Anonymní profil Martin – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil Martin – Programujte.comAnonymní profil Martin – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 93.99.228.–

Martin
C / C++ › ASCII Art
8. 2. 2015   #198980

#13 Mazy1
To, že pokud nezavoláš funkci canvas_clear a vytisknou se ti náhodné znaky mimo ten obdelník je tím, že po alokaci nemáš definováno co v alokované paměti bude a proto je potřeba ji vyčistit. Můžeš to udělat třeba tak, že na konci konstruktoru zavoláš tu funkci canvas_clear. Takže tvůj kód je správně a používat ncurses je v tomhle případě uplně zbytečné.

Martin
.NET › XNA - změna cíle renderování…
1. 8. 2014   #192528

Je to normální chování při přepínání render targetu, kdy je po přepnutí vyplňen fialovou barvu. Fialové se zbavíš jednoduše zavoláním Clear po každém přepnutí render targetu.

Předpokládám, že chyby co ti vznikají jsou způsobené, že se snažíš o něco jako:

-SetRenderTarget(null), Clear(...), vykreslení částí scény

-SetRenderTarget(MujRenderTarget), Clear(...), nějaké kreslení do něj

-SetRenderTarget(null), pokračování ve vykreslování

Předchozí pustup ale není správný, správně by si měl postupovat takhle:

-SetRenderTarget(MujRenderTarget1), Clear(...), nějaké vykreslování

-SetRenderTarget(MujRenderTarget2), Clear(...), nějaké vykreslování

...

-SetRenderTarget(null), zavolat Clear(...), vykreslit kompletní scénu bez dalších změn render targetu

Martin
.NET › XNA - texely vs. pixely
24. 7. 2014   #192358

Asi by se hodilo přiložit screen kde je ten problém vidět, z toho popisu neni moc jasný co se děje. Ta metoda Draw funguje přesně jak píšeš, vykreslý část textury zadané obdelníkem na pozici. Z popisu problému mě napadá jen to, že pokud není pozice celé číslo tak to může způsobovat při vykreslování rozmazání.

Martin
.NET › XNA - kreslení do textury
23. 7. 2014   #192345

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032017 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý