Maxcon 2005
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Maxcon 2005Maxcon 2005

 

Maxcon 2005

Google       Google       15. 6. 2005       7 550×

Tato konference bude prvním a zcela ojedinělým setkáním uživatelů a příznivců vizualizačního a animačního programu 3DS Max, kterou pořádá Maxarea.com za pomoci několika velmi významných partnerů.

Reklama
Reklama

Účastníci konference budou moci vyslechnout mnoho zajímavých přednášek na téma 3DS Max od významných grafiků a profesionálů, kteří s 3DS Max denně pracují. K vidění budou postupy, rady, tipy, triky, zajímavé informace a v neposlední řadě bude možné vyhrát zajímavé ceny. Mimo jiné zde bude představena verze 3DS Max 7.5 a další zajímavé informace týkající se 3DS Max.

Ať už s 3DS Max začínáte pracovat nebo jste již pokročilý uživatel, určitě si z pestrého obsahu konference vyberete.

Program

Sobota 2. 7. 2005

Témata a časy přednásek zde budou v průběhu doplňovány. Časový blok dne bude asi 9.00-20.00 hod.

  • Zahájení konference
  • Michal Benda/ReWegar
  • Představení 3DS Max 7.5
  • Vyhlášení soutěže na Maxarea com – LZF 2005
  • Tipy a triky pro 3DS Max, zvýšení efektivity práce v 3DS Max
  • Co je to demoscena – týmová tvorba
  • Možnosti Combustion 4 v 3DS Max 7.5
  • Tvorba statické vzualizace od A do Z
  • Design dopravních prostředků

Neděle 3. 7. 2005

Témata a časy přednásek zde budou v průběhu doplňovány. Časový blok dne bude asi 9.00-20.00 hod.

  • Netrendering v praxi
  • Procedurální materiály
  • Lowpoly modeling a texturing
  • Modelování charakteru
  • Rigging characteru
  • Umění v grafice

Více informací na http://maxcon.maxarea.com.

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

Hlasování bylo ukončeno    
0 hlasů
Google
(fotka) Lukáš ChurýLukáš je šéfredaktorem Programujte, vyvíjí webové aplikace, fascinuje ho umělá inteligence a je lektorem na FI MUNI, kde učí navrhovat studenty GUI. Poslední dobou se snaží posunout Laser Game o stupeň výše a vyvíjí pro něj nové herní aplikace a elektroniku.
Web     Twitter     Facebook     LinkedIn    

Nové články

Obrázek ke článku První český hackathon ve vlaku inspirovaly služby jako  Tinder, Airbnb nebo Uber

První český hackathon ve vlaku inspirovaly služby jako Tinder, Airbnb nebo Uber

Patnáct set kilometrů, cesta přes dva státy, šestnáct hodin programování a přísun
energy drinků, tak by se dal shrnout unikátní hackathon ve vlaku pořádaný Kiwi.com.
Z Prahy do Košic a zpět se svezlo celkem 13 týmů, každý s originálním nápadem. Hlavní
výhru, voucher na letenky v hodnotě 2 500 EUR, si v Praze převzal tým až z Ukrajiny.
Společně naprogramovali aplikaci Fly2event, která vytváří cestovatelské balíčky ušité
uživatelům na míru podle toho, co si „olajkovali“ na Facebooku. Projekt má i podle
organizátorů budoucnost a jeho tvůrci ho v současnosti už spouští na webové stránce
fly2event.com.

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku Gamifikace nakupování dorazila i do České republiky

Gamifikace nakupování dorazila i do České republiky

Zákazníci zejména retailových společností jsou často znuděni klasickými věrnostními či motivačními programy. Většinou z toho důvodu, že jsou jeden jako druhý a nepřináší nic nového. Ale i v České republice se projevují zahraniční trendy, nedávno zde totiž vstoupila na trh a rychle se uchytila nová platforma kombinující to nejlepší z věrnostních a motivačních programů, která navíc využívá prvky gamifikace – Rondo.cz. Na hlavní milníky vývoje nálad a motivace zákazníků a nejnovější trendy se zaměřil Jan Hřebabecký, spoluzakladatel Rondo.cz

Obrázek ke článku NopCommerce – datová vrstva a přístup k datům – 2. díl

NopCommerce – datová vrstva a přístup k datům – 2. díl

V minulém článku jsme si představili platformu NopCommerce z globálního pohledu. V dnešním díle se již zaměříme na konkrétní část systému, a to datovou vrstvu. Představíme si základní stavební kameny systému v podobě doménových objektů. Ukážeme si, jakým způsobem rozšířit doménové objekty a jakým způsobem přistupuje NopCommerce k nastavení systému a modulů.

Reklama autora

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032017 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý