Ahoj nevíte jak donutit program aby používal hardware popřípadě ovlivňoval zdroj usb.
díky.
mám program na přihlašování a potřebuju aby tam jela nekonečná smyčka ale hází mi to 2 chyby poraďte kde mám chybu prosím.
C++:
#include <iostream.h>
#include <iostream>
main()
{
while (true)
{
int x;
cout << "vlozte ID: ";
cin >> x;
cout << "";
if (x >= 2)
cout << " toto ID neexistuje nema cenu vkladat";
cout << "";
int h;
cout << " osobni heslo: ";
cin >> h;
if (x >=2)
cout << "toto ID neexistuje";
if (x == 1)
if (h == 123)
cout << "welcome User ";
if (x == 1)
if (h == 123)
cout << "loading 20% loading 60% loading 100% ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ";
if (x == 1)
if (h == 123)
system("program.exe");
if (x == 1)
if (h != 123)
cout << "wrong password!";
int z;
cout << "pro vypnuti napis 9";
cin >> z;
if (z == 9)
breake;
}
return 0;
}
Pokud je ten level "čtverečkoidní", pak bych volil 2D pole, pokud objekty můžou být v levelu celkem kdekoliv, tak do začátku obyčejný List, později u složitých scén nahrazení nějakým stromem - quadtree, pokud je to víceméně 2D scéna a pokud je scéna rozlezlá do všech os zhruba stejně, tak octree. Případně nějaký strom, třeba BSP tree.
FBX má formáty dva - ASCII textový a pak binární, blender by snad měl nabízet volbu, kterou verzi fbx chceš použít.
Co popisuješ vypadá, že nemáš nic v Content.Meshes - problém tedy asi nebude v modelu samotném, ale že ho nemáš přidaný do contentu?
Pokud kreslíš něco ve 3D, pak to nejspíš počítáš grafickou kartou - je celkem logické, že samotné kreslení moc CPU nežere.
Nevím, co přesně myslíš tím vlněním obrazovky, ale zkoušel jsi zapnout vertikální synchronizaci?
Co je myšleno tím
avšak myš při sníženém vypadá vcelku tragicky
při čem sníženém a co znamená vypadá vcelku tragicky? :)
#33 Kit
Myslíš si, že jsem nevěděl, proč to tak píši?
Zrejme jsi to nevedel, pokud by jsi od toho chtel funkcnost, kterou jsi cekal, musel by jsi je vytvaret staticky na stacku a ne pres new, pak by to v C++ fungovalo a pri opusteni scopu by se zavolal destruktor.
Kdyz vytvaris instanci tridy pres new, musis vzdy nekde zavolat delete.
Můžeš si celou plochu obodovat třeba algoritmem vlny (na políčko si ukládat, v které vlně se nachází) a hrdinu pak umístit na pole s nejvyšší hodnotou.
Nepřátele můžeš rozmístit třeba hrubou silou - pro každého nepřítele vygenerovat náhodnou pozici, ověřit, jestli není v okolí už vygenerovaný jiný a přidat ho. Pokud nevyhovuje, tak celý proces opakovat, pokud hustota těch nepřátel nebude tak vysoká, aby docházelo při generování k příliš mnoha kolizím.
Ahoj,
VŠ vzdělání nutností rozhodně není - sám mám dokončený jen všeobecný gympl a pracuji jako C++ programátor v Bohemia Interactive Simulations - důležitější jsou znalosti a praxe, případně alespoň vlastní projekty.
Moje první zaměstnání bylo programování MMORPG hry v C# (před pohovorem jsem uměl programovat jen neobjektově v Delphi) ale měl jsem dost odprogramováno z domu - spousty vyzkoušených algoritmů a rozprogramovaných her apod.
Ideální by jsi asi měl naučit se dělat weby - buďto asp.net (když máš zkušenost s C#) nebo PHP, v téhle oblasti je asi největší nabídka práce a občas na junior pozice ty požadavky jsou celkem malé :)
1.
20*30*29