore_hrac++;
                hractext.Text = skore_hrac.ToString();
            }

            else if (Nahoda == 2)
            {
                skore_pocitac++;
                pocitactext.Text = skore_pocitac.ToString();
            }
        }
    }
}

Flouwie
.NET › Porovnání hráčů (struct)
7. 5. 2012   #157489

#2 ingiraxo

Chtěl bych porovnat hráče s hráčem. Kde se hráč nachází atd... 

Ale tohle zkusím, díky :)

Flouwie
.NET › Porovnání hráčů (struct)
7. 5. 2012   #157487

Ahoj,
jsem teprve začátečník a snažím se vytvořit zjednodušenou verzi hry člověče nezlob se. Je zjednodušená tak, že všichni začínají na stejném políčku. Takže to bude akorát větší řežba :-D Ale teď jsem se zadrhl a nevím jak pokračovat Potřebuji nějak porovnat hráče, ale nevím jak. Nebo alespoň vím, že si mám vytvořit struct Hrac a pak do ní přidat pozici hráče, kolik má figurek v domečku a kolik jich má na herní ploše. Poté přetypovat znaménko > = <... Ale netuším jak. Mohl by mi někdo poradit prosím? 


using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;

namespace CloveceNezlobSe
{
public class Clovece
{
private Random nahoda;

private int[] hrac;
private string[] jmenoHrace;
private int[] policko;
private int[] domecek;
private int[] mistoFigurky;
private int pocetHracu;
private int hozeno;

private bool konec;

public Clovece(int promenna)
{
this.hrac = new int[promenna];
this.jmenoHrace = new string[promenna];
this.policko = new int[promenna];
this.domecek = new int[promenna];
this.pocetHracu = promenna;
this.konec = false;
}

public int HodKostkou
{
get
{
return this.nahoda.Next(6) + 1;
}
}

public int Hod(int promenna)
{
hozeno = HodKostkou;

mistoFigurky[promenna] = mistoFigurky[promenna] + hozeno;

return hozeno;
}

public int Domecek(int promenna, int domecek)
{
if (mistoFigurky[promenna] >= 36)
{
domecek++;
}
return domecek;
}

public bool KonecHry
{
get
{
return konec;
}
}
}
}

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý