× Aktuálně z oboru

SHIELD Experience Upgrade 7 – méně hledání a více zábavy [ clanek/2018052902-shield-experience-upgrade-7-mene-hledani-a-vice-zabavy/ ]
Celá zprávička [ clanek/2018052902-shield-experience-upgrade-7-mene-hledani-a-vice-zabavy/ ]

3Ds Max - 1. lekce

[ http://programujte.com/profil/20356-michal-vinduska/ ]Google [ ?rel=author ]       [ http://programujte.com/profil/118-zdenek-lehocky/ ]Google [ ?rel=author ]       14. 4. 2005       27 940×

Doporučená literatura.

3DS MAX 5

Naučte se pracovat v jednom z nejkvalitnějších a nejpopulárnějších programů určených pro 3D modelování a animaci. Zkušený autor vás provede v několika lekcích postupy zaměřenými na konkrétní praktické úlohy. Jednotlivé projekty pomohou začínajícím výtvarníkům pracujícím v programu 3Ds Max usnadnit vstup do světa tvorby realisticky vyhlížejících objektů 3D her, 3D grafických návrhů pro web, tvorby modelů architektury a podobně. V jednotlivých tutoriálech se naučíte všechny potřebné kroky, od základů modelování až po správné nasvícení scény. Mimo jiné vymodelujete středověkou ulici, interiér domu nebo jednoduché vozítko. V knize najdete i popis pokročilých nástrojů, jako je Global Illumination nebo Radiosity lighting. Důraz je kladen i na efektivní využití nástrojů a správnou organizaci práce.

Shrnutí: Kniha vás naučí postupovat při modelování, pracovat s materiály, nasvícením a mnohé další.

3DS MAX 6

Animace a vizuální efekty patří k nezbytným kreativním nástrojům každého profesionála pracujícího v programu 3Ds Max při vytváření animovaných filmů, her či animací pro web a multimédia. Právě v těchto oblastech nabízí 3Ds Max 6 oproti starším verzím řadu vylepšení. Proto je popisu nových nástrojů v této knize věnována patřičná pozornost. Nenajdete zde však nudný výčet funkcí jednotlivých nástrojů, ale naučíte se praktické postupy a triky profesionálů na tvorbě konkrétního filmového projektu. Jednotlivé lekce směřují od zvládnutí základů modelování v programu 3Ds Max až po složitější animace a efekty, které budete moci aplikovat na vámi vytvořené budovy, postavy či prostředí. Naučíte se rozpohybovat postavičky pomocí kostí a pochopíte zákonitosti animace obličeje. Nedílnou součástí je samozřejmě perfektní zvládnutí nasvětlení scény a renderování hotového projektu. Část knihy je také věnována popisu práce v programech character studio 4, combustion 3 a Shag Hair

Shrnutí: Základy animace a vizuálních efektů, výroba animovaného filmu, konstrukce postavy, tvorba a nastavení kostí, animace postav, pokročilá animace, materiály, textury, osvětlení, renderování, character studio 4 a mnoho dalších možností.


Článek stažen z webu Programujte.com [ http://programujte.com/clanek/2005041413-3ds-max-1-lekce/ ].