VB - 32. lekce
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

VB - 32. lekceVB - 32. lekce

 
Hledat
Moderní platforma pro vytvoření vašeho nového webu – Wix.com.
Nyní už můžete mít web zdarma.
Vytvořte si vlastní webové stránky. Snadno, rychle a levně přes Saywebpage.com
Vybavení pro Laser Game
Spuštěn Filmový magazín
Laser Game Brno
Laser Game Ostrava

VB - 32. lekce

Google       Google       30. 10. 2005       12 344×

32.1 Úvod do seznamu klíčových slov
32.2 Klíčová slova A
32.3 Klíčová slova B
32.4 Klíčová slova D
32.5 Klíčová slova E
32.6 Klíčová slova F
32.7 Klíčová slova G
32.8 Klíčová slova I
32.9 Klíčová slova L
32.10 Klíčová slova M
32.11 Klíčová slova N
32.12 Klíčová slova O
32.13 Klíčová slova P
32.14 Klíčová slova R
32.15 Klíčová slova S
32.16 Klíčová slova T
32.17 Klíčová slova W
32.18 Domácí úkol
32.19 V další lekci..

Reklama
Reklama

32.1 Úvod do seznamu klíčových slov

Výpis klíčových slov jazyka Visual Basic

32.2 Klíčová slova A

As – používá se k definování datových typů při deklaraci

32.3 Klíčová slova B

Binary – používá se pro otevírání souborů v binárním režimu, nebo ve spojitosti s Option Compare (při vyhledávání částí textu)

ByRef – předává argument jako referenci

ByVal – předává argument jako hodnotu

32.4 Klíčová slova D

Date – specifikuje buď datový typ, funkci, která vrací čas a nebo příkaz pro nastavení systémového data

32.5 Klíčová slova E

Else – využívá se v rozhodovacích strukturách jako poslední možnost, pokud se jiná neprovede

Empty – je to sub typ, který určuje, že je daná neinicializovaná

Error – můžeme využít jako příkaz k simulování chyby nebo jako funkci, pomocí které s chybami pracujeme

32.6 Klíčová slova F

False – je to hodnota logické nepravdy tj. 0

For – je klíčovým slovem cyklu For…Next a ForEach…Next, je také využíváno v příkaze OPEN jako předěl mezi cestou k souboru a mezi módem otevření

Friend – je to zvláštní druh přístupnosti funkce či procedury, tyto funkce de deklarují ve třídách a mohou být volány i mimo třídu, ale nesmí být deklarovány ve standardním modulu

32.7 Klíčová slova G

Get – používá se pro načítání dat ze souborů otevřených příkazem OPEN nebo v PropertyGet

32.8 Klíčová slova I

Input – využívá se ke čtení ze souborů otevřených pomocí příkazu OPEN

Is – požívá se k porovnávání referencí na objekty, využívá se v rozhodovacích strukturách

32.9 Klíčová slova L

Len – vrací délku řetězce

Let – přiřazuje proměnou do jiné proměnné a nebo jako PropertyLet

Lock – používá se k uzamčení soborů otevřených příkazem OPEN

32.10 Klíčová slova M

Me – nahrazuje název formuláře

Mid – vrací část řetězce

32.11 Klíčová slova N

New – používá se při deklarování proměnných

Next – využívá se v Cyklech For…Next a ForEach…Next a při zpracování chyb

Nothing – nastaví asociaci na objekt tak aby nikam neukazovala

Null – nastaví proměnnou na nulovou hodnotu

32.12 Klíčová slova O

On – používá se v kombinaci s On Error, On … GoSub a On … GoTo

Option – používá se pro různá nastavení např. Option Explicit, Option Compare a podobně

Optional – používá se k označení nepovinných parametrů

32.13 Klíčová slova P

ParamArray – označuje pole paramtrů

Print – tisk na formulář nebo uložení do souboru

Private – označení funkce, proměnné atd. jako soukromé

Property – používá se k deklarování property procedur

Public – označení funkce, proměnné atd. jako veřejné

32.14 Klíčová slova R

Resume – používá se v kombinaci s GoSub a při práci s chybami

32.15 Klíčová slova S

Seek – přesun v souborech otevřených pomocí OPEN

Set – po práci s objekty

Static – používá se pro deklaraci statických proměnných

Step – používá se u cyklu For…Next

String – označuje datový typ a funkci

32.16 Klíčová slova T

Then – používá se v rozhodovací struktuře If…Else

Time – používá se pro nastavení a zjištění systémového času.

To – používá se pro intervaly

True – označuje logickou pravdu tj. -1, běžně je to 1, -1 se používá v jazyce VB.

32.17 Klíčová slova W

WithEvents – používá se při deklaraci proměnných, ještě to potkáme

32.18 Domácí úkol

Tentokráte nic.

32.19 V další lekci

Podíváme se na seznam příkazů.

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

Hlasování bylo ukončeno    
0 hlasů
Google
(fotka) Jiří ChytilAutor programuje ve VB, zajímá se o elektrotechniku, studuje na SOŠ Elektrotechnické - obor číslicová technika.
Web    

Nové články

Obrázek ke článku V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

Už na konci měsíce může zůstat část Čechů bez televizního signálu. Vypínání stávající sítě začne již 27. listopadu v Praze a středních Čechách a do poloviny roku 2020 čeká přechod na nový standard pozemního digitálního televizního vysílání DVB-T2 celou republiku. K naladění nového televizního vysílání musí řada lidí nakoupit modernější zařízení, upravit antény nebo přejít na kabelové či internetové vysílání. 

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku Zavádění Master Data Management v praxi

Zavádění Master Data Management v praxi

Předchozím článku jsme si vysvětlili, co jsou to Master Data, kdy je firma obvykle začíná řešit, v jakých krocích postupovat a jak nám může pomoci zvláštní nástroj pro evidenci Master dat. V tomto článku se podíváme na dvou příkladech, jak prakticky začít Master data řešit.

1. Nová Master Data, která potřebujeme někde spravovat
2. Zmapování existujících Master dat a určení jejich vlastníků

Obrázek ke článku 5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

Myslíte si, že máte skvělý nápad na byznys apku a znáte všechno, co potřebujete? Možná vám vývoj software na míru rozmluví Vláďa Skoumal, z firmy studio SKOUMAL vyvijející mobilní aplikace 5.11. 2019 v 18:00 v Impact Hub Praha nebo tento jeho článek.


 

Obrázek ke článku Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Celkem 66 % uživatelů zajímá rozšířená realita v oblasti gamingu. Mezi nimi je i 35 % těch, kteří jinak hry nehrají.
Pro téměř 50 % respondentů by bylo zajímavé zapojení virtuální objektů do reálného světa. Objekty by zůstaly tam, kde je při hře „umístili“.
Až 43 % uživatelů láká využití rozšířené reality ve sportu

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032020 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý