Celestia - vesmír v počítači
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Celestia - vesmír v počítačiCelestia - vesmír v počítači

 
Hledat
Moderní platforma pro vytvoření vašeho nového webu – Wix.com.
Nyní už můžete mít web zdarma.
Vytvořte si vlastní webové stránky. Snadno, rychle a levně přes Saywebpage.com
Vybavení pro Laser Game
Spuštěn Filmový magazín
Laser Game Brno
Laser Game Ostrava

Celestia - vesmír v počítači

Google       Google       13. 10. 2005       10 657×
Reklama
Reklama

Program je zdarma ke stažení na www.shatters.net/celestia/. Ačkoliv se to možná zdá neuvěřitelné, kromě sluneční soustavy zde najdete přes 100 000 dalších hvězd, planet, měsíců, asteroidů a komet. Přitom instalační soubor nemá ani 12 MB. Můžete si stáhnout verzi pro Windows, Linux a Mac OS X.

Vše se odehrává v reálném čase. Planety se otáčí kolem své osy a podle toho je osvětlena ta polovina, která je natočena ke Slunci. Avšak pokud se chcete podívat i na druhou polokouli, nemusíte čekat půl dne, ale můžete proces otáčení urychlit. Vše je samozřejmě reálně otexturováno, ikdyž možnost většího přiblížení jako u Google Earth není žádná. (To by byl přeci jen moc velký luxus .))

Ovládání aplikace je celkem jednoduché, stačí pouze zadat jméno vesmírného objektu (v angličtině) a pokud existuje, tak vám jej program sám vyhledá a přiblíží. Další výhodou Celestie je, že si do ní můžete stáhnout spoustu addonů ze stránky www.celestiamotherlode.net. Patří mezi ně další hvězdy a planety, družice, raketoplány, vesmírné stanice, popř. fiktivní lodě a planety z některých filmů (Star Wars, Star Trek...) a spousta dalších. Celkově zde najdete okolo 10 GB addonů.

Kdybyste nevěděli, tak názvy planet sluneční soustavy v angličtině jsou: Mercury, Venus, Earth, Mars, Jupiter, Saturn, Uranus, Neptune a Pluto.

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

Hlasování bylo ukončeno    
0 hlasů
Google
Autor programuje v C++, resp. využívá knihovnu SDL. Sportuje, má rád hudbu a zvířata.

Nové články

Obrázek ke článku V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

Už na konci měsíce může zůstat část Čechů bez televizního signálu. Vypínání stávající sítě začne již 27. listopadu v Praze a středních Čechách a do poloviny roku 2020 čeká přechod na nový standard pozemního digitálního televizního vysílání DVB-T2 celou republiku. K naladění nového televizního vysílání musí řada lidí nakoupit modernější zařízení, upravit antény nebo přejít na kabelové či internetové vysílání. 

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku Zavádění Master Data Management v praxi

Zavádění Master Data Management v praxi

Předchozím článku jsme si vysvětlili, co jsou to Master Data, kdy je firma obvykle začíná řešit, v jakých krocích postupovat a jak nám může pomoci zvláštní nástroj pro evidenci Master dat. V tomto článku se podíváme na dvou příkladech, jak prakticky začít Master data řešit.

1. Nová Master Data, která potřebujeme někde spravovat
2. Zmapování existujících Master dat a určení jejich vlastníků

Obrázek ke článku 5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

Myslíte si, že máte skvělý nápad na byznys apku a znáte všechno, co potřebujete? Možná vám vývoj software na míru rozmluví Vláďa Skoumal, z firmy studio SKOUMAL vyvijející mobilní aplikace 5.11. 2019 v 18:00 v Impact Hub Praha nebo tento jeho článek.


 

Obrázek ke článku Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Celkem 66 % uživatelů zajímá rozšířená realita v oblasti gamingu. Mezi nimi je i 35 % těch, kteří jinak hry nehrají.
Pro téměř 50 % respondentů by bylo zajímavé zapojení virtuální objektů do reálného světa. Objekty by zůstaly tam, kde je při hře „umístili“.
Až 43 % uživatelů láká využití rozšířené reality ve sportu

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032019 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý