Mikroprocesory – srdce počítačů
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Mikroprocesory – srdce počítačůMikroprocesory – srdce počítačů

 
Hledat
Moderní platforma pro vytvoření vašeho nového webu – Wix.com.
Nyní už můžete mít web zdarma.
Vytvořte si vlastní webové stránky. Snadno, rychle a levně přes Saywebpage.com
Vybavení pro Laser Game
Spuštěn Filmový magazín
Laser Game Brno
Laser Game Ostrava

Mikroprocesory – srdce počítačů

Google       Google       6. 6. 2005       7 462×

Při příležitosti 40. výročí Moorova zákona pořádá společnost Intel výstavu mikroprocesorů v národním technickém muzeu.

Reklama
Reklama

Tato výstava potrvá od 7. 6. 2005 do 28. 8. 2005. Na programu jsou ve vybrané dny i přednášky:

11. června 2005, 15.00 hod.

  • Historie mikroprocesorů Intel od 4004 po první PC - zde se zájemci dozví o prvních mikroprocesorech od 4004 po 8080.
  • Proč si u IBM vybrali právě i8088 pro první PC? - přednáška přibližuje situaci přelomu 70. a 80. let 20. století ve světě mikroprocesorů.
  • Historie rodiny x86 - přednáška se zabývá historií mikroprocesorů společnosti Intel od modelu 8088 až po nejnovější procesor.

18. června 2005, 15.00 hod.

  • Co je procesor a jak pracuje? - vysvětlení chodu počítače a vlivu procesoru.
  • Historie využití procesorů

25. června 2005, 15.00 hod.

  • Více procesorů nebo více jader? - tato přednáška zprůhlední důvody současného trendu i pro běžné uživatele přinést více procesorových jader v jediném počítači.
  • SIMD instrukční sady - v rámci této přednášky se budeme zabývat tématy co je SIMD, celočíselné SIMD sady (typ MMX), SIMD sady s plovoucí desetinnou čárkou (typu SSE), programování s využitím SIMD a výsledné programy.
  • Bude chlazení procesorů problémem č. 1? - chlazení procesorů začalo být od dob 486 nutností. Zájemci se v této přednášce doví, proč chladit, historii a současnost chlazení desktopů, chlazení v serverech a vliv krytů na chlazení celku.

Je připraven i program pro školy.

Informace byly převzaty ze stránek národního technického muzea www.ntm.cz.

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

Hlasování bylo ukončeno    
0 hlasů
Google
(fotka) Jiří ChytilAutor programuje ve VB, zajímá se o elektrotechniku, studuje na SOŠ Elektrotechnické - obor číslicová technika.
Web    

Nové články

Obrázek ke článku V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

Už na konci měsíce může zůstat část Čechů bez televizního signálu. Vypínání stávající sítě začne již 27. listopadu v Praze a středních Čechách a do poloviny roku 2020 čeká přechod na nový standard pozemního digitálního televizního vysílání DVB-T2 celou republiku. K naladění nového televizního vysílání musí řada lidí nakoupit modernější zařízení, upravit antény nebo přejít na kabelové či internetové vysílání. 

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku Zavádění Master Data Management v praxi

Zavádění Master Data Management v praxi

Předchozím článku jsme si vysvětlili, co jsou to Master Data, kdy je firma obvykle začíná řešit, v jakých krocích postupovat a jak nám může pomoci zvláštní nástroj pro evidenci Master dat. V tomto článku se podíváme na dvou příkladech, jak prakticky začít Master data řešit.

1. Nová Master Data, která potřebujeme někde spravovat
2. Zmapování existujících Master dat a určení jejich vlastníků

Obrázek ke článku 5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

Myslíte si, že máte skvělý nápad na byznys apku a znáte všechno, co potřebujete? Možná vám vývoj software na míru rozmluví Vláďa Skoumal, z firmy studio SKOUMAL vyvijející mobilní aplikace 5.11. 2019 v 18:00 v Impact Hub Praha nebo tento jeho článek.


 

Obrázek ke článku Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Celkem 66 % uživatelů zajímá rozšířená realita v oblasti gamingu. Mezi nimi je i 35 % těch, kteří jinak hry nehrají.
Pro téměř 50 % respondentů by bylo zajímavé zapojení virtuální objektů do reálného světa. Objekty by zůstaly tam, kde je při hře „umístili“.
Až 43 % uživatelů láká využití rozšířené reality ve sportu

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032019 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý