AOpen a Elektronka
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama

AOpen a ElektronkaAOpen a Elektronka

 
Hledat
Moderní platforma pro vytvoření vašeho nového webu – Wix.com.
Nyní už můžete mít web zdarma.
Vytvořte si vlastní webové stránky. Snadno, rychle a levně přes Saywebpage.com
Vybavení pro Laser Game
Spuštěn Filmový magazín
Laser Game Brno
Laser Game Ostrava

AOpen a Elektronka

Google       Google       7. 6. 2005       9 855×
Reklama
Reklama

Základní deska AOpen s elektronkovým zesilovačem. Prve jsem hledal, jestli to náhodou není aprílový článek. Pak sem vlezl na stránky AOpen a ona to je pravda. Tato deska je vytvořena pro procesory Intel Pentium 4. Elektronka byl použita z toho důvodu, že poskytuje velmi kvalitní zvukový výstup. Ovšem její spotřeba už je druhá stránka věci.

Trochu mě zaráží použití zvukového kodeku na desce. Při použití elektronky bych čekal spíš něco trochu kvalitnější, než Realtek AC'97 CODEC.

Nevím ale jak je to s napájením - buď bude potřeba opravdu silný zdroj nebo nějaké přídavné napájení. Vakuové elektronky se používají i v dnešních zesilovačích, ale ne pro normální smrtelníky, protože ceny těchto HiTech zesilovačů jsou v řádech několika desítek tisíc. Elektronky totiž dávají opravdu kvalitní zvuk, ovšem pro nás, obyčejné lidi, je rozdíl téměř nepostřehnutelný, obzvláště, pokud je zdrojem soubor formátu Mp3. Rozdíl pozná jen zkušený audiofil, který přehrává jen nekomprimovanou, vysoce kvalitní hudbu na stotisícových repro soupravách s dokonalou zvukotechnikou, který si hudby nejvíce užívá ve své vlastní vypolstrované a odhlučené poslechové místnost. Nevím, do jaké míry se společnosti AOpen tento krok vydařil, každopádně si myslím, že si své kupce najde, ale mnoho jich nejspíš nebude.

Už jen pár doplňujících obrázků:

Odkaz na stránky AOpen

http://english.aopen.com.tw/products/mb/ax4b-533tube.htm

A odkaz na stránku o zesilovači, který využívá elektronek použitých společností AOpen

http://www.gmx.cz/r_pathos.htm

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

1 názor  —  1 nový  
Hlasování bylo ukončeno    
0 hlasů
Google
(fotka) Jiří ChytilAutor programuje ve VB, zajímá se o elektrotechniku, studuje na SOŠ Elektrotechnické - obor číslicová technika.
Web    

Nové články

Obrázek ke článku V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

Už na konci měsíce může zůstat část Čechů bez televizního signálu. Vypínání stávající sítě začne již 27. listopadu v Praze a středních Čechách a do poloviny roku 2020 čeká přechod na nový standard pozemního digitálního televizního vysílání DVB-T2 celou republiku. K naladění nového televizního vysílání musí řada lidí nakoupit modernější zařízení, upravit antény nebo přejít na kabelové či internetové vysílání. 

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku Zavádění Master Data Management v praxi

Zavádění Master Data Management v praxi

Předchozím článku jsme si vysvětlili, co jsou to Master Data, kdy je firma obvykle začíná řešit, v jakých krocích postupovat a jak nám může pomoci zvláštní nástroj pro evidenci Master dat. V tomto článku se podíváme na dvou příkladech, jak prakticky začít Master data řešit.

1. Nová Master Data, která potřebujeme někde spravovat
2. Zmapování existujících Master dat a určení jejich vlastníků

Obrázek ke článku 5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

Myslíte si, že máte skvělý nápad na byznys apku a znáte všechno, co potřebujete? Možná vám vývoj software na míru rozmluví Vláďa Skoumal, z firmy studio SKOUMAL vyvijející mobilní aplikace 5.11. 2019 v 18:00 v Impact Hub Praha nebo tento jeho článek.


 

Obrázek ke článku Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Celkem 66 % uživatelů zajímá rozšířená realita v oblasti gamingu. Mezi nimi je i 35 % těch, kteří jinak hry nehrají.
Pro téměř 50 % respondentů by bylo zajímavé zapojení virtuální objektů do reálného světa. Objekty by zůstaly tam, kde je při hře „umístili“.
Až 43 % uživatelů láká využití rozšířené reality ve sportu

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032019 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý