Anonymní profil Josef Antoni – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil Josef Antoni – Programujte.comAnonymní profil Josef Antoni – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 88.102.105.–

Josef Antoni
Inzerce › Hledám pozici, junior progra…
23. 9. 2015   #205096

Dobrý den

Jsem junior iOS programátor a hledám prácovní příležitost. Nabízím pracovní nasazení a touhu se učit novým věcem. Podívejte se prosím na můj linkedin profil, kde naleznete více info, nebo mě kontaktujte.

Můj email: antoni.josef@icloud.com

Můj linked: https://cz.linkedin.com/in/antonijosef

Pan Mluvčí
Java › JAVAFX Strileni a AI problem
20. 12. 2013   #185518

Kolize jsem vyřešil tak že jsem si vzal z javyfx kruhy vložil na jejich souřadnice svoje obrázky. Kontrolovala to metoda:


Shape intersectMeziProtivnikemAStrelou = Shape.intersect(kruh1, kruh2);
        if (intersectMeziProtivnikemAStrelou.getBoundsInLocal().getWidth() != -1) {
            

            nastalaKolize = true;
            
        }

Pan Mluvčí
Java › JAVAFX Strileni a AI problem
20. 12. 2013   #185513

Tak dekuji za pomoc.... uz nejake kolize mam a taky mam i AI...nastala pro mě další překážka. Spustit 2. vlákno kde by se volala neustále metoda na AI. Muže mi jeětě někdo v tomhle pomoct?

Pan Mluvčí
Java › JAVAFX Strileni a AI problem
6. 12. 2013   #184839

#2 z

problém je jak takový change listener udělat? nemohl bys hodit nějaký vzor?

Pan Mluvčí
Java › JAVAFX Strileni a AI problem
27. 11. 2013   #184467

Ahoj. Dělám projekt kde tank jezdí po ploše a střílí po druhém tanku.
jsem zaseknutý. nevím jak si poradit se 2ma věcma
1) Jednoduché AI protivníka
2) když vystřelím po protivníkovi aby zaregistroval zásah.

zde je link kde je celý program.
https://www.dropbox.com/…t/zQ3GV_AFB9

prosím o každou pomoc už opravdu nevím jak dále.

Pan Mluvčí
Java › JAVAFX kolize objektu
23. 11. 2013   #184284

Zdar!

Pracuji na aplikaci kde tank vystřelí střelu a ta má zasáhnout jiný objekt. Problém je v tom že neumím přijít na způsob aby střela dolétla k objektu a po té, co se střetnou, aby to něco zaregistrovalo a provedlo akci. Zvládl jsem pouze že kdykoliv sřela má stejné TranslateY a TranslateX jako objekt, tak objekt to zaregistruje. Ale to mi nestačí protože není vidět že střela k tomu tanku letí.

pokud to pomůže tady je metoda vysřelení:

public void strileniPatrony(double smerStrelyX, double smerStrelyY){
        if(modelAnimacePatrony!= null){
            modelAnimacePatrony.stop();
        }
        
        modelAnimacePatrony = TranslateTransitionBuilder.create()
                .node(patrona)
                .fromX(modelTanku.getTranslateX()+30)
                .toX(smerStrelyX+30)
                .fromY(modelTanku.getTranslateY()+30)
                .toY(smerStrelyY+30)
                .duration(Duration.seconds(2))
                .onFinished(new EventHandler<ActionEvent>(){
                    @Override
                    public void handle(ActionEvent t){
                        patrona.setVisible(false);
                    }
                })
                .build();
        modelAnimacePatrony.play();
                        
      
    } 

Pan Mluvčí
Java › Java Scroll v JListu
16. 6. 2013   #178059

Vyřešeno...

public void listCenterM(){
        listCENTER = new JList(modelCENTER);
        listCENTER.setBackground(Color.white);
        listCENTER.setBorder(BorderFactory.createLineBorder(Color.darkGray));
        listCENTER.setVisibleRowCount(1);
        listCENTER.ensureIndexIsVisible(listCENTER.getSelectedIndex());
        listCENTER.setSelectionMode(ListSelectionModel.SINGLE_SELECTION);
        listCENTER.setFont(myFont);
        JScrollPane scrollPane = new JScrollPane(listCENTER);
        listCENTER.ensureIndexIsVisible(listCENTER.getSelectedIndex());
        //vytvoreni posouvace
        listScrollerCENTER = new JScrollPane(listCENTER);
        listScrollerCENTER.setPreferredSize(new Dimension(150,150));//ramecek
        listScrollerCENTER.setBackground(Color.LIGHT_GRAY);
    }

a pak přidat do hlavni metody pro vykreslovani

hlavniPanel.add(listScrollerCENTER, BorderLayout.CENTER); 

doufám že to nekomu pomuze:)

Pan Mluvčí
Java › Java Scroll v JListu
15. 6. 2013   #178042

Zdar

Mám kus kodu a už nevim jak to rozchodit aby při vložení většího Stringu se udělal scroll(posouvatko).

public void listCenterM(){
        listCENTER = new JList(modelCENTER);
        listCENTER.setBackground(Color.white);
        listCENTER.setBorder(BorderFactory.createLineBorder(Color.darkGray));
        listCENTER.setVisibleRowCount(1);
        listCENTER.ensureIndexIsVisible(listCENTER.getSelectedIndex());
        listCENTER.setSelectionMode(ListSelectionModel.SINGLE_SELECTION);
        listCENTER.setFont(myFont);
        JScrollPane scrollPane = new JScrollPane(listCENTER);
        listCENTER.ensureIndexIsVisible(listCENTER.getSelectedIndex());
        add(new JScrollPane(listCENTER));
    }

Koukal sem po googlu a vsude je jedno a to same...ale tady bude jen prkotina co nevidim.

Java › problém se zobrazéním prvku…
19. 5. 2013   #176325

Uplně sem zapoměl poděkovat....děkuji pomohlo :)

Java › problém se zobrazéním prvku…
17. 5. 2013   #176296

DefaultListModel model = new DefaultListModel();
        model.addElement("Vaše komponenty jsou: ");
        listEAST = new JList(model);
        hlavniPanel.add(listEAST,BorderLayout.EAST);
        listEAST.setVisibleRowCount(-1);
        listEAST.setSelectionMode(ListSelectionModel.SINGLE_SELECTION);
        JScrollPane listScroller = new JScrollPane(listEAST);
        hlavniPanel.add(listEAST,BorderLayout.EAST);

stačí mu ho hodit takto a pak tam házet prvky jo? koukal sem na net a tam měli kluci podobnej problém...jejich řešení mi ale nefungovalo

EDIT: jo vkládat Stringy jdou ale nejde vkládat Stringy ze souboru.

model.addElement("Vaše komponenty jsou: "); = toto jde

int valueCENTER = listCENTER.getSelectedIndex();

model.add(int, object); = tady moc nechápu co vložit

Java › problém se zobrazéním prvku…
17. 5. 2013   #176295

bohužel mi hlásí chybu a už vážně nevím jak ho tam dostat...

JButton tlac2 = new JButton("Přidat do koše");
        tlac2.addActionListener(new ActionListener(){
            public void actionPerformed(ActionEvent e){
                String valueCENTER = listCENTER.getSelectedValue()+"";
                model.addElement(stringV);
                System.out.println(""+valueCENTER);
                status.setText("Přidáno"); 
               }
           
        });

Java › problém se zobrazéním prvku…
17. 5. 2013   #176278

prvky z ArrayListu se převedou do Array[] a vloží se do JListu ale je problém že v GUI se to neukáže...resp. neproběhne  aktualizace toho listu.

Java › problém se zobrazéním prvku…
17. 5. 2013   #176271

Nikdo nic?

Java › problém se zobrazéním prvku…
16. 5. 2013   #176261

Zdravím, mám program kde prvky uchovávám ve 2 arrayListech kreré se později změní na array[] a zobrazí se ve 2 JList oknech. Když kliknu na jeden z okna CENTER přidá se mi prvek do okna EAST. Mezi arraylistama se změna provede a prvek se po té úspěšně zapíše do txt souboru ale.... nezobrazí se v panelu EAST. Je v jeho Arraylistu ale nezobrazí se v gui. můžete mi poradit jak mám postupovat?

PS: Jsem programátor amatér

zde je kod: http://uloz.to/…ce-chyba-jar

Java › JAVA Gui ArrayList
16. 5. 2013   #176260

Zdravim, mám program kde prvky uchovávám ve 2 arrayListech kreré se později změní na array[] a zobrazí se ve 2 JList oknech. Když kliknu na jeden z okna CENTER přidá se mi prvek do okna EAST. Mezi arraylistama se změna provede a prvek se po té úspěšně zapíše do txt souboru ale.... nezobrazí se v panelu EAST. Je v jeho Arraylistu ale nezobrazí se v gui. můžete mi poradit jak mám postupovat?

PS: Jsem programátor amatér

zde je kod: http://uloz.to/…ce-chyba-jar

Java › Prog na vykreslení obrázku
7. 1. 2013   #169873

Super děkuju moc :)

Java › Prog na vykreslení obrázku
6. 1. 2013   #169869

Napadlo...samotnýmu mi to bylo divný. Špatně sem pochopil kolegu 

takže to bude vypadat nějak takto ? je to správně? ber to s rezervou

import java.util.*;

public class Obrazek{
   
    public void main(String[] args){
        int r;
        Scanner sc = new Scanner(System.in);
        System.out.println("Zadejte cislo: ");
       
        r = sc.nextInt();
        int pole[][] = new int[r][r];
       
        for (int i = 0; i < pole.length; i++) {
               
                for (int j = 0; j < pole[i].length; j++) {        
                  
                    System.out.print(pole[i][j] + " ");
                   
                   
                }             
                System.out.println(" ");
            }

       
    }


   
}

Java › Prog na vykreslení obrázku
6. 1. 2013   #169863

Takle fungovat nebude no. Ale tak spíš mi nejdříve jde o to aby to nějak kreslilo.

Java › Prog na vykreslení obrázku
6. 1. 2013   #169860

Aha takže nejdříve něco jako tohle

import java.util.*;

public class Obrazek{


    public int scan(){
        Scanner sc = new Scanner(System.in);
        System.out.println("Zadejte cislo: ");
        int velikostPole = sc.nextInt();
   
    }

    public void main(String[] args){
        String pole [][] = {
        {"-", "-", "-", "-", "-", "-", "-", "-", "-", "-"},
        {"-", "-", "-", "-", "-", "-", "-", "-", "-", "-"},
        {"-", "-", "-", "-", "-", "-", "-", "-", "-", "-"},
        {"-", "-", "-", "-", "-", "-", "-", "-", "-", "-"},
        {"-", "-", "-", "-", "-", "-", "-", "-", "-", "-"},
        {"-", "-", "-", "-", "-", "-", "-", "-", "-", "-"},
        {"-", "-", "-", "-", "-", "-", "-", "-", "-", "-"},
        {"-", "-", "-", "-", "-", "-", "-", "-", "-", "-"},
        {"-", "-", "-", "-", "-", "-", "-", "-", "-", "-"},
        {"-", "-", "-", "-", "-", "-", "-", "-", "-", "-"},
        };
       
        for (int i = 0; i < pole.length; i++) {
               
                for (int j = 0; j < pole[i].length; j++) {        
                   
                    System.out.print(pole[i][j] + " ");
                   
                }             
                System.out.println("");
            }
    }
}

teď už tedy nějak připojit podmínky a nejaky for cykly...

Java › Prog na vykreslení obrázku
6. 1. 2013   #169852

Ahoj. Dostal sem ve škole zadání na program vykreslující obrázek. Má načíst celé číslo a vykreslit čtverec s požadovanou délkou strany. Zadání mého obrázku je tohle

---------
----x----
---x-x---
---x-x---
--x---x--
--x---x--
-x-----x-
-x-----x-
xxxxxxxxx

problém je že nevím s čím mám začít. Budu rád za každou radu děkuju

Java › Java Dama
3. 1. 2013   #169721

tak už to mám. děkuji za nasměrování Buco.

jen ještě potřebuju poradit. musel jsem převést Scanner ze Stringu na int a pole mi počítá od 0. Já ale potřebuji až od 1 aby to počítalo prosím o radu

Java › Java Dama
31. 12. 2012   #169618

public void odebraniFig(String odkud, String kam){
        int odebratFig = odkud % kam;
       
        if(odebratFig = cernaFigurka){
            sachovnice[x][y] = prazdnePole;//tiskne se 0
        }
        if(odebratFig = bilaFigurka){
            sachovnice[x][y] = prazdnePole;
        }
       
       
    }

asi by to mělo vypadat nějak takto. ale přišel další problém "odkud" a "kam" je String a nejde proto použít operátor %. takže asi nejspíš to bude chtít přetypovat. nebo to lze udělat i jinak?

Java › Java Dama
25. 12. 2012   #169315

dobře tu negaci tak udělám. popisky řádků nevím jak udělat aby se to nepletlo s polem. Jen uz potrebuju to odebirani tech figurek protože je to moje semestralni prace tak je to pro me akutni a sem vdecni za kazdy kus kodu :)

Java › Java Dama
23. 12. 2012   #169229

Zde je současny kod

import java.util.*;

public class Dama
{   
    public int prazdnePole;
    public int bilaFigurka;
    public int cernaFigurka;
    public boolean bilaTah;
    public boolean hraBezi;
    public boolean jeBila;
    public boolean jeCerna;
    public int sachovnice;
   
    Dama(){
        hra();
    }
   
    public void hra(){
       System.out.println("Hra Dáma 1.0");
       System.out.println("Dodržte všechna pravidla");
        int bilaFigurka = 1;
        int cernaFigurka = 2;
        int prazdnePole = 0;
        boolean hraBezi = true;
        boolean bilaTah = false;
        boolean jeBila = true;
        boolean jeCerna = true;
        int sachovnice [][] = {      
       {1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0},
       {0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1},
       {1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0},
       {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
       {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
       {0, 2, 0, 2, 0, 2, 0, 2},
       {2, 0, 2, 0, 2, 0, 2, 0},
       {0, 2, 0, 2, 0, 2, 0, 2},
       };
      
        while(hraBezi){
            System.out.println("*****************");    
            for (int i = 0; i < sachovnice.length; i++) {     //tisk sachovnice
                for (int j = 0; j < sachovnice[i].length; j++) {        
                    System.out.print(sachovnice[i][j] + " ");         
                }
                System.out.println("");                                 
            }
            System.out.println("*****************");
            for (int i = 0; i < sachovnice.length; i++) {   //kontrola pro konec hry
                for (int j = 0; j < sachovnice[i].length; j++) {
                    if (sachovnice[i][j] == 1) jeBila = true;
                    if (sachovnice[i][j] == 2) jeCerna = true;
                    if (jeBila == false || jeCerna == false){
                        System.out.println("Konec hry!");
                        System.exit(1);
                    }
                    }
            }
            hraBezi = jeBila && jeCerna;
           
            if(bilaTah == false){
                bilaTah = true;
            }else{if(bilaTah == true){
                    bilaTah = false;
                }
           
            }
           
            if(bilaTah == true){
                System.out.println("Na tahu je Bily");
            }
            else{
                if(bilaTah == false)
                    System.out.println("Na tahu je Cerny");
            }
            zadaniTahu(sachovnice, bilaTah);
           
       }
   
    }

    public void zadaniTahu(int sachovnice[][], boolean bilaTah){
        Scanner sc = new Scanner(System.in);
        System.out.println("Odkud budeme táhnout?");
        String odkud = sc.next();
        System.out.println("Kam budeme táhnout?");
        String kam = sc.next();
       
  
       
        int x, y;
           
        if(Character.isLowerCase(odkud.charAt(0)))  {
            x = odkud.charAt(0) - 'a';
        }
        else {
            x = odkud.charAt(0) - 'A';
        }
           
        y = odkud.charAt(1) - '1';

        bilaFigurka = sachovnice[x][y]; //pohyb figurek
        cernaFigurka = sachovnice[x][y];
        sachovnice[x][y] = prazdnePole; //vytisknuta 0
       
        if(Character.isLowerCase(kam.charAt(0)))    {
            x = kam.charAt(0) - 'a';
        }
        else {
            x = kam.charAt(0) - 'A';
        }
           
        y = kam.charAt(1) - '1';
       
        if(odkud.equals(kam)){
            neplatnyTah();
        }
        /*if(kam == bilaFigurka){
           neplatnyTah();
        }*/
       
        if(bilaTah == true){
            if(sachovnice[x][y] == 0){
                sachovnice [x][y] = bilaFigurka;
            }
        }else{
            if(sachovnice[x][y] == 0){
                sachovnice [x][y] = cernaFigurka;
            }
        }
        bilaTah = false;
    }
   
   
   
    public void neplatnyTah(){
       System.out.println("Neplatny tah!");
       System.exit(1);
       //return 0;
    }
}

Java › Java Dama
23. 12. 2012   #169220

Jeste mi prosim poradte jak na preskoceni figurky figurkou a jeji odebrani.

Šulin Hrozný
Java › Java Dama
10. 12. 2012   #168597
Šulin Hrozný
Java › Java Dama
9. 12. 2012   #168441

Nikdo neví?

Šulin Hrozný
Java › Java Dama
8. 12. 2012   #168365

Chtěl bych poradit jak ukončit cyklus aby se to přeplo na true. dále tu hru rozchodit.

Šulin Hrozný
Java › Java Dama
7. 12. 2012   #168320

Ahoj všem.
Mám jako semestrálku vytvořit hru Dáma. Něco už mám a chtěl bych poradit abych to privedl o lvl víš.


import java.util.*;

public class Dama
{

public static void main(String[]args){

boolean hraBezi = true;
int bilaFigurka = 1;
int cernaFigurka = 2;
int prazdnePole = 0;

while(hraBezi){
int sachovnice [][] = {
{1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0},
{0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1},
{1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 2, 0, 2, 0, 2, 0, 2},
{2, 0, 2, 0, 2, 0, 2, 0},
{0, 2, 0, 2, 0, 2, 0, 2},
};
//System.out.println("**********************");

for (int i = 0; i < sachovnice.length; i++) { //pruchod pres pole poli
for (int j = 0; j < sachovnice[i].length; j++) { //pruchod samotnym polem (radkem)
System.out.print(sachovnice[i][j] + " "); //bez odradkovani
}
System.out.println(""); //odradkovani
}

Scanner sc = new Scanner(System.in);
System.out.println("Zadejte odkud chcete táhnout:");
String odkud = sc.next();
System.out.println("Zadejte kam chcete táhnout:");
String kam = sc.next();

int i, j;
//bilaFigurka = sachovnice[i][j];
//cernaFigurka = sachovnice[i][j];
//sachovnice[i][j] = 0;

odkud = "A1";
i = odkud.charAt(0) - 'A';
j = odkud.charAt(1) - '1';

kam = "B1";
i = kam.charAt(0) - 'A';
j = kam.charAt(1) - '1';

if(sachovnice [i][j] == 0){
sachovnice [i][j] = prazdnePole;
}
if(sachovnice [i][j] == 1){
sachovnice [i][j] = bilaFigurka;
}
if(sachovnice [i][j] == 2){
sachovnice [i][j] = cernaFigurka;
}


/* if(neco abz to zkoncilo){
// cyklus na projiti celeho pole, u kazdeho pole zkontrolovat hodnotu
konecHry = true;
System.out.println("Konec hry!");
}*/
}
}
}

Šulin Hrozný
Java › Hra dáma, potřebuji poradit…
6. 12. 2012   #168220

Ahoj řeším úplně stejný problém. Nemohl by to někdo aktualizovat?

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032021 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý