Anonymní profil Bebe19 – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil Bebe19 – Programujte.comAnonymní profil Bebe19 – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 88.146.167.–

beb
C / C++ › čas provádění funkce
1. 1. 2010   #122040

já už nerozumím asi ničemu... teď jsem to zkusil kompilovat jako release a jede to vyrovnaně(správně) a ještě k tomu mnohem rychleji... no nic, tak začnu kompilovat jako release a ono to snad nějak půjde. Díky všem.

beb
C / C++ › čas provádění funkce
1. 1. 2010   #122034

tak díky, ale ten rozdíl ve vcpp je az podivny. No nic, co se da delat.

beb
C / C++ › čas provádění funkce
1. 1. 2010   #122029

zdravím,
potřeboval bych vědět, jak je možné, že volání určitého kódu ve funkci je mnohem pomalejší něž volaní toho samého venku z funkce?
příklad :



#include <iostream>
#include <windows.h>

int funkce(void)
{
return 5*6+9*7+68*+5+9*5+956486+8&56;
}

int main(){

int x;
int cas=GetTickCount();

for (int i=0; i<100000000; i++)
x=funkce();

int doba=GetTickCount()-cas;

std::cout<<doba;
std::cout<<std::endl;


cas=GetTickCount();

for (int i=0; i<100000000; i++)
x=5*6+9*7+68*+5+9*5+956486+8&56;

doba=GetTickCount()-cas;
std::cout<<doba;
std::cout<<std::endl;

system("pause");
return 0;
}

v mém vcpp to hází 6000 a 250, později jsem zkoušel ještě dev-cpp s vysledkem 500 a 250(přibližně).
Jak je to možné?

beb
C / C++ › problém s 64 bitovou proměnnou
15. 12. 2009   #121159

díky, jde to.

beb
C / C++ › problém s 64 bitovou proměnnou
15. 12. 2009   #121156

Zdravím,
nevíte někdo, proč když do proměnné typu unsigned __int64 chci zadat kupříkladu 1<<42, tak mi to hlásí : "shift count negative or too big, undefined behavior" když by to mělo číslo do velikosti 2^64-1 v pohodě zvládnout? (procesor mám 64 bitový, systém také)
předem děkuji

Beb_42
C / C++ › Problém s vysokými čísly při…
28. 5. 2009   #101868

Díky KIIVe, tvůj způsob funguje výtečně.
Pro ostatní : taky jste měli pravdu, problém byl v zaokrouhlování. Opravil jsem tedy svůj původní kód aby to klasicky řízeně zaokrouhloval a vše funguje také.



while (i!=-1){
cislo+=dva[i]*((int)(pow(w,i)+0.5));
i--;
}

Beb_42
C / C++ › Problém s vysokými čísly při…
27. 5. 2009   #101855

Zdravím, chtěl bych se zeptat, jestli někdo neví, proč mi následující kód při převodech vysokých čísel dělá chyby. Například když převádím z desítkové do desítkové soustavy číslo 123456789, tak mi vyjde 123456787. Předem díky



# include <iostream>
# include "math.h"
using namespace std;

int main()
{

int x;
int dva[10000];
int tri[10000];
int i=0;
int cislo;
int cislow;
int w;

cout<<"Zadejte z jake soustavy\n";
cin>>w;
cout<<endl;

cout<<"Zadejte cislo\n";
cin>>cislow;
cout<<endl;

cout<<"Zadejte do jake soustavy\n";
cin>>x;
cout<<endl;

while (cislow!=0)
{
dva[i]=cislow%10;
cislow/=10;
i++;
}
cislo=0;
i--;


while (i!=-1){
cislo+=dva[i]*(pow(w,i));
i--;
}

i=0;

while (cislo!=0)
{
tri[i]=cislo%x;
cislo/=x;
i++;
}

i--;

cout<<"vysledek je\n";

while (i!=-1){
cout<<tri[i];
i--;
}

cout<<endl;
cout<<endl;
system ("pause");
return 0;
}

Beb_42
C / C++ › načítání 3ds
15. 3. 2009   #97370

zdravím, stáhl jsem si tento načítač 3ds http://www.garagegames.com/community/resources/view/506 , přidal ho k projektu,
napsal si
#include "Model_3DS.h"
Model_3DS m;
m.Load("model.3ds");
hlásí mi to chybu:
"expected constructor, destructor, or type conversion before '.' token" na řádku m.Load("model.3ds");
co je s tím? předem díky
P.S. Používám C++, SDL, Opengl a Code Blocks

Bebe19
C / C++ › GLUT
6. 1. 2009   #93805

Zdravím,
používám dev-cpp a chtěl jsem začít programovat v opengl pod glut. Package manazer me nechce brát zip soubory takze jsem nemohl nic delat a rozbalil sem zip soubor s glut a dal vsecky .h .lib. a .dll soubory na sve mista. napsal jsem jednoduchý kod a zkusil zkompilovat hodilo mi to asi 15 chyb [Linker error]....
Co s tím mám dělat?
předem díky

bebe19
C / C++ › Problém-automatický pohyb v…
12. 10. 2008   #87127

Zdravím, napsal jsem si kód:



#include <SDL.h>
#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>


SDL_Surface *screen;
SDL_Surface *zbran;
SDL_Surface *background;
SDL_Surface *cil;
SDL_Surface *bullet;

int zbran_x=0;
int zbran_y=150;
int cil_x=500;
int cil_y=500;
int bull_x;
int bull_y;

void LoadImages(){
zbran = SDL_LoadBMP("zbran.bmp");
background = SDL_LoadBMP("bg.bmp");
cil = SDL_LoadBMP("cil.bmp");
bullet = SDL_LoadBMP("bullet.bmp");
}

void DrawIMG(SDL_Surface *img, int x, int y){
SDL_Rect rect;
rect.x = x;
rect.y = y;
SDL_BlitSurface(img, NULL, screen, &rect);
}

void DrawIMG(SDL_Surface *img, int x, int y, int w, int h, int x2, int y2){
SDL_Rect rect;
rect.x = x;
rect.y = y;
SDL_Rect rect2;
rect2.x = x2;
rect2.y = y2;
rect2.w = w;
rect2.h = h;
SDL_BlitSurface(img, &rect2, screen, &rect);
}


void DrawScene(){
DrawIMG(background, zbran_x-1, zbran_y-1, 200, 200, zbran_x-1, zbran_y-1);
DrawIMG(zbran, zbran_x, zbran_y);
DrawIMG(cil, cil_x, cil_y);
SDL_Flip(screen);
}

void DrawBullet(){
DrawIMG(bullet,bull_x,bull_y);
SDL_Flip(screen);
}
Uint32 Timer1(Uint32 interval, void* param){

bull_x+=1;


return interval;
}


int main(int argc, char *argv[]){

Uint8* keys;



if( SDL_Init(SDL_INIT_VIDEO|SDL_INIT_TIMER) < 0 ){
printf("Inicializace SDL se nezdařila: %s", SDL_GetError());
exit(1);
}

atexit(SDL_Quit);
screen = SDL_SetVideoMode(895, 716, 32, SDL_HWSURFACE|SDL_DOUBLEBUF);

if ( screen == NULL ){
printf("Vytvoření okna se nezdařilo: %s", SDL_GetError());
exit(1);
}

LoadImages();
DrawIMG(background, 0, 0);


bool done=false;

while(done == false){
SDL_Event event;
while(SDL_PollEvent(&event)){
if(event.type == SDL_QUIT) done = true;
if(event.type == SDL_KEYUP){
if(event.key.keysym.sym == SDLK_RETURN) done = true;

}
}

keys = SDL_GetKeyState(NULL);
if(keys[SDLK_RIGHT]) zbran_x += 1;
if(keys[SDLK_LEFT]) zbran_x -= 1;
if(keys[SDLK_DOWN]) zbran_y += 1;
if(keys[SDLK_UP]) zbran_y -= 1;
if(keys[SDLK_SPACE]) {
bull_x=zbran_x+100;
bull_y=zbran_y+10;

float chun=bull_x-cil_x;
float khun=bull_y-cil_y;
while ((chun>200)||(khun>200))
bull_x+=1;
DrawBullet();
}
DrawScene();
}

}

a mám tři dotazy:
1)Proč se kulka nechce hýbat a jak to zařídit?
2)Jak udělat aby se při každém zmáčknutí mezrníku vytvořila nová kulka, ne aby se přemístila stará?
3)Bude potom fungovat to zjištování kolize nebo to chce udělat nové..?

Bebe
C / C++ › Problém s banální věcí v C++
22. 5. 2008   #74705

Zdravím, učím kamaráda programovat v C++ a dnes jsme měli na programu proměnné. Zadal jsem mu úkol a dostalo se mi tohoto:

#include <iostream> 

using namespace std;
int main()
{
cout << "Stvoreno Ludwigem van Beethovenem \n";


int a;
int b;
int c;
a=5;
b=6;
c=a+b;
cout << "Vysledek je "<<c<<" \n";
system("pause");
return 0;
}

Nemůžu na tom najít jakoukoliv chybu, ale když to nechám zkompilovat a spustit tak to hlásí chybu na řádku s tím prvním coutem. Čím to může být?

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý