Anonymní profil Vasary – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil Vasary – Programujte.comAnonymní profil Vasary – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 178.255.168.–

Vasary
Python › Co znamenají věci v print?
28. 10. 2016   #213251

Díky moc :)

Vasary
Python › Co znamenají věci v print?
27. 10. 2016   #213249

if x == "I":

     vyberP = "id" 

     query = "SELECT * FROM adresarKontakty ORDER BY %s" % vyberP

     cursor.execute(query)

     rows = cursor.fetchall() for row in rows:

     print(u" {0:>3} {1:>15} {2:>15} {3:>10} {4:>20} {5:>20}".format(*row))

Zdravím, zajímá mě, co znamenají ty tuples u print. Může mi to prosím někdo vysvětlit?

Vasary
Funkcionální programování › Python BlackJack jedna karta…
28. 4. 2016   #210296

Jop, to funguje :)
Hele díky moc, ještě nejsem moc zkušenej programátor tak se musim ptát :D

Vasary
Funkcionální programování › Python BlackJack jedna karta…
27. 4. 2016   #210267
Vasary
Funkcionální programování › Python BlackJack jedna karta…
27. 4. 2016   #210266

Zdravím, mám takový problém s BlackJackem v Pythonu.

Potřebuju pomoct s tím, že PC má mít jednu kartu otočenou a druhou ne. Daří se mi udělat to, že má obě karty otočené:

v def kresli(canvas):

jeho_ruka.draw((100,100), canvas, not konec_tahu, back = True) - tak to back = True znamená, že jsou otočené.

Pak jsem ještě zvládl udělat, že bude otočená jedna karta, ale bude otočená i u hráče...což je taky na nic

To jsem udělal přes třídu Ruka v  def draw(self, pos, canvas, ja) jsem si přidal 

            if (i == 0):   
                    back = True
            elif konec_tahu:
                    back = False
            else:
                    back = False

to jsem navíc musel umazat back = True z def kresli(canvas)  jeho_ruka.draw((100,100), canvas, not konec_tahu)

No a já bych teda potřeboval, aby jen PC měl jednu kartu otočenou a druhou ne. 

Předem díky,

Vasary

Vasary
Python › Python "Press any key to con…
12. 3. 2016   #209250

Zdravím,

mám úkol do školy, a to udělat hru Pong. Hra mi jde, všechno funguje, ale potřeboval bych vědět, jak mám udělat, aby hra nezačal rovnou po spuštění programu, ale aby se na obrazovce objevilo "Press any key to continue" nebo něco takového. BTW. zatím to programujem jen v codeskulptor.org.

Dík moc.

Vasary
 

#Pong hra

import simplegui
import random


height = 400
width = 600
score_1 = 0
score_2 = 0
ball = 10
ball_vel = [random.choice([-3,3]),random.choice([-3,3])]
bod1 = [width/2, height/2]
bod2 = [0,0]


palka_width = 10
palka_height = 60
palka1 = height/2
palka2 = height/2
p2 = palka_height/2
vp1 = 0 #rychlost palka1
vp2 = 0 #rychlost palka2

def click():
    global message, bod1, ball_vel, score_1, score_2, palka1, palka2
    bod1 = [300,200]
    ball_vel = [random.choice([-3,3]),random.choice([-3,3])]
    score_1 = 0
    score_2 = 0
    palka1 = height/2
    palka2 = height/2

def klavesaON(key):
    global bod1, vp1, vp2 
    
    if (key == simplegui.KEY_MAP["up"]):
        vp2 = vp2 - 3
    if (key == simplegui.KEY_MAP["down"]):
        vp2 = vp2 + 3
    if (key == simplegui.KEY_MAP["w"]):
        vp1 = vp1 - 3
    if (key == simplegui.KEY_MAP["s"]):
        vp1 = vp1 + 3   
      
def klavesaOFF(key):
    global vp2, vp1
    if (key == simplegui.KEY_MAP["up"]):
        vp2 = 0
    if (key == simplegui.KEY_MAP["down"]):
        vp2 = 0    
    if (key == simplegui.KEY_MAP["w"]):
        vp1 = 0
    if (key == simplegui.KEY_MAP["s"]):
        vp1 = 0 

def draw(canvas):
    global palka2, bod1, ball_vel, score_1, score_2
    #vykresleni skore a stredove cary
    canvas.draw_text(str(score_1), [width / 2 -40,40],48,"green")
    canvas.draw_text(str(score_2), [width / 2 + 20,40],48,"blue")
    canvas.draw_line([width/2,0], [width/2,height],4,"Grey")
    
   
    global palka1
    palka1 = palka1 + vp1
    palka2 = palka2 + vp2
    canvas.draw_line([0,palka1 - p2], [0,palka1 + p2], palka_width, "green")
    canvas.draw_line([width,palka2 - p2], [width,palka2 + p2], palka_width, "blue")
    
    if (palka1 - p2) <=0:
        palka1 = p2
    if (palka2 - p2) <=0:
        palka2 = p2
    if (palka1 + p2) >=height:
        palka1 = height - p2
    if (palka2 + p2) >=height:
        palka2 = height - p2
    
    if ((bod1[0] - ball) <= 0+palka_width/2):
        if (bod1[1] <= palka1 + palka_height/2) and (bod1[1] >= palka1 - palka_height/2):
            ball_vel[0] = -ball_vel[0]
    if ((bod1[1] - ball)  <= 0):
        ball_vel[1] = -ball_vel[1]
   
    if ((bod1[0] + ball) >=width-palka_width/2):
          if (bod1[1] <= palka2 + palka_height/2) and (bod1[1] >= palka2 - palka_height/2):
            ball_vel[0] = -ball_vel[0]
    if ((bod1[1] + ball) >=height):
          ball_vel[1] = -ball_vel[1]
    
    if (bod1[0] - ball/2) <= 0:
        bod1 = [300,200]
        ball_vel = [+3,random.choice([-3,3])]
        score_2 = score_2 + 1
        palka1 = height/2
        palka2 = height/2
    if (bod1[0] + ball/2) >= width:
        bod1 = [300,200]
        ball_vel = [-3,random.choice([-3,3])]
        score_1 = score_1 + 1
        palka1 = height/2
        palka2 = height/2
        
        
    
   
    bod1[0]= bod1[0] + ball_vel[0]
    bod1[1]= bod1[1] + ball_vel[1]
    global bod2
    bod2= [bod1[0] + 50,  bod1[1] + 10]
    tloustka = 3
    canvas.draw_circle(bod1,ball,3,"pink", "white")
    
    
   

frame = simplegui.create_frame("Home", width, height )
frame.add_button("Reset", click)
frame.set_draw_handler(draw)
frame.set_keyup_handler(klavesaOFF)
frame.set_keydown_handler(klavesaON)


frame.start()

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032020 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý