Anonymní profil Jarek – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil Jarek – Programujte.comAnonymní profil Jarek – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 83.240.81.–

Luk
Matematika › histogram matlab
4. 12. 2013   #184789

Zdravím,

prosím vás, jak se dá pomocí Matlabu určit pravděpodobnostní rozložení náhodné veličiny ??

Data mám v histogramu.

Děkuji.

JanH
Java › Thread.sleep()
1. 5. 2013   #175621

Dobrý den,

prosím vás, co se zhruba stane když v Jave zavolám Thread.sleep(1000)?

Mám jednoduchý program, který vytvoří okno a v něm jedno tlačítko. Plán byl takový, že při stisknutí tlačítka se změní jeho obrázek, pak se vteřinu počká a opět se změní jeho obrázek.
Ale program se chová se tak, že při stisknutí tlačítka se vteřinu čeká a pak se na tlačítko nastaví až ten druhý obrázek.

public void actionPerformed(ActionEvent e) {
    tlacitko.setIcon(img2);

    try {
      Thread.sleep(1000);
    }
    catch (Exception ee) {
      System.out.format("Vzbudilo nas to brzo%n");
    }

    tlacitko.setIcon(img1);

  }

Jak tedy docílit toho, aby se tlačítko změnilo, pak program počkal a znovu se měnilo. Prostě aby tu změnu postřehlo lidské oko.

Předem díky za pomoc.

JanH
Java › GUI šachovnice
24. 4. 2013   #175419

#2 Flowy
Ano chtěl bych to interaktivni.

Ještě bych se rád zeptal, jak můžu tlačítko zobrazit jako obrázek. (např. černý čtvereček).

Děkuji

JanH
Java › GUI šachovnice
23. 4. 2013   #175395

Dobrý den,

prosím vás, jaký by byl nejjednodušší způsob vykreslení funkční šachovnice pomocí AWT nebo Swing v Jave?

Uvažoval jsem o tom, že bych šachovnici poskládal z "tlačítek", ale nezdá se mi to jako nejlepší způsob.

Neexistuje nějaký lepší způsob?

Hru už naimplementovanou mám, jen bych rád dodělal GUI.

Předem díky za rady.

Petr
Java › AWT a Swing dohromady
23. 4. 2013   #175389

Drobrý den,

rád bych se zeptal, jestli je možné při tvorbě GUI v Javě nějak rozumně kombinovat AWT a Swing?

Přece jenom Swing vychází z velké části z AWT.

Nebo sežere vůbec překladač něco takového?

Díky.

JanH
Java › ANT a junit
10. 4. 2013   #174795

 Pridavam i testovaci tridu. Ani neco takto maximalne jednoducheho mi neprojde.

Porad mi to po spusteni antem vypisuje to co jsem uvedl nahore.

package Projekt;

import java.lang.reflect.*;

import org.junit.After;
import org.junit.Before;
import org.junit.Test;
import static org.junit.Assert.*;

import Projekt.*;

public class test_junit {

    @Before
    public void setUp() {

    }

    @After
    public void tearDown() {

    }

    @Test
    public void test01() {

          Trida deska;
          deska = null;
          assertNull("chyba", deska);

    }
}
JanH
Java › ANT a junit
10. 4. 2013   #174783

Zdravím,

mám napsaný program v jave a pro něj testovací třídu junit. (mám stažený junit-4.10.jat)

Když to všechno přeložím a spustím ručně v terminálu (pomocí classpath), tak testovací třída vypíše, že proběhlo tolik a tolik testů, žádná chyba a OK, prostě všechno funguje správně.

Problém je v tom, že když to spustím a přeložím pomocí ANTU (build.xml), viz dole, tak mi to vyhodí toto:

run:
    [junit] Running test_junit
    [junit] Tests run: 1, Failures: 0, Errors: 1, Time elapsed: 0 sec
    [junit] Test test_junit FAILED

Zdrojový kod souboru build.xml

<?xml version='1.0' encoding='utf-8' ?>

<project name = "pokusJunit" default="run">

    <target name="clean">
        <delete dir="build"/>
    </target>

    <target name="run" depends="compile">
        <junit printsummary="on">
            <test name="test_junit"/>
            <classpath>
                <pathelement location="./lib/junit-4.10.jar"/>
                <pathelement location="build"/>
            </classpath>
        </junit>
    </target>


    <target name="compile" depends="clean">
        <mkdir dir="build"/>
        <javac includeantruntime="false"
               srcdir="src"
               destdir="build"
               classpath="lib/junit-4.10.jar:src"/>
    </target>

</project>

Podle mě bude chyba někde v tom souboru build.xml, když při přeložení a spuštění ručně z terminálu všechno funguje jak má, ale nemůžu na ni přijít.

Děkuji všech za pomoc.

Jarek
C / C++ › Klíčové slova podle normy IS…
24. 2. 2013   #172020

#2 Ondra
Dekuju.

Luk
C / C++ › Dynamické pole jako parametr…
23. 11. 2011   #150356

#2 KIIV
mám funkci kde alokuju pole, a z této funkce budu volat další funkci, která to pole naplní hodnotu, ale nevím jak mám to pole té funkci která ho naplní předat.

Luk
C / C++ › Dynamické pole jako parametr…
23. 11. 2011   #150354

Dobrý den,

mám dynamicky alokované pole tímto způsobem:

int **pole, i, radky, sloupce;

/*nactu radky a sloupce*/

pole = (int **) malloc(radky *sizeof(int *));

for(i = 0; i < radky; i++)

    pole[i] = (int *) malloc(sloupce * sizeof(int));

...a ted potřebuju toto pole předat funkci, která ho naplní hodnotami .

Jak by tedy vypadal prototyp této funkce? Předání hodnoty odkazem?

Petr
C / C++ › *argv[], převést na číslo
12. 11. 2011   #149935

#4 devilfish
Děkuju.

Moc jste mi pomohli

Petr
C / C++ › *argv[], převést na číslo
12. 11. 2011   #149933

#1 Petr
funkce atoi tedy převádí znak na číslo?

Petr
C / C++ › *argv[], převést na číslo
12. 11. 2011   #149931

Dobrý den,

prosim vás, když mám:

int main(int argc, char *argv[])

do argv[1] načtu nějaký řetězec a do argv[2] např číslo 3 (tedy znak 3), jak potom můžu převést tu hodnotu co mám v argv[2] (tedy trojku) na číslo integer, abych s ní pak mohl dál počítat??

Děkuji za každou radu.

Petr
C / C++ › Ošetření vstupu, scanf
11. 11. 2011   #149912

#1 Petr
Uvědomil jsem si, že funkce scanf vrací hodnotu počet úspěšně přečtených znaků a když přečtě písmeno, tak vrátí nulu.

Zkusím tedy tetovat tuto hodnotu.

Petr
C / C++ › Ošetření vstupu, scanf
11. 11. 2011   #149911

Dobrý den,

prosim vás, jak se dá jednoduše ošetřit vstup, když načítám reálná čísla pomocí funkce scanf(), tak aby program poznal že je na vstupu písmeno a vypsal chybové hlášení.

Jakou podmínku bych tam měl přidat?

Děkuji za každou radu.

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032020 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý