Anonymní profil Jerry – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil Jerry – Programujte.comAnonymní profil Jerry – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 2a00:1028:83be:235a:ad79:...–

Jerry
.NET › detekce odpojení / připojení…
16. 8. 2018   #381294

#16 hlucheucho

tady je moc hezkej příklad jak najít USB zařízení, když znáš jeho VID-PID

https://stackoverflow.com/questions/7599331/list-usb-device-with-specified-vid-and-pid-without-using-windows-driver-kit

Jerry
.NET › detekce odpojení / připojení…
16. 8. 2018   #381293

#18 Jerry
našel sem eště tohle a funguje to pokud znáš GUID tvého USB

http://visualprog.cz/Net/DetectDeviceClasses.htm

Jerry
.NET › detekce odpojení / připojení…
16. 8. 2018   #381292

#16 hlucheucho
pokud chceš jenom detekovat připojení/odpojení USB tak funguje tohle

https://uloz.to/!VNNVP4gTXkAe/usbtest-zip

je to klasika .NET C# WinForms zkoušel sem to ve MS VS 2015.

Jerry
.NET › detekce odpojení / připojení…
16. 8. 2018   #381291

#15 Jerry
a tadyhle je jak najít konkrétní zařízení s konkrétním VID PID

https://stackoverflow.com/questions/7599331/list-usb-device-with-specified-vid-and-pid-without-using-windows-driver-kit

takže to asi budeš muset vložit do služby ..

jestli existuje ekvivalent v .NET to nevim ale něco je tady

http://visualprog.cz/Net/DetectDeviceClasses.htm

nejdřív musíš získat GUID připojeného zařízení a to je tady

https://stackoverflow.com/questions/36453082/c-winapi-get-list-of-all-connected-usb-devices

takže  tim máš všechno co potřebuješ ..

část mužeš napsat v c++ jako Win32 Service a část jako .NET C# aplikaci

Jerry
.NET › detekce odpojení / připojení…
16. 8. 2018   #381288

#14 Jerry
https://www.silabs.com/community/interface/knowledge-base.entry.html/2013/11/21/obtaining_devicenot-0ULM

Jerry
.NET › detekce odpojení / připojení…
16. 8. 2018   #381287

#13 Jerry
no takže bych řek že to funguje dobře ...jako služba

a tady je příklad jak detekovat zasunutí/vysunutí disku...

https://www.codeguru.com/columns/dotnet/detecting-usb-devices-using-c.html

funguje taky dobře ...

tady je přes C++

https://docs.microsoft.com/en-us/windows/desktop/devio/detecting-media-insertion-or-removal

a ještě tady

https://stackoverflow.com/questions/4078909/detecting-usb-insertion-removal-events-in-windows-using-c

no takže jediný co potřebuješ je vytvořit si tu službu .. spusit ji a pak už jen ve svém programu očekávat zprávu od služby ...

Jerry
.NET › detekce odpojení / připojení…
16. 8. 2018   #381284

#12 hlucheucho
no já bych ten tvuj problém řešil tak, že bych si vytvořil jednoduchou WindowsService, která by běžela pořád a detekovala 1x za sekundu připojení a odpojení různých zařízení tupu USB Disk. Tady je příklad na windows service  a funguje dobře:

https://code.msdn.microsoft.com/windowsapps/CppWindowsService-cacf4948

no a tato služba by do tvého běžícího programu předávala informace o typu (VID/PID adalší) zařízení,k teré bylo připojeno a odpojeno. Protože jde o to, že pokud je zařízení odpojené, tak o něm nic nezjistíš. Info už pak není k dipozici. zkus to nějak promyslet... je to jednoduché a funguje to

Jerry
C / C++ › c++ knihovny pro praci s okn…
16. 8. 2018   #381283

#7 Jerry
eště sem zapomněl na ty relativně nejznámější UnrealEngine a CrytecEngine ... GUI maj v sobě, jinak každá firma třeba jako BohemiaInteractive ma svuj 3D engine a v něm možnost vytvářet GUI .. a těch sou hromady ...

Jerry
C / C++ › c++ knihovny pro praci s okn…
16. 8. 2018   #381281

#1 mlaticka
něco z toho sou grafické 3D enginy pro C++ ... (Delta Engine .NET 2D/3D  je dobrej), jiné jsou 3Dfx fyzikální enginy .... musíš si ti projít nechtělo se mi to třídit

ty to asi nevíš, ale .. ty free projekty typu OpenTK nejsou podporovaný to znamená, že když se tam objeví chyba a je jich tam dost tak ti ji nikdo neopraví a ty budeš v prdeli ...

FARSEER PHYSICS  2D engine .NET

https://farseerphysics.codeplex.com/

Box 2D C/C++ Win32

http://box2d.org/

Unity 2D/3D .NET

http://unity3d.com/

Bullet Engine 3D C++ Win32

http://bulletphysics.org/wordpress/

Bullet Sharp 3D .NET

https://code.google.com/p/bulletsharp/

CSGL Graphics Library .NET C#

http://csgl.sourceforge.net/

Delta Engine .NET 2D/3D

http://deltaengine.net/

Digital Rune 3D .NET Profi

http://www.digitalrune.com/

HAVOC Physics 3D Win32 Profi

http://www.havok.com/products/physics

Henge 3D XNA Physics .NET 

https://henge3d.codeplex.com/

Chipmunk 2D .NET Profi

https://chipmunk-physics.net/

Jitter Physics 2D /3D

http://jitter-physics.com/wordpress/

Matali 3D Physics .NET, Win32, Android

http://www.mataliphysics.com/

Ogre Physics 3D

http://www.ogre3d.org/

Ogre Bullet 3D .NET

http://www.ogre3d.org/tikiwiki/OgreBullet

Paradox 3D Engine

http://paradox3d.net/

Physics 2D .NET

https://code.google.com/p/physics2d/

Microsoft XNA 4.0

http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=23714

Bepu Physics

https://bepuphysics.codeplex.com/

Box2D XNA

http://box2dxna.codeplex.com/

SlimDX 2D/3D Graphics Engine .NET

http://slimdx.org/

SharpDX 2D/3D Graphics Engine .NET

http://sharpdx.org/

XNA 4.0 Refresh 2014

http://msxna.codeplex.com/releases

MS Managed DirectX

http://en.wikipedia.org/wiki/Managed_DirectX

OpenGL Graphics Library

http://www.opengl.org/

OpenTK 3D Graphics Library .NET

http://www.opentk.com/

Geometric Tools

www.geometrictools.com

Citrus Engine 2D/3D + Physics

http://citrusengine.com/

Haxe Physics 2D

http://old.haxe.org/com/libs/physaxe

Box2D WEB

https://code.google.com/p/box2dweb/

Jerry
C / C++ › c++ knihovny pro praci s okn…
16. 8. 2018   #381280

#1 mlaticka
těch možností je hrozně moc .. mužeš si vybrat technologicky starší native C++/MFC nebo native C++/WinAPI32-GDI+ nebo  C++/Qt  (poslední jmenovaný je moc dobrý) , a spoustu dalších ... nebo absolutně nejnovější technologie od MS pro W10  je MS VS 2017 C++/Cx + DirectX12. Otázka je jestli na to máš .. ono to neni tak jednoduchý .. víš... je to dřina .. Taky si mužeš vzít starý Watcom C++ a grafiku (DirectX2.0/3.0) v něm nebo OpenWatcom a pod. těch možností jsou tisíce. Ale kdybys věděl o co de mluvil bys jinak ..

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý