Anonymní profil Honza – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil Honza – Programujte.comAnonymní profil Honza – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 88.103.163.–

Honza
Java › javafx onAction
25. 1. 2017   #214660

   

import java.awt.event.ActionEvent;

Jop, měl jsem tam tohle, a nějak jsem to přehlídl.

Díky, už to funguje!

Honza
Java › javafx onAction
25. 1. 2017   #214656

Ahoj, hraju si s FX, docela sranda, akorát mi to teď hází  cannot  resolve symbol a já vůbec netuším, proč.

Jedná se o Button, mám k tomu přes fx:controller připojenou třídu, v které vytvořím metodu btnLoginAction...metoda se tváří ok, ale hází to chybu a v fxml pořád Button svítí červeně.

onAction="#btnLoginAction"
@FXML
private void btnLoginAction(ActionEvent actionEvent) {}

Honza
Java › Trošku teorie...OOP
11. 1. 2017   #214467

hm asi kouknu na nějakou jinou knížku, ale díky ti!   

btw, od Herberta Schildta

Honza
Java › Trošku teorie...OOP
11. 1. 2017   #214465

Projíždím knížku Javy, abych ty základy zase pochytil a je tam příklad, je třída, ta má nějakou private, další třída z ní dědí a s tou proměnou nějak pracuje, výpočty, pracuje s ní skrze právě gettery/settery. 

A tohle by se jak řešilo skrze konstruktory? :D

Honza
Java › Trošku teorie...OOP
11. 1. 2017   #214463

A jak to funguje při dědění? Když mám třídu, v ní něco private a potřebuju to dostat do třídy, která z ní dědí? Tam se to pak řeší přes protected?

Honza
Java › Trošku teorie...OOP
11. 1. 2017   #214458

Ale tak občas se musí hodit, ne? Jinak by to neexistovalo :D

Honza
Java › Trošku teorie...OOP
11. 1. 2017   #214456

Ahoj mistři, bohužel jsem na Javu zanevřel a teď mi jaksi některé věci unikají..a proto jsem zde, abych si doplnil znalosti :D

O co mi jde, potřebuju vysvětlit gettery, settery a konstruktor.

Ok, když mám něco private, vygeneruj gettNeco settNeco.. a pak to neco můžu nastavit přes objekt.settNeco(neco)...

Jenže to samé můžu udělat pře konstruktor... takže se tážu, proč vlastně co a kdy použít? Uvedu kódy.. Jsem z toho trošku mimo, protože nevím co vlastně mám použít..i když co jsem se dočetl, tak když mám v třídě něco private..tak se používají settery/gettery..ale vždyť  tu práci udělá i konstruktor, tak jsem z toho blázen :D

Snad jsou kody v pohodě-bez chyb, píšu to tak narychlo, tak snad mě někdo pochopí :)

    public String getZeme() {
        return Zeme;
    }

    public void setZeme(String Zeme) {
        Zeme = Zeme;
    }

//konstruktor třídy Planety

Planety(String Zeme){
	this.Zeme = Zeme;
}

No a pak instance..

Planety VypisPlanet = new Planety("Země");

Anebo, Země nastavit přes settery.

 VypisPlanet.settZeme("Země")

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý