USB 2.0 - nenechte se napálit!
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

USB 2.0 - nenechte se napálit!USB 2.0 - nenechte se napálit!

 
Hledat
Moderní platforma pro vytvoření vašeho nového webu – Wix.com.
Nyní už můžete mít web zdarma.
Vytvořte si vlastní webové stránky. Snadno, rychle a levně přes Saywebpage.com
Vybavení pro Laser Game
Spuštěn Filmový magazín
Laser Game Brno
Laser Game Ostrava

USB 2.0 - nenechte se napálit!

Google       Google       10. 8. 2005       15 496×

Rozhraní USB 2.0, které k nám nedávno dorazilo, s sebou přineslo mnoho nejasností v interpretaci jeho specifikací a pojmů. Určitě máte doma plnohodnotné USB 2.0 ?..

Reklama
Reklama

Pokud výrobce udává ve specifikaci svého výrobku pouze "USB 2.0", nemusí se jednat o přesnou specifikaci tohoto rozhraní, jakým ve skutečnosti plnohodnotné USB 2.0 je.

Když tedy vydíte u zařízení uvedeno pouze toto rozhraní, bez specifikace, ujistěte se raději, o jakou specifikaci jde. Můžete být nemile překvapeni. Ukážu vám, jaké specifikace USB 2.0 má, a co nám přináší.

USB 2.0 Low-speed

Takto označené zařízení komunikuje s počítačem rychlostí maximálně 1.5 Mb/s [Megabitů], což vyhovuje specifikaci USB 1.1 - je to nejnižší možná rychlost přenosu dat po USB rozhraní. Tuto rychlost používají zejména méně náročná zařízení na přenos dat, jakými jsou klávesnice a myši.

USB 2.0 Full-speed

Takto označené zařízení komunikuje s počítačem maximální rychlostí 12 Mb/s. [Megabitů], čímž plně odpovídá původnímu USB 1.1 a uživateli tak v podstatě nepřináší oproti tomuto rozhraní nic nového, ani vyšší přenosovou rychlost z periferie do počítače. Tímto typem rozhraní bývají vybaveny např. některé skenery, digitální fotoaparáty a další zařízení.

USB 2.0 Hi-speed

Takto označené zařízení má plně implemetované vysokorychlostní rozhraní USB 2.0 a komunikuje počítačem s maximální rychlostí až 480 Mb/s [Megabitů]. Až teprve s touto specifikací tedy získáváte všechny výhody rozhraní USB 2.0

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

Tagy:
Hlasování bylo ukončeno    
0 hlasů
Google
(fotka) Lukáš ChurýLukáš je šéfredaktorem Programujte, vyvíjí webové aplikace, fascinuje ho umělá inteligence a je lektorem na FI MUNI, kde učí navrhovat studenty GUI. Poslední dobou se snaží posunout Laser Game o stupeň výše a vyvíjí pro něj nové herní aplikace a elektroniku.
Web     Twitter     Facebook     LinkedIn    

Nové články

Obrázek ke článku V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

Už na konci měsíce může zůstat část Čechů bez televizního signálu. Vypínání stávající sítě začne již 27. listopadu v Praze a středních Čechách a do poloviny roku 2020 čeká přechod na nový standard pozemního digitálního televizního vysílání DVB-T2 celou republiku. K naladění nového televizního vysílání musí řada lidí nakoupit modernější zařízení, upravit antény nebo přejít na kabelové či internetové vysílání. 

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku Zavádění Master Data Management v praxi

Zavádění Master Data Management v praxi

Předchozím článku jsme si vysvětlili, co jsou to Master Data, kdy je firma obvykle začíná řešit, v jakých krocích postupovat a jak nám může pomoci zvláštní nástroj pro evidenci Master dat. V tomto článku se podíváme na dvou příkladech, jak prakticky začít Master data řešit.

1. Nová Master Data, která potřebujeme někde spravovat
2. Zmapování existujících Master dat a určení jejich vlastníků

Obrázek ke článku 5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

Myslíte si, že máte skvělý nápad na byznys apku a znáte všechno, co potřebujete? Možná vám vývoj software na míru rozmluví Vláďa Skoumal, z firmy studio SKOUMAL vyvijející mobilní aplikace 5.11. 2019 v 18:00 v Impact Hub Praha nebo tento jeho článek.


 

Obrázek ke článku Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Celkem 66 % uživatelů zajímá rozšířená realita v oblasti gamingu. Mezi nimi je i 35 % těch, kteří jinak hry nehrají.
Pro téměř 50 % respondentů by bylo zajímavé zapojení virtuální objektů do reálného světa. Objekty by zůstaly tam, kde je při hře „umístili“.
Až 43 % uživatelů láká využití rozšířené reality ve sportu

Reklama autora

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032019 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý