#2 Béďa
Omlouvám se, napsal jsem to jak prase. Jde mi hlavně o ten následný výpočet (poruchovosti). Samozřejmě, že přidání a propojení není problém. Nejlepší to bude vysvětlit na příkladu. Budu mít 4 objekty (0,1,2,3). 0 bude připojená k 1 a 2, které jsou zapojeny paralelně. 3 bude připojená paralelně k 0. V programu bych to chtěl mít navržené tak, že budu vycházet z nějakého původního objektu u které uvidím že výstupem je prvek 0 a 3. U prvku 0 uvidím, že odkazuje na objekt 1 a 2, atd. (až třeba k objektu 1000). Pro ten výpočet se pak musím prokousat k těm nejmenším dílům a slučovat je dohromady (tady to znamená sloučit prvek 1 a 2, poté 0 s tím vzniklým a nakonec přidat i ten poslední paralelní, ale může to být daleko složitější schéma ). Samozřejmě ještě musím hlídat za běhu aby to uživatel nezacyklil. Strašně špatně se mi to vysvětluje, takže všem pardón. :) Máš nějaký odkaz, kde bych viděl jak se to dá zapisovat do té matice?
Příspěvky odeslané z IP adresy 2001:718:1c01:154:c49d:cd...–
Taufic
Zdravim vsechny,
potykam se s urcitym problemem. Vytvarim ulohu v C#, kde pomoci drag&drop clovek vytvari klasicke blokove schema. Pridani prvku a jejich propojeni neni takovy problem, ale nenapada nekoho jak resit nakonec ktere prvky jsou zapojeny seriove a ktere paralelne? Podle me by to mohl byt nejaky pruchod do hloubky/sirky, ale uplne jisty si tim nejsem.
Predem dik ;)