Anonymní profil Ali – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil Ali – Programujte.comAnonymní profil Ali – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 89.102.194.–

Ali
C / C++ › OOP návrh real-time aplikace
19. 10. 2014   #195114

Nejdůležitější je pro mě ta část programu, která kontroluje stav hry, to je vlastně jádro celého programu. Zatím to mám udělané v nekonečném cyklu s určitou pauzou (aby to zbytečně nezahlcovalo). A v tomhle cyklu se bere screenshot, analyzuje se, aktualizuje se strategie, vypočítává další tah apod. 

Zajímá mě jestli v objektovém přístupu není nějaké lepší řešení, které by tuhle kontrolu řešilo už na úrovni objektů. Zatím jediný jsem našel návrhový vzor Observer, který je asi nejblíž tomu co mám na mysli.

Ali
C / C++ › OOP návrh real-time aplikace
16. 10. 2014   #195002

#2 RomanZ
Díky za reakci, návrhové vzory už si procházím, ale bohužel jsem zatím nenašel takový který by se pro tenhle konkrétní problém hodil, většinou řeší jen určitou specifickou část, ale ne přímo tento koncept real-time aplikace. Třeba ale ještě něco najdu.

Ali
C / C++ › OOP návrh real-time aplikace
15. 10. 2014   #194964

Zdravím,
mám aplikaci pro analýzu obrazu napsanou strukturovaně v C++ a rád bych ji před dalším rozšiřováním přepsal do objektového přístupu. Znám základy OOP v C++, napsal jsem si už pár tříd ale odborník nejsem, tak bych si v tomto případě rád nechal poradit jakým způsobem k problému přistupovat.

Aplikace analyzuje obrazovku počítače každou sekundu (pomocí screenshotu) a podle toho dává zpětnou vazbu. Jde o hraní hry, například piškvorek, takže je nutná jak analýza obrazu, určení strategie podle získaných data a následně zpětná vazba. Nejsem si jistý jaký by byl nejlepší přístup k takové aplikaci pomocí objektů. Budu rád za nápady nebo ještě lépe ověřené postupy k řešení podobných problémů, zkoušel jsem hledat ale nic moc užitečného jsem zatím nenašel.

Děkuji.

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý