Grafický editor - 1. díl
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Grafický editor - 1. dílGrafický editor - 1. díl

 
Hledat
Moderní platforma pro vytvoření vašeho nového webu – Wix.com.
Nyní už můžete mít web zdarma.
Vybavení pro Laser Game
Spuštěn Filmový magazín

Grafický editor - 1. díl

Google       Google       17. 7. 2005       9 112×

Vytvoříme si vlastní grafický editor. Bude obsahovat spoustu funkcí; od kreslení tužkou, přes štětec, až po různé grafické efekty jako je převod obrazu na černobílý a mnoho dalších. Můžete sice používat knihovny a různé funkce, my si ale vystačíme s tím, že si vše napíšeme sami, abyste si z toho co nejvíce odnesli...

Reklama
Reklama

V tomto seriálu si vytvoříme vlastní grafické program, něco jako malování. Gimpu či Photoshopu bude konkurovat jen těžko, ovšem funkce jako je třeba změna kontrastu či kolorizace, embosing nebo blur vám nezatajím. A podíváme se na mnoho dalších užitečných filtrů či metod, jak si udělat použitelný grafický editor. A možná se dostaneme i k algoritmům, které nám umožní ukládat obrázky i do jiných formátů než je bmp.

Nejde mi o to, abyste všechny principy kopírovali, jde mi o to, abyste si z tohoto seriálu odnesli inspiraci. A našli to mnoho zajímavých částí kódů a dokázali je využít.

Nebudu se zde zabývat ale pouze grafikou a úpravou obrazu, ale i jinými věcmi, které s jazykem Visual Basic souvisí a to třeba vytvoření uživatelského rozhraní, které ke kvalitnímu programu určitě patří.

Tvorbou grafického rozhraní se začnu zabývat již v příštím díle, ať máme pěkný základ a můžeme pokračovat v tvorbě samotných kódů, vedoucích ke kýženému výsledku.

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

Hlasování bylo ukončeno    
0 hlasů
Google
(fotka) Jiří ChytilAutor programuje ve VB, zajímá se o elektrotechniku, studuje na SOŠ Elektrotechnické - obor číslicová technika.
Web    

Nové články

Obrázek ke článku První český hackathon ve vlaku inspirovaly služby jako  Tinder, Airbnb nebo Uber

První český hackathon ve vlaku inspirovaly služby jako Tinder, Airbnb nebo Uber

Patnáct set kilometrů, cesta přes dva státy, šestnáct hodin programování a přísun energy drinků, tak by se dal shrnout unikátní hackathon ve vlaku pořádaný Kiwi.com. Z Prahy do Košic a zpět se svezlo celkem 13 týmů, každý s originálním nápadem. Hlavní výhru, voucher na letenky v hodnotě 2 500 EUR, si v Praze převzal tým až z Ukrajiny.

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku Gamifikace nakupování dorazila i do České republiky

Gamifikace nakupování dorazila i do České republiky

Zákazníci zejména retailových společností jsou často znuděni klasickými věrnostními či motivačními programy. Většinou z toho důvodu, že jsou jeden jako druhý a nepřináší nic nového. Ale i v České republice se projevují zahraniční trendy, nedávno zde totiž vstoupila na trh a rychle se uchytila nová platforma kombinující to nejlepší z věrnostních a motivačních programů, která navíc využívá prvky gamifikace – Rondo.cz. Na hlavní milníky vývoje nálad a motivace zákazníků a nejnovější trendy se zaměřil Jan Hřebabecký, spoluzakladatel Rondo.cz

Celý článekGoogle2. listopadu 2017PR
Obrázek ke článku NopCommerce – datová vrstva a přístup k datům – 2. díl

NopCommerce – datová vrstva a přístup k datům – 2. díl

V minulém článku jsme si představili platformu NopCommerce z globálního pohledu. V dnešním díle se již zaměříme na konkrétní část systému, a to datovou vrstvu. Představíme si základní stavební kameny systému v podobě doménových objektů. Ukážeme si, jakým způsobem rozšířit doménové objekty a jakým způsobem přistupuje NopCommerce k nastavení systému a modulů.

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032018 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý