Počítačové hry pomáhají léčit
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Počítačové hry pomáhají léčitPočítačové hry pomáhají léčit

 

Počítačové hry pomáhají léčit

Google       Google       25. 8. 2005       6 558×
Reklama
Reklama

Vědci z kanadské univerzity v Québecu vyvinuli počítačové hry, které pomáhají lidem trpícím nejrůznejšími fóbiemi, překonat panický strach. Tímto výzkumem se podle jednoho kanadského časopisu zabývají výzkumná centra po celém světě.

Virtuální realita se tedy stává nástrojem, který v budoucnu nepřinese jen nový směr multimediální zábavy, ale bude pomáhat také v lékařství.

Představte si člověka, který trpí strachem z létání. Pacient se posadí za sedadlo staršího letadla a na hlavu dostane trojdimenzionální brýle se sluchátky, přičemž toto zařízení je napojeno na nějaký simulátor letu. Člověk pak bude vše vnímat jako skutečnost. Pokud pootočí hlavu, uvidí virtuálním okenkem z letadla ven. Podobně se dají léčit i klaustrofóbie nebo strach z pavouků (což bych mimochodem asi sám potřeboval :)) a určitě se objeví i jiné možnosti.

Jaká bude budoucnost těchto způsobů léčby je v tuto chvíli velmi těžké odhanout. Doufejme však, že se neobjeví nějací odpůrci či jiné problémy a vše se co nejdříve plně vyzkouší v běžné praxi.

Zdroj: ČTK

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

Hlasování bylo ukončeno    
0 hlasů
Google
Autor se zajímá o oblast IT a bezpečnost. Rád čte, píše a jezdí na kole (a teď i autem).

Nové články

Obrázek ke článku První český hackathon ve vlaku inspirovaly služby jako  Tinder, Airbnb nebo Uber

První český hackathon ve vlaku inspirovaly služby jako Tinder, Airbnb nebo Uber

Patnáct set kilometrů, cesta přes dva státy, šestnáct hodin programování a přísun
energy drinků, tak by se dal shrnout unikátní hackathon ve vlaku pořádaný Kiwi.com.
Z Prahy do Košic a zpět se svezlo celkem 13 týmů, každý s originálním nápadem. Hlavní
výhru, voucher na letenky v hodnotě 2 500 EUR, si v Praze převzal tým až z Ukrajiny.
Společně naprogramovali aplikaci Fly2event, která vytváří cestovatelské balíčky ušité
uživatelům na míru podle toho, co si „olajkovali“ na Facebooku. Projekt má i podle
organizátorů budoucnost a jeho tvůrci ho v současnosti už spouští na webové stránce
fly2event.com.

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku Gamifikace nakupování dorazila i do České republiky

Gamifikace nakupování dorazila i do České republiky

Zákazníci zejména retailových společností jsou často znuděni klasickými věrnostními či motivačními programy. Většinou z toho důvodu, že jsou jeden jako druhý a nepřináší nic nového. Ale i v České republice se projevují zahraniční trendy, nedávno zde totiž vstoupila na trh a rychle se uchytila nová platforma kombinující to nejlepší z věrnostních a motivačních programů, která navíc využívá prvky gamifikace – Rondo.cz. Na hlavní milníky vývoje nálad a motivace zákazníků a nejnovější trendy se zaměřil Jan Hřebabecký, spoluzakladatel Rondo.cz

Obrázek ke článku NopCommerce – datová vrstva a přístup k datům – 2. díl

NopCommerce – datová vrstva a přístup k datům – 2. díl

V minulém článku jsme si představili platformu NopCommerce z globálního pohledu. V dnešním díle se již zaměříme na konkrétní část systému, a to datovou vrstvu. Představíme si základní stavební kameny systému v podobě doménových objektů. Ukážeme si, jakým způsobem rozšířit doménové objekty a jakým způsobem přistupuje NopCommerce k nastavení systému a modulů.

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032017 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý