Anonymní profil Plebejec – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil Plebejec – Programujte.comAnonymní profil Plebejec – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 147.232.42.–

Plebejec
C / C++ › Porty
27. 11. 2008   #90634

Dík a paralelné porty by nejako nešli?

Plebejec
C / C++ › Porty
24. 11. 2008   #90453

Ahoj,

mam jeden malý problém, takže ja v C++ nerobím som Javista ale potrebujem si napísať v C++ funkciu ktorá mi na daný port vyšle signál. Ja si tú funkciu do Javy voperujem, len s tým adresovaním portov mám problém. Tak či by mi niekto neporadil alebo neposlal link.

Dead Boss
Java › pomůže mi někdo prosím?
23. 10. 2008   #88115

Metóda append by vyzerala asi takto:

Vytvoríš pole, ktoré má políčok pole1 + pole2, teda:

char[] pole = new char[pole1.length + pole2.length]


Teraz buď metódou System.arraycopy skopíruj tie dve polia do jedného veľkého, alebo prejdi v cykle polia a prvky vkladaj po jednom:


for(int i = 0; i<pole1.length; i++) {
pole[i] = pole1[i];
}
for(int i = 0; i<pole2.length; i++) {
pole[i + pole1.length - 1] = pole2[i]; // -1 lebo polia sa indexuju od nuly
}


Ak sa majú prvky striedať tak to spravíš jedným cyklom:


for(int i = 0; i<pole1.length; i++) {
pole[i*2] = pole1[i]; // Kazdy parny index
pole[i*2 + 1] = pole2[i]; // Kazdy neparny index
}


Vypis v metode print je ti dufam jasny.

Metoda find:


for(int i = 0; i<str.length(); i++) {
if(str.charAt(i) == znak1) return true;
}
return false;


Možno tam sú nejaké chyby, sorry píšem narýchlo ale podstata tam je.

Dead Boss
Java › vice postupnych vypisu do jT…
16. 6. 2008   #77048



JTextArea area = new JTextArea(...);
area.append("\nHello, World!");


A uložiť ako JAR sa nedá. To musíš mať projekt hotový a zkomprimovať všetky zdroje do JAR archívu:

jar cvf Program.jar *.java - skomprimuje všetky súbory .java do archívu.

Dead Boss
Java › vice postupnych vypisu do jT…
16. 6. 2008   #77044

JTextField je jednoriadkové pole. Na viac riadkov ti treba JTextArea.

Dead Boss
Java › 2D grafika a ovládání
29. 5. 2008   #75327

Trochu z cesty. Ty si Lukfi zo Sigil fóra?

Ale k veci. Java2D je jednoduchšie na programovanie ale zato ide pomalšie ako v OpenGL. Java2D má veľkú nevýhodu lebo pod Windowsami využíva DirectX a nie OGL. Okrem toho sa hardwarovo renderujú len základné čiary, text a myslím aj farby. Doporučujem si prečítať knihu Killer Game Programming in Java aj keď tá je hlavne o J3D.

A vôbec nechápem čo myslíš tým

klikatelné ovládání

.
Akože zistiť kliknutie myši na súradnie x, y. Zistiť čo za objekt to vlastne je, a adekvátne reagovať, alebo čo? :smile11:
Veď to predsa vôbec nie je zložité. Sú na to dva spôsoby: pomalý AWT event model alebo rýchly polo-dokončený JInput.

Dead Boss
Java › Java Kniha
10. 4. 2008   #70898

To hej, ale tie tutorialy sú napísané nezrozumiteľne a obsahujú veľa chýb.

Java › Ako otvoriť obrázky v Jave
6. 12. 2007   #57527

Mám malú dilemu.

Keď chcem v Jave otvoriť obrázok z pevného disku použijem na to

ImageIO.read()
Ale v knihe Developing Games in Java používa autor
Toolkit.loadImage()
Teraz neviem, ktorá možnosť je lepšia a prečo.

Ďakujem

Java › Myslíme objektově v jazyku J…
6. 12. 2007   #57523

To nie je celkom presné. V dokumentácii k JKD je napísané, že aj 1.5 aj 5.0 je to isté. 1.5 používajú v Javasofte, niečo ako pracovný názov. 5.0 je zas verzia Javy z pohľadu koncového uživateľa.

Java › pomoc s komponentou jTable
6. 12. 2007   #57516

Musíš vytvoriť model tabuľky a ten metódami zmeniť. Prekreslenie je myslím automatické ak pritom vyvoláš ProperityEvent.

Dead Boss
Java › [Java6]Jak ukoncit thread?
23. 11. 2007   #55860

Môžeš použiť príznak:

while(!stop) {
...
}

public void stop() { stop = true; }

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032021 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý