Startuje čtvrté kolo největší programátorské soutěže
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Startuje čtvrté kolo největší programátorské soutěžeStartuje čtvrté kolo největší programátorské soutěže

 

Startuje čtvrté kolo největší programátorské soutěže

Google       Google       4. 1. 2006       7 801×

Vyznáte se v programování a máte zájem o atraktivní ceny? Neváhejte a zúčastněte se závěrečných dvou kol soutěže Programátor roku 2006.

Reklama
Reklama

Jednotlivá kola soutěže na sebe nenavazují, takže šanci vyhrát mají i ti z vás, kteří se předchozích kol neúčastnili. Hodnota cen přitom s každým kolem roste. Ve hře jsou mobilní telefony, notebooky i exkluzivní zájezd v hodnotě 100 tisíc korun. Lákavých cen se nedočkají jen ti nejúspěšnější z vás! Každý účastník soutěže obdrží speciální tričko, v každém kole navíc vylosujeme tři šťastlivce, kteří obdrží hodnotné dárky. Podrobné informace včetně registrace naleznete na oficiálních stránkách soutěže www.programatorroku.cz.

V průběhu největší programátorské soutěže roku jsme pro vás připravili také pár tipů, které obohatí vaše znalosti. První se týká Garbage Collectoru. Jak funguje správa paměti s jeho pomocí se můžete dočíst zde.

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

1 názor  —  1 nový  
Hlasování bylo ukončeno    
0 hlasů
Google
(fotka) Lukáš ChurýLukáš je šéfredaktorem Programujte, vyvíjí webové aplikace, fascinuje ho umělá inteligence a je lektorem na FI MUNI, kde učí navrhovat studenty GUI. Poslední dobou se snaží posunout Laser Game o stupeň výše a vyvíjí pro něj nové herní aplikace a elektroniku.
Web     Twitter     Facebook     LinkedIn    

Nové články

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku NopCommerce – datová vrstva a přístup k datům – 2. díl

NopCommerce – datová vrstva a přístup k datům – 2. díl

V minulém článku jsme si představili platformu NopCommerce z globálního pohledu. V dnešním díle se již zaměříme na konkrétní část systému, a to datovou vrstvu. Představíme si základní stavební kameny systému v podobě doménových objektů. Ukážeme si, jakým způsobem rozšířit doménové objekty a jakým způsobem přistupuje NopCommerce k nastavení systému a modulů.

Obrázek ke článku Seznamte se s open source platformou NopCommerce – 1. díl

Seznamte se s open source platformou NopCommerce – 1. díl

Hledáte e-commerce řešení, které si dokážete přizpůsobit podle vašich požadavků? Chcete čistý a srozumitelný kód, se kterým bude radost pracovat? Prozkoumejte s námi možnosti open source projektu NopCommerce. Seriál programování pod NopCommerce vám pomůže překonat první kroky nejistoty a úspěšně zvládnout vývoj pod platformou NopCommerce.

Reklama autora

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032017 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý