Anonymní profil Sikora – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil Sikora – Programujte.comAnonymní profil Sikora – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 89.103.14.–

C / C++ › co znamená zkratka adt
15. 3. 2013   #172851

#1 vigum
Abstraktní datový typ, zjednoduší a zpřehlední  program. ADT umožňuje vytvářet i složitější datové typy. např. operace s ADT typu zásobník, fronta a asociativní pole.

2 min na googlu ;)

C / C++ › Ukládání souboru - Nastaven…
15. 3. 2013   #172850

Zdravím chtěl bych se zeptat jakým směrem pokračovat když chci uložit soubor na místo které si já zvolím... Nemám problém nastavit přímou cestu do určité složky přímo ve zdrojovém kodu, problém spočívá v tom, aby se mě program zeptal kam daný soubor uložit :) 

Vše píšu v C++ 

Díky za odpovědi ;)

.NET › XNA Pixel Shader
15. 3. 2013   #172835

Zdravím, neznáte někdo s doporučením nějaký podklady pro Shadery do Xna ? Nejlépe jak přidávat Normály,Odlesk,Průhlednost, Odrazivost ;) 

Děkuji :)

.NET › XNA přidání modelu - Chyba
14. 3. 2013   #172804

#2 RomanZ
Díky pomohlo ;) 

.NET › XNA přidání modelu - Chyba
14. 3. 2013   #172796

Zdravím chtěl mám problém s kompilací programu. Přidal sem Objekt  ale nejde spustit.  

Objekt je exportován s Cinemy 4D  do Direct 3D tudíž OBJ. má koncovku ( ".x" )

Zde přidám zdrojový kod : 


namespace Test_Models
{
    /// <summary>
    /// This is the main type for your game
    /// </summary>
    public class Game1 : Microsoft.Xna.Framework.Game
    {
        GraphicsDeviceManager graphics;
        SpriteBatch spriteBatch;
        Matrix View;
        Matrix Projection;
        Model model;
        public Game1()
        {
            graphics = new GraphicsDeviceManager(this);
            Content.RootDirectory = "Content";
        }

        /// <summary>
        /// Allows the game to perform any initialization it needs to before starting to run.
        /// This is where it can query for any required services and load any non-graphic
        /// related content.  Calling base.Initialize will enumerate through any components
        /// and initialize them as well.
        /// </summary>
        protected override void Initialize()
        {
            // TODO: Add your initialization logic here

            base.Initialize();
        }

        /// <summary>
        /// LoadContent will be called once per game and is the place to load
        /// all of your content.
        /// </summary>
        protected override void LoadContent()
        {
            // Create a new SpriteBatch, which can be used to draw textures.
            spriteBatch = new SpriteBatch(GraphicsDevice);
            model = Content.Load<Model>("Vrt_obj");
            View = Matrix.CreateLookAt(new Vector3(0.0f, 0.0f, 60.f), Vector3.Zero, Vector3.Up);
            Projection = Matrix.CreatePerspectiveFieldOfView(MathHelper.ToRadians(40.0f),GraphicsDevice.Viewport.AspectRatio,
                1.0f, 1000.0f);
            // TODO: use this.Content to load your game content here
        }

        /// <summary>
        /// UnloadContent will be called once per game and is the place to unload
        /// all content.
        /// </summary>
        protected override void UnloadContent()
        {
            // TODO: Unload any non ContentManager content here
        }

        /// <summary>
        /// Allows the game to run logic such as updating the world,
        /// checking for collisions, gathering input, and playing audio.
        /// </summary>
        /// <param name="gameTime">Provides a snapshot of timing values.</param>
        protected override void Update(GameTime gameTime)
        {
            // Allows the game to exit
            if (GamePad.GetState(PlayerIndex.One).Buttons.Back == ButtonState.Pressed)
                this.Exit();

            // TODO: Add your update logic here

            base.Update(gameTime);
        }

        /// <summary>
        /// This is called when the game should draw itself.
        /// </summary>
        /// <param name="gameTime">Provides a snapshot of timing values.</param>
        protected override void Draw(GameTime gameTime)
        {
            GraphicsDevice.Clear(Color.CornflowerBlue);

            foreach (ModelMesh mesh in model.Meshes)
            {
                foreach (BasicEffect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.View = View;
                    effect.World = Matrix.Identity;
                    effect.Projection = Projection;
                    effect.EnableDefaultLighting();
                }
                mesh.Draw();
            }

            base.Draw(gameTime);
        }
    }
}

a zde je chyba při kompilaci : 

------ Build started: Project: Test Models, Configuration: Debug x86 ------
C:\Users\milan\documents\visual studio 2010\Projects\Test Models\Test Models\Test Models\Game1.cs(52,67): error CS1061: 'int' does not contain a definition for 'f' and no extension method 'f' accepting a first argument of type 'int' could be found (are you missing a using directive or an assembly reference?)

Compile complete -- 1 errors, 0 warnings
Build started 14.3.2013 11:53:20.
CoreCompile:
  All content is already up to date
ResolveAssemblyReferences:
  A TargetFramework profile exclusion list will be generated.
EmbedXnaFrameworkRuntimeProfile:
Skipping target "EmbedXnaFrameworkRuntimeProfile" because all output files are up-to-date with respect to the input files.
GenerateTargetFrameworkMonikerAttribute:
Skipping target "GenerateTargetFrameworkMonikerAttribute" because all output files are up-to-date with respect to the input files.
CoreCompile:
  C:\Windows\Microsoft.NET\Framework\v4.0.30319\Csc.exe /noconfig /nowarn:1701,1702 /nostdlib+ /platform:x86 /errorreport:prompt /warn:4 /define:DEBUG;TRACE;WINDOWS /reference:"C:\Program Files\Microsoft XNA\XNA Game Studio\v4.0\References\Windows\x86\Microsoft.Xna.Framework.Avatar.dll" /reference:"C:\Program Files\Microsoft XNA\XNA Game Studio\v4.0\References\Windows\x86\Microsoft.Xna.Framework.dll" /reference:"C:\Program Files\Microsoft XNA\XNA Game Studio\v4.0\References\Windows\x86\Microsoft.Xna.Framework.Game.dll" /reference:"C:\Program Files\Microsoft XNA\XNA Game Studio\v4.0\References\Windows\x86\Microsoft.Xna.Framework.GamerServices.dll" /reference:"C:\Program Files\Microsoft XNA\XNA Game Studio\v4.0\References\Windows\x86\Microsoft.Xna.Framework.Graphics.dll" /reference:"C:\Program Files\Microsoft XNA\XNA Game Studio\v4.0\References\Windows\x86\Microsoft.Xna.Framework.Net.dll" /reference:"C:\Program Files\Microsoft XNA\XNA Game Studio\v4.0\References\Windows\x86\Microsoft.Xna.Framework.Storage.dll" /reference:"C:\Program Files\Microsoft XNA\XNA Game Studio\v4.0\References\Windows\x86\Microsoft.Xna.Framework.Video.dll" /reference:"C:\Program Files\Microsoft XNA\XNA Game Studio\v4.0\References\Windows\x86\Microsoft.Xna.Framework.Xact.dll" /reference:"C:\Program Files\Reference Assemblies\Microsoft\Framework\.NETFramework\v4.0\Profile\Client\mscorlib.dll" /reference:"C:\Program Files\Reference Assemblies\Microsoft\Framework\.NETFramework\v4.0\Profile\Client\System.Core.dll" /reference:"C:\Program Files\Reference Assemblies\Microsoft\Framework\.NETFramework\v4.0\Profile\Client\System.dll" /reference:"C:\Program Files\Reference Assemblies\Microsoft\Framework\.NETFramework\v4.0\Profile\Client\System.Net.dll" /reference:"C:\Program Files\Reference Assemblies\Microsoft\Framework\.NETFramework\v4.0\Profile\Client\System.Xml.dll" /reference:"C:\Program Files\Reference Assemblies\Microsoft\Framework\.NETFramework\v4.0\Profile\Client\System.Xml.Linq.dll" /debug+ /debug:full /optimize- /out:"obj\x86\Debug\Test Models.exe" /resource:obj\x86\Debug\Microsoft.Xna.Framework.RuntimeProfile.txt,Microsoft.Xna.Framework.RuntimeProfile /target:winexe /win32icon:Game.ico Properties\AssemblyInfo.cs Program.cs Game1.cs "C:\Users\milan\AppData\Local\Temp\.NETFramework,Version=v4.0,Profile=Client.AssemblyAttributes.cs"

Build FAILED.

Time Elapsed 00:00:01.45
========== Build: 0 succeeded or up-to-date, 1 failed, 0 skipped ==========

Nevíte někdo kde je chyba ? Děkuji za odpovědi .)

C / C++ › spustenie programu v c++
10. 3. 2013   #172561

#1 tomas krajco


Na konec programu napiš

cin.get(); 

return 0;

někdy to to musíš napsat 2x.

C / C++ › GDI, GDI+, nebo DirectX
19. 2. 2013   #171681

#1 Kvarköny
Chceš dělat hry ? Nebo jen zajímavé WinAPI ?

C / C++ › Jednoduchý program do školy
9. 2. 2013   #171286

#3 Jane
Sem trošku zmatený co že ten program má dělat ? :D

C / C++ › BruteForce Alg.
6. 2. 2013   #171198

Prakticky program mám hotový, když zapnu program chce po mě abych zadal heslo. 

Jak už sem zmiňoval je to psané vše v C++ Win32. 

Teď už bych jen potřeboval dešifrovací program, který se připojí k mé  aplikaci a zkusí zjistit heslo :) Tak pokud by jste někdo o něčem věděl budu rád ;) díky

C / C++ › BruteForce Alg.
6. 2. 2013   #171196

#11 KIIV
Mno pochybuji, že učitel bude projíždět každý program jednotlivě a generovat heslo měsíc. Asi i možná proto zadal max 6 čísel aby jsme to měli těžší a on pochopitelně jednodušší. Zkusím to co si napsal. Jen bych měl ještě dotaz ... pro kontrolu zda to funguje je někde na netu stažitelná aplikace s alg. BruteForce abych ho zapnul a zkusil vygenerovat heslo ? Docela sem zaskočen jak se s tohoto projektu stává skoro neřešitelný příklad :)

Díky za pomoc.

C / C++ › BruteForce Alg.
6. 2. 2013   #171192

#8 KIIV
I když nad tím tak přemýšlím kompletně celý program by měl být zabezpečen ... tzn i soubor s hesly ..

C / C++ › BruteForce Alg.
6. 2. 2013   #171191

#8 KIIV
Přímo na přihlašovací aplikaci. 

To si zase náš učitel zase něco vymyslel      

C / C++ › BruteForce Alg.
5. 2. 2013   #171144

#4 vitamin
:) už chápu :D ale díky .)

C / C++ › BruteForce Alg.
5. 2. 2013   #171142

#2 vitamin
Proč osle.. ? slušně sem se zeptal :)

C / C++ › Dá sa to zvládnuť?
5. 2. 2013   #171141

#1 Tom
Pokud tě to baví ... též doporučuji začít aspoň se základy programování. Předpokládám že chceš asi C/C++ když píšeš do tohoto vláknu. Určitě základy programování se ti neztratí  a pokud půjdeš na nějakou VŠ kde bude programování budeš mít ze začátku na vrch .) 

Když zabrouzdáš  zde ve forum určitě zde najdeš i hromady doporučené literatury .)

C / C++ › BruteForce Alg.
5. 2. 2013   #171139

Dobrý den mám za úkol napsat program : Zadání  **

1. Napište program fiktivní firmy.

2. Do vaší firmy zadejte 10 zaměstnanců a přidělte ke každému vstupní heslo.

3. Heslo musí obsahovat min 3 znaky max. 6 (pouze numerické) 

4. Zabezpečte přístupové hesla tak aby nebyly zjistitelné algoritmem BruteForce a jinýma Wordlistama. 

Do třetího bodu vše zvládnu, jen nevím jak s tím zabezpečením.  Můžete mě prosím někdo navést na správnou cestu ? Předem děkuji..

Vše píšu v C++ 

C / C++ › WinApi kniha
3. 2. 2013   #171053

#2 Ondra
díky moc

C / C++ › WinApi kniha
2. 2. 2013   #171015

Zdravím chtěl bych se zeptat je nějaká kniha, která se věnuje programování WinApi ? něco jako Mistrovství v C++ ? 

:) děkuji za odpověď.

Sikora
Inzerce › Hledám zaměstnavatele po uko…
31. 1. 2013   #170898

#1 null_while
Před 13 lety ses měl spíše vydat jinou cestou. Tvé dovednosti : PHP, jQuery, CSS, XHTML, HTML, SQL (MySQL), Adobe Photoshop, Paint.NET // toto dnes dělá každý.  Strašně malé uplatnění. I když přeji ti ho. Řekl bych že na trhu práce dnes vládne C++, C# a ještě to SQL (MySQL),

C / C++ › Databáze Upozorňování
13. 1. 2013   #170158

Zdravím chci se zeptat udělal sem databázi na smlouvy k uživatelům ale potřeboval bych aby mě program upozorňoval před koncem platnosti smlouvy... Třeba Uživateli : Petr Novák končí smlouva za 2 týdny. Nevíte jakou cestou pokračovat ?

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý