Anonymní profil Jerry – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil Jerry – Programujte.comAnonymní profil Jerry – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 2a00:1028:83be:235a:1dd5:ebce:709:503a...–

Jerry
C / C++ › Binární hledání
10. 9. 2018   #381544

#51 Kevil
no přeci ARGB je 32bit barva neboli TrueColor a A je průhlednost:

https://cs.wikipedia.org/wiki/Barevn%C3%A1_hloubka

, takže když máš čáru černou barvou a dáš ji průhlednost 255 tak neni vidět že jo a neni vidět ani když ona sama něco překrejvá takže se zobrazí jen to co je pod ní jako by tam nebyla.

a co se týká rychlosti vykreslování, tak 100 milionů trojůhelníků grafická karta vykreslí. grafická karta neumí vykreslovat čáry, umí jenom trojuhelníky - zobrazená čára je tak degenerovaný trojuhelník... a zvolit si oblast zobrazování u 3D enginu samozřejmě mužeš ....zkus se zeptat někde na foru o DirectX a 3D/2D grafice

jde o to, jestli chceš ty úsečky ve zvolené oblasti jenom zobrazit nebo i "zjistit" a označit v tom seznamu těch 35milionů úseček.

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032022 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý