3Ds Max - 1. lekce
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama
Reklama

3Ds Max - 1. lekce3Ds Max - 1. lekce

 

3Ds Max - 1. lekce

Google       Google       14. 4. 2005       23 997×

Doporučená literatura.

Reklama
Reklama

3DS MAX 5

Naučte se pracovat v jednom z nejkvalitnějších a nejpopulárnějších programů určených pro 3D modelování a animaci. Zkušený autor vás provede v několika lekcích postupy zaměřenými na konkrétní praktické úlohy. Jednotlivé projekty pomohou začínajícím výtvarníkům pracujícím v programu 3Ds Max usnadnit vstup do světa tvorby realisticky vyhlížejících objektů 3D her, 3D grafických návrhů pro web, tvorby modelů architektury a podobně. V jednotlivých tutoriálech se naučíte všechny potřebné kroky, od základů modelování až po správné nasvícení scény. Mimo jiné vymodelujete středověkou ulici, interiér domu nebo jednoduché vozítko. V knize najdete i popis pokročilých nástrojů, jako je Global Illumination nebo Radiosity lighting. Důraz je kladen i na efektivní využití nástrojů a správnou organizaci práce.

Shrnutí: Kniha vás naučí postupovat při modelování, pracovat s materiály, nasvícením a mnohé další.

3DS MAX 6

Animace a vizuální efekty patří k nezbytným kreativním nástrojům každého profesionála pracujícího v programu 3Ds Max při vytváření animovaných filmů, her či animací pro web a multimédia. Právě v těchto oblastech nabízí 3Ds Max 6 oproti starším verzím řadu vylepšení. Proto je popisu nových nástrojů v této knize věnována patřičná pozornost. Nenajdete zde však nudný výčet funkcí jednotlivých nástrojů, ale naučíte se praktické postupy a triky profesionálů na tvorbě konkrétního filmového projektu. Jednotlivé lekce směřují od zvládnutí základů modelování v programu 3Ds Max až po složitější animace a efekty, které budete moci aplikovat na vámi vytvořené budovy, postavy či prostředí. Naučíte se rozpohybovat postavičky pomocí kostí a pochopíte zákonitosti animace obličeje. Nedílnou součástí je samozřejmě perfektní zvládnutí nasvětlení scény a renderování hotového projektu. Část knihy je také věnována popisu práce v programech character studio 4, combustion 3 a Shag Hair

Shrnutí: Základy animace a vizuálních efektů, výroba animovaného filmu, konstrukce postavy, tvorba a nastavení kostí, animace postav, pokročilá animace, materiály, textury, osvětlení, renderování, character studio 4 a mnoho dalších možností.

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

Hlasování bylo ukončeno    
0 hlasů
Google
Autor tvoří grafiku v 3Ds Maxu.

Nové články

Obrázek ke článku RAD Studio a Windows Store

RAD Studio a Windows Store

RAD Studio je první vývojové prostředí se zabudovanou podporou balení aplikací typu Win32 a Win64 pro jejich umístění a šíření prostřednictvím Windows 10 Store.

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku Testujte na 2 400+ Android a iOS zařízení

Testujte na 2 400+ Android a iOS zařízení

V dnešní době, kdy většina softwaru pro mobilní aplikace je tvořena a distribuována průběžně, mnohdy do celého světa je třeba zajistit také průběžnou automatizaci testování mobilního softwaru. V případě mobilních aplikací pro Android a iOS začíná být problém, jak testovat na obrovském množství kombinací HW variant, rozměrů, edic operačních systémů různých výrobců v různých částech světa na reálných zařízení. Simulátory a emulátory nejsou většinou to pravé. Pokud již testuji, jak si udělat vlastní beta distribuci opravdovým reálným testerům napříč platformami?

Obrázek ke článku Funkcie main vo Windows API

Funkcie main vo Windows API

V tretej časti seriálu o Windows API budeme hovoriť o funkčných prototypoch main. Funkčný prototyp je tvorený názvom funkcie a typom signatúry, pričom sa vynecháva telo funkcie. 

loadingtransparent (function() { var po = document.createElement('script'); po.type = 'text/javascript'; po.async = true; po.src = 'https://apis.google.com/js/plusone.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(po, s); })();
Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032017 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý