Anonymní profil karel – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil karel – Programujte.comAnonymní profil karel – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 89.102.23.–

karel
C / C++ › Interakce objektů v openGL
18. 12. 2008   #92206

Zdravim, mam dotaz, jak na interakci mezi objekty? Myslim tim, kdyz vykresluji objekty pomoci glvertexu -

glBegin(GL_QUADS);
glVertex2i(0,0);
glVertex2i(1,0);
glVertex2i(1,1);
glVertex2i(0,1);
glEnd();

tak pokud se mi ty dva objekty dotknou, pak aby se oba zrusili...napriklad srazka s prekazkou. Vim ze to bude asi slozitejsi, ale jake budou podminky? Kde se to bude osetrovat? ve fci onDisplay? Nejak mi nejde vymyslet jak na to. Dekuju za napad

Honzik
C / C++ › Ovladani objektu v OpenGL kl…
18. 12. 2008   #92171

Dobrý den. Delam jednu 2D hru, a potrebuji hybat soucasne dvema objekty. Pomoci fce onKeyboard mam nadefinovane klavesy pomoci prikazu switch ...

void onKeyboard(unsigned char key, int x, int y) //ovladani
{
switch(key){
case 'a': A.posun(key);
break;
case 'd': A.posun(key);
...
ale to bere vzdy jen jednu klavesu, coz je jasne... Nevite jak nadefinovat vice stisknutych klaves? Děkuji moc, zacatecnik

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý