Seminár o Flashi
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Seminár o FlashiSeminár o Flashi

 
Hledat
Moderní platforma pro vytvoření vašeho nového webu – Wix.com.
Nyní už můžete mít web zdarma.
Vytvořte si vlastní webové stránky. Snadno, rychle a levně přes Saywebpage.com
Vybavení pro Laser Game
Spuštěn Filmový magazín
Laser Game Brno
Laser Game Ostrava

Seminár o Flashi

Google       Google       17. 9. 2005       8 173×

Tento seminár sa bude konať 24.9.2005 v Nitre..

Reklama
Reklama

Ako ste si už mohli prečítať v úvode, tento prvý seminár o Flashi na Slovensku sa bude konať v Nitre 24.9.2005 (sobota). Zatial to vyzerá dosť úboho, lebo je zahlásených len 7 ľudí a voľná kapacita je približne ešte 21 miest. Cena na túto akciu je 300 Sk, čo si myslím, že veľa nie je, lebo oficiálne kurzy stoja minimálne pár tisíc. Vo vstupenke je zahrnutá strava formou švédskych stolov, občerstvenie + prednášky (ak si to tak zoberiete, to je skoro zadarmo:) )

Program:
09.00 - 10.30 - Flash AS
10.30 - 11.00 - Pauza
11.00 - 12.30 - Základy OOP
12.30 - 13.30 - Pauza na obed
13.30 - 15.00 - Freelance Project
15.00 - 15.30 - Pauza
15.30 - 17.00 - AMFPHP
17.00 - voľná diskusia

. . .
Prednášky

__Flash - AS
• rozdiely medzi AS1.0 a AS2.0
• funkcie
• cykly
• podmienky
• listenery
• práca s dátami a zabudovanými triedami
• skriptovanie zvuku
• ladenie

__OOP - začiatočník
• úvod do problematiky OOP
• OOP - terminológia a syntax
• cesty k triedam, balíčky
• definovanie členov ( metódy, vlastnosti )
• getter, setter
• static, dynamic, extends, interface, private, public, super

__Freelance project
• čo to je - vynikajúci dizajn?
• aký cieľ má mať dizajn?
• oplatí sa byť freelancer ponukajúci špecifickú službu, alebo kompletný web ?

__AMFPHP
• čo je to AMFPHP
• kto všetko už používa AMFPHP, čo všetko dokáže
• ako spojiť databázu s flashom
• ako si postaviť jednoduchý DB formulár s AMFPHP

Bližšie informácie a prihlášky na http://www.outmosphere.com/blog

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

2 názory  —  2 nové  
Hlasování bylo ukončeno    
0 hlasů
Google
Autor študuje aplikovanú informatiku na FI MUNI v Brne. Zaobera sa programovanim, sietami a bezpecnostou. Pracuje ako programator na projekte www.antiskola.eu a www.drbubo.com
Web    

Nové články

Obrázek ke článku V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

Už na konci měsíce může zůstat část Čechů bez televizního signálu. Vypínání stávající sítě začne již 27. listopadu v Praze a středních Čechách a do poloviny roku 2020 čeká přechod na nový standard pozemního digitálního televizního vysílání DVB-T2 celou republiku. K naladění nového televizního vysílání musí řada lidí nakoupit modernější zařízení, upravit antény nebo přejít na kabelové či internetové vysílání. 

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku Zavádění Master Data Management v praxi

Zavádění Master Data Management v praxi

Předchozím článku jsme si vysvětlili, co jsou to Master Data, kdy je firma obvykle začíná řešit, v jakých krocích postupovat a jak nám může pomoci zvláštní nástroj pro evidenci Master dat. V tomto článku se podíváme na dvou příkladech, jak prakticky začít Master data řešit.

1. Nová Master Data, která potřebujeme někde spravovat
2. Zmapování existujících Master dat a určení jejich vlastníků

Obrázek ke článku 5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

Myslíte si, že máte skvělý nápad na byznys apku a znáte všechno, co potřebujete? Možná vám vývoj software na míru rozmluví Vláďa Skoumal, z firmy studio SKOUMAL vyvijející mobilní aplikace 5.11. 2019 v 18:00 v Impact Hub Praha nebo tento jeho článek.


 

Obrázek ke článku Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Celkem 66 % uživatelů zajímá rozšířená realita v oblasti gamingu. Mezi nimi je i 35 % těch, kteří jinak hry nehrají.
Pro téměř 50 % respondentů by bylo zajímavé zapojení virtuální objektů do reálného světa. Objekty by zůstaly tam, kde je při hře „umístili“.
Až 43 % uživatelů láká využití rozšířené reality ve sportu

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032019 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý