Join Multimedia
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Join MultimediaJoin Multimedia

 
Hledat
Moderní platforma pro vytvoření vašeho nového webu – Wix.com.
Nyní už můžete mít web zdarma.
Vytvořte si vlastní webové stránky. Snadno, rychle a levně přes Saywebpage.com
Vybavení pro Laser Game
Spuštěn Filmový magazín
Laser Game Brno
Laser Game Ostrava

Join Multimedia

Google       Google       18. 10. 2005       7 893×

Stejně jako každý rok, i letos pořádá německá firma Siemens mezinárodní soutěž o nejlepší multimediální prezentaci pro základní a střední školy - Join Multimedia...

Reklama
Reklama

Každoročně se této soutěže zůčastní několik tisíc týmů z celé Evropy. Na ty nejlepší čekají ceny v celkové hodnotě 150 000 € a pozvánka na slavnostní vyhlášení vítězů v Mnichově.

Zůčastnit se může každý tým ve věkovém rozmezí 12 - 19 let minimálně o třech a maximálně o šesti členech. Soutěž je rozdělena na kategorii A (12 - 15 let) a kategorii B (16 - 19 let). Prezentace musí mít podobu jakéhokoli spustitelného programu, popřípadě webové stránky (Já osobně doporučuji Flash). Narozdíl od předchozích ročníků, prezentace musí být pouze v angličtině. Celé to nesmí mít více než 80 MB a počet stránek v prezentaci by neměl přesahovat 20. Letos si můžete vybrat ze tří témat, které naleznete na oficiálních stránkách uvedených níže.

Termín zaslání výsledných prací je do 1. února. Poté proběhne hodnocení odbornou porotou a během dalšího měsíce už by měla být známa tabulka s nejlepšími dvaceti prezentacemi z každé kategorie. Každý zůčastněný tým dostane diplom a drobný dárek.

Ikdyž se vám může zdát, že je v soutěži příliš velká konkurence a nemáte šanci umístit se ani mezi prvními dvaceti, není to úplně pravda. V minulém ročníku (2003/2004) jsem se s kamarády zúčastnil také, a ikdyž jsem byl přesvědčen, že jsme to totálně odflákli, umístili jsme se na 17. místě. Trochu mě sice zklamalo, že jsme za to dostali pouze diplom a "obyčejný foťák", ale na konci roku to alespoň napravila pochvala ředitele školy :).

Více informací o soutěži najdete na
www.siemens.cz/multimediaprojekt
www.siemens.com/join_multimedia

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

2 názory  —  2 nové  
Hlasování bylo ukončeno    
0 hlasů
Google
Autor programuje v C++, resp. využívá knihovnu SDL. Sportuje, má rád hudbu a zvířata.

Nové články

Obrázek ke článku V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

Už na konci měsíce může zůstat část Čechů bez televizního signálu. Vypínání stávající sítě začne již 27. listopadu v Praze a středních Čechách a do poloviny roku 2020 čeká přechod na nový standard pozemního digitálního televizního vysílání DVB-T2 celou republiku. K naladění nového televizního vysílání musí řada lidí nakoupit modernější zařízení, upravit antény nebo přejít na kabelové či internetové vysílání. 

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku Zavádění Master Data Management v praxi

Zavádění Master Data Management v praxi

Předchozím článku jsme si vysvětlili, co jsou to Master Data, kdy je firma obvykle začíná řešit, v jakých krocích postupovat a jak nám může pomoci zvláštní nástroj pro evidenci Master dat. V tomto článku se podíváme na dvou příkladech, jak prakticky začít Master data řešit.

1. Nová Master Data, která potřebujeme někde spravovat
2. Zmapování existujících Master dat a určení jejich vlastníků

Obrázek ke článku 5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

Myslíte si, že máte skvělý nápad na byznys apku a znáte všechno, co potřebujete? Možná vám vývoj software na míru rozmluví Vláďa Skoumal, z firmy studio SKOUMAL vyvijející mobilní aplikace 5.11. 2019 v 18:00 v Impact Hub Praha nebo tento jeho článek.


 

Obrázek ke článku Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Celkem 66 % uživatelů zajímá rozšířená realita v oblasti gamingu. Mezi nimi je i 35 % těch, kteří jinak hry nehrají.
Pro téměř 50 % respondentů by bylo zajímavé zapojení virtuální objektů do reálného světa. Objekty by zůstaly tam, kde je při hře „umístili“.
Až 43 % uživatelů láká využití rozšířené reality ve sportu

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032019 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý