iPIX - 360° pohledu
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama

iPIX - 360° pohleduiPIX - 360° pohledu

 
Hledat
Moderní platforma pro vytvoření vašeho nového webu – Wix.com.
Nyní už můžete mít web zdarma.
Vytvořte si vlastní webové stránky. Snadno, rychle a levně přes Saywebpage.com
Vybavení pro Laser Game
Spuštěn Filmový magazín
Laser Game Brno
Laser Game Ostrava

iPIX - 360° pohledu

Google       Google       24. 9. 2005       10 273×

Technologie iPIX umožňuje prohlížet speciální obrázky o 360-ti stupních vertikálně i horizontálně. Stačí jen nainstalovat potřebný plugin do vašeho prohlížeče...

Reklama
Reklama

Tento opravdu zajímavý druh obrázků vám má za úkol navodit pocit, že se nacházíte uprostřed scény. Pomocí myši můžete natočit úhel pohledu libovolným směrem a iluze, že se po okolí rozhlížíte je téměř dokonalá. Ikdyž tato technologie není příliž známá, není to žádná novinka. První obrázky iPIX byly vytvořeny už v roce 1986.

K prohlížení těchto obrázků potřebujete akorát nainstalovat plugin pro váš internetový prohlížeč. Najdete jej na www.ipix.com nebo rovnou na www.ipix.com/products_plugin.html. Můžete si zde stáhnout i software pro vytváření takovýchto obrázků, avšak pokud nemáte fotoaparát, který je pro tyto snímky přímo určený (a ten rozhodně není nijak levný), tak to asi nemá moc smysl.

Dnes už na internetu najdete spousty obrázků iPIX. Pokud budete chtít nějaké najít, tak asi bude nejlepší použít www.google.com, ale uvedu vám zde alespoň pár zajímavých odkazů:

http://sofia.usgs.gov/virtual_tour/pgipix.html
http://homepage.mac.com/peterlaos/Laos1998/Ipix.html
http://www.360vision.co.uk/ipix.shtml
http://www.inisrael.com/3disrael/
http://www.highlandsinfo.com/highlandsipixvirtualtours.htm

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

Tagy:
Hlasování bylo ukončeno    
0 hlasů
Google
Autor programuje v C++, resp. využívá knihovnu SDL. Sportuje, má rád hudbu a zvířata.

Nové články

Obrázek ke článku V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

Už na konci měsíce může zůstat část Čechů bez televizního signálu. Vypínání stávající sítě začne již 27. listopadu v Praze a středních Čechách a do poloviny roku 2020 čeká přechod na nový standard pozemního digitálního televizního vysílání DVB-T2 celou republiku. K naladění nového televizního vysílání musí řada lidí nakoupit modernější zařízení, upravit antény nebo přejít na kabelové či internetové vysílání. 

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku Zavádění Master Data Management v praxi

Zavádění Master Data Management v praxi

Předchozím článku jsme si vysvětlili, co jsou to Master Data, kdy je firma obvykle začíná řešit, v jakých krocích postupovat a jak nám může pomoci zvláštní nástroj pro evidenci Master dat. V tomto článku se podíváme na dvou příkladech, jak prakticky začít Master data řešit.

1. Nová Master Data, která potřebujeme někde spravovat
2. Zmapování existujících Master dat a určení jejich vlastníků

Obrázek ke článku 5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

Myslíte si, že máte skvělý nápad na byznys apku a znáte všechno, co potřebujete? Možná vám vývoj software na míru rozmluví Vláďa Skoumal, z firmy studio SKOUMAL vyvijející mobilní aplikace 5.11. 2019 v 18:00 v Impact Hub Praha nebo tento jeho článek.


 

Obrázek ke článku Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Celkem 66 % uživatelů zajímá rozšířená realita v oblasti gamingu. Mezi nimi je i 35 % těch, kteří jinak hry nehrají.
Pro téměř 50 % respondentů by bylo zajímavé zapojení virtuální objektů do reálného světa. Objekty by zůstaly tam, kde je při hře „umístili“.
Až 43 % uživatelů láká využití rozšířené reality ve sportu

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032019 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý