Tolikrat, kolikrat dovoli pamet/disk/editor...
Misto kladeni spousty zakladnich otazek bych se spis pokusil precist si nejaky zaklad o programovani v C/C++, kdyz te to zajima natolik, ze pises sem do fora...
Tolikrat, kolikrat dovoli pamet/disk/editor...
Misto kladeni spousty zakladnich otazek bych se spis pokusil precist si nejaky zaklad o programovani v C/C++, kdyz te to zajima natolik, ze pises sem do fora...
Spis jeji "vycleneni" mimo zbytek kodu....nicmene se priznam, ze konkretne v asembleru (ac s nim pracuju denne) nevim, co presne si pod tim predstavit. Mozna se jedna o nejaky termin, se kterym jsem se nesetkal.
Obecne vzato se to da vetsinou poznat pohledem do binarky...uz hlavicky casto napovi, pripadne struktura jednotlivych sekci. Nektere interpretovane jazyky (Python...) pak hlavne podle pribalenych interptetu pripadne stubu. Jen ma trocha do diskuze...
Jen zkusim hadat ohledne toho vytizeni procesoru....predpokladam, ze vse pocitas a vykreslujes v jednom threadu a ve sve herni smycce nedas procesoru ani instrukci odpocinout. Takze se vytizeni CPU bude vzdy pohybovat kolem maxima (tzn 25% na 4 jadru...ikdyz nevim, jak to presne top zobrazuje, nemam tu top/linux u sebe). Zkus si neco precist o hernich smyckach, jestli ti to vadi....urcite nejsi jediny, kdo tohle resi, takze google je tvuj pritel.
Kod jsem nezkoumal, takze k memory leakum ti moc nereknu, ale koukni jestli nahodou ve smycce pri kazdem pruchodu nahodou neco nealokujes (nejakou novou bitmapu, surface...).
Je treba dodat, ze ne vsechny nove featury z C++11 jsou tam implementovane. Seznam podporavanych/zatim nepodporovanych se da najit na msdn, atp.
#4 mireq
No jako bez pohovoru te nevezmou asi nikam...a jestli jo, tak tu praci snad radsi neber :) Zivotopis by mel zaujmout, ale vetsinou si personalista pozve na pohovor vsechny potencialni kandidaty (vsechny, co vyhovujou pozadavkum podle zivotopisu, krome svobodnych bezdetnych zen kolem tricitky :). Pak nasleduje vetsinou jedno az nekolik kol pohovoru.
py2exe ...driv tusim 3.x verzi neumel, ale ted by to snad uz melo jit...okoukni jejich tutorialy. Jinak neni to prelozeni v pravem slova smyslu, ale zabaleni python intepretu (dll) a scriptu do jednoho souboru. Nicmene vysledek je exe, takze to je snad to, co hledas.
nevim jestli rozumim, ale asi takto:
- udelat dvourozmerne pole treba booleanu (true = cihla je polozena, false znamena, ze neni)
- pak ukladat do pole po polozeni cihly:
pole[y_souradnice_karla][x_souradnice_karla] = true;
Ale mozna jen nechapu dotaz...
A nedela ti to treba po zkopirovani casti kodu odnekud jinud (treba z webu)? Bych tipoval, ze se ti tam zkopiruje i nejaky netisknutelny znak, ktery se python snazi nejak interpretovat a nejde mu to (logicky). Hod sem kdyztak ten soubor, ve kterem to je, at se muzeme podivat jestli tam neni neco navic (ikdyz to nemusi byt v IDE videt).
V registrech se daji nastavit aplikace, ktere jsou zakazane pro spusteni (takze se do seznamu prida treba solitaire.exe). Tusim, ze nastaveni je pro konkretniho usera, takze se to da nastavit pro uzivatele, ktery bude pouzivat tu tvou aplikaci a treba spravce nebo ostatni useri budou mit pristup k ostatnim aplikacim.
#1 stif
Thinking in C++ ke stazeni z autorovy stanky:
Evidentne se uci a to myslim jinak nepujde :)
Podle toho tutorialu jsem zacinal a vse mi vzdy fungovalo v kombinaci VC10 (express) a Win7. Podle chyby to fakt vypada na neprilinkovanou libku. Zkus kouknout, jestli mas spravne nastevene linkovani pro verzi, kterou prave kompilujes (release/debug). Pripadne nekam hod project, at to muzem zkusit.
Nevim, skoly nemam, ale mozna na diskuzi o modelovani a pouzivani blenderu?