#3 KIIV
Ještě sice musím něco dořešit, ale nějak se s tím už poperu, pomohlo mi to. Děkuju moc :)
Pozn.: Stávající fce se samozřejmě neukončí, ale prostě pozastaví, vyvolá se ta nová fce - ta animace toho čísla a jakmile se ten cyklus dokončí, tak až pak se pokračuje v cyklu v té staré fci, ale já to právě potřebuju tak, aby se ta fce nepozastavila a prostě jela dál - aby se ten objekt matice znaků pohyboval a zároveń se prováděla nová fce.
Ahoj. Jsem začátečník v C a potřeboval bych na jeden projekt vědět, zda je možné spustit fci v jiné fci ale tak, aby se neukončila ta stávající fce - ve které např. běží nějaký cyklus - je to celkem složitý cyklus na pohyb nějakého objektu - matice znaků (přemazávaní znaků pro pohyb toho daného objektu, stále jen konzole). Do toho objektu padá nějaké číslo, která náhodně losuji, pokud dám klávesu - cyklus pro pohyb objektu se nepřeruší, je to jen přepsání jednoho znaku příkazem, ale pro padání té číslice dolů už se musí vykonat nějaký cyklus a v praxi to vypadá tak, že mi to ten cyklus přeruší. Proto mě to právě napadlo tu animaci toho padajícího čísla dolů (ten nový cyklus) dát do jiné fce, které v té stávající vyvolám, ale moc jsem si asi nepomohl, protože to provádění cyklu tomu prostě vadí.
Možná třeba jen neumím správně pracovat s cykly, ale prostě dávat do několika vnořených cyklů ještě další a i tak si myslím, že by mi to zase přerušilo ten cyklus. Protože vždy se přece musí provést nějaký cyklus, ať už je to vnitřní nebo vnější a až pak se provádí další, stejné je to asi i s fcemi a nějak nemůžu najít řešení, jak to tedy obejít :/. Předem děkuji za odpovědi, pokud to z toho textu bude aspoň trochu srozumitelné :).