#16 hlucheucho
tady je moc hezkej příklad jak najít USB zařízení, když znáš jeho VID-PID
https://stackoverflow.com/questions/7599331/list-usb-device-with-specified-vid-and-pid-without-using-windows-driver-kit
#15 Jerry
a tadyhle je jak najít konkrétní zařízení s konkrétním VID PID
https://stackoverflow.com/questions/7599331/list-usb-device-with-specified-vid-and-pid-without-using-windows-driver-kit
takže to asi budeš muset vložit do služby ..
jestli existuje ekvivalent v .NET to nevim ale něco je tady
http://visualprog.cz/Net/DetectDeviceClasses.htm
nejdřív musíš získat GUID připojeného zařízení a to je tady
https://stackoverflow.com/questions/36453082/c-winapi-get-list-of-all-connected-usb-devices
takže tim máš všechno co potřebuješ ..
část mužeš napsat v c++ jako Win32 Service a část jako .NET C# aplikaci
#13 Jerry
no takže bych řek že to funguje dobře ...jako služba
a tady je příklad jak detekovat zasunutí/vysunutí disku...
https://www.codeguru.com/columns/dotnet/detecting-usb-devices-using-c.html
funguje taky dobře ...
tady je přes C++
https://docs.microsoft.com/en-us/windows/desktop/devio/detecting-media-insertion-or-removal
a ještě tady
https://stackoverflow.com/questions/4078909/detecting-usb-insertion-removal-events-in-windows-using-c
no takže jediný co potřebuješ je vytvořit si tu službu .. spusit ji a pak už jen ve svém programu očekávat zprávu od služby ...
#12 hlucheucho
no já bych ten tvuj problém řešil tak, že bych si vytvořil jednoduchou WindowsService, která by běžela pořád a detekovala 1x za sekundu připojení a odpojení různých zařízení tupu USB Disk. Tady je příklad na windows service a funguje dobře:
https://code.msdn.microsoft.com/windowsapps/CppWindowsService-cacf4948
no a tato služba by do tvého běžícího programu předávala informace o typu (VID/PID adalší) zařízení,k teré bylo připojeno a odpojeno. Protože jde o to, že pokud je zařízení odpojené, tak o něm nic nezjistíš. Info už pak není k dipozici. zkus to nějak promyslet... je to jednoduché a funguje to
#1 mlaticka
něco z toho sou grafické 3D enginy pro C++ ... (Delta Engine .NET 2D/3D je dobrej), jiné jsou 3Dfx fyzikální enginy .... musíš si ti projít nechtělo se mi to třídit
ty to asi nevíš, ale .. ty free projekty typu OpenTK nejsou podporovaný to znamená, že když se tam objeví chyba a je jich tam dost tak ti ji nikdo neopraví a ty budeš v prdeli ...
FARSEER PHYSICS 2D engine .NET
https://farseerphysics.codeplex.com/
Box 2D C/C++ Win32
http://box2d.org/
Unity 2D/3D .NET
http://unity3d.com/
Bullet Engine 3D C++ Win32
http://bulletphysics.org/wordpress/
Bullet Sharp 3D .NET
https://code.google.com/p/bulletsharp/
CSGL Graphics Library .NET C#
http://csgl.sourceforge.net/
Delta Engine .NET 2D/3D
http://deltaengine.net/
Digital Rune 3D .NET Profi
http://www.digitalrune.com/
HAVOC Physics 3D Win32 Profi
http://www.havok.com/products/physics
Henge 3D XNA Physics .NET
https://henge3d.codeplex.com/
Chipmunk 2D .NET Profi
https://chipmunk-physics.net/
Jitter Physics 2D /3D
http://jitter-physics.com/wordpress/
Matali 3D Physics .NET, Win32, Android
http://www.mataliphysics.com/
Ogre Physics 3D
http://www.ogre3d.org/
Ogre Bullet 3D .NET
http://www.ogre3d.org/tikiwiki/OgreBullet
Paradox 3D Engine
http://paradox3d.net/
Physics 2D .NET
https://code.google.com/p/physics2d/
Microsoft XNA 4.0
http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=23714
Bepu Physics
https://bepuphysics.codeplex.com/
Box2D XNA
http://box2dxna.codeplex.com/
SlimDX 2D/3D Graphics Engine .NET
http://slimdx.org/
SharpDX 2D/3D Graphics Engine .NET
http://sharpdx.org/
XNA 4.0 Refresh 2014
http://msxna.codeplex.com/releases
MS Managed DirectX
http://en.wikipedia.org/wiki/Managed_DirectX
OpenGL Graphics Library
http://www.opengl.org/
OpenTK 3D Graphics Library .NET
http://www.opentk.com/
Geometric Tools
www.geometrictools.com
Citrus Engine 2D/3D + Physics
http://citrusengine.com/
Haxe Physics 2D
http://old.haxe.org/com/libs/physaxe
Box2D WEB
https://code.google.com/p/box2dweb/
#1 mlaticka
těch možností je hrozně moc .. mužeš si vybrat technologicky starší native C++/MFC nebo native C++/WinAPI32-GDI+ nebo C++/Qt (poslední jmenovaný je moc dobrý) , a spoustu dalších ... nebo absolutně nejnovější technologie od MS pro W10 je MS VS 2017 C++/Cx + DirectX12. Otázka je jestli na to máš .. ono to neni tak jednoduchý .. víš... je to dřina .. Taky si mužeš vzít starý Watcom C++ a grafiku (DirectX2.0/3.0) v něm nebo OpenWatcom a pod. těch možností jsou tisíce. Ale kdybys věděl o co de mluvil bys jinak ..