Paměti XDR RAM
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Paměti XDR RAMPaměti XDR RAM

 
Hledat
Moderní platforma pro vytvoření vašeho nového webu – Wix.com.
Nyní už můžete mít web zdarma.
Vytvořte si vlastní webové stránky. Snadno, rychle a levně přes Saywebpage.com
Vybavení pro Laser Game
Spuštěn Filmový magazín
Laser Game Brno
Laser Game Ostrava

Paměti XDR RAM

Google       Google       3. 9. 2005       6 919×
Reklama
Reklama

Tyto paměti byly dokonce odmítnuty samotnou společností Intel (Integrated Electronics), protože prý zdaleka nejsou schopni využít jejích výkon a přenosovou rychlost, která činí neuvěřitelných 6,4 GB/s. Ale časem se to asi mění.

Paměť využívá 2 bajty širokou sběrnici a takt 3,2 GHz, tedy 6,4 Ghz. Toto řešení je postaveno na klasických pamětech CMOS. Toto řešení je vytvořeno pro grafické karty, herní konzole, výkonné síťové prvky a další aplikace, které potřebují rychle pracovat se spoustou dat, velkou šířku pásma a nízkou latencí. U paměťových modulů je použita osmibanková architektura.

Datová sběrnice využívá technologie DLSR. Pomocí ní lze pracovat od 3,2 do 6,4 GHz. Paměti XDR pracují obousměrně, tedy v rozsahu od 6,4 do 2,8 GB/s. Velmi nízkých rychlostí je dosaženo také pomoci nízké voltáže, a to 0,2 V – to umožňuje rychlejší přechod mezi stavy vypnuto a zapnuto, jak ukazuje následující obrázek.

Shrnutí

Fyzické vlastnosti

  • 1 až 32 bytová datová sběrnice
  • Osmibanková paměťová architektura
  • Balení CSP
Šířka pásma:
  • 3,2 až 6,4 GHz datová přenos

  • Oktalový datový přenos (ODR - Octal Data Rate)
  • Obousměrné DRSL

  • Dynamické plánování
  • Early-read-after-write – podpora maximální efektivity
Nízká latence:
  • 1.25/2.0/2.5/3.33 ns
Nízké napájení:
  • 1.8V napájení
  • Ultra nízká voltáž kmitů: 200 mV

Moduly XDIMM poskytnou mnohonásobně vyšší šířku pásma než dnešní nabízené modely. Čipy XIO, poskytované společností Rambus, dovolují integrovat tuto paměť do různých řešení.

Tyto paměti zahrnují mnoho dalších výhod. Více na stránkách www.rambus.com. Bohužel v angličtině.

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

Hlasování bylo ukončeno    
0 hlasů
Google
(fotka) Jiří ChytilAutor programuje ve VB, zajímá se o elektrotechniku, studuje na SOŠ Elektrotechnické - obor číslicová technika.
Web    

Nové články

Obrázek ke článku V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

Už na konci měsíce může zůstat část Čechů bez televizního signálu. Vypínání stávající sítě začne již 27. listopadu v Praze a středních Čechách a do poloviny roku 2020 čeká přechod na nový standard pozemního digitálního televizního vysílání DVB-T2 celou republiku. K naladění nového televizního vysílání musí řada lidí nakoupit modernější zařízení, upravit antény nebo přejít na kabelové či internetové vysílání. 

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku Zavádění Master Data Management v praxi

Zavádění Master Data Management v praxi

Předchozím článku jsme si vysvětlili, co jsou to Master Data, kdy je firma obvykle začíná řešit, v jakých krocích postupovat a jak nám může pomoci zvláštní nástroj pro evidenci Master dat. V tomto článku se podíváme na dvou příkladech, jak prakticky začít Master data řešit.

1. Nová Master Data, která potřebujeme někde spravovat
2. Zmapování existujících Master dat a určení jejich vlastníků

Obrázek ke článku 5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

Myslíte si, že máte skvělý nápad na byznys apku a znáte všechno, co potřebujete? Možná vám vývoj software na míru rozmluví Vláďa Skoumal, z firmy studio SKOUMAL vyvijející mobilní aplikace 5.11. 2019 v 18:00 v Impact Hub Praha nebo tento jeho článek.


 

Obrázek ke článku Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Celkem 66 % uživatelů zajímá rozšířená realita v oblasti gamingu. Mezi nimi je i 35 % těch, kteří jinak hry nehrají.
Pro téměř 50 % respondentů by bylo zajímavé zapojení virtuální objektů do reálného světa. Objekty by zůstaly tam, kde je při hře „umístili“.
Až 43 % uživatelů láká využití rozšířené reality ve sportu

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032020 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý